חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מאמנים אישיים - המנהיגים שלנו לו היו איתנו היום

מאת: מכון מאמניםאימון אישי30/11/2010842 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לפעמים, קל לנו להתרפק על ברכיי ההיסטוריה ולהסתכל לאחור על המנהיגים הגדולים שהיו לאומה שלנו.

מה יש באנשים הללו, שהצליחו להגיע לראשית הצמרת (כל אחד במקומו) ולהנהיג את העם שלנו ביד חזקה ובזרוע נטויה?

חישבו לרגע, באם המנהיגים הללו היו מאמנים אישיים כיום – איזו מורשת הם היו יכולים להנחיל לנו?

קורס מאמנים אישיים – בהדרכת דוד בן גוריון

"כל זמן שאדם חי הוא יכול להשתנות"  - היכולת לבצע שינוי הוא אולי כליההישרדות החזק מכולם. באם אנחנו נעשה שינוי, נוכל להשאיר מאחור את ההרגליםהרעים ולהיפתח לדברים חדשים טובים יותר. המציאות משתנה כל הזמן, ואנחנוחייבים להתאים עצמינו אליה. זהו אולי אחד העקרונות החשובים ביותר בהנחיה שלמאמנים אישיים בקורס אימון.

קורס מאמנים אישיים – בהדרכת גולדה מאיר

"... חשוב הרבה יותר שתחליטו על דרך בה אתם רוצים לחיות. אם תהיו ישריםעם עצמכם וישרים עם חבריכם, אם תיקחו חלק במאבקים שטובים לאחרים, לא רקלעצמכם, הרי נדמה לי שזה מספיק. ואולי מה תהיו – זה כבר פחות חשוב."

מאמנים אישיים שמעבירים בקורס את הערך של היושרה ורואים באימון כחלק ממאבק התורם לחברה טובה יותר ולאנשים מאושרים יותר – הם מאמנים אישיים שיהיו בעלי ערך מוסף.

קורס מאמנים אישיים – בהדרכת יצחק רבין

"... החברה צריכה לדעת להשתנות. חברה או מדינה שלא משתנה - מתנוונת.המציאות איננה מה שהיה לפני חמישים שנה. ואם יש משהו שצריך לייחד נוער - זומרדנות נגד מוסכמות. לא מרדנות לשם מרדנות, אלא מרדנות לשם שינוי. קיימואת אשר ראוי לקיים, שנו את אשר ראוי לשנות..."

מאמנים אישיים שמאמינים בדרך להביא לשינוי הם מאמנים אישיים הראויים להיות מובילי דרך ודעה.

 



תגיות המאמר: קורס אימון אישי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מכון מאמנים

מכון אימון לפריצת דרך

www.meamnim.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מכון מאמנים

מאת: מכון מאמניםאימון עסקי17/01/111037 צפיות
אימון אישי? על מנת שכל אחד יצליח יש לבחון את החלום – אין דבר שהוא לא אפשרי, כל שיש לבדוק הוא כיצד ניתן להפוך אותו לממשי.

מאת: מכון מאמניםאימון אישי - כללי10/01/111079 צפיות
אנחנו מודעים יותר, דורשים יותר מעצמנו, חשופים יותר ויותר לסוגי אנשים שונים בכל יום. איך אנחנו יכולים למצוא את הדרך הנכונה בעולם שבו מבחר האפשרויות הוא כל כך גדול ואנו כל כך קטנים? איך אנחנו יכולים לגרום לגינה הפרטית שלנו לצמוח ולפרוח?

מאת: מכון מאמניםאימון אישי - כללי20/12/10988 צפיות
קיימים אין ספור סיפורי הצלחה של אנשים שעברו אימון אישי ועשו שינוי מהותי בחיים שלהם. הרבה מהאנשים הללו הופכים להיות מסיונרים של השיטה. הרבה אנשים שעברו חוויה מעצימה כזו מרגישים שהם רוצים להמשיך ולהתקדם עם לימודי אימון אישי על מנת להעצים עצמם יותר. מה המשותף לתלמידי לימודי אימון אישי ?

מאת: מכון מאמניםאימון אישי15/12/10944 צפיות
כולנו רוצים להצליח. לכולנו יש שאיפות בחיים וכלונו רוצים להגשים אותן. לפעמים – נקודת הפתיחה שלנו נמוכה, לפעמים היא גבוהה. בעידן השוויוני פמינסטי של היום, חלון ההזדמנויות של הנשים להצלחה רק נפתח. אישה כיום יכולה להחזיק בכל תפקיד שהוא כמעט. ולכן, היא יכולה לבחור ללמוד כל מקצוע – רובוטיקה ועד פסיכולוגיה.

מאת: מכון מאמניםאימון אישי - כללי07/12/10932 צפיות
אנחנו נמצאים בעידן שמבחר האפשרויות בו הוא אינסופי ואין לדעת מה יביא המחר. במקום בו אנו מתלבטים עם עצמנו בלימודים – כדאי רגע לעשות חשבון נפש ולבחון את כלל האפשרויות. לאלה מאיתנו שניחנו באכפתיות, בכושר מנהיגות וביכולת הנעה להצלחה כדאי מאוד לשקול לימודי אימון אישי במסגרות השונות.

מאת: מכון מאמניםאימון אישי - כללי07/12/101086 צפיות
פעם, כשהיינו צריכים ייעוץ בעסק או בעניינים משפחתיים, היינו הולכים לראש הכפר או לרב ומבקשים ממנו עצה טובה. מי היו האנשים הללו? האנשים הללו היו מעין מורי דרך ראשונים לכל מי שרצה להצליח ולשפר את איכות חייו, גם בעידן הקדום יותר. כיום ההתייחסות לאנשים שהם מאמנים אישיים דומה בצורך של המתלמדים להצליח בעיסוק שלהם או לחילופין בניהול חיי המשפחה שלהם, אך עדיין שונה בהרבה מובנים:

מאת: מכון מאמניםאימון אישי22/11/10911 צפיות
כיום, לאחר בדיקה של השגים של מאמנים אישיים – נמצא כי 96 אחוז מהאנשים שקיבלו עזרה של מאמנים אשייים הצליחו בהשגת המשימת שלהם. מדוע מאמנים אישיים יכולים לסייע לנו במקומות שאנחנו לא מצליחים לבד?

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי11/10/213610 צפיות
מתי נחוץ היתר בניה: בניה חדשה תוספות בניה הליך הוצאת היתר בניה מורכב מחמישה שלבים עיקריים, כאשר כל שלב תלוי ומותנה בשלב הקודם. חלק מהשלבים הינם באחריות מגיש הבקשה וחלקם באחריות הוועדה. מילוי כל ההנחיות שלהלן על ידי מגיש הבקשה, יאפשרו הוצאת היתר בניה בצורה יעילה ומהירה.

מאת: בנימין קלינגראימון אישי04/08/205243 צפיות
קלינגר בנימין המרכז ל רישוי עסקים והתרי בניה כתובת חשמונאים 100 | תל אביב - יפו טלפון 0523888813 סלולרי 0528887900 פקס 036990134 אימייל klinger_b@bezeqint.net אדריכלים ומעצבי פנים עו"ד מקרקעין עורך דין פלילי משרד אדריכלים ומהנדסי בנין המתמחים בהליך הוצאת רישיונות בניה ורישוי עסקים .כל המומחים תחת קורת גג אחת. מחלקה מובילה בהסדרת חריגות בניה, ביטול צווי הריסה והפסקת בניה

מאת: דרור אטריאימון אישי17/01/193106 צפיות
חושבים להגדיל את המשכנתא הקיימת ולהכניס לתוכה את כל ההלוואות הקיימות בעובר ושב ועוד מקומות אחרים.? בדיוק בשביל זה קיימת משכנתא לכל מטרה, אשר מטרתה היא להוות כסף זמין עבור האנשים, שמעוניינים להפוך את כל ההחזרים החודשיים שלהם להחזר חודשי אחד מוגדל של המשכנתא. מה זה בעצם משכנתא לסגירת חובות ?

מאת: דרור אטריאימון אישי12/01/192939 צפיות
עברתם פשיטת רגל וקיבלתם הפטר? עבר קצת זמן ואתם רוצים עכשיו לקחת משכנתא לסגירת חובות או משכנתא לקניית דירה? אתם כבר בטח מבינים שזה הולך להיות משימה מאוד קשה, היות והבנקים לא יכולים לסבול אנשים שעברו פשיטת רגל ולא מוכנים להסתכל עליהם בכלל.

מאת: דרור אטריאימון אישי01/01/193005 צפיות
אחד התהליכים המורכבים והקשים שניתן לעבור בחיים האלו זה ככל הנראה לעבור פשיטת רגל. הרוב חושבים שפשיטת רגל היא דבר שקורה רק לחברות גדולות, אבל האמת היא שזה בכלל לא נכון. הרבה פעמים גם אנשים פרטיים מגיעים לפשיטות רגל.

מאת: ירון שוראימון אישי05/06/174125 צפיות
האם אתם הולכים אחרי החלומות שלכם? ואיך למצוא את הייעוד המדויק עבורכם.

מאת: ירון שוראימון אישי31/03/173530 צפיות
איך תוכלו להרוויח יותר, מה הסיבות לכך שאתם לא מרוויחים את מה שאתם רוצים ואיך זה קשור לאהבה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica