חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איפור כלות – כל הדברים שכדאי לדעת

מאת: dianaromאיפור כלה17/01/20111158 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


הדרך לחופה רצופה המון כוונות טובות – לאחר שנסגר המקום, נבחר הקייטרינג ובחרנו את השמלה הכי יפה בעולם נשאר נושא אחד חשוב לא פחות – איפור כלות מתאים.

להלן כמה טיפים שכדאי לדעת בנושא איפור לפני הערב החגיגי:

איפור כלות נסיון

אחד הדברים שייקבעו בסופו של דבר באם איפור כלות הוא מקצועי ומתאים הוא איפור כלות נסיוני טרם החופה.

אל תהססו לשנות, לבקש ואף להחליף מאפרת באם איפור כלות שהותאם לכם לא מוצא חן בעיניכן.

בתהליך האיפורטרם החופה נבדקים הגוונים והצבעים המתאימים לכלה, נבדקת הטכניקה של האיפור והקו המאפיין אותו. איפור כלות הוא לא רק עניין של אופנה – הוא קודם כל עניין של טעם ורצונה של הכלה.

מומלץ לאפר את הכלה המיועדת במשך שעות היום על מנת שהמראה של הכלה ייבחן במשך שעות רבות ובתאורת יום חזקה שמראה את האיפור בשיא צבעיו.

איפור כלות דורש טיפול בעור

איפור מוצלח ייתבצע על עור נקי ומטופח. עור שלא עבר טיפול מקיף (ניקוי עמוק, פילינג, הסרת שער ועיצוב גבות) לא יוכל לשאת את האיפור למשך זמן ויהיה קשה להשיג מראה מושלם לאורך היום המיוחל.

איפור כלות ביום החתונה

לאחר שהכלה עברה טיפול יופי יום קודם, ביום החתונה רצוי שאיפור יהיה מותאם גם לאופי ולזמן הארוע, כך שכלה שמתחתנת בצהריים – יותאם לה איפור כלות מינימלסטי בגוונים בהירים, ולארוע בערב איפור כלות אידאלי יהיה למראה דרמטי ומתוחכם יותר עם מיקוד בפנים של עיניים או שפתיים.

איפור לחתונה באשר הוא צריך להיות מתוחזק בערב עצמו ולכן כדאי שיהיה באמתחת הכלה דפי אורז (לספיחת שומן עודף מהפנים), כרית פודרה, סומק ומברשת ואודם (ליפגלוס) וכמובן מסיר איפור, סבון פנים וקרם טוב לסיום הערב ולהסרת איפור כלות מהיר וקל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דיאנה רום - House of Beauty

רחוב אודם 4, עדי.

רח' בן גוריון 62 א קרית ביאליק

טלפון:  04-9866007

פקס: 04-9861286

נייד:  052-4415411

מייל: diana.hob@gmail.com


 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת dianarom

מאת: dianaromטיפול בעור22/01/111089 צפיות
השחקנית הנחשקת גווינית' פלטרו אמרה פעם שיופי, בשבילה, הוא להרגיש בנוח עם העור שלך, )והוסיפה בקריצה "זה, או ליפסטיק אדום ") – אז איך תוכלי להרגיש טוב בעור הפנים שלך? פּילִינְג (קילוף עור) הוא אחד האמצעים המודרניים שהוכחו כמחדשים את תאי עור הפנים, כאשר עוד במצרים הקדומה, נמצאו עדויות לכך שנשים היו מקלפות את עורן – הן מכנית (ע"י עור של חיה ששופשף עם מלח גס ע"פ העור) והן כימית (חומרים שזקקו מחלב חמוץ וקליפות ענביי יין).

מאת: dianaromאיפור17/01/111091 צפיות
גם איפור מקצועי דורש הבנה מעמיקה ביופי ואסתטיקה ומצריך את המאפרת ללמוד ולהפנים את כל סהסודות של איפור מקצועי באשר הם.

מאת: dianaromאיפור כלה17/01/111033 צפיות
מומלץ לאפר את הכלה המיועדת במשך שעות היום על מנת שהמראה של הכלה ייבחן במשך שעות רבות ובתאורת יום חזקה שמראה את האיפור בשיא צבעיו.

מאת: dianaromקוסמטיקה24/12/101061 צפיות
בעידן שבו כל מאן דבעי מוסיף ליד כותרת שמו את המינוח "מקצועי", "מומחה" ו"רפואי", יש צורך גדול יותר מאי פעם להכניס סדר במינוחים, לבאר ולהסביר. מהי קוסמטיקה רפואית ? מתי נולד החיבור ולמי זה טוב?

מאת: dianaromקוסמטיקה20/12/101096 צפיות
שאלתם את עצמכם מאיפה נולד הצורך בשירותים של טיפול קוסמטי בעצם? חוקרים הצליחו לגלות עדויות של "ציורי גוף" כבר לפני 50,00 שנה. המלכה נפרטיטי ומלכות מצרים קדמוניות אף הן השתמשו באיפור כדי למנוע מחלות עיניים. מסתבר שהשימוש בתכשירים כבר בעידן הקדום במעיו טיפול קוסמטי שכזה, הכילו חומרים ידידותיים לעור בניגוד להרבה מהחומרים הנמצאים כיום בשוק והחושפים את הציבור לנזקים בידי קוסמטיקאיות שנותנות טיפול קוסמטי שאיננו מקצועי.

מאת: dianaromקוסמטיקה14/12/101044 צפיות
איך הפך העידן שלנו את הטיפול הקוסמטי לאחד מהטיפולים השגרתיים הנצרכים ביותר? טיפול קוסמטי היה פעם פינוק לעשירים בלבד. שימור העור כחלק משימור הבריאות היה קיים בתודעה עוד משחר האנושות, והיום – טיפול קוסמטי משרת כל אחת ואחד כחלק מטיפול שגרתי. הרבה מהלקוחות שמבקשים טיפול קוסמטי הם בעלי עור פגום – שהרי, היום טיפול קוסמטי פרא-רפואי יכול להעניק לעור מראה צעיר ורענן, לפתור בעיות אקנה, בעיות של פיגמנטציה וכו'.

מאת: dianaromקוסמטיקה08/12/101111 צפיות
רב הנסתר על הגלוי בכל הקשור לקוסמטיקה פרא-רפואית ולגישתה לכל טיפול קוסמטי. מטרת מאמר זה היא לנסות לשפוך מעט אור על הנושא, ולחשוף את ערכו של טיפול קוסמטי שמתבצע בגישה פאר-רפואית.

מאמרים נוספים בנושא איפור כלה

מאת: דוד כהןאיפור כלה30/08/152217 צפיות
איפור ערב לאירוע או לחתונה יכול להיות חוויה בלתי נשכחת בבית הלקוחה. מאפרת מקצועית המגיעה עד אליך, משתמשת בטכניקות מתקדמות והופכת אותך לנסיכה לערב אחד.

מאת: נינה כהןאיפור כלה26/05/144415 צפיות
אז אחרי שבחרת שמלת כלה מושלמת, את צריכה להתחיל לחשוב ולתכנן איך תתאפרי בערב החשוב בחייך – ליל כלולותייך.

מאת: נינה כהןאיפור כלה26/05/144332 צפיות
זאת הייתה רק שאלה של זמן: גוון הפודרה שאופנתי מאוד בשנים האחרונות, מככב כיום גם בשמלות כלה וגם בשמלות ערב ובמיוחד בקיץ 2014.

מאת: ענבראיפור כלה28/03/146770 צפיות
שיזוף הוא חלק בלתי נפרד מההכנות של כלה ליום האירוע שלה, רק שאת השלב הזה בהכנות של כל כלה כדאי לתזמן ולתכנן אותו בקפידה. לתזמון השיזוף ולדרך בה משיגים אותו, יש השפעה מכרעת על התוצאה הסופית.

מאת: איציקאיפור כלה18/11/137785 צפיות
איפור כלות מבוסס על מגוון רחב של אלמנטים שונים – ראשית כל הוא חייב להיות מותאם לכלה באופן אישי ופרטני - למבנה הפנים שלה, לשמלת הכלה הנבחרת, לתכשיטים שהיא תענוד, לתסרוקת ובעצם לכל פרט שיהווה חלק מההופעה שלה.

מאת: חופונים | huponimאיפור כלה20/09/131635 צפיות
באילו פרטים כדאי לך להתמקד כשאת קוראת חוות דעת על מאפרות כלות ואיך תדעי איזו מאפרת מתאימה לך?

מאת: Sense Of Styleאיפור כלה26/12/127777 צפיות
יום הכלולות הוא אחד מן הימים החשובים ביותר לכל זוג באשר הוא, ללא כל צל של ספק. אין זה סוד, כי החתונה מייצגת מעבר מסוג חיים אחד לסוג אחר לחלוטין, והטקס אשר חוגגים ביום זה הוא לא רק החיבור אשר בין הכלה לחתן והגושפנקה החברתית / דתית שנותנים לחיבור זה, אלא גם סימן מאד ברור לסוג של התחלה חדשה, התחלה של חיים לעבר משפחה של ממש.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica