חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

התקנות של שערים חשמליים פרטיים וציבוריים

מאת: נגריית ארבע העונותבית חכם17/01/20111019 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שערים חשמליים הם נפוצים במוסדות ציבוריים, חברות, חניונים, כניסות ליישובים, מכללות, מפעלי תעשייה וגם בבתים פרטיים. השערים בכניסה לבתים נועדו לשם פרטיות והגנה מפריצות. השערים מהווים הפרדה בין הבית לרחוב ונוצר מרחב בו אפשר להציב אדניות ופסלים. שערים בחניה של בית פרטי או  רב קומות מגנים על אזור החנייה והופכים אותו לפרטי ובטוח.

כיצד לבחור שער חשמלי.

צריך לבחור חברה בעלת ניסיון ומיומנות בהתקנות   שערים חשמליים. יועץ מטעם החברה יסייע לכם לבחור את הדוגמא המתאימה לכם וישרטט לכם אותו מבחינת המידות, החומרים, המיקום שלו ועוד. לאחר מכן יש לבחור את אמצעי ההגנה כולל גלאים, מיגון אלקטרוני ועוד. את השער אפשר לפתוח באמצעים שונים כמו לחצנים, טלפונים עם קוד, שלט רחוק ועוד. חשוב שהמתקין יהיה מקצועי ויבצע את ההתקנה כולל אמצעי ההפעלה בצורה יעילה ואיכותית. החברה צריכה לספק ללקוחות אחריות למוצר ולפעול לפי תו תקן ועם שירות אישי ואדיב.

שער חשמלי לחנייה ולכניסה לבית-  צריך להתייעץ לגבי המתקין של החברה לגבי סוג השער המתאים לחנייה של ביתכם. קיים מגוון שערים הזזה, גלילה וכו'. מעבר להיותו פרקטי, שער שניצב בחזיתכניסת הבית או החנייה, צריך להיות בעל עיצוב מיוחד. קיימים שלל סגנונות מדהימים של שערים מכל הסוגים כמו: גימור בצורת קוביות בגדלים שונים, שילוב של מתכת, עץ ,זכוכית וחומרים נוספים. הצבת שער חשמלי בכניסה לבית או לחנייה מאפשרת לבני הבית יכולים להיות בטוחים שאיש לא יכניס את רכבו אליה מלבדם ומפחיתים את האפשרות של פריצות לרכביהם. הפתיחה של שערים לחנייה מתבצעת בדרך כלל על ידי שלט רחוק פרטי הניתן לכל דייר.

שערים חשמליים המותקניםבכניסה לבית צריכים להיות ממיטב החומרים ועם מנוע חזק מספיק ביחד לממדי השער ולמשקלו. חובה להתקין בשער אביזרי בטיחות ולבחור את סוג השער המתאים ביותר למפתח הבית. קיימים סוגי שערים רבים כולל: שערי הזזה, נגררים ועוד.

שער כנף - שער שפותחים אותו פנימה או החוצה המצויד עם כנף או שתיים בהתאם לגודל הכניסה. שערים אלה עשויים מעץ, אלומיניום ועוד. התקנת שערי כנף מאפשרת לבעל הבית כניסה נוחה עם הרכב.

תריס גלילה חשמלי - במקרים בהם אי אפשר להתקין שער עם כנף מתקינים תריס גלילה. התריס נגלל באמצעות הפעלת שלט וסוגר הרמטית את אזור  החנייה.

שער הזזה -אם קיים פתח גדול בגדר הבית, ניתן להציב שער הזזה והגלגלים עליהם שער זה זז, צריכים להיות בהתאם למשקלו וגודלו.

שער חשמלי במקום ציבורי - שערים חשמליים מותקנים בחניות של מפעלים, חברות ומוסדות שונים. השערים מוצבים למניעת כניסה של זרים שאינם שייכים לחברה או המפעל.כאשר מגיעים ספקים או אורחים למפעל ניתנים עבורם היתרי   כניסה מראש.

שער חשמלי כאמצעי אבטחה

בקיבוצים ויישובים בארץ נוהגים להציב שערים חשמליים בכניסה ליישוב בכדי למנוע חדירה של גורמים לא רצויים שיכולים לגנוב או לגרום נזקים ומהווים איום על התושבים. בני המקום יכולים להיכנס באמצעות  הפעלה של שלט רחוק או אמצעי אחר ובמידה והם מצפים לביקור של אורחים הם אחראים להכניסם. במקומות כמו בתי חולים, מרכזי קניות וכו', מוצבים שערים חשמליים כאמצעי בטיחות נוסף אל המאבטח. רק מי שנבדק על ידיו יכול להיכנס למקום והשער נפתח.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גדרות לגינה | גדרות עץ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נגריית ארבע העונות

מאת: נגריית ארבע העונותגינון14/02/11981 צפיות
במצב העגום של משק המים בישראל רבים מוותרים על השקיית הדשא ומעדיפים להתקין דק בגינה על כל שטחה או על רובה. הדק משדר יוקרה יחד עם חמימות וביתיות. אפשר לשים עליו ריהוט גן מבלי שהוא יזוז. שיקולים לבחירת דק מתבססים על ההוצאה הכספית, התשתית שניתן להציב, חוזק העץ, צבעו וכו'. לפניכם מידע על הדקים הנפוצים לגינה בארץ.

מאת: נגריית ארבע העונותעיצוב פנים20/10/10935 צפיות
מטבחים הם משהו שכל בית צריך. הם הם לא רק צורך בסיסי, לא בעבר ולא היום. מטבחים יכולים להיות מקדש לגוף ולנשמה (ואכן אוכל, יגיד כל שף - הוא מזון לגוף ולנשמה, והוא אמנות בפני עצמה) ולכן חשוב לבנות מטבח נוח ויעיל, כך שיתאפשר לכם לנוע ולהכין אוכל בקלות ובנוחות.

מאת: נגריית ארבע העונותעיצוב פנים15/09/101012 צפיות
מתי התרגשתם מהעיצוב בו בחרתם לאחרונה? האם ייתכן שאתם רגילים אליהם? אולי הם פשוט כבר אינם מתאימים לצרכים שלכם?

מאת: נגריית ארבע העונותריהוט 13/05/10991 צפיות
תכנון חדר ילדים הפך למשימה כבדה בגלל יותר מדי אפשרויות בחירה. לכל ילד רצונות שונים והאחריות לעיצוב חדרי הילדים מוטלת עלינו. אנו מאמינים כי כל שניתן להגשים כל חלום ושניתן לממש לילדים את הפנטזיות שלהם....

מאת: נגריית ארבע העונותריהוט 13/05/10892 צפיות
אסור להמעיט בחשיבות של חדר השינה בבית המודרני במאה העשרים ואחת. שנת לילה טובה קריטית לתפקוד תקין ולהרגשה טובה, היא בעלת השפעה רבה על מצב רוחנו ועל בריאותינו הכללית. אנו מבלים כשליש מחיינו בחדר השינה, ואליו אנו מגיעים בסופו של יום על מנת להירגע, לנוח ולבלות. בגלל המצאותנו שעות רבות בחדר השינה חשוב ביותר שהוא יהיה נוח, שימושי ומעוצב בהתאם לטעמנו. לכל רהיט בחדר השינה משמעות. לכל רהיט השפעה מסיבית על המראה של חדר השינה, על איכותו ועל עיצובו.

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181699 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181563 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181430 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181494 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181660 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181505 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171634 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica