חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איפור מקצועי – בהבדל מאיפור לא מקצועי

מאת: dianaromאיפור17/01/20111090 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כולנו יכולים להיות יפים – בעידן המודרני, ניתן בעזרת איפור מקצועי ליופי להבליט את החלקים היפים שלנו בפנים וטשטש את החלקים הפחות מושכים.

כמו בכל דבר בחיים ההבדל ברמת הביצוע של כל שירות או מוצר תלויה בנסיון ובידע של בעל המקצוע. כך גם איפור מקצועי – מאפרות מקצועיות יידעו להתאים איפור מקצועי ללקוחות תוך הכוונה לתוצאה האסתטית ביותר.

איפור מקצועי – התאמה לטעם

אחד הסודות של איפור מקצועיהוא הבנת רצון הלקוחה מצד אחד והתאמת המראה הנכון מצד שני. לפעמים הפער בין הרצוי למצוי אינו מובן ללקוחה ולכן איפור מקצועי ע"י מאפרת מקצועית יכול לשכנע בצורה מושכלת את הלקוחה באיפור המתאים לה. בדיוק כמו בבחירת בגד מתאים כך גם איפור מקצועי – באם המוכרת תמכור בגד שאינו מחמיא וההופך את הלקוחה לגרוטסקית כולם יידעו שנעשתה עבודה שאיננה מקצועית. גם איפור מקצועי דורש הבנה מעמיקה ביופי ואסתטיקה ומצריך את המאפרת ללמוד ולהפנים את כל סהסודות של איפור מקצועי באשר הם.

איפור מקצועי – להוציא את היופי שבך

איפור נכון ע"י מאפרת מקצועית יוכל להשוות מראה צעיר ומשובב נפש תוך שימת לב להדגשת הקווים הטבעיים הנכונים של הלקוחה מבלי הצורך בחיזוק גוונים שאינם מתאימים והיכולים לשוות מראה ליצני.

מכיוון שמדובר במראה הפנים שלנו שהוא אחד מאלמנטים החשובים במראה הכללי אף אחד מאיתנו לא ירצה להיות שפן נסיונות אצל מאפר שלא עבר הכשרה מקצועית ושאינו יודע להשתמש בכלי האיפור בצורה הנוכנה והמתאימה ביותר.כך, איפור מקצועי חיוני על מנת שלא נפקיר את פנינו וכן על מנת שנוכל לבטוח בשימוש בכלים ותכשירים המותאמים לעור הפנים שלנו מבלי לסכן את בריאות עורינו.

איפור מקצועי ע"י מאפרות מקצועיות הוא חיוני לכל אחת שרוצים לההלביט את היופי הטבעי שלהם מבלי הצורך בעומס צבעים וגוונים של מאפר בלתי מקצועי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דיאנה רום - House of Beauty

רחוב אודם 4, עדי.

רח' בן גוריון 62 א קרית ביאליק

טלפון:  04-9866007

פקס: 04-9861286

נייד:  052-4415411

מייל: diana.hob@gmail.com


 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת dianarom

מאת: dianaromטיפול בעור22/01/111089 צפיות
השחקנית הנחשקת גווינית' פלטרו אמרה פעם שיופי, בשבילה, הוא להרגיש בנוח עם העור שלך, )והוסיפה בקריצה "זה, או ליפסטיק אדום ") – אז איך תוכלי להרגיש טוב בעור הפנים שלך? פּילִינְג (קילוף עור) הוא אחד האמצעים המודרניים שהוכחו כמחדשים את תאי עור הפנים, כאשר עוד במצרים הקדומה, נמצאו עדויות לכך שנשים היו מקלפות את עורן – הן מכנית (ע"י עור של חיה ששופשף עם מלח גס ע"פ העור) והן כימית (חומרים שזקקו מחלב חמוץ וקליפות ענביי יין).

מאת: dianaromאיפור כלה17/01/111158 צפיות
מומלץ לאפר את הכלה המיועדת במשך שעות היום על מנת שהמראה של הכלה ייבחן במשך שעות רבות ובתאורת יום חזקה שמראה את האיפור בשיא צבעיו.

מאת: dianaromאיפור כלה17/01/111033 צפיות
מומלץ לאפר את הכלה המיועדת במשך שעות היום על מנת שהמראה של הכלה ייבחן במשך שעות רבות ובתאורת יום חזקה שמראה את האיפור בשיא צבעיו.

מאת: dianaromקוסמטיקה24/12/101061 צפיות
בעידן שבו כל מאן דבעי מוסיף ליד כותרת שמו את המינוח "מקצועי", "מומחה" ו"רפואי", יש צורך גדול יותר מאי פעם להכניס סדר במינוחים, לבאר ולהסביר. מהי קוסמטיקה רפואית ? מתי נולד החיבור ולמי זה טוב?

מאת: dianaromקוסמטיקה20/12/101096 צפיות
שאלתם את עצמכם מאיפה נולד הצורך בשירותים של טיפול קוסמטי בעצם? חוקרים הצליחו לגלות עדויות של "ציורי גוף" כבר לפני 50,00 שנה. המלכה נפרטיטי ומלכות מצרים קדמוניות אף הן השתמשו באיפור כדי למנוע מחלות עיניים. מסתבר שהשימוש בתכשירים כבר בעידן הקדום במעיו טיפול קוסמטי שכזה, הכילו חומרים ידידותיים לעור בניגוד להרבה מהחומרים הנמצאים כיום בשוק והחושפים את הציבור לנזקים בידי קוסמטיקאיות שנותנות טיפול קוסמטי שאיננו מקצועי.

מאת: dianaromקוסמטיקה14/12/101044 צפיות
איך הפך העידן שלנו את הטיפול הקוסמטי לאחד מהטיפולים השגרתיים הנצרכים ביותר? טיפול קוסמטי היה פעם פינוק לעשירים בלבד. שימור העור כחלק משימור הבריאות היה קיים בתודעה עוד משחר האנושות, והיום – טיפול קוסמטי משרת כל אחת ואחד כחלק מטיפול שגרתי. הרבה מהלקוחות שמבקשים טיפול קוסמטי הם בעלי עור פגום – שהרי, היום טיפול קוסמטי פרא-רפואי יכול להעניק לעור מראה צעיר ורענן, לפתור בעיות אקנה, בעיות של פיגמנטציה וכו'.

מאת: dianaromקוסמטיקה08/12/101111 צפיות
רב הנסתר על הגלוי בכל הקשור לקוסמטיקה פרא-רפואית ולגישתה לכל טיפול קוסמטי. מטרת מאמר זה היא לנסות לשפוך מעט אור על הנושא, ולחשוף את ערכו של טיפול קוסמטי שמתבצע בגישה פאר-רפואית.

מאמרים נוספים בנושא איפור

מאת: אלי, מינרלזאיפור09/12/195901 צפיות
ככל שרבים מאיתנו מתוודעים יותר למה שאנחנו מכניסים לגופנו (שייק ירוק! מזון ללא גלוטן!) ולתהליכי ריפוי והחלמה טבעיים, אנו הופכים להיות מודעים יותר גם לגבי מה אנו שמים על העור שלנו.

מאת: ליאוראיפור03/11/162263 צפיות
קורס איפור מקצועי, מאפשר השתלבות בתעשיית האופנה, היופי, הקולנוע, והטלוויזיה. בוגרי ובוגרות הקורס, משתלבים בעבודה במגזינים, רשתות איפור, עיתונים, טלוויזיה וכדומה.

מאת: אילה כהן איפור17/05/162043 צפיות
אני מאפרת מקצועית כבר כמעט 14 שנה , רציתי ואני רוצה להגדיל את קהל הלקוחות שלי , איך אני עושה את זה בצורה הכי טובה ? כנסו למאמר הבא

מאת: אבי דוידיאיפור09/05/161878 צפיות
טיפים שימושיים לאיפור נכון ובריא עם עדשות מגע באופן יומיומי.

מאת: אילה כהן איפור28/02/161854 צפיות
רוצה להראות הכי טוב ביום הולדת שלך .? כנסי למאמר ותראי איך לעשות את זה.

מאת: אילה כהן איפור21/12/152189 צפיות
אני מאפרת הרבה בחורות דתיות ,ואני רוצה לתת כמה טיפים לבחורות כאלה אייך הן יכולות לאפר את עצמן ,בצורה כזאת שהכיסוי ראש ישתלב יפה עם האיפור

מאת: אילה כהן איפור19/11/152373 צפיות
היי לי קוראים אילה כהן ואני כותבת הרבה על הצלחה בעולם האיפור , הפעם כתבתי מאמר על איך את יכולה להצליח בכך שתשתפי פעולה עם בעלי מקצוע אחרים בעולם האיפור

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica