חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למה מגרד לי בוגינה?

מאת: ג.ט קראוןבריאות נשים31/05/20121770 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

למה מגרד לי בוגינה?

זהום בוגינה החוזר ונשנה באופן כרוני הרבה פעמים מקורו בזהום קנדידתי,בדרך כלל הרופאים יגדירו את המצב כפטרת בוגינה ,דלקת בוגינה יתנו טיפול תרורפתי ולאחר זמן מה את תחזרי אליו עם אותה הבעיה.
סביר להניח שאם עברת את החויה הלא נעימה את יודעת על מה אני מדברת, זה מציק,מגרד בוגינה , לא נעים ומביך.
ישנם פתרונות לקנדידה בוגינה , קונבנציונאליים ואלטרנטיביים.

תחילה אמנה את הסימפטומים של קנדידה בוגינה:

1. גרד בנרתיק ,פנימי או חיצוני.

2.צריבה בזמן קיום יחסי מין.

3.צריבה בזמן מתן שתן.

4.הפרשות בצבע לבן ומרקם כמו של גבינת קוטג'.

אם את מזהה אצלך את הסימפטומים בפעם הראשונה, מומלץ שתגשי לגניקולוג שלך לשלול אפשרויות אחרות.

אם את אובחנת כנושאית דלקת וגינלית , דעי שיש פתרונות טובים ולאו דווקא כדורים ותרופות שלא מטפלים בקנדידה באופן מערכתי.

פטרת בוגינה נגרמת כאשר הריכוז של פטרת הקנדידה, הנמצאת באופן טבעי במעיובחלקים אחרים בגוף בכמויות קטנות, עולה ונגרם חוסר איזון בינה לבין הבקטריה הבריאה והנורמלית שמסייעת לנו להילחם בבקטריות זרות.

מי שנמצאות בקבוצת סיכון הן נשים אשר הגוף שלהן לא מאוזן בגלל סיבות שונות כמו ,נטילת תרופות למשךתקופה ממושכת,עייפות כרונית,או סטרס.

כתוצאה מכך שהגוף יצא מאיזון,המערכת החיסונית נחלשת, הפטרייה מתרבה באופן מוגבר, מתיישבת ברקמות שונות וגורמת לגירוי רקמת הפות (חלקו החיצוני של הוגינה).

אנא ממך נסה להסתמך על טיפול טבעי ולא תרופות שמסכנות את בריאותך ולא פתרות אתהבעיה אלא נותנות מענה נקודתי לסימפטום.לפי עניות דעתי וניסיוני ,הטיפול צריך להיות ממוקד, מהיר, יעיל וטבעי וללא תופעות לוואי שיכולות להשליך על מערכות אחרות בגופך.עובדתית הבעיה שבריפוי היא המצאות ספורות של שמרים שתרופות לא מחסלות אותן,הספורות יכולות להשאר שנים באופן רדום בתוך גופינו ואז להתפרץ,75 אחוז מהאנשים יסבלו מזהום שמרי בשלב כלשהו בחייהם! ,הדבקה נעשית גם ביחסי מין..

דוגמא לטיפול טבעי מסוכן, יש אנשים שטוענים שמיצוי של עלי זית יכולים לפתור את הבעיה,מה שלא מציינים שהטיפול הזה יכול לפגוע בכבד.

ממליצה על המשך קריאה ולימוד הפתרון לבעיה המטרידה והשכיחה הזו.

לחצי כאן לקריאת הרשימה המלאה של הסימפטומים לזהום קנידידה ושמר.

מוזמנת לקריאה כעת בבלוג שלי על זהום קנדידה ושמר ולראות איך "היצור" הזה נראה

מקוה שעזרתי לך!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ג.ט קראון

מאת: ג.ט קראוןהריון ולידה01/09/132045 צפיות
מחקר חדש גילה כי אחד מכל שתי נשים מתחת לגיל 35 יכול להתברך בתינוק,גם אם צריכים אם הפריה חוץ גופית. במחקר.עם זאת, המחקר של אוניברסיטת המחקר מצביע כי סיכויי ההצלחה צונחים באופן דרמטי לאחר חמישה ניסיונות, דיווח. המחקר, שהוא ראשון בעולם כדי לעקוב אחר שיעורי הצלחה ארציים להפריה חוץ גופית, מבוסס על נתונים סטטיסטיים של

מאת: ג.ט קראוןרפואה27/02/131035 צפיות
איך להלחם בפסוריאזיס ולנצח, ריפוי פסוריאזיס טבעי.. אם אי פעם סבלת מפסוריאזיס אתה יודע את המאבקים של חיפוש אחר הקלה,ריפוי פסוריאזיס. ישנם מוצרי pricy מעל לדלפק או תרופות מרשם שעשוי להציע הקלה זמנית. יש גם לא מעט תרופות טבעיות לטיפול בפסוריאזיס. תרופה טבעית אחת לפסוריאזיס היא ללמוד כיצד לרחוץ בצורה נכונה. רחצה ומקלחת נכונה חשובות להתמודדות עם פסוריאזיס ומניעת התפרצויות עתידיות. מקלחות או אמבטיות צריכות להיות קצרות ובמים פושרים. מבלה יותר מדי זמן באמבטיה או במים חמים יתייבש ולגרות את העור.

מאת: ג.ט קראוןבריאות ורפואה כללי26/01/111307 צפיות
במאמר זה אנסה לפשט מהם הגורמים לזיהום הקנדידה ולנסות להסביר מה ההשלכות והתוצאות שלהם.

מאת: ג.ט קראוןהריון ולידה04/12/103361 צפיות
הכל על הריון,מוכנים להתחיל את המסע? אם אתם מתכננים הריון,מצויים בהריון או לאחר לידה ,ודאי מתעוררות לכם שאלות בתחומים שונים ,רוצים לקבל תשובות לשאלות הללו ,ללמוד את הנושאים שמעניינם אתכם,רוצים לדעת מה לעשות... הייתי בסיטואציה הזו של נבירה אין סופית בפורמים,באתרים,שאלתי חברים ,משפחה ,רופאים וכל מי שנתן להעזר בו או לקבל איזשהו שביב מידע שיבהיר לי מה הגוף שלי עובר במסע המופלא הזה,.."הכל על הריון - המסע שלך"..

מאת: ג.ט קראוןחינוך ילדים31/08/101164 צפיות
ילדך נגמל ,נפטרתם מהחיתולים ופתאום הילד חוזר להרטיב במיטה. רצות מחשבות, למה הוא חזר להרטיב,מה הגורם לרגרסיה? ישנן סיבות שונות ומגוונות היכולות להוות מניע להרטבת לילה אצל ילדים, הסיבה השכיחה ביותר היא פחד או חרדה כלשהי שהילד חש וקשה לו להתמודד עמה.

מאמרים נוספים בנושא בריאות נשים

מאת: shlomy בריאות נשים13/03/191730 צפיות
יובש נרתיקי הינו מצב בו אין רטיבות בנרתיק, ומדובר במצב שכיח מאוד אצל נשים בגיל המעבר, אך ניתן לראות זאת גם פעמים רבות אצל נשים בגילאים צעירים.

מאת: shlomy בריאות נשים24/02/192188 צפיות
המושג היסטרוסקופיה אבחנתית אולי נשמע לכם כמו שם מפוצץ וקצת מלחיץ, אך בפועל זה ממש לא ככה. היסטרוסקופיה אבחנתית הינה בדיקה אשר מבוצעת בנשים לצורך איתור בעיות בתוך חלל הרחם. מדובר בבדיקה פשוטה יחסית אשר מבוצעת במקרים רבים של בעיות בחלל הרחם, או חשש לבעיות כאלו ואחרות.

מאת: אוריבריאות נשים04/11/161782 צפיות
בין אם זהו ההיריון הראשון שלך או שכבר הבאת ילדים לעולם, חשוב שתדעי על כלי פשוט ויעיל שנמצא ברשת האינטרנט. מדובר במחשבון שמאפשר לך לדעת מייד מהו גיל ההיריון שלך,...

מאת: אוריבריאות נשים02/11/161660 צפיות
עד לפני מספר שנים, מידע מקצועי על הריון ולידה ניתן היה להשיג רק מרופאי הנשים. כמו כן, כל אישה השיגה מידע מחברות ובנות משפחה, שאמנם לא היה תמיד בחזית הקדמה הרפואית אך בכל זאת הועיל. ואולם, כיום ישנה עוד דרך חשובה לאיתור המידע הרלוונטי דרך אתרי בריאות שונים שפועלים ברשת האינטרנט.

מאת: אוריבריאות נשים14/09/161914 צפיות
במאמר זה אסביר על כל שבועות ההריון בכלליות. נשים אשר נכנסות להריון, נתונות למעקבים בכל שלבי ההריון אצל רופא הנשים שלהן. מה צריך לבדוק? מנתי ניגשים לרופא? אילו דברים יכולים לצוץ בדרך? כל זה ועוד במאמר הבא על הריון, לידה, ביוץ ועוד'.

מאת: אבי דוידיבריאות נשים10/01/161890 צפיות
האם כדאי לבצע הפלה בבית חולים פרטי או בבית חולים ציבורי.

מאת: מור קליניקבריאות נשים27/04/152747 צפיות
פצעים וכתמים בישבן נשים רבות סובלות מפצעים וכתמים בישבן, אך אינן מטפלות בבעיה היות ומוצאת עצמן מתביישות לפנות לרופא בנוגע אליה. ואכן חשיפת האיברים הפרטיים בפני אנשים לא מוכרים היא מביכה ביותר ובפני אנשים מוכרים היא מביכה אף עוד יותר, במיוחד כסובלים מפצעים וכתמים בישבן. אולם יחד עם זאת, חשוב לטפל בפצעים וכתמים המופיעים באזור זה היות ולא פעם, התופעה אינה נוטה לחלוף מעצמה ואף מתגברת בתזמונים מסוימים ופחות נעימים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica