חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אימון אישי עסקי להצלחה

מאת: מכון מאמניםאימון עסקי17/01/20111038 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מי מאיתנו לא היה רוצה לנהל את העסק הפרטי שלו בהצלחה?

רובינו המכריע לא ניחן בכישרון טבעי לניהול עסקים. חלקנו יקדיש שנות לימודים אקדמאים, חלקנו ינסה למצוא אנשים אחרים שימנפו את העסק בשבינו ורובינו המכריע יוותר על החלום מחוסר אמונה בהגשמתו.

אימון אישי עסקי הוא בדיוק המקום לכל האנשים שמאמינים כי הם יכולים להצליח כמו כל אחד אחר וכי יש בהם את היכולת למצוא ולמצות את הפוטנציאל החבוי בהם למען הגשמת החלומות.

אימון אישי עסקי- בחינת הרעיון

על מנת שכל אחד יצליח יש לבחון את החלום – אין דבר שהוא לא אפשרי, כל שיש לבדוק הוא כיצד ניתן להפוך אותו לממשי. אימון אישי עסקי מלווה אותנו למציאת הפורמט הנכון להגשמת החלום שלנו ולבדיקת כל השוק על מנת שנוכל להצליח בהקמת העסק שלנו.

אימון אישי עסקי – ליווי מקצועי

המפתח להצלחה הוא ההתמדה – אימון אישי עסקי מלווה את העסק לאורך כל הדרך ובוחן את כל המהמורות והמכשולים הניצבים בה. אימון אישי עסקי מאמן את בעל העסק להתנהלות נכונה יותר אישית ומקצועית תוך מתן כלים להעצמה אישית המאפשרים הגדלת והצלחת העסק.

אימון אישי עסקי – ללמוד מטעויות

אימון אישי עסקי מאמין שעל מנת להצליח צריך לדעת לטעות ולא לפחד. אימון אישי עסקי מצביע על הטעויות ומראה דרך נכונה יותר המונעת סיכון יתר עם העסק שלך תוך הפנמת תהליכים נפשיים ואישיים הנגזרים מתהליך לימוד אישי של בעל העסק. אימון אישי עסקי מאפשר שיפור תהליכים וגדילה מתמדת לאורך כל הזמן כאשר העמדת המטרות והצבת היעדים היא הקו המוליך את אימון אישי עסקי לאורך כל הדרך הארוכה.

בסופו של תהליך, מי שקובע את הצלחתו הוא זה המאמין בדרך ובשינוי לצמיחה והעצמה אישית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מכון מאמנים

מכון אימון לפריצת דרך

www.meamnim.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מכון מאמנים

מאת: מכון מאמניםאימון אישי - כללי10/01/111079 צפיות
אנחנו מודעים יותר, דורשים יותר מעצמנו, חשופים יותר ויותר לסוגי אנשים שונים בכל יום. איך אנחנו יכולים למצוא את הדרך הנכונה בעולם שבו מבחר האפשרויות הוא כל כך גדול ואנו כל כך קטנים? איך אנחנו יכולים לגרום לגינה הפרטית שלנו לצמוח ולפרוח?

מאת: מכון מאמניםאימון אישי - כללי20/12/10990 צפיות
קיימים אין ספור סיפורי הצלחה של אנשים שעברו אימון אישי ועשו שינוי מהותי בחיים שלהם. הרבה מהאנשים הללו הופכים להיות מסיונרים של השיטה. הרבה אנשים שעברו חוויה מעצימה כזו מרגישים שהם רוצים להמשיך ולהתקדם עם לימודי אימון אישי על מנת להעצים עצמם יותר. מה המשותף לתלמידי לימודי אימון אישי ?

מאת: מכון מאמניםאימון אישי15/12/10945 צפיות
כולנו רוצים להצליח. לכולנו יש שאיפות בחיים וכלונו רוצים להגשים אותן. לפעמים – נקודת הפתיחה שלנו נמוכה, לפעמים היא גבוהה. בעידן השוויוני פמינסטי של היום, חלון ההזדמנויות של הנשים להצלחה רק נפתח. אישה כיום יכולה להחזיק בכל תפקיד שהוא כמעט. ולכן, היא יכולה לבחור ללמוד כל מקצוע – רובוטיקה ועד פסיכולוגיה.

מאת: מכון מאמניםאימון אישי - כללי07/12/10933 צפיות
אנחנו נמצאים בעידן שמבחר האפשרויות בו הוא אינסופי ואין לדעת מה יביא המחר. במקום בו אנו מתלבטים עם עצמנו בלימודים – כדאי רגע לעשות חשבון נפש ולבחון את כלל האפשרויות. לאלה מאיתנו שניחנו באכפתיות, בכושר מנהיגות וביכולת הנעה להצלחה כדאי מאוד לשקול לימודי אימון אישי במסגרות השונות.

מאת: מכון מאמניםאימון אישי - כללי07/12/101087 צפיות
פעם, כשהיינו צריכים ייעוץ בעסק או בעניינים משפחתיים, היינו הולכים לראש הכפר או לרב ומבקשים ממנו עצה טובה. מי היו האנשים הללו? האנשים הללו היו מעין מורי דרך ראשונים לכל מי שרצה להצליח ולשפר את איכות חייו, גם בעידן הקדום יותר. כיום ההתייחסות לאנשים שהם מאמנים אישיים דומה בצורך של המתלמדים להצליח בעיסוק שלהם או לחילופין בניהול חיי המשפחה שלהם, אך עדיין שונה בהרבה מובנים:

מאת: מכון מאמניםאימון אישי30/11/10844 צפיות
לפעמים, קל לנו להתרפק על ברכיי ההיסטוריה ולהסתכל לאחור על המנהיגים הגדולים שהיו לאומה שלנו. מה יש באנשים הללו, שהצליחו להגיע לראשית הצמרת (כל אחד במקומו) ולהנהיג את העם שלנו ביד חזקה ובזרוע נטויה? חישבו לרגע, באם המנהיגים הללו היו מאמנים אישיים כיום – איזו מורשת הם היו יכולים להנחיל לנו?

מאת: מכון מאמניםאימון אישי22/11/10913 צפיות
כיום, לאחר בדיקה של השגים של מאמנים אישיים – נמצא כי 96 אחוז מהאנשים שקיבלו עזרה של מאמנים אשייים הצליחו בהשגת המשימת שלהם. מדוע מאמנים אישיים יכולים לסייע לנו במקומות שאנחנו לא מצליחים לבד?

מאמרים נוספים בנושא אימון עסקי

מאת: ניר שגבאימון עסקי24/11/193611 צפיות
ייעוץ אסטרטגי הוא חובה לכל בעל עסק או דורש עבודה. בצורה הזו ניתן להגיע לתוצאות מיטביות ולהשגת יעדים ביעילות.

מאת: ירון שוראימון עסקי14/08/173758 צפיות
מי שאחראי על התוצאות העסקיות שלנו זה אנחנו. יש לנו 100% אחריות על התוצאות שלנו.

מאת: ירון שוראימון עסקי07/08/173782 צפיות
ה-well-being שלנו כולל תזונה, שינה, פעילות גופנית, בריאות, יחסים ופנאי. הוא משפיע בצורה ניכרת על העבודה שלנו.

מאת: ירון שוראימון עסקי28/06/174127 צפיות
איך למקסם את ההצלחה שלכם במכירות בעזרת 2 כלים חשובים: הקשבה יוצאת דופן ובחירת הוויות.

מאת: ירון שוראימון עסקי11/12/162631 צפיות
גם אתם מרגישים פער בין המקצועיות שלכם לבין מה שאתם מרוויחים? כל הזמן חיים במתח שלא תצליחו? שלא תקודמו בעבודה? מפחדים להיכשל? לא מרגישים בטוחים בעצמכם? הגיע הזמן לשחרר את מה שמעכב אתכם. התחילו לצמוח.

מאת: מגניב אימון עסקי10/08/163055 צפיות
אם אתם מאלו שמחפשים ללמוד משהו בשביל להפוך אותו למקצוע יש לכם לא מעט אופציות. אתם יכולים ללמוד לתואר ראשון ויכולים לעשות קורס קצר, ומגוון הקורסים הינו עצום. קורס מכירות הוא אחד מאותם קורסים, קורס שבסופו יש מקצוע ביד ובעיקר לא מעט עבודה. קורס מכירות הוא קורס המשלב המון יידע ושיטות עבודה וגם לא מעט פסיכולוגיה של הלקוח. יש לא מעט מכללות שמאפשרות ללמוד קורס כזה ואתם צריכים בסופו של דבר ללכת אל זו שהבוגרים שלה הצליחו למצוא עבודה טובה ובעיקר מרוויחים טוב מהתחום.

מאת: אילה פינקוייסאימון עסקי20/04/162594 צפיות
חג האביב מביא עמו תחושות של התחדשות והתרעננות במישור האישי. במאמר הקודם הצגנו בפניכם מה קורה במוחנו במהלך תהליך היצירתיות ואת הרשתות המוחיות שמופעלות בעת עיסוק בפתרון בעיות יצירתי. במאמר זה, כפי שהבטחנו, נציג בפניכם מדריך פשוט, הכולל 6 הנחיות פשוטות להגברת יצירתיות ועידוד החדשנות בארגונכם

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica