חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ענף הרילוקיישן

מאת: עו"ד רן אטסהשמה12/01/20111381 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

. גם המצב הכלכלי בשנים האחרונות תרם לכך שחברות שוקלות מחדש את אופציית הרילוקיישן בחפשן אחר פתרון אחר לתהליך המקובל של העברת משפחה שלמה לארץ אחרת לתקופה של שנתיים-שלוש. רילוקיישן לישראל מושפע מאד מאירועים פוליטיים וצבאיים באזור ברמת המיקרו והמאקרו כאחד, ובשנים האחרונות היה שפע של אירועים כאלה, החל במלחמות בעירק ופקיסטן וכלה בהתקוממויות בשטחים הפלסטינאים והמלחמות עם חמאס ברצועת עזה ועם החזבאללה בלבנון. הן העובד המיועד והן החברות נאלצות לשקול מחדש את אפשרות הרילוקיישן בעתות משבר בישראל, ואם כי פעילות הרילוקיישן מעולם לא נפסקה לגמרי, אופיו של התהליך השתנה ותדירותו השתנתה בתקופות קשות. למעשה, עובד מחו"ל שמגיע לישראל לעתים מופתע מכך שישראל היא מקום נורמלי לחיות בו, נעדר סכנה ומתח מן הסוג המתואר בעיתונות ובתקשורת הבינלאומית. לישראל כל המרכיבים הנחוצים להפוך אותה למקום לרילוקיישן מוצלח ומספק – מזג אוויר טוב, נופים יפים ושפע של מקומות לתור בהם, מקומות קדושים לכל שלוש הדתות, אפשרויות דיור מעולות, בתי ספר טובים, שירותי בריאות מצויינים, וכן הקירבה לאיי הים התיכון ולאירופה. לפעמים קשה לשכנע את המועמד להסכים לרילוקיישן לישראל, ולפעמים נחוצה לשם כך עבודת-הכנה ואף ביקור מקדים. לעומת זאת קשה הרבה יותר לשכנע את העובד לעזוב את הארץ בתום התפקיד.

ישראל היא ארץ קטנה שלאו דווקא משפיעה על הכלכלה העולמית, אך לעומת זאת היא מדינה שמושפעת רבות ממצב הכלכלה העולמית. אם תשאל אדם שמבקר בישראל לראשונה מה היא התרשמותו, הוא עשוי לומר שהיא ארץ שטרם גמרו לבנות אותה! ואכן, בונים כאן כל הזמן, בכל מקום, כולל כבישים וגשרים חדשים, ערים חדשות, מסילות ברזל נוספות, בתים ובנייני דירות, קניונים ומרכזי קניות. עם זאת, אנו חיים במדינה הפכפכת בה אין לדעת מה יילד יום. מצד אחד אין מחסור באיומים על הקיום היומיומי, ומאידך יש הזדמנויות אינספור בתחום העסקים וההשקעות. מרק קדם (מנהל קשרי לקוחות, אושן רילוקיישן, ישראל) עובד בתחום הניוד הבינלאומי מזה עשר שנים, ומילא תפקיד מרכזי בפיתוח תחום הרילוקשיין בחברה שבאופן מקורי עסקה בשילוח ימי מקובל – אושן רילוקיישן. כיום, אושן רילוקשיין מגישה מגוון רחב של שירותי רילוקיישן תחת גג אחד, כך שהלקוח יכול לעבור את התהליך בידיעה שכל צרכיו מטופלים בצורה המקצועית והיעילה ביותר, וכי הוא מקבל תמורה מלאה לכספו. מוצאו של מרק מדרום אפריקה, אך הוא חי בישראל מזה 30 שנה. הוא בעל תעודת הסמכה GMS ומשתתף בקביעות במפגשים וקונגרסים בינלאומיים בנושא הרילוקיישן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עו"ד רן אטס, אחראי פיתוח עסקי בחברת Ocean Relocation עוסקת,

למעלה מ-65 שנה, בניהול תהליכי ניוד גלובליים לקהל לקוחות פרטי ועסקי תוך מתן פתרונותמותאמים אישית על פי צרכי הלקוח ובתוך כך: פתרונות דיור קצרי וארוכי טווח,שירותי השכרת ריהוט, שירותי התאקלמות ראשונית,פתרונות שילוח ואחסנה ועוד.

http://www.OceanRelocation.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עו"ד רן אטס

מאת: עו"ד רן אטסעסקים - כללי23/02/121060 צפיות
אמנם בעל הבית של דייר מרצון (Tenant at Will) רשאי לסיים את השכירות או להעלות את שכר הדירה ללא כל סיבה, אך הוא אינו רשאי לעשות זאת כתגובה על כך שהדייר מימש את זכויותיו החוקיות. אם בעל הבית מנסה להעלות את שכר הדירה שלך, לסיים את השכירות או לשנות את תנאיה בתוך שישה חודשים מהמועד שבו פנית למשרד הבריאות (Board of Health), הצטרפת לארגון דיירים או מימשת זכויות חוקיות אחרות, פעולותיו של בעל הבית ייחשבו כנקמה (retaliation) נגדך. אם בעל הבית לא יצליח להוכיח ששינוי תנאי השכירות נובע מסיבות שאינן קשורות לבחירתך לממש את זכויותיך החוקיות, הוא לא יוכל להעלות את שכר הדירה, לשנות את תנאי השכירות או לסיימה. אמנם החוק מציע הגנה זו, אך עליך להיות מודע לכך שייתכן כי בעל הבית ינסה לנקום בך.

מאת: עו"ד רן אטסעסקים - כללי23/02/121688 צפיות
רוב הדירות להשכרה בהונג קונג נקיות ומצויות במצב כללי טוב, והן מרוהטות באופן מלא או חלקי, או שאינן מרוהטות כלל. בהתאם למחיר ולסוג הנכס, יהיו גם הבדלים בריהוט ובעיצוב חלל הבית, ולכן חשוב להביא בחשבון את פריטי הריהוט, מכשירי החשמל והאביזרים החסרים שיהיו הכרחיים לחיי היומיום שלך. בנייני דירות נבדלים ביניהם בשירותי האבטחה ובשירותים האחרים שהם מספקים לדייריהם, כך שאם יש שירות כלשהו שאתה זקוק לו, אל תהסס לשאול עליו. כשמגיעים להתרשם מדירה בהונג קונג, חשוב מאוד לבדוק

מאת: עו"ד רן אטסעבודה וקריירה - כללי23/02/121440 צפיות
מה יש לשקול בעת בחירת נכס לשכירות? כשאתה מחפש נכס לשכירות, מעל לכל עליך לשקול מה יהיה מיקום. בחירת המיקום המתאים חשובה מאוד מאחר שכך נקבעת רמת הנוחות לך ולמשפחתך. בנוסף לכך, גודל הנכס, התשתיות, תקופת השכירות, רמת הריהוט והתקציב שלך מהווים גם הם גורמים חשובים שיש להביא בחשבון.

מאת: עו"ד רן אטסעסקים - כללי23/02/121261 צפיות
חוק ההשכרה בערים משנת 1994 (Urban Leases Act of 1994) מאז 1994 מסדיר חוק ההשכרה בערים את כל הנושאים הקשורים לחוזי השכרת נכסים למטרות מגורים, מסחר או חופשות. היעד העיקרי של חוק מקרקעין זה הוא להקנות לשוכרים בספרד, ובעיקר לשוכרים לטווח ארוך, אפשרות לתהליך משפטי ליישוב מחלוקות בינם לבין בעלי הבתים שלהם. החוק גם מעניק לשוכרים את הזכות להארכה אוטומטית מעוגנת בחוק של תקופת השכירות.

מאת: עו"ד רן אטסעסקים - כללי23/02/121131 צפיות
הסכם השכירות בצרפת (droit de bail או bail à loyer) קובע את תנאי השכירות ותעריפיה ונחתם בין בעל הבית או מתווך הדירות (בשם המשכיר) לבין השוכר. על הסכם השכירות לכלול את הפרטים הבאים: שמו וכתובתו של בעל הנכס, ובמידת הצורך גם של מתווך הדירות הפועל בשמו תאריך תחילת החוזה משך החוזה גובה דמי השכירות והתנאים לבדיקה מחודשת/העלאה שיטת התשלום סכום הפיקדון סוג המגורים (בית, דירה, בית משותף) הצהרה על רכוש משותף תיאור הנכס (מספר החדרים, מחסן, חצר, מרתף)

מאת: עו"ד רן אטסעבודה וקריירה - כללי12/01/121360 צפיות
רילוקיישן למדינה זרה מורכב מהמון משתנים שיש לקחת אותם בחשבון – מה עושים עם הנכס בארץ, כיצד מוצאים דירה בחו"ל, פתרונות שילוח ואחסנה ועוד. בעוד שחוקי השכירות בארץ ידועים לכל, במאמר הבא אנסה לתאר בפניכם את חוקי השכירות במדינת אוסטרליה על מנת לסייע לכם,ככל הניתן, להבין את חוקי השכירות ביבשת זו, בטרם תבצעו רילוקיישן לשם.

מאת: עו"ד רן אטסעסקים - כללי08/01/12953 צפיות
קיבלתם הצעה לעשות רילוקיישן לאחת ממדינות אפריקה וחשבתם לעצמכם שהנה, מצאתם את הנחלה שלכם, שכן המשכורת גבוהה ויוקר המחיה נמוך? אנחנו בחברת Ocean Relocation יודעים אחרת וממליצים לכם לבדוק את הדברים בעין בוחנת יותר.

מאמרים נוספים בנושא השמה

מאת: אסף דוריהשמה19/01/174137 צפיות
רבים בני האדם שלהם שאיפות גדולות, רעיונות מדהימים ויצירתיות מפותחת, לעיתים קרובות לאנשים יש מספר רעיונות ומספר תחומים בהם הם בעלי כישורים רבים וטובים ובכל אחד הם יכולים להצטיין ולהיות הטובים ביותר, הבעיה מתחילה כאשר לא יודעים במה להתמקד או לחילופין שמנסים לזרוק "חכה" לכל הכיוונים ולקוות שיעלה משהו מתוך מעמקי האפשרויות.

מאת: מועדפת בעירהשמה02/09/152738 צפיות
עבודה באחת מתחנות הדלק הרבות הפזורות ברחבי הארץ עשויה להיות אפשרות נוחה ומהנה. תוכלו לעבוד בתחנות הדלק של "פז", "סונול", "דור אלון", "טן" ואחרות, בתור מתדלקים או בתור מוכרים בחנויות הנוחות.

מאת: מועדפת בעירהשמה14/08/151914 צפיות
מה לא נאמר על העיר תל אביב. שהיא עיר בלי הפסקה, שהיא עיר לצעירים, שיש בה תרבות, עושר, כלכלה וספורט. אבל משום מה לא מדברים על עבודה מועדפת בתל אביב.

מאת: arielcהשמה17/04/151827 צפיות
טיפים למציאת עבודה באנגליה.

מאת: tanga2השמה10/04/152025 צפיות
עבודה במכירות מדלת לדלת במגוון יעדים.

מאת: taliyacovsonהשמה04/04/151645 צפיות
אירופה היא יבשת שמושכת ישראלים רבים שבוחרים לעבוד בה.

מאת: yossi dהשמה26/03/151767 צפיות
קשה שלא לשמוע על עבודה בחול אם אתה חי בישראל. הטרנד הזה ששטף המוני צעירים הופך לנפוץ ביותר. ישראלים רבים עולים על המטוס לאחר השירות הצבאי ובוחרים לחפש עבודה טובה ורווחית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica