חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ההגנה הנאותה היא ההתקפה

מאת: אהרון רולאקטואליה13/01/2011937 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

14 ינואר 2011

ההגנה הנאותה היא ההתקפה

למקרא הכותרת יצפה וודאי הקורא לעיון מלומד בדרכי ההתקפה או ההגנה המדריכים את שדה הקרב המודרני.  לא מניה ולא מקצתה.  מאמר זה עוסק בשדה קרב אחר לחלוטין השונה במיקומו משדה הקרב המסורתי אך אינו שונה כהוא זה במהותו.  והמדובר כאן הוא בשדה קרב ההסברה הישראלית.  או שמא מוטב שנכנה זאת אזלת היד המחפירה של מדינת ישראל בהסבירה עצמה בארצות הים.

אנו כבר הפסדנו את אירופה ודרום אמריקה ואילו אפריקה ואסיה עדיין יושבות על הגדר.  כאשר עוסקים אנו בהסברה הישראלית אין מילה מתאימה יותר לתארה מאשר בדיחה.  ההסברה הישראלית אינה קיימת.  זו שעדיין מתנהלת, הינה הססנית, מתנצלת, נסגנית, אקראית וחובבנית.  אין תמה כי מצבנו הבינלאומי רחוק מלהשביע רצון.

נפנה הקורא לקישור בסיפא, לראיון מ- 8 ינו' 2011 , שערך יעקב אחימאיר עם מלני פיליפס, עיתונאית וסופרת בריטית, מחברת הספרים "עולם הפוך" ו-"לונדוניסטן", בעלת טור בעיתון "דיילי מייל" ואתר "ספקטייטור".  הגב' פיליפס אינה חוסכת בשמות תואר שליליים בהתיחסה להסברה הישראלית המקרטעת.

הסיבות שהתדרדרנו למצבנו ההסברתי ומכאן התודעתי בעולם הינן רבות ומגוונות:

תמיד האמנו לתומנו כי באשר הצדק לצידנו, שהרי חזרנו בדין לארץ אבותינו, הרי שמכאן חייבות אומות העולם להכיר ולהבין את טעונינו לצדק ובא שלום על ישראל.  אם התמימות היתה מחלה היא כבר היתה הורגת אותנו.

אנו החטאנו את שהתחולל ממש מתחת לחוטמנו.  משך העשורים החולפים הגיעו אויבינו הערבים להכרה כי בכח הזרוע לא יוכלו לנו ובאורח טיבעי פנו לתחום התעמולתי-המדיני-דיפלומטי תוך שמשכללים וממרקים את יכולותיהם בתחום התעמולה הארסית הגורפת.

הללו, מתחת לחוטמנו, השקיעו תיחכום, הון עתק ומאמצי אירגון הנשענים על ההתעצמות הדמוגרפית האיסלמיסטית בכל ארצות העולם על מנת להפיץ ולנהל מערכת תעמולה שיקרית ומתוחכמת כנגד מדינת ישראל.  מערכה זו נישענת על מידע מוטעה ומטעה, מחצאי אמיתות ועד שקרים גסים.  ברגיל היו שקרים אלו נחשפים בנקל במדה והיה עומד למולם גוף מאורגן אשר היה מזימם.  לא כך קרה.  מדינת ישראל על נציגויותיה בחו"ל התעסקו יותר במסיבות קוקטייל, בכיבודים ובחיים הטובים מאשר בשליחות אמיתית למען מדינת ישראל.

ממשלות ישראל לדורותיהם הזניחו באופן מסורתי את תחום ההסברה בלא שאף הבינו כי לא להסברה נידרשים אנו אלא לתעמולה וההבדל המהותי בין שני המונחים הינו תהומי.

הסברה הינה דרך להעלות עניננו בעולם באורח נסגני, מגיב ומתנצל.  לעומתה, תעמולה הינה אגרסיבית, תוקפנית, יזומה ויוזמת.  כל זמן שמדינות ערב לא פנו לעבר שדה הקרב החדש של התעמולה, ניתן היה להבין את דבקותה של ישראל במתווה ההסברה, למרות שגם בכך כשלנו אומללות.

אך כאשר ערכו הערבים תפנית פרסה והפכו את כל העולם לשדה הקרב החדש כנגד המדינה היהודית, וזאת החל כבר מלפני כ- 25 שנים, זמן רב לכל הדעות לעמוד על השינויים ולהערך לקראתם, שוב כשלנו אומללות בשדה הקרב החדש המבטא את הג'ניוס הערבי, לאו דווקא היהודי.

גם בזירה הפנימית החמצנו את ההתרחשויות.  במקביל לשינוי הכיוון הערבי לעבר תעמולה מכפישה ושיקרית גורפת כלל עולמית כנגדנו, קמו לפני כ- 25 שנים גם בתוכנו גופים חוץ פרלמנטרים אשר ישראל במתכונתה היהודית, הציונית והדמוקרטית, לא היתה כוס התה שלהם (וזו בלשון המעטה) וחברו, במבחן המעשה, לאויבינו. הללו החלו משתפים עמם פעולה בהכפשת ישראל בארצות הים וזאת תחת מסווה המטריה הדמוקרטית האוטופית הפרוצה לכל רוח מצויה.  אמנם שיתוף הפעולה לא היה ישיר אלא באמצעות מתווכים כגון מדינות האיחוד האירופי, קרנות אנטישמיות מערביות וגופים שונים כגון ה-סי.אי.איי ואחרים, אך חייב אדם להיות אוויל מושלם, מתחסד נכלולי או צבוע ברמות גבוהות שלא להבחין בזהות האינטרסים והמטרה בין הג'יהאד העולמי ומטרתו הממוקדת להשמדת מדינת ישראל והאירגונים הישראלים אשר במבחן המעשה חברו אליהם. 

גם אם המטרות היו שונות, התוצאות השליליות לישראל היו זהות.  ובל נישגה באשליות, דבר לא ארע אקראית, התוצאות השליליות עבור ישראל עקב פעולת העמותות הישראליות היו לרצונן, הוכוונו על ידם, הם שמחו בהן וראו בם השג אשר עודדם להמשיך עוד ועוד לקיעקוע זכות קיומה של מדינה יהודית בארץ ישראל ושילטונה הניבחר.

על מנת לעקור גרורותיהם הסימביוטיות של אותם "סוכנים זרים" ממסדי השלטון שלנו כולל הכפשת חיילינו בחו"ל, הרי וועדת חקירה פרלמנטרית הינה התחלה נאותה אך זו חייבת להיות מלווה בחקיקה מתאימה שלאחריה יועבר הנושא לחקירות משטרה, שם מקומה הטיבעי.

על מנת לסבר את עינו של הקורא, הרי המדובר בעמותות כגון: בצל"מ, שלום עכשיו, עדאללה, מוסאווה, שוברים שתיקה, אומץ לסרב, אירגוני נשים פמיניסטיות, אירגונים ירוקים לכאורה, מחסום ווטש, זוכרות, רופאים לזכויות אדם ועוד רבים ורעים המתגדרים ב"פעילות שלום" ו "זכויות אדם"  כאיצטלת הסוואה, על מנת לטשטש דעתנו להאמין בכנות כוונותיהם.

יתרה מזאת, מפעילות ענפה בארצות הים, פנו הללו בד בבד לפעילות בתוככי ישראל כאשר הם שולחים גרורותיהם לכל חלקה טובה בחברה, במערכות המשפט, בתקשורת. בפוליטיקה, בחינוך ובשלטון.

התעמולה הערבית נישענת באורח גורף על "עדויות מהשטח" של גורמי ההכפשה הישראלים ומעצימה אותם מונים רבים.  ניתן לכן להגדיר בביטחון מוחלט כי אירגוני ההכפשה הישראלים לעיל אחראים באורח ישיר ועקיף, במדה מכרעת להצלחת מסע ההסתה, החרמות והדה-לגיטימציה הערבי כנגד ישראל.

נידרשים כאן סייגים.  אמנם חלקם של הפעילים בפירוש וללא כל היסוס וצל של ספק מכוונים לחורבנה של מדינת היהודים (די לעיין יום יום במופע תגובות השנאה הרצחנית-האורווליאנית בעיתון הארץ על מנת להזדעזע-אנו אכן מזדעזעים יום יום), אך חלקם של פעילי עמותות ההכפשה מדמים בליבם כי בכך, בעיקום אינטלקטואלי משונה, עוזרים הם למדינת ישראל דווקא לשרוד.  ניראה כי הינם אטומים לחלוטין לאשר הם מעוללים לכולנו, כולל הם עצמם, משפחותיהם וילדיהם.  וכי מהו כבר ההבדל בינם לבין השהידים האיסלמיסטים.  הללו מקריבים חייהם וחיי עמיהם לשם אידאה איסלמיסטית והללו בתוכנו מקריבים חייהם וחיי עמנו למען אידאות אוניברסליות.

לשמחתנו, אנו חיים במשטר דמוקרטי ומשטר זה מאפשר, תוך סייגים מסויימים, את מסע ההכפשה בידי ישראלים כנגד מדינתם תחת איצטלת חופש הביטוי.  הסייגים האמורים קיבלו ביטוי במאמרי האחרון העוסק בנושא 'בגידת הנתין בריבון', בשם "לורדיי האו-האו משלנו" וקישורו מופיע בסיפא למאמר.

מכיוון כי מרבית פעולות ההכפשה מוגנות על ידי התקנון הדמוקרטי הרי שהיה / יש עלינו ליצור מערכה נגדית בארצות הים, התואמת ומשתמשת באותה מערכת דמוקרטית המאפשרת הכפשה.  עלינו להשתחרר מכבלי מערכת ההסברה אשר אינה תואמת עוד את הצרכים ד'היום ולפנות לניהול קרב (באיחור אדיר-אם כי עדיין לא מאוחר).  קרב זה ייקרא "קרב התעמולה".

עלינו לדלג מעל ציבור דיפלומטיינו אשר אינם מוכשרים ואינם כשירים לסוג זה של קרב באשר מירב הכשרתם כוללת בעיקר אחיזה באצבע צרדה של כוסות השמפניה באחד ממאות הקוקטיילים בהם הינם נוכחים.

1. על משרד ההסברה (יוסב ל"תעמולה"), להקים רשות להסברת ישראל בעולם (בשיתוף עם אלמנטים במשרד ראש הממשלה).  עלינו להכיר בעובדה כי בשטח תעמולת חוצנו שוררים חורבן, שממה וציה ולהתחיל לבנות מערך תעמולה מהקרקע ולמעלה.

2. יש לגייס אנשי מקצוע (לא דיפלומטים), בתחום הפירסום, התקשורת והתעמולה ולהציבם באזורים גאוגרפים נחשבים בעולם.  תחתם יש לגייס פעילים לשם אירגון תעמולה בערים ובמוקדים בעייתיים עבורנו אשר יהיו כפופים למנהלי התעמולה האזוריים.

3. הפעילים המקומיים לתעמולה יגייסו קאדרים של ישראלים ויהודים רובם מתנדבים ומיעוטם בשכר על מנת להביא את הקהילות הישראליות והיהודיות בארצות הים לפעולה מתואמת של משלוח פטיציות, עצומות, מאמרי דעה, תגובונים, הפגנות, מצעדים וכיוצא באלו במוקדים המדוברים

4. בכל מדינת יעד, יוקם צוות תגובות בזמן אמיתי אשר יעקב אחר ההתרחשויות האנטי ישראליות באותה המדינה ויוציא הנחיות לפעולה מידית או מושהיית לרכזים האזוריים אשר מצידם יורידו ההנחיות לפעילי ערי היעד.

5. לצד צוות התגובות יפעל צוות תכנון עתידי אשר ייזום פעילויות תעמולה עתידיות יזומות ויוציאן לפועל באותה תשתית שליטה הקיימת בארצות היעד כמתואר לעיל.

6. צוות יעודי נוסף יתכנן ויבצע בעזרת יהודים מקומים ותושבים מקומיים אוהדי ישראל, תוך רכישה אידאולוגית, רצוי שאינה ממונית דהיינו, החדרה של משפיעים אידאולוגים ופוליטים למוקדי אקדמיה, תקשורת, משפט ושלטון מקומיים.  יש לנו לכך מורים מצויינים ממש בתוכנו וניתן לגייס מהם יועצים לכך. 

7. בנוסף ובנפרד, כפעילות בלימה, יופעלו פעילי אירגונים-ציונים ברחבי העולם לרכישת "לשונות" בתוככי האירגונים הישראלים האנטי-ציונים, בארץ ובחו"ל, לשם תאום פעולות לגיטימי הדוק יותר כנגדם (כולל זריעת פחד וחשש מפני הלשנה פנימית בין עמיתים).  אין לסמוך יותר על גורמי האכיפה הרשמים (משטרה פרקליטות, שב"כ-יהודי), לביצוע מטלות אלו. יש להכין תיקים באורח עצמאי ולתבוע עצמאית בבתי המשפט.

8. מערך התעמולה יהיה כפוף אדמיניסטרטיבית לשגרירים בארצות היעד אך מקצועית יהיה כפוף למרכז בישראל.  כאמור, דיפלומטיינו אינם כשירים ואינם מוכשרים לסוג זה של פעילות.

9. המדובר הוא בהתחלה צנועה לשם בחינה ולאחר מכן בפריסה יבשתית יעודית.  כך או כך, המדובר הוא בגיוס של מספר מאות אנשים ובתקציב יחסית צנוע (בהשוואה לתועלת שתופק), המסתכם וודאי במספר זעום של מאות מליוני שקלים בלבד באשר עיקר הפעילות נישענת על אוכלוסיות הישראלים והיהודים בארצות היעד.

10. ניתן לדוגמא להתחיל מאמץ עיקרי במדינות אירופה והמישני בדרום אמריקה, כאשר אירופה תהווה את אזור הניסוי הראשון לפעילות מעין זו לקראת הרחבתה ביבשות אחרות.

המדובר הוא על מאמץ רציף, עיקש, ארך שנים ובעל תיכנון מערכתי ארך טווח.  אין לצפות למחי אחד וגמרנו.  מאידך-גיסא, הזמן קצר ויש לדלג על הביורוקרטיה הישראלית בכך שתוך זמן קצר (מוחלט, לא יחסי) יופעל מנגנון ניסיוני כניזכר לעיל במדינה או שתיים ממדינות אירופה, וזאת ניתן להפעיל בתוך כחודשיים לכל היותר, כאשר בד בבד, תלוטש 'מתודולוגיית התעמולה המערכתית' אשר תשאב ידע ורעיונות מהצוותים הפועלים כבר בשטח בארץ היעד הנסיונית.

אין לדאוג למכשולים נוהליים מטעם שלטונות ארצות היעד שהרי הללו כולן, ללא יוצא מהכלל עושים ממש זאת, בששון ובשמחה, בתוככי מדינת ישראל, משך שנים ארוכות.  ומכאן שהקורא רשאי להפליג בדמיונו להמשך.

סימוכין

http://www.iba.org.il/olam/index.aspx?classto=RoimOlamC&set_date=2011-01-12%2018:34

http://www.global-report.com/aroll/a343350-לורדיי-האו-האו-משלנו

 

אהרון רול

amroll@sympatico.ca

 



תגיות המאמר: הסברה, תעמולה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אהרון רול

מאת: אהרון רולאקטואליה21/01/13912 צפיות
קיימת אנומליה מוזרה במקומתינו, רעיונות השמאל בישראל לגבי הפתרונות המדיניים האפשרים הם אשר הביאונו אל עברי פי פחת מהבחינה המדינית ובעקבותיה אפשר כי גם מהפרספקטיבה הביטחונית.

מאת: אהרון רולאקטואליה17/01/13829 צפיות
זה זמן כי עלינו לחדול מההתחסדות הנילעגת באשר לפעולות בגידה של ישראלים ילידי המדינה וחניכי מערכת החינוך שלה הנוטלים חרות בנפשם ובמעשיהם הבוגדנים בעוד "טובת מדינת ישראל" בפיהם, בידיעה ברורה ובכוונת מכוון לפעול למען הרס המדינה בה הינם חיים וזאת למען מלא משאלות ליבם האישיות

מאת: אהרון רולאקטואליה17/01/13849 צפיות
מזה שנים שאנו תמהים אודות נבואות הזעם והאיומים הנלעגים של הכישלונרים הנבואיים הסדרתים בדבר יצירתה של מדינה דו-לאומית אחת ממערב לנהר וזאת במדה ולא נגיע להסכם שלום אשר בבסיסו נמצאות "שתי מדינות לשני עמים".

מאת: אהרון רולאקטואליה17/01/13883 צפיות
פטירתה של ענת גוב ז"ל ב- 9 דצמבר 2012 ,ממחלת הסרטן נתנה את האות לפתיחת "הילולת רבה גוב בעלת הנס". ואנו כלל לא ידענו כי ,המשיחה גוב, מהלכת בנינו במו רגליה. אשרינו שזכינו להתבסם ולהתעפר באבק רגליה.

מאת: אהרון רולאקטואליה07/01/13840 צפיות
דומה וכבר ראינו ושמענו כל האפשרי ממעללי התקשורת הישראלית, אך שוב אנו עומדים פעורי פה נוכח השרלטנות הבוטה, מחרוזות השקרים וחצאי האמיתות, עיוות המציאות למחוזות הדמיון – על גבול פתולוגיית הנפש,

מאת: אהרון רולאקטואליה26/12/12900 צפיות
יראה כי בוועדת הבחירות המרכזית הפועלת לקראת הבחירות הבאות עלינו בעוד מספר שבועות, מישהו משתעשע בסמים קשים וניראה כי המדובר בשופט אליקים רובינשטיין יושב ראש הוועדה.

מאת: אהרון רולאקטואליה29/11/12911 צפיות
הוכחה נוספת לאזלת המח של "כתבים בכירים" בערוץ 10, שרלטנות לשמה המסבירה מדוע הערוץ הכושל הזה מתדרדר לתהומות החידלון מאחר שהצופים מאסו בו, ניתנה לציבור מפי האתון, פלוני, עימנואל רוזן

מאמרים נוספים בנושא אקטואליה

מאת: בנימין קלינגראקטואליה25/08/222291 צפיות
ניתן להגיש תכניות פינוי בינוי ישירות לאישור הוועדה המחוזית גם כשיש הסכמה של פחות מ-100% מהדיירים עו"ד אלעזר במברגר, ראש הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, הבהיר לאחרונה כי ניתן להגיש תוכנית פינוי-בינוי ישירות לוועדה המחוזית, ללא צורך בהסכמתה של הוועדה המקומית דבר שיכול לסייע להזיז פרוייקיים תקועים.

מאת: בנימין קלינגראקטואליה03/05/222252 צפיות
מי רשאי להגיש בקשה להיתר בניה? הנדסאי בנין, אדריכל, מהנדס , קונסטרוקטור או כולם? בקשות כעורך ראשי להיתר בנייה ובאילו מבנים? פסק דין שהתקבל בימים האחרונים בבית המשפט המחוזי בחיפה מפזר את הערפל ועושה סדר בסוגיה הבוערת. השופטת תמר שרון נתנאל, קבעה כי אדריכלים בלבד יוכלו לשמש עורכים ראשיים ולהגיש בקשות להיתר למבנים של ארבע קומות ומעלה. מהנדסים לעומתם, יהיו רשאים לשמש עורכים ראשיים ולהגיש בקשות להיתר רק כאשר מדובר במבנים פשוטים בשימושים מוגבלים, כשהכוונה היא למבני מגורים, אחסנה ומלאכה בני פחות מארבע קומות.

מאת: בנימין קלינגראקטואליה22/01/221660 צפיות
רישוי זמין ומידע חיוני בעניין הגשת בקשה לתיק מידע להיתר והליכי הרישוי: כחלק מתהליך הדיגיטציה של שירותי משרדי הממשלה השונים, ביוזמה הנקראת 'ממשל זמין', הוקם ב-2006 אתר רישוי זמין של מנהל התכנון, אשר מאפשר בקשה להיתר בנייה באופן מקוון לחלוטין. המערכת הוקמה בהתאם לתיקון 101 לחוק התכנון והבנייה.

מאת: בנימין קלינגראקטואליה16/09/211506 צפיות
בית המשפט לעניינים מנהליים בראשל"צ הורה לאחרונה לבטל שני כתבי אישום שהוגשו נגד עברייני בנייה, בנימוק שהמדינה התעלמה מתיקון מס' 66 לחוק סדר הדין הפלילי, המאפשר לסגור תיקים "קלים" בהסדר וללא מעורבות בית משפט.

מאת: בנימין קלינגראקטואליה19/08/211484 צפיות
מהו רישוי הבנייה? תהליך רישוי הבנייה מלווה את הבונה משלבי תכנון הבנייה ועד לסיום הבנייה. התהליך מתבצע מול הועדה המקומית לתכנון ובנייה. ועדות לתכנון ובנייה נמצאות בפריסה ארצית, לכל ישוב ועדה מקומית לתכנון ולבנייה אליה הוא שייך. לרשימת הועדות והיישובים לחץ כאן תהליך רישוי הבנייה מרכב מ 5 אבני דרך מרכזיות: התקשרות עם עורך בקשה - קבלת מידע להיתר- תכנון - קבלת היתר בנייה - מהלך הביצוע האם תמיד צריך לבצע את כל תהליך הרישוי? לרוב עבודות הבנייה יש לבצע את כל תהליך הרישוי ולקבל היתר בנייה, המהווה אישור מהוועדה המקומית לכך שתכנון הבניין תואם לתוכניות המאושרות ולדרישות הוועדה. ישנן מספר עבודות בנייה שמצריכות דיווח בלבד - פטור מהיתר. גם בפטור מהיתר הבנייה חייבת להיות בהתאם לדרישות הועדה המקומית והתוכניות המאושרות.

מאת: בנימין קלינגראקטואליה01/06/211301 צפיות
אז מה זה אגרות בניה והיטלי פיתוח? אגרות בניה והיטלי פיתוח, הינם תשלומי חובה המוטלים על ידי רשויות מקומיות ותאגידי מים וביוב, לשם מימון התקנתם ורכישתם של תשתיות ציבוריות בתחומן המוניציפלי כגון: כבישים ומדרכות, תיעול, ביוב וצנרת מים. אגרות בניה והיטלי פיתוח אלו נדרש לשלם מי שהוא בעלים של קרקע ו/או מי שמבקש לבנות על קרקע ו/או בעלים המעוניין להוסיף בניה למבנה קיים. לצורך גביית אגרות בניה והיטלי פיתוח יש צורך בהתקיימותן של עילות (“אירועי מס”) המצויות ברוב חוקי העזר ובכללי דמי ההקמה, אשר במועד התממשות

מאת: אברהם פכטראקטואליה26/05/211154 צפיות
איפה ההסברה הישראלית – ישנה, מנמנמת, מגמגמת ובעיקר מפגרת בזמן אמת. למה אין בישראל – שר הסברה? אם יש מקום לשר מים- יש בוודאות מקום לשר הסברה במשרה מלאה. אבל משחקי אגו – מאבק בין משרד החוץ ומשרד ראש הממשלה – מונעים זה שנים מינוי חיוני של שר הסברה בארץ, אך בעיקר בחו"ל, במיוחד בימים אלה של אנטישמיות מתגברת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica