חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פילינג - כל הסודות

מאת: dianaromטיפול בעור22/01/20111090 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

העור שלנו בנוי משתי שכבות עיקריות – האפידרמיס (השכבה החיצונית) והדרמיס, כאשר שכבת האפידרמיס מכילה תאי עור המתחלפים במחזור של 30 יום בממוצע וחושפים תאי עור צעירים ורעננים תחתם.

לא בכדי, תחום פילינג התפתח, מתפתח ומתחדש גם בעת החדשה ומהווה חלק בלתי נפרד מתחום האנטי אייג'ינג בעידן המודרני. בני השלושים +, המתחילים להרגיש בניצני הזדקנות העור, הגבירו את המודעות והדרישה ל פילינג, שכן עם התקדמות הגיל פוחתת עוצמת התהליך ותאי העור המתים נשארים ומצטברים על האפידרמיס ויוצרים מראה עור מעובה, חסר ברק, אפרפר ועייף.

אז מהו פילינג בעצם?

פילינג קוסמטי הוא הליך הדרגתי ומבוקר בו מתבצעת הסרה של תאים מתים וקילוף עדין של שכבת העור העליונה, מה שמוביל להאצה והתחדשות עור טבעית הרבה יותר, תוך הימנעות מסיכונים בריאותיים. נהוג לחלק את סוגי פילינג ע"פ השיטה בה מתמשים – מכנית, ביולוגית (שימוש באנזימים) וכימית – כאשר הטיפול מותאם לסוג העור, לגיל המטופל ולמצב העור.

פילינג חומצות- סדרת טיפולים היעילה ביותר

פילינג חומצות - השיטה הכימית מסייעת משמעותית בשיפור מראה העור ע"י שימוש בחומצות, כדוגמת חומצות אלפא הידרוקסיות, חומצות המופקות מפירות ומחלב ועוד. זהו פילינג פרא רפואי המצריך מקצועיות רבה בטיפול בצורה מבוקרת של העור אך שכרו בצידו. זהו פילינג המבטיח חידוש של העור בזמן קצר יחסית לאחר סדרת טיפולים המבוססת על שיתוף הפעולה של הלקוח בבית כהכנה לקראת כל טיפול.

כל מי שרוצה להתחדש במראה צעיר ובריא של העור שלו – מומלץ להגיע לייעוץ בו יותאם סוג פילינג הרצוי להשגת התוצאה הטובה ביותר.

על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר מומלץ לערוך סדרת טיפולים של 4 פגישות בהם מתבצע הליך מבוקר של פילינג שבסופו אנו משיגים דרך קילוף העור את התוצאה הרצויה – עור צעיר, רענן וזוהר.

החשיפה של העור בתהליך ה פילינג תחשוף בפניכם את סודות המראה שלא הכרתם!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דיאנה רום - House of Beauty

רחוב אודם 4, עדי.

רח' בן גוריון 62 א קרית ביאליק

טלפון:  04-9866007

פקס: 04-9861286

נייד:  052-4415411

מייל: diana.hob@gmail.com


 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת dianarom

מאת: dianaromאיפור17/01/111092 צפיות
גם איפור מקצועי דורש הבנה מעמיקה ביופי ואסתטיקה ומצריך את המאפרת ללמוד ולהפנים את כל סהסודות של איפור מקצועי באשר הם.

מאת: dianaromאיפור כלה17/01/111159 צפיות
מומלץ לאפר את הכלה המיועדת במשך שעות היום על מנת שהמראה של הכלה ייבחן במשך שעות רבות ובתאורת יום חזקה שמראה את האיפור בשיא צבעיו.

מאת: dianaromאיפור כלה17/01/111034 צפיות
מומלץ לאפר את הכלה המיועדת במשך שעות היום על מנת שהמראה של הכלה ייבחן במשך שעות רבות ובתאורת יום חזקה שמראה את האיפור בשיא צבעיו.

מאת: dianaromקוסמטיקה24/12/101062 צפיות
בעידן שבו כל מאן דבעי מוסיף ליד כותרת שמו את המינוח "מקצועי", "מומחה" ו"רפואי", יש צורך גדול יותר מאי פעם להכניס סדר במינוחים, לבאר ולהסביר. מהי קוסמטיקה רפואית ? מתי נולד החיבור ולמי זה טוב?

מאת: dianaromקוסמטיקה20/12/101097 צפיות
שאלתם את עצמכם מאיפה נולד הצורך בשירותים של טיפול קוסמטי בעצם? חוקרים הצליחו לגלות עדויות של "ציורי גוף" כבר לפני 50,00 שנה. המלכה נפרטיטי ומלכות מצרים קדמוניות אף הן השתמשו באיפור כדי למנוע מחלות עיניים. מסתבר שהשימוש בתכשירים כבר בעידן הקדום במעיו טיפול קוסמטי שכזה, הכילו חומרים ידידותיים לעור בניגוד להרבה מהחומרים הנמצאים כיום בשוק והחושפים את הציבור לנזקים בידי קוסמטיקאיות שנותנות טיפול קוסמטי שאיננו מקצועי.

מאת: dianaromקוסמטיקה14/12/101045 צפיות
איך הפך העידן שלנו את הטיפול הקוסמטי לאחד מהטיפולים השגרתיים הנצרכים ביותר? טיפול קוסמטי היה פעם פינוק לעשירים בלבד. שימור העור כחלק משימור הבריאות היה קיים בתודעה עוד משחר האנושות, והיום – טיפול קוסמטי משרת כל אחת ואחד כחלק מטיפול שגרתי. הרבה מהלקוחות שמבקשים טיפול קוסמטי הם בעלי עור פגום – שהרי, היום טיפול קוסמטי פרא-רפואי יכול להעניק לעור מראה צעיר ורענן, לפתור בעיות אקנה, בעיות של פיגמנטציה וכו'.

מאת: dianaromקוסמטיקה08/12/101111 צפיות
רב הנסתר על הגלוי בכל הקשור לקוסמטיקה פרא-רפואית ולגישתה לכל טיפול קוסמטי. מטרת מאמר זה היא לנסות לשפוך מעט אור על הנושא, ולחשוף את ערכו של טיפול קוסמטי שמתבצע בגישה פאר-רפואית.

מאמרים נוספים בנושא טיפול בעור

מאת: שי כהןטיפול בעור17/09/187531 צפיות
מכשיר סקין קיור לטיפול בצלוליט פועל בטכנולוגיית אולטראסאונד מתקדמת המכשיר יעיל לטיפול בצלוליט אנטי אייג'ינג, שיקום הרקמות, הצרת היקפים וחיטוב הגוף.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור21/11/172295 צפיות
זקנה היא לא מראה יותר מידי מחמיא בעולם שמקדש עד בלי די את מושג הצעירות. זו הסיבה שטיפולים כמו הזרקת חומצה היאלורונית כה פו פולארים בארץ ובעולם כולו. מה זה חומצה היאלורונית? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור08/11/162025 צפיות
עבור כל אלה גם יחד קיים מכשיר אחד אשר בשיטת המזותרפיה מאפשר לבצע העלמת צלוליט מעיק, צלקות ושאר מפגעי עור שפשוט לא מרגישים הכי נעימים למגע ולמבט.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור08/01/162061 צפיות
חשוב לבצע פעולות שמסייעות לעור להיראות במיטבו כמו למרוח קרם הגנה בשעה בה נחשפים לקרני השמש, מפסיקים לעשן, שותים הרבה מים ומורחים קרמים שמסייעים לעור לשמור על רמה טובה של לחות וגמישות, לפי הצורך והגיל.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור20/08/152328 צפיות
שיטה זו קיימת כבר שנים רבות ומשתמשים בה בסלוני יופי בעזרת מכשיר דרמה רולר לשימוש מקצועי בכל רחבי העולם, יש לה הוכחות של מחקרים רבים שמצאו את השיפור במראה של העור מתרחש עבור סוגים רבים של פגמים.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור17/08/151828 צפיות
בעוד אנשים רבים מתכננים את הטיפול אצל כירורג פלסטי, דעו לכם כי ישנו טיפול שמאפשר שמירה על עור בעל מראה חלק וצעיר בצורה פשוטה שאינה מצריכה התערבות כירורגית. בעזרת שימוש במכשיר ביתי קטן בשם דרמה רולר, ניתן לטפל בצלקות, קמטוטים, סימני מתיחה ואפילו בצלקות אשר נוצרו כתוצאה מאותם פצעי אקנה אשר הותירו את סימניהם אצל רבים מאיתנו.

מאת: הכותבטיפול בעור30/06/151627 צפיות
הטכניקה, השיטה, המוכרת ביותר בתחום הקוסמטיקה הפלסטית, לטיפולי אנטי אייג'ינג או הצערת עור הפנים, היא הטכניקה של מזותרפיה והיא כוללת גם שימוש במזרקים ובהזרקות שטחיות של חומרים פעילים, בריאים וטבעיים ישירות אל האזורים הדורשים תשומת לב וטיפול להחלקת העור, למילוי קמטים ולהענקת מראה צעיר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica