חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תנועת הגוף



שלל הסדנאות המוצעות כיום לכל המתעניין בתרבות הגוף הוא עצום. החל בביו - אנרגיה, גשטאלט, פלדנקרייז, פילאטיס, ועד לאמנויות הלחימה מייבוא המזרח הרחוק, והרשימה ארוכה.
איך ניתן למצוא את הידיים והרגליים בתוך המבחר הקאנוני וכן בענפים הנוספים חדשות לבקרים ?


למי שהתנסה בכמה מהסדנאות ודאי קל להיווכח כי יש הרבה נקודות מגע המשותפות לחלק גדול מתחומי הפעילות הגופנית, בתנאי שאינם תחרותיים. האימון התחרותי עלול לשחוק את הגוף חרף ההישגים המרשימים כלפי חוץ, בייחוד מפאת הטיפוח של חלקי גוף מסויימים על חשבון אחרים.


הגוף כשלעצמו - מה הוא מספר ?

האנטומיה אחת היא, על כל המורכבות המופלאה של התיפקוד החי, ורק צריך לגלות את המנגנונים המפעילים את השלד, השרירים, האברים הפנימיים והקשרים בין המערכות. הגילוי יכול להיות אישי, תוך כדי התירגול ותוך כדי ההתקדמות בהבנת התנועה הנכונה.
לכן כל התנסות יכולה להוות חתך כולל להיכרות עם גופך האינדיבידואלי.


מלבד ההתחברות הספונטנית עם שיטה שנמצאה מתאימה לך - מהו העיקרון המוביל שלאורו תשקול לעבוד על הגוף, בין באופן קבוצתי ובין באמצעות מטפל אישי?
ההתייחסות הפונקציונאלית למסלול שבחרת בו יכולה לשמש כעיקרון מנחה. אם השיטה סייעה לך להכיר את גופך, מיגבלותיו ויכולותיו, היא תכוון אותך לתנועה הנכונה במכלול הפעולות היומיומיות
שכרוכות בהפעלת הגוף.


כשם שאומנויות הלחימה שמקורן בצורך להתגונן "בידיים ריקות" עברו הסבה ניכרת מן ההיבט הלוחמני אל המישור הפנימי, כך שיטות טיפול שנועדו בראשיתן להתמודד עם מוגבלויות - מולדות או נרכשות -
התפתחו למצע השווה לכל נפש בלימוד ההפעלה הנכונה של הגוף.


יתרה מכך, המטפל הרב-תחומי יכול להמליץ על הכיוון שראוי לנקוט ברגע נתון, כמענה למערכת העכשווית של מצב הגוף, שהוא מטיבעו איחוד של גופ-נפש.


התנועה הפונקציונאלית כשמה כן היא: מרגע שלומדים את מנגנון התיפקודים העתיר של הגוף, המעבר לתיפקודים הדרושים לך בעיסוקיך היומיומיים נעשה קל ומדויק.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מטפל ומנחה רב תחומי - טיפול אורטופדי, אקרופיסורה, שוודי, תאילנדי , אבנים חמות, איורוודה, אנטי איגינג ועוד ...

054-5995749

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת david frisher

מאת: david frisherחינוך ולימודים - כללי22/05/091361 צפיות
ביחסי גופ-נפש מוכרת לכל העובדה כי האדם נולד כיצור בריא והתפתחותו מובטחת על בסיס נתוני פתיחה אידיאליים, לפחות במה שנוגע לכישוריו הגופניים. התינוק מפתח את הקואורדינציה בין אבריו ומשתמש בכל חושיו ל"תחזוקת" נתוניו הגופניים והמנטאליים כאחד. ההורים והסביבה נענים לדרישות ולצרכים שמובעים על ידי התינוק עצמו, ולמעשה הם לומדים ממנו ומתגובותיו הספונטניות מהו המעשה הנכון שעליהם לנקוט כדי לתמוך בהתפתחותו העצמאית.

מאת: david frisherאורטופדיה ופיזותרפיה07/05/091321 צפיות
בין שפת הגוף לשפה המדוברת נמצא קשר רב-משמעות, בייחוד בשפת המקורות. ביטוי הנשמע לאזנינו כצירוף מוצלח או, להבדיל, כדיבור מליצי שעבר זמנו, מתגלה כתיאור מדויק של תיקשור בתנועה, המוגדר כשפת הגוף. יתרה מכך, אם נפרק את הרכיבים של הצירוף הלשוני, נקבל תמונה מוחשית של התנהלות נכונה בפעילות הגוף היומיומית.

מאת: david frisherספורט וכושר גופני - כללי20/04/091043 צפיות
בין שפת הגוף לשפה המדוברת נמצא קשר רב-משמעות, בייחוד בשפת המקורות. ביטוי הנשמע לאזנינו כצירוף מוצלח או, להבדיל, כדיבור מליצי שעבר זמנו, מתגלה כתיאור מדויק של תיקשור בתנועה, המוגדר כשפת הגוף. יתרה מכך, אם נפרק את הרכיבים של הצירוף הלשוני, נקבל תמונה מוחשית של התנהלות נכונה בפעילות הגוף היומיומית.

מאת: david frisherמתכונים ואוכל - כללי07/04/091159 צפיות
פסח ותזונה נכונה הסמליות הסגפנית של חג הפסח השתכחה מן הלב מאז יציאת מצריים. נסיבות היסטוריות ואילוצים הילכתיים עיצבו את סעודת החג לכלל ישראל לדורותיו. אין ערוך לסמליות המאחדת המתבטאת בקיום ליל הסדר, אם כהילכתו ואם בואריאציות שהתקבעו בכל עדה או משפחה, לפי הטעם, האיסורים, ורמת הדבקות בפולחן הדתי. --------------------------------------------------------------------------------

מאת: david frisherאורטופדיה ופיזותרפיה27/03/091066 צפיות
התערוכה המדוברת בעיר- תצוגת גופות כמעשה אמנותי - היא גלגול חדש לנושא גופני השנוי במחלוקת. במרכז המהפכות האמנותיות והתרבותיות בלטו מאז ומתמיד הנושאים החמים: דת, מין ומוות. בלי להרחיב במשברי התרבות שחוללו זרמים חדשניים דווקא בשל היותם פרובוקטיביים, הצופה הנייטרלי יכול להתמקד בהיבט הבריאותי של התערוכה, כחלק מהעמדת הפאתולוגיה לשירות הרפואה במדע המודרני. --------------------------------------------------------------------------------

מאת: david frisherאורטופדיה ופיזותרפיה24/03/09993 צפיות
בריאות - מיציבה להליכה העמידה כשלעצמה אינה מצב סטאטי. תוך עיצוב וייצוב העמידה הטובה לגוף מתרחשת תנועה פנימית של הגוף והנפש. ההתבוננות פנימה מחוברת לתנועות הגומלין המתמשכות לאורך עמוד השדרה על כל חוליותיו: מהראש לחוליות העורף והלאה עד האגן. משהו בחוליות הסרעפת משפיע על הנשימה ויורד לאגן המגיב בהתאם ליציבה הנכונה. מה יתרחש אם העמידה היציבה תהווה הכנה לצעד הבא, להליכה הנכונה? איך ייערך הגוף לקראת המעבר, בתחילה בסלואו מושן ובסופו של המהלך - תהפוך להרגל ?

מאמרים נוספים בנושא חינוך ולימודים - כללי

מאת: עידן קלייןחינוך ולימודים - כללי20/12/214008 צפיות
Среди множества разнообразных и популярных курсов, предлагаемых в последние годы пенсионерам и пожилым людям, есть ряд особенно интересных и привлекательных вариантов - вот некоторые из них, о которых стоит знать:

מאת: עופר שלוחינוך ולימודים - כללי24/09/204856 צפיות
הכל על מקצוע עיצוב גרפי וקורס עיצוב גרפי.

מאת: רונית שמאי שורץחינוך ולימודים - כללי12/07/191912 צפיות
אם הילד שלכם לומד מתמטיקה ללא שימוש במחשבון או אפילו אם מותר לו כבר להשתמש במחשבון – בכל מקרה כדאי ללמד אותו לבדוק את התוצאות בפתרון השאלות. יש דרך קצרה לחישוב אחוזים, שיכולה לעזור במניעת - או תיקון - טעויות חישוב.

מאת: ליאורחינוך ולימודים - כללי02/05/182257 צפיות
הנדסאים מאזור תל אביב, יכולים לעבוד במרכז הארץ. ההנדסאים העתידיים, לומדים בבתי הספר להנדסאים, שנקראים גם בשם מכללות טכנולוגיות.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181742 צפיות
לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירה פופולארית בקרב אנשים אשר מחפשים מקצוע בעל אפשרויות תעסוקה מגוונות וביקוש נרחב. לימודי הנהלת חשבונות מתקיימים במכללות ובתי ספר מקצועיים רבים ברחבי הארץ בהם ניתנת האופציה ללמוד במתכונות גמישות כמו מתכונות לימודי יום, מתכונות לימודים חלקיות ומתכונות לימודי ערב.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181661 צפיות
אתם יושבים מול המחשב, מדפדפים בין אתרים שונים של לימודים ותוהים לעצמכם מה כדאי לכם ללמוד. בעולם של היום קשה מאוד למצוא תעסוקה ללא תואר או תעודה, ולכן אנשים רבים מתחבטים בשאלה מה עליהם ללמוד כדי שהם יוכלו לצאת לשוק העבודה ולמצוא תעסוקה שהיא גם מעניינת וגם בתחום מבוקש. עבור רבים מאלו שחושבים על כך, התשובה היא הנהלת חשבונות הודות לאופי הדינמי של המקצוע הזה, וגם הביקוש הרב שלו. עם תעודה של מנהל חשבונות, עולם התעסוקה יהיה פתוח בפניכם, ואתם רק תצטרכו לבחור את המקום שאתם רואים את עצמכם נמצאים בו.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181532 צפיות
המסלול ללימודי הנהלת חשבונות נחשב בשנים האחרונות לאחד ממסלולי הלימוד המבוקשים ביותר בישראל. מטרתם של לימודי הנהלת חשבונות הינה להכין את תלמידיהם להשתלבות בעולם המקצועי של מנהלי החשבונות בישראל, כמו כן במהלך הקורס ניתנת הכנה למעבר מבחן ההסמכה של משרד התעסוקה אשר מסמיך מנהלי חשבונות צעירים לעבודה בשוק המתפתח בארץ. לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירת מקצוע חכמה אשר טומנת בחובה יתרונות רבים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica