חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סורגים, מעקות ותרומתם לבטיחות הבית

מאת: אוריבניין ואחזקה - כללי18/01/2011864 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סורגים לבית סובלים לעתים מחוסר ביחסי ציבור. במגזין עיצוב תמיד יעדיפו להראות חלונות ענק מזכוכית ופרופיל בלגי, ללא סורג או תריס, המביטים אל גינה יפהפה או אל הרחוב שממול. אולם יש הבדל גדול מאוד מכאן ועד לפרקטיקה – ובעולם האמיתי בו אנו חיים, סורגים הם לא פעם הכרח המשפר באופן ניכר את ביטחון הבית ודייריו, כמו גם את איכות חייהם. אומנם סורגים – שלא כמו מעקות ביטחון – הם אמצעי ביטחון שאינו מחוייב בחוק, אך לא פעם ירגישו הדיירים שעבורם קיומם של אלו הוא בבחינת חובה, בדיוק כפי שמעקות חיוניים בכל אזור מדרגות.

היכן סורגים דרושים במיוחד?

בתים פרטיים, כמו וילות למשל, מועדים במיוחד לפריצות. חלונות זכוכית הם קלים לשבירה ולפריצה, ולפורצים אין צורך להתאמץ יתר על המידה – היות ובתים אלו הינם צמודי קרקע, הנגישות של החלונות היא קלה ונוחה. אלא אם כן הורכבו עליהם סורגים. בלעדיהם, פריצת החלונות תהיה קלה ביותר.

בווילות צמודות קרקע יש לא אחת דלת הזזה ענקית המהווה יציאה רחבה ביותר אל המרפסת והחצר. גם זו מהווה חוליה חלשה בהגנה על הבית, ובמיוחד כשהבית הוא דו-קומתי. במקרים שכאלו, הדלת עלולה להיות פתוחה בחלקה (למשל, רק הזכוכית סגורה, או רק התריסים) אך בעלי הבית יהיו בקומה השנייה, ולא ישמעו פריצה שקטה ופשוטה דרך הדלת. עד שזו תתגלה הפורץ עשוי להיעלם. הפתרון, שוב – סגירת סורגים על דלת זו, שיעניקו לבית הגנה רבה נוספת. כמובן, הכוונה לסורג מתקפל או לסורג נפתח ולא לסורג קבוע, כדי לאפשר יציאה וכניסה מהדלת בשעת הצורך.

אך לא רק בתים פרטיים מועדים לפריצות ונזקקים לסורגים. בתל אביב, למשל, ישנן פריצות רבים לדירות קרקע בבתי קומות, ואף היו מקרים של הטרדות ומציצנים המנצלים את החלונות הזמינים בקומות התחתונות. בעיקר עבור נשים, סורגים בחלונות הם עניין חיוני בדירות בקומות קרקע, ואין זה פלא כי באתרים המציעים לוחות להשכרת דירות נהוג לסמן האם יש או אין בדירה סורגים – שכן הימצאותם של סורגים היא שיקול חשוב לרבים מהשוכרים הפוטנציאלים.

אל חשש

הסורגים מעלים את הביטחון האישי בבית ומפיגים את החששות של הדיירים, אולם יש מי שטוען כי מה באשר לערכם העיצובי? ובכן, חישבו לרגע על מעקות. גם מעקות הינם קודם כל אמצעי בטיחות. בדיוק כמו סורגים, גם מעקות עשויים לרוב בעבודת מסגרות, מסוג כזה או אחר של מתכת (מעקות אלומיניום, מעקות פלדת אל-חלד וכן הלאה). ובדיוק כפי שניתן לעצב מעקות יפים שאינם גורעים מיפי הבית, כך ניתן לעשות גם עם סורגי החלון.

והכי חשובה, בסופו של דבר, היא הפרקטיקה, כמו גם תחושת הביטחון בבית. אם סורגים בחלון עושים הבדל כה עצום בביטחון, בהגנה ובתחושת השלווה שהם מסבים לדיירים – הכיצד נוכל בלעדיהם?

 



תגיות המאמר: סורגים, מעקות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי

מאת: אוריבריאות נשים04/11/161770 צפיות
בין אם זהו ההיריון הראשון שלך או שכבר הבאת ילדים לעולם, חשוב שתדעי על כלי פשוט ויעיל שנמצא ברשת האינטרנט. מדובר במחשבון שמאפשר לך לדעת מייד מהו גיל ההיריון שלך,...

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161780 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריבריאות נשים02/11/161653 צפיות
עד לפני מספר שנים, מידע מקצועי על הריון ולידה ניתן היה להשיג רק מרופאי הנשים. כמו כן, כל אישה השיגה מידע מחברות ובנות משפחה, שאמנם לא היה תמיד בחזית הקדמה הרפואית אך בכל זאת הועיל. ואולם, כיום ישנה עוד דרך חשובה לאיתור המידע הרלוונטי דרך אתרי בריאות שונים שפועלים ברשת האינטרנט.

מאת: אוריבריאות ורפואה כללי21/10/161364 צפיות
קשה למצוא אנשים שאוהבים לבקר אצל רופא שיניים, ולא בגלל השירות או היחס המקצועי. האמת היא שהישיבה לאחור על הכורסא, והעובדה שמחדירים מכשירים שונים ומשונים לתוך הפה – יוצרות חוויה לא נעימה. אמנם, מרבית האנשים מצליחים להסתדר עם התחושות הללו ולשאת אותן בהצלחה...

מאת: אוריבריאות נשים14/09/161904 צפיות
במאמר זה אסביר על כל שבועות ההריון בכלליות. נשים אשר נכנסות להריון, נתונות למעקבים בכל שלבי ההריון אצל רופא הנשים שלהן. מה צריך לבדוק? מנתי ניגשים לרופא? אילו דברים יכולים לצוץ בדרך? כל זה ועוד במאמר הבא על הריון, לידה, ביוץ ועוד'.

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163880 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161673 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222784 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223091 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211367 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211325 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211584 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211559 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211745 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica