חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סקס נשי טוב יותר

מאת: דנה העצמת נשים19/01/20112049 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נשים וחשיבות "אינטליגנטי רגשית" - יכולים לבטא את רגשותיהם לקרוא את אלה של האחרים - יש חיי מין טובים יותר, מחקר שנעשה לאחרונה מראה מבריטניה. 

זה הגיוני לא? נשים חכמות יכול לקרוא מצבים טובים יותר, הם יותר בקשר עם הרגשות שלהם הם נוטים יותר לקבל את מה שהם רוצים מצד בן הזוג מבחינה מינית. על פי מחקר זה לאחרונה, נשים אינטליגנטיות רגשית יש כפליים אורגזמות. התוצאות גם הראו כי 40% מהנשים מתקשים מלא ליהנות ממין. 

דיברתי עם קים גילספי לאחרונה על זה. קים סודות עסקיים שלה מן השינה מתמחים המיניות הנשית.מדוע זה להמשיך להיות כזה באזור מורכבים עבור נשים רבות? שאלתי קים זה עבור כל הטיפים הרגישה יהיה מועיל. מחשבותיה להלן. 

1. סקס טוב מתחיל במוח. זה פשוט וישר כמו קדימה כמו זה. אם, למשל, שאתם מחזיקים כעס - זה יהיה קשה מאוד להגיע במצב רוח לסקס. 

מניסיוני, נשים רבות מחזיקים הרבה כעס מודחק וזה מעכב את ההנאה המינית שלהם. 

אנא גברות, אם זה המקרה איתך ואז ללכת לראות פסיכולוג המתמחה בבעיות של נשים. אתה חייב את זה לעצמך כדי לרדת לעומקם של כעס וטינה שלך. נסה להעביר את הרגשות שלך יותר ו / או לעשות פעילויות אחרות שיש להן השפעה מרגיעה על שאתה כגון יוגה מדיטציה, תרגילי הרפיה. הדבר החשוב ביותר הוא להפסיק את הפנמת כעס וכאב. שביעות הרצון ארוכת הטווח שלך מינית באמת תלויים בו. 

2. שימון - הרבה דברים יכולים להשפיע על סיכה בנרתיק. הורמונים או תרופות, למשל, יכול להשפיע.וחשוב יותר, חוסר גירוי יש השפעה דרמטית על ההנאה המינית. נשים בכלל צריך לפחות 20-30 דקות של משחק מקדים להגיע לאורגזמה ואת הזכר הממוצע צריך רק 3-5 דקות. זה לא כישלון של האישה לצורך סיכה נוספת אבל אתה צריך להרגיש בטוחים ונוחים מספיק כדי לתקשר זה עם השותף שלך. אם אתה מרגיש יובש בעיה אפילו עם משחק מקדים ממושך, ולאחר מכן לרופא המשפחה שלך לייעוץ ולהשקיע סיכה טבעי באיכות טובה (SYLK - יכול להיות קנה מ כימאים סופרמרקטים ביותר) 

3. הגישה - אם אתה רוצה להרגיש סקסית ... אתה צריך לחשוב סקסי. המיניות שלנו היא על כל חובקת את עצמנו כמו, נשים נפלאות מדהים שאנחנו. למי אכפת אם אין לנו בגודל המושלם 10 הגוף? לרוב הנשים יש קמטים צלוליט וגם ריפוד עוד קצת. גבירותיי לאמץ הקימורים. תראו ביונסה וג 'ניפר לופז - עם עקומות כי יהיה מנודה על ידי סוכנות הדוגמנות כל. הם עושים שום התנצלות, סקסי שלהם, הדמויות מלאות נשית. כאשר יש לך ניצוץ בעיניים שלך, לדעת מי אתה ולאן אתה הולך, אתה מבין היחיד מחזיק את המפתח לעונג שלך הנאה מינית הינה לך. 

4. עייף מדי בשביל סקס - כמובן שאתה עייף. לחיים המודרניים הם עמוסים מאוד עבור נשים עם ילדים, קריירה, משפחה ניהול משק בית. כולנו צריכים להאט לקחת פסק זמן לעצמנו. אנחנו צריכים לזכור לחיות בחושניות כמו נשים לקחת את הזמן לצאת וליהנות הנאה מינית. גם אם אתה מרגיש עייף בהתחלה, זה מדהים כמה מהר אתה יכול לקבל מצב רוח עם השותף הנכון. הפוך את זמן ההנאה המינית. 

5. לפנטז - ידעת כי ככל שאנחנו חושבים על סקס, ככל שאנחנו רוצים את זה? קח את הזמן לקרוא ארוטיקה (לנסות מילס ובון - Blaze - מאוד סקסי, או עבור נשמות הרפתקניים באמת - בקרו באתר שלי לקרוא אדונית Vixens פנטזיות) ולהתחבר שוב עם האנרגיה המינית שלך. 

6. משחק מקדים - כל אדם צריך להיות לימד כי המשחק המקדים צריך האחרון 24 / 7. זה לא הוא פשוט אוהב הערות קצת "למרוח פה ושם." משחק מקדים הוא על שטיפת הכלים או אולי רץ לך אמבטיה תוך שהוא מכניס את הילדים לישון. אנחנו צריכים לתקשר זה עם השותפים שלנו מתעקשים שאנחנו מרגישים מוערך בכל שעות היום, ולא רק כשזה מגיע לסקס. 

7. להכיר את הגוף שלך - ללמוד כיצד גופך מגיב למגע, לגלות מה אתה אוהב לשנוא. אם אתה לא יודע מה שמדליק אותך, ואז יהיה קשה להגיד זוגך מה ההנאות לך. 

8. חושניות חיבוק שלך - מחפשים אחרי הגוף שלך חשוב. אנחנו צריכים להוקיר את המקדש שבו אנו חיים! כאשר אתה משפשף את קרם גוף על העור שלך, אתה פשוט slather אותו או אתה מעסים בעדינות לתוך העור שלך? קח את הזמן לחשוב על איך הוא מרגיש על העור שלך - זה חם / קר? מה זה הריח כמו? איך העור שלך מרגיש כמו שאתה גולש בו על עקומות שלך? 

פנקו את עצמכם עם הלבשה תחתונה סקסית. לשים לב איך הגוף שלך זז כאשר אתה מרגיש בטוח יותר סקסי. במקום לגרור את הגוף סביב, לטפס בחזרה ואת באמת מרגישה כמה מדהים זה להיות בפנים. 

9. נסה חוק חדש - במקום לתת תענוג הראשון, וודא שאתה לאורגזמה לפני שהוא בראשים מורכנים מסלול שלו כדי הנאה. 

10. קבל על קשר עם הגוף הראשון שלך, ולדבר - זה הזמן להתחיל להרגיש טוב עם עצמך ואת המיניות שלך. 

זהו רק חלק קטן של מה שאני מלמד במדריך אלת שלי Essential למידה טוב בנות מדריך שובב סדנאות סקס. 

אז בנות, יש אמון בעצמך, ללמוד מה גורם לך להרגיש טוב, וללמוד להראות השותף שלך מה אתה נהנה. להאמין שאתה באמת רצוי ואתה תהיה. 

מי צריך ויאגרה נשית! "

 



תגיות המאמר: נשים, סקס, אינטליגנטי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חובבת אתרי סקס וגם מצלמות סקס ברשת

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דנה

מאמרים נוספים בנושא העצמת נשים

מאת: לילה בן הרוש העצמת נשים16/07/204823 צפיות
אני מזמינה אותך לגלות יחד איתי, איך אפשר לחוות חיבור ועוצמה פנימית גם בימים אלה, כשהאפשרות להיפגש מאתגרת יותר מהרגיל. אנחנו בשאקטי בי, יצרנו ספריית תכנים עשירה ומרתקת שתוציא אותך למסע עמוק ומשמעותי דרך מגוון סדנאות ומפגשים עם נשים מעוררות השראה, בנושאים שנוגעים לחיי ולחייך: זוגיות, הורות, תקשורת, עסקים, מודעות, פריון, התפתחות אישית ועוד.

מאת: גילת אפריםהעצמת נשים09/07/1710952 צפיות
האם את נוהגת לומר לעצמך מילים חיוביות ומפרגנות? או אולי את שיפוטית וביקורתית כלפי עצמך...? קראי את המאמר הבא, על-מנת ללמוד כיצד להפוך את הדיבור העצמי שלך לחיובי ומיטיב.

מאת: לי באומןהעצמת נשים30/04/133367 צפיות
קרב מגע היא שיטה להגנה עצמית שזכתה להמון כינויים, ויש לה סגנונות שונים, אבל בבסיס מדובר על שיטה שכל כוונתה היא להתמך בחוזקות הגוף והעצמי, תוך איתור נקודות התורפה אצל היריב והכנעתו. למידה זו, שהיא קוגניטיבית וגופנית מאפשרת לנשים להכניס לתוך הרפרטואר החוויתי שלהם זיכרונות של יכולת, השג, אפשרות ללחימה ומעל הכל- אמונה עצמית.

מאת: עמי אלבזהעצמת נשים23/01/138546 צפיות
ברוב המקצועות העצמאיים יש צורך לאחר קבלת התעודה המקצועית להשקיע את מלא המרץ והכסף בפרסום, לא כך בתחום בניית הציפורניים, לאחר קבלת תעודת ההכשרה בוגרת הקורס תמצא את עצמה מקבלת לקוחות המגיעות מפה לאוזן, מחברות, שכנות, ומשפחה.

מאת: מרדכי שרםהעצמת נשים09/10/128599 צפיות
חולמות על ערב מושלם עם חברה שלכן? רוצות לערוך ערב לכול החברות הקרובות שלכן? במאמר זה תקבלו טיפים רבים.

מאת: טומי רןהעצמת נשים19/09/129915 צפיות
רבים מכירים את תל אביב כמרכז התרבות, ההווי והעסקים של מדינת ישראל, אך רוב האנשים המתגוררים בעיר זו אוהבים להזכיר כי תל אביב היא "מעוז" שירותי הליווי בישראל. העיר מציעה מגוון דירות דיסקרטיות ושירותים של נערות ליווי בכל יום ובכל שעה בה הלקוחות מעוניינים.

מאת: טומי רןהעצמת נשים19/09/128754 צפיות
ישנן טענות רבות בישראל כי קיים סחר בנשים וכי רוב נערות הליווי אשר עובדות במדינה, עובדות בניגוד לרצונן או משום שהן נמצאות במצב בריאותי אשר אינן מאפשר להן להתפרנס בשום צורה אחרת. בשנה האחרונה נתקלנו בחוק הזנות החדש, שעיקרו הוא הענשת כל אדם אשר עוסק בסחר בנשים וכן כל אדם אשר נתפס עם נערות ליווי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica