חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תופעות גיל המעבר

מאת: גיא סגלרפואה סינית23/01/20111009 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נשים וגברים סובלים מתופעות לוואי שונות במהלך גיל המעבר (מנופאוזה). בקרב נשים, החל מגיל 45 מתחיל תהליך בו השחלות חדלות להבשיל ביציות ומשתנה הרכב ההורמונים בגוף. תופעות הלוואי משתנות מאישה לאישה ומופיעות בתדירות שונה. ברוב המקרים, חשות הנשים כאבי ראש, גלי חום, הזעות, בעיות שינה, מצבי רוח קיצוניים, דפיקות לב מואצות, יובש בנרתיק ועוד. במקרים רבים משפיע השינוי ההורמונאלי גם על אחוזי השומנים בדם, כשהגוף מתקשה לפרק את הכולסטרול והסוכרים. הרפואה המודרנית ממליצה בדרך כלל על טיפול הורמונאלי ואילו מטפלים ברפואה סינית ממליצים על שינוי אורח החיים בתחומים שונים.

גיל המעבר: תופעות ואבחון רפואה סינית
הרפואה הסינית רואה את הגוף כמכלול שיודע לרפא את עצמו, כל עוד נשמר האיזון שבין היין והיאנג.

בגיל המעבר מתחילה היחלשות של אנרגיית היין, וכך מתגברת אנרגיית היאנג ונוצרים מצבורי חום לא מאוזנים. עודף היאנג הוא זה שגורם לגלי החום ולתופעות הלוואי האחרות, ובעזרת תזונה ורפואה סינית מחזקים את היין ומשיבים את האיזון. מטרת הטיפול הסיני היא לאפשר לחום לצאת מהגוף בדרכים שלא יגרמו לתחושות לא נעימות כך שתוכלי לעבור את גיל המעבר בשלום. בדרך כלל ימליץ מומחה לרפואה סינית על סדרה של טיפולים שתבטיח שהגוף נשמר באיזון הנכון ולא חוזר למצב ההתחלתי.

איך להקל על תופעות גיל המעבר?
הרפואה המודרנית תמליץ לסובלות מתופעות הלוואי לטפל במצב בעזרת הורמונים. רגע לפני שפונים לטיפול הורמונאלי, ישנם כמה דברים שתוכלי לעשות כדי להקל על התופעות ולגרום לעצמך להרגיש טוב יותר.

בראש ובראשונה – תזונה. צריכת סיבים תזונתיים ומזונות עשירים בחלבונים ובסידן ישמרו על רמת שומנים נמוכה בדם ועל תחושה כללית טובה. כמו כן, פעילות גופנית נמצאה יעילה בשיפור גלי החום ובהקטנת התדירות שהם מופיעים. הפעילות הספורטיבית תסייע גם לבעיות השינה ולניקיון של מחזור הדם והשלכת הרעלים. אל תהססי להשתמש בתוספי מזון טבעיים שיחזקו את ספיגת הויטמינים בגוף.

תופעות גיל המעבר: מטפלים ברפואה סינית

איך רפואה סינית יכולה להקל עלייך ולגרום לך לעבור את גיל המעבר בשלום? קודם כל, היי בטוחה שדיקור סיני, תזונה נכונה וצמחי מרפא ישמרו על בריאות הגוף שלך ויבטיחו מצבי רוח סדירים ויציבים. מעבר לכך, מי שמטופלת בהורמונים ודאי יודעת שתופעות הלוואי לא נפסקות מיד. טיפול סיני מקל על תופעות הלוואי, מחליש את עוצמות גלי החום, מסייע לשינה טובה ובעיקר גורם לך להרגיש חזקה יותר ושולטת בשינויים שעוברים על גופך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גיא סגל

מטפל ברפואה סינית

רחוב שבט 25 תל אביב
רחוב שרת 8 (מול הדואר),עפולה

073-7368207

052-8064646

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיא סגל

מאת: גיא סגלבריאות נשים21/02/112420 צפיות
כמחצית מהנשים סובלות מכאבים קדם וסתיים ובמהלך הוסת עצמה, כשאחוז הסובלות מהכאבים ומתופעות הלוואי עולה כשמדובר בנערות בגילאי 13-18

מאת: גיא סגלבריאות נשים17/02/111770 צפיות
נשים רבות בגילאי 45-50 מתמודדות עם תופעות גיל המעבר. תופעות הלוואי של השינויים ההורמונאליים שעובר הגוף כוללים חולשה, סחרחורות, הזעה, היחלשות הזיכרון, בעיות שינה ועוד. אחת התופעות המוכרות ביותר היא גל חום בתדירות משתנה שאורכים מספר שניות ואף כמה דקות. הרפואה המודרנית נוטה לייחס גלי חום אצל נשים לשינויים ההורמונאליים שנגרמים עקב ירידת האסטרוגן בגוף

מאת: גיא סגלבריאות נשים17/02/111930 צפיות
גיל המעבר בקרב נשים נקרא בלועזית מנופאוזה (מנו = חודש, פאוזה = הפסקה). גיל הבלות הוא כינוי לתקופה בחיי האישה בה נפסקת הוסת החודשית ומתבטא בעיקר בחוסר איזון הורמונאלי. מחקרים רפואיים מראים כי נשים נוטות לעבור את גיל המעבר בין גיל 45-50.

מאת: גיא סגלרפואה משלימה17/02/111012 צפיות
דיקור סיני לקוח מהמונח הלטיני אקופונקטורה. דיקור היא אחת משיטות טיפול אלטרנטיבי שנכללות תחת ענפי רפואה משלימה. השימוש במחטים סיניות החל בסין לפני למעלה מאלפיים שנה והגיע למערב כמה מאות שנים לאחר מכן. מטפלים ברפואה סינית נוהגים להיעזר בדיקור לטיפול במגוון בעיות, ביניהן כאבים נקודתיים, הצטברות לחצים, כאבי ראש, כאבי בטן, מצבי רוח, שיכוך כאבים ועוד.

מאת: גיא סגלבריאות ורפואה כללי17/02/111125 צפיות
מי מאיתנו לא מכירה את כאבי המחזור שפוקדים אותנו בכל פעם מחדש, בין אם המחזור החודשי קבוע ובין אם את סובלת מתסמונת וסת לא סדירה. הכאבים העזים ביותר מורגשים ביום שלפני קבלת וסת ונרגעים ככל שהמחזור נחלש. כאבי מחזור חודשי מופיעים אצל 85% מהנשים ומשתנים בעוצמתם מאישה לאישה ומגיל לגיל.

מאת: גיא סגלבריאות נשים17/02/111139 צפיות
מנופאוזה הוא שמה הלועזי של התקופה בה מסתיים המחזור החודשי. מחקרים שנעשו בישראל ובעולם מראים כי הגיל הממוצע בו חוות נשים את גיל המעבר הוא 48. גיל המעבר מתרחש כאשר השחלות מפסיקות לתפקד בתהליך המחזור החודשי ויורד בצורה ניכרת אחוז הורמון האסטרוגן.

מאת: גיא סגלרפואה סינית23/01/111018 צפיות
רפואה סינית: מהי? ומהן שיטות האבחון

מאמרים נוספים בנושא רפואה סינית

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית24/03/222683 צפיות
דיקור סיני לכאבי גב מתבצעים בקליניקה באמצעות מחטים דקות מאוד, חד פעמיות וסטריליות. אלו הן מחטים שמיוצרות במיוחד בעבור דיקור סיני. את המחטים מציבים בנקודות הדיקור שתואמות את המצב הרפואי והנפשי.

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית28/01/222943 צפיות
על מנת לקבל את הטיפול המדויק ביותר נחוץ מטפל עם ניסיון ספציפי בטיפולי דיקור סיני לדיכאון וחרדה. חפשו מטפל מנוסה שמציע המלצות עדכניות ואותנטיות

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית22/12/212989 צפיות
מחקרים רבים הוכיחו מעל לכל ספק את היעילות של הרפואה הסינית עם דגש על דיקור סיני. טיפולי דיקור סיני להרזיה אינם מלווים בכאב או תופעות לוואי

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית17/10/213187 צפיות
רוצים לדעת איך מתבצע טיפול דיקור סיני לפוריות?

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית24/08/213382 צפיות
איך בוחרים מטפל דיקור סיני בראשון לציון?

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית11/07/213635 צפיות
טיפולי דיקור סיני חשוב לבצע באמצעות מטפל מנוסה ומוסמך. עליכם לבחור נכון את המטפל ולא למהר להתפשר על פחות מהטוב ביותר. מקצועיות של מטפל תבוא לידי ביטוי בתוצאות טובות יותר

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית18/05/213680 צפיות
הרפואה הסינית ממליצה על שילוב של טיפולי דיקור סיני למחלת כרוהן יחד עם שינויים תזונתיים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica