חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הגורמים להתרבות הקנדידה ותוצאתיהם

הגורמים  להתרבות הקנדידה ותוצאתיהם

במאמר זה אנסה לפשט מהם הגורמים לזיהום הקנדידה ולנסות להסביר מה ההשלכות והתוצאות שלהם.

 קנדידה הינה פטריה השוכנת במערכת העיכול אצל בני אדם. באופן נורמלי הפטריות והשמרים חיים במערכת העיכול בלי לגרום נזק ,יש להם חשיבות עליונה במערך ההגנתי של מערכת החיסון בגופינו, כל עוד נשמר האיזון בין החיידקים בפלורה של המעיים ,הכל תקין והגוף מתפקד בצורה אופטימלית ללא תופעות נלוות. הבעיה צצה שמערכת החיסון  נפגעת ,נחלשת בגלל סיבות שונות שאמנה בהמשך ואוכלוסית המעיים משתנה, הקנדידה  מתרבה במהירות ומייצרת רעלנים המפריעים לתפקודים גופניים רבים הקשורים במערכו שונות בגופינו, שמערכת העיכול היא רק אחת מהן.

אתן דוגמה, נניח שהינך סובל מדלקת בגרון והרופא החליט לתת לך טיפול של נטילת אנטיביוטקה,אתה מתחיל את הטיפול ומרגיש  חלש,שילשולים ועוד תופעות .סבירות גבוה ביותר שמה שהתרחש בגופך זה  התרבות  מוגברת של קנדידה כתוצאה משימוש  באנטיביוטיקה. אנטיביוטיקה מפרה את היחס הטבעי באוכלוסיית החיידקים בפלורה של המעיים ולמעשה  פוגעת בחיידקים הידידותיים הנחוצים לנו לתפקוד תקין , הם למעשה עוזרים במניעת התפשטות יתר של הקנדיה.

תרופות נוספות פוגעות ביחס באיזון הגופני שלנו ומאיצות את התפשטות הקנדידה באופן לא מבוקר הגורם נזק לגופינו.

גורמים נוספים היכולים לגרום להתפשטות פטריית הקנדידה ,הינם מזונות המהווים קרקע פוריה להתרבות של הפטריה ולפגיעה בגופינו,דוגמה:אכילת של פחמימות וסוכרים בכמויות גדולות יעודד ויגביר את ייצור הקנדידה.

אז מה למעשה הפטריה תגרום לגופינו?

המצאות הפטרייה בדופן המעי תגרום לחוסר ספיגה של מזון לתוך המעי,חלק מהתוצרים יצאו מהמעי בלי שעברו את התהליכים הביוכימיים שהיו אמורים לעבור ,כתוצאה מכך הגוף יפתח רגישות לחלק מהחומרים שעברו במעי וזה מה שמכנים - אלרגיה.

זכרו,מערכת חיסון לא תקינה ,תביא להריסת האיזון הטבעי בין החיידקים הידודתיים לשאר "דיירי" המעיים ומשם תתחיל שרשרת תופעות הנובעות ממערכות שונות בגוף,חלקן יגרמו ישירות בגלל הקנדידה ואחרות בגלל הפחתת חיידקים אחרים.


הגורמים  העיקריים להתרבות הקנדידה: 

*  שימוש  בתרופות .

* סטרס - חוסר שקט.

* זיהום חיצוני.

* מחסור בשינה.

* אכילה מרובה של סוכרים ופחממות.

לריפוי טבעי  של הקנדידה תוך שעות בעצמך, לחץ כאן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ג.ט קראון

מאת: ג.ט קראוןהריון ולידה01/09/132040 צפיות
מחקר חדש גילה כי אחד מכל שתי נשים מתחת לגיל 35 יכול להתברך בתינוק,גם אם צריכים אם הפריה חוץ גופית. במחקר.עם זאת, המחקר של אוניברסיטת המחקר מצביע כי סיכויי ההצלחה צונחים באופן דרמטי לאחר חמישה ניסיונות, דיווח. המחקר, שהוא ראשון בעולם כדי לעקוב אחר שיעורי הצלחה ארציים להפריה חוץ גופית, מבוסס על נתונים סטטיסטיים של

מאת: ג.ט קראוןרפואה27/02/131032 צפיות
איך להלחם בפסוריאזיס ולנצח, ריפוי פסוריאזיס טבעי.. אם אי פעם סבלת מפסוריאזיס אתה יודע את המאבקים של חיפוש אחר הקלה,ריפוי פסוריאזיס. ישנם מוצרי pricy מעל לדלפק או תרופות מרשם שעשוי להציע הקלה זמנית. יש גם לא מעט תרופות טבעיות לטיפול בפסוריאזיס. תרופה טבעית אחת לפסוריאזיס היא ללמוד כיצד לרחוץ בצורה נכונה. רחצה ומקלחת נכונה חשובות להתמודדות עם פסוריאזיס ומניעת התפרצויות עתידיות. מקלחות או אמבטיות צריכות להיות קצרות ובמים פושרים. מבלה יותר מדי זמן באמבטיה או במים חמים יתייבש ולגרות את העור.

מאת: ג.ט קראוןבריאות נשים31/05/121767 צפיות
למה מגרד לי בוגינה? זהום בוגינה החוזר ונשנה באופן כרוני הרבה פעמים מקורו בזהום קנדידתי,בדרך כלל הרופאים יגדירו את המצב כפטרת בוגינה ,דלקת בוגינה יתנו טיפול תרורפתי ולאחר זמן מה את תחזרי אליו עם אותה הבעיה. סביר להניח שאם עברת את החויה הלא נעימה את יודעת על מה אני מדברת, זה מציק , מגרד בוגינה,לא נעים ומביך. ישנם פתרונות לקנדידה בוגינה , קונבנציונאליים ואלטרנטיביים.

מאת: ג.ט קראוןהריון ולידה04/12/103357 צפיות
הכל על הריון,מוכנים להתחיל את המסע? אם אתם מתכננים הריון,מצויים בהריון או לאחר לידה ,ודאי מתעוררות לכם שאלות בתחומים שונים ,רוצים לקבל תשובות לשאלות הללו ,ללמוד את הנושאים שמעניינם אתכם,רוצים לדעת מה לעשות... הייתי בסיטואציה הזו של נבירה אין סופית בפורמים,באתרים,שאלתי חברים ,משפחה ,רופאים וכל מי שנתן להעזר בו או לקבל איזשהו שביב מידע שיבהיר לי מה הגוף שלי עובר במסע המופלא הזה,.."הכל על הריון - המסע שלך"..

מאת: ג.ט קראוןחינוך ילדים31/08/101159 צפיות
ילדך נגמל ,נפטרתם מהחיתולים ופתאום הילד חוזר להרטיב במיטה. רצות מחשבות, למה הוא חזר להרטיב,מה הגורם לרגרסיה? ישנן סיבות שונות ומגוונות היכולות להוות מניע להרטבת לילה אצל ילדים, הסיבה השכיחה ביותר היא פחד או חרדה כלשהי שהילד חש וקשה לו להתמודד עמה.

מאמרים נוספים בנושא בריאות ורפואה כללי

מאת: אבי דוידיבריאות ורפואה כללי04/01/223107 צפיות
איך בוחרים נכון קלנועית שמתאימה לכם ופותרת את בעיית הניידות.

מאת: tiloniבריאות ורפואה כללי15/07/213613 צפיות
מה הצעדים שיש לעשות על מנת להעסיק עובד זר בסיעוד? לרשותכם המדריך המלא

מאת: עופר שלובריאות ורפואה כללי24/09/201736 צפיות
היפוגליקמיה, היפרגליקמיה, סוכרת, סוכרת נעורים, סוכרת סוג 2, סוכרת סוג 1

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי31/05/201508 צפיות
חושדים שיש לכם סינוסיטיס? הכנסו וקיראו על התסמינים והאבחון ועל דרכי ההתמודדות עם המחלה.

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי30/03/201778 צפיות
אחת הבעיות שאנשים רבים נאלצים להתמודד איתה במהלך החורף, זה שיעול עם ליחה. מדובר בשיעול טורדני שיכול להפריע על איכות החיים ביום יום וכן על איכות השינה. ד"ר דויטש מביא לכם כמה טיפים לטיפול

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי09/02/201498 צפיות
כל אחד מאיתנו, בשלב כזה או אחר בחיים מתמודד עם נזלת. זה קורה בדרך כלל כשאנחנו מקוררים, מצוננים, כשאנחנו חוטפים מחלה כזו או אחרת. אך מדוע אנשים מתמודדים עם נזלת כרונית? הבאנו כמה נקודות חשובות

מאת: שלום כהןבריאות ורפואה כללי27/09/191972 צפיות
כל מי שסובל מאקנה, וכבר התחיל לחפש דרכי טיפול או אפשרויות התמודדות עם האקנה, יודע כי מדובר בתחום רחב מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica