חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

התקנת טלויזיה וגם מדף לממיר

התקנת מסך לדוגמא: התקנת מסך LCD, התקנת מסך LED או התקנת מסך פלזמה בגדלים שונים.
ברור לכולנו שמסך גדול יותר עם איכות תמונה גבוהה יותר יכולים כמובן לשפר את החוויה הקולנועית.
מומלץ מאוד לרכוש מסך בעל איכות תמונה גבוהה ברמת FULL HD 


מה עלינו לוודא בעת רכישת מערכת קולנוע וכן התקנת טלויזיה ?
יש לוודא שהמגבר הינו יחידה נפרדת והוא תומך בטכנולוגיית HD, מומלץ מאוד לרכוש מגבר עם מספר רב של כניסות HDMI כך שבעתיד נהיה מוכנים לכל אותם מכשירים אלקטרוניים אשר מזינים את המגבר באמצעות טכנולוגיה זו.
גם בעולם המגברים המגוון הינו גדול מאוד ולכן כדאי תמיד לרכוש מגבר מחברה מוכרת ויציבה זאת משום שבדרך כלל מגבר אודיו וידאו הינו פריט שבדרך כלל אנו לא נחליף שלא כמו סוג וגודל הטלוויזיה לאורך השנים.

דבר נוסף ובהחלט מאוד חשוב הוא בחירה נבונה של רמקולים אשר הם אלו יחדות הקצה שגורמות לנו להנות מסאונד איכותי ולמעשה להרגיש כאילו אנחנו נמצאים בתוך עלילת הסרט, קונצרט, או הופעה של אחד האומנים האהוב עלינו.
אז מה בכל זאת עלינו להחליט לפני רכישת הרמקולים?
ראשית עלינו להחליט עם אנו מעוניינים בהתקנת מערכת רמקולים של 5.1 ערוצים שהן למעשה 5 רמקולים היקפיים וסאב וופר או מערכת של 7.1 ערוצים שהעיקרון בה דומה אך במקום זוג רמקולים מאחור אנו נוסיף עוד זוג במרכז החדר וליד מדף לממיר (בשני צידיו כמובן) בדומה מאוד למה שאנחנו מכירים מכל בית קולנוע בו אנו מבקרים..
חשוב מאוד לדאוג שהסאב וופר יהיה אקטיבי, כלומר בעל מתח חשמלי עצמאי והוא אינו ניזון מהמערכת עצמה כמו ברוב המערכות קולנוע הזולות הקיימות בשוק.


ישנם מספר רב של שלטים חכמים בשוק כאשר הבולטים בינהם הם PHILIPS PRONTO PRO לדורותיו וLOGITECH HARMONY לדורותיו, אנו ממליצים בחום על שלט הלוגיטק משום שהוא קל,נוח לתכנות ואינו יקר במיוחד.
אז מה בעצם תפקידו של השלט החכם?
פתרון קל לתפעול מערכת הקולנוע הביתית ושליטה בכל אותם מכשירי חשמל אשר קשורים למערכת, זאת ע"י לחיצה על כפתור בודד.
לדוגמא לאחר תכנות השלט החכם ע"י אחד מנציגי החברה יוכל אותו משתמש קצה ללחוץ על כפתור בודד (במסך מגע) המשלב תמונות של אותם אפליקציות אשר משתמש הקצה רוצה להפעיל.
לחיצה זו תגרום לסדרה של פעולות שנקבעות מראש ע"י הטכנאי ולבקשתו של הלקוח שיגרמו בסופו של דבר לכל אותם מכשירי חשמל רלוונטיים לפעול או לחדול מלפעול.
אז איך זה עובד?
נניח שפלוני מעוניין לצפות בDVD. 
לאחר תכנות השלט החכם ע"י אחד מנציגינו הטכני, בלחיצת כפתור בודדת ידלק מסך הטלוויזיה על הערוץ המתאים + ידלק מכשיר הDVD + ידלק המגבר בערוץ המתאים למכשיר הDVD + יכבו האורות ועוד פונקציות רבות ונוספות אותן ניתן לתכנת בשלטים אלו, וכל אלו כאמור בלחיצת כפתור בודדת בשלט החכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים- SEO

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רן אברהם

מאת: רן אברהםנישואין22/02/121157 צפיות
בשנים האחרונות שמלת כלה עברה מהפכה של ממש ואל השמלות המאסיביות והלבנות, הצטרפו שלל שמלות בצבעים נועזים. השמלות העכשוויות לכלה מופיעות בגזרות הדוקות, עשויות מבדים אווריריים וקלילים ומשדרות מראה נינוח ורגוע יותר

מאת: רן אברהםנישואין22/02/121281 צפיות
בשנים האחרונות שמלת כלה עברה מהפכה של ממש ואל השמלות המאסיביות והלבנות, הצטרפו שלל שמלות בצבעים נועזים. השמלות העכשוויות לכלה מופיעות בגזרות הדוקות, עשויות מבדים אווריריים וקלילים ומשדרות מראה נינוח ורגוע יותר

מאת: רן אברהםנישואין22/02/121239 צפיות
בשנים האחרונות שמלת כלה עברה מהפכה של ממש ואל השמלות המאסיביות והלבנות, הצטרפו שלל שמלות בצבעים נועזים. השמלות העכשוויות לכלה מופיעות בגזרות הדוקות, עשויות מבדים אווריריים וקלילים ומשדרות מראה נינוח ורגוע יותר

מאת: רן אברהםריהוט 16/06/111576 צפיות
לחברת פולירון ישנם מעת לעת מבצעים מיוחדים, אשר עשויים לסייע לציבור ברכישת מזרנים מתאימים. כמו כן מציעה חברת פולירון לההיות חבר מועדון לקוחות, אשר כל חבר במועדון לקוחות זוכה להטבות והצעות ייחודיות.

מאת: רן אברהםטיפול בעור02/06/111580 צפיות
תהליך הטיפול של הסרת קעקועים בלייזר אורכו כמספר טיפולים בלבד, אורכו של טיפול כמו הסרת קעקועים עם התערבות כירורגית הוא חד פעמי בדרך כלל.

מאת: רן אברהםהדברה26/05/111314 צפיות
הדברה ירוקה היא הדברה נקייה מחומרים כימיים. לעיתים, ניתן לראות שיטות הדברה ירוקה אשר בהם מופיעים חומרים כימיים, אך חשוב לציין שלשיטה ספציפית זו יש מטרה לחסל מזיקים מוגדרים מראש בלבד. כמו כן, אם וכאשר ישנה התערבות של חומרים כימיים בהדברה ירוקה, ברוב המקרים מדובר בחומרים אשר מתפרקים בקלות, ולא יוצרים הצטברות של רעלים באדמה.

מאת: רן אברהםתחבורה ורכב - כללי16/05/111566 צפיות
השוק של קלנועיות מחולק לשלושה קטגוריות עיקריות: קלנועיות קטנות ומתפרקות, קלנועיות בינוניות, קלנועיות גדולות. לכל קטגוריה יתרונות וחסרונות משלה, וטרם רכישה יש לדעת ולהבין הכל לחיוב או לשלילה.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222787 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223096 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211368 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211326 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211584 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211559 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211745 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica