חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אלבומים מעוצבים – טרנד חולף או גימיק חדשני?

אלבומים מעוצבים - מה הוביל לזה?

בעת האחרונה אנחנו נחשפים לטרנד חדש בעולם הצילום. אלבומים מעוצבים. מכל פינה נזרקות לחלל האוויר צמד המילים הללו. למה מתכוונים? מהם אלבומים מעוצבים, למה בכלל אנחנו צריכים אותם? אם בעבר הלא רחוק, אחרי אירוע, טיול או סתם פרץ של יצירתיות היינו מפתחים תמונות במעבדת צילום ומדביקים אותם לאלבום עם ניילון נשלף, הרי שהיום יש פתרון לכל זה. אלבום מעוצב. באותו משך זמן בו היו מפתחים תמונות, ניתן כיום להכין אלבום דיגיטאלי, מעוצב, אשר יאפשר צפייה נוחה ומהנה בתמונות ויקל על מלאכת העלאת הזיכרונות.


אז למה כדאי ליצור אלבום מעוצב?
מעבר לזה שאלבום מעוצב הוא נוח יותר מאלבום רגיל, הוא יכול לשמש גם כמתנה מקורית ליום הולדת או כל אירוע אחר. אם בעבר היה נהוג להכין אלבום אחד ולדפדף בו כשכל המשפחה יושבת סביב, הרי שהיום ניתן להכין אלבומים מעוצבים במחשב, לשלוח אותו לכל בני המשפחה ואם רוצים אף להדפיס אותו באיכות גבוהה. אומנם אלבום תמונות כמו זה שאנו רגילים אליו מילדותנו כבר לא אופנתי כבעבר, אך עדיין הוא חלק מנוף עולם הצילום ולכן כדי להשאיר את תחושת המגע המלווה את תהליך ההתבוננות באלבום ניתן להדפיס אלבום דיגיטאלי לאחר שמסיימים להכינו בתוכנת המחשב.
לאלבומים מעוצבים יתרונות רבים שהמשמעותי ביותר הוא החסכון הכלכלי. עלות פיתוח תמונות היא יקרה וניתן לחסוך זאת על ידי שמירת כל התמונות על המחשב, לחלק לפי תיקיות –טיולים, אירועים, חגים ועוד, ולחסוך גם מקום מאחר והאחסון עובר מהארון או המדף למחשב האישי שלכם. רגעים שהם בלתי נשכחים צריכים מקום מסודר להישמר בו ולכן שמירה על המחשב ויצירת אלבום דיגיטאלי הם פתרון אידיאלי לצורך זה, ובנוסף חשוב לזכור, שגם אם התמונות שמורות במחשב, חשוב לעשות קובץ גיבוי, על כל מקרה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלבומים מעוצבים | הזמנות לחתונה

אתם לפני חתונת השנה , כך לפחות מכנים זאת החברים וקרוביי המשפחה . למען האמת הם ממש צודקים. עידן הצלם שפיתח עבורכם רק אחרי חודש את הפילם נגמר. כיום אתם מקסימום יכולים לבקש את הקבצים שהוא צילם ולעצב בעצמכם אלבום מעוצב דרך הרשת באמצעות כלים עיצוביים שפותחו במיוחד עבור אלבומים מעוצבים. מדובר בטרנד מוביל ומאוד פופולארי שלא רק מקובל וקל על כולם אלא גם חוסך לכם כסף והרבה.

לפני כול אירוע משפחתי טיפוסי ישראלי, אנחנו הישראליים אוהבים להשקיע ולא מעט. בתוך כך, גם אם צריך לשבור חסכונות ולהזמין את הזמר הכי מרקד והגורמה הכי טעים נעשה זאת. יחד עם זאת מלווים מספר הפקות שמצריכים מאתנו מחשבה רצינית לא פחות , כמו : בחירת אלבום מעוצב , הזמנה לחתונה משלל הזמנות הקיימות היום בתחום החתונות והאירועים בישראל.

הזמנת אלבום מעוצב יכולה להוות פתרון מפלא למתנה לכל אחד ובמכל אירוע. ריכוז תמונות נבחרות באלבום איכותי בעל סגנון המעוצב בצורה אישית ומותאם לטעמו של מקבל המתנה הוא בהחלט מתנה מקורית , מהנה ובעלת ערך נוסטלגי רב.

אם בעבר משימות דפוס שונות חייבות אותנו לפניה לבית דפוס ולהפקדה של העבודה אותה רצינו להפיק בידי אנשי מקצוע, ללא כל מעורבות בתהליך הרי היום ניתן להפיק דבר דפוס שונים כמו הזמנות לחתונה, הזמנות לבר מצווה, הזמנות לבת מצווה ועוד הזמנות מכל סוג בתהליך מהיר ויעיל, ולהשפיע על התהליך בצורה משמעותית מאוד. העובדה שהטכנולוגיה בבתי הדפוס הפכה למהירה ונגישה מאוד ונוחות התפעול גברה מאפשרת לאנשי המקצוע לערב את הלקוחות בצורה משמעותית הרבה יותר.

אלבומים מעוצבים הם למעשה אלבומים רגילים אותם אנו יוצרים על ידי תמונות שונות שיש לנו במחשב. הפלוס העיקרי באלבומים מסוג אלבומים מעוצבים הוא שאין שום צורך להתחיל לכתת רגליים ולרוץ אל חנות הצילום על מנת לפתח פילים, לרכוש אלבום (שנראה בדרך כלל ישן ולא טוב) ישן ולהתחיל להכניס אליו את התמונות.

קודם כל, מה זה בכלל אלבומים מעוצבים? ובכן, אלבומים מעוצבים הם למעשה אלבומים שנוצרים מתמונות שנמצאות במחשב שלנו. כיום ניתן למצוא כמעט רק אלבומים דיגיטליים (עקב המהפכה הדיגיטלית שממשיכה לתפוס תאוצה ולהתפתח).

אתם נהנים לשבת ולהביט אל אלבומים מעוצבים, אתם אפילו שוקלים להתחיל לייצור אלבומים מעוצבים בעצמכם. אם יש לכם כישרון ובעבר יצרתם אלבומים מעוצבים וכעת יש לכם אירוע, למה שלא תעצבו גם הזמנות לבר מצווה או לכל אירוע כלשהו?

מאמרים נוספים בנושא עיצוב גרפי

מאת: בנימין קלינגרעיצוב גרפי21/06/213660 צפיות
רישוי זמין וכל מה שצריך לדעת בכדי להגיש בקשה להיתר בניה ! כחלק מתהליך הדיגיטציה של שירותי משרדי הממשלה השונים, ביוזמה הנקראת 'ממשל זמין', הוקם ב-2006 אתר רישוי זמין של מנהל התכנון, אשר מאפשר בקשה להיתר בנייה באופן מקוון לחלוטין. המערכת הוקמה בהתאם לתיקון 101 לחוק התכנון והבנייה.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי03/04/162301 צפיות
בעוד רבים נוטים להאמין שהחלפת הלוגו או יצירתו של לוגו חדש (אם לא היה כזה קודם) יחד עם שינוי צבע או אלמנט גרפי, זהו שם קוד למיתוג.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי30/03/162016 צפיות
עיצוב לוגו מדויק וטוב דורש התייחסות למספר גורמים עיקריים, אבל נדמה שאחד המרכזיים שבהם (אם לא המרכזי ביותר) הוא גורם הצבע.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי30/03/162397 צפיות
כל ארגון ועסק בישראל, קטן או גדול, אשר שואף לפרסם את עצמו כדי להגיע לקהל יעד רחב ככל האפשר ולהגדיל את מחזור המכירות שלו, זקוק לפרסום. כאשר התקציב מאפשר זאת והארגון מוכן לכך, משרד פרסום הוא בהחלט דרך טובה לקדם את מטרותיו השיווקיות של העסק.

מאת: רונית בילרעיצוב גרפי24/02/161966 צפיות
כל עסק צריך לוגו, עסקים גדולים וקטנים כאחד!

סלוגן-דוגמאות

לעיצוב לוגו חשיבות רבה בתהליך המיתוג

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica