חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משחקי דפדפן

מאת: oren aמשחקים באינטרנט26/01/20111552 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה זה משחקי דפדפן?
משחקי דפדפן הם משחקי מחשב שניתן לשחק בהם דרך רשת האינטרנט, על ידי שימוש בתוכנת דפדפן אינטרנט (לדוגמא: אינטרנט אקספלור, פיירפוקס, Chrome וכו').
משחקי דפדפן מפותחים על ידי שפות תכנות אתרים צד שרת (PHP, ASP) ובדרך כלל כוללים גם תמונות, אנימציה ופלאש המשמשים בתור גרפיקת המשחק.
ניתן לשחק במשחקי דפדפן כמעט מכל מחשב שמותקן בו דפדפן ומחובר לאינטרנט, בדרך כלל ללא התקנת תוכנות מיוחדות. הכניסה למשחק דפדפן היא כניסה בדיוק כמו לאתר אינטרנט רגיל.

מאפייני משחקי דפדפן
משחקי דפדפן בדרך כלל מאופיינים במספר מאפיינים עיקריים:
1. המשחק הוא מרובה משתתפים.
2. מבוסס אינטרנט ופועל ע"י דפדפן אינטרנט.
3. ההרשמה למשחק היא בחינם (תוספות במשחק לפעמים עם עלות כספית).
4. המשחק לא ידרוש התקנות מיוחדות.
5. המשחק שומר את כל מה שהשחקן שיחק אוטומטית, והשחקן יוכל להמשיך לשחק בפעם הבאה שיכנס למשחק.
6. מכיוון שהמשחק מבוסס אינטרנט ודפדפן, הוא יתאים לכל סוגי מערכות ההפעלה (ווינדוס, לינוקס, MacOS וכו').
7. בדרך כלל דורשים הרשמה לפני שהשחקן יוכל לשחק.

טכנולוגית משחקי דפדפן
משחקי דפדפן בדרך כלל מבוססים על שפות צד שרת כגון: PHP, ASP , PERL וכמובן מסד נתונים (SQL) על מנת לשמור את נתוני השחקנים.
לעיתים יש גם שימוש בשפות צד לקוח כגון JavaScript.
גרפיקת משחקי דפדפן היא בדרך כלל מבוססת על תמונות רגילות, צלמיות (icons) ופלאש (flash).

יתרונות וחסרונות במשחקי דפדפן
יתרונות: בדרך כלל לא צריך להוריד ולהתקין כלום למחשב על מנת לשחק, המשחק מתעדכן אוטומטית, מתאים לכל סוגי מערכות ההפעלה, המשחק נשמר אוטומטית, המשחק הוא מרובה משתתפים, בדרך כלל בחינם.
חסרונות: מחייב חיבור לאינטרנט על מנת לשחק, בדרך הכלל תידרש הרשמה לפני המשחק.


דוגמא למשחק דפדפן ישראלי ובחינם: קרבאונליין - משחק דפדפן ( אתר שומר שבת ! המשחק משתמש בשירות סגירת אתרים בשבת )

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת oren a

מאת: oren aנשירת שיער18/04/131258 צפיות
נשירת שיער והתקרחות הם תופעות מוכרות בכל העולם ובהיסטוריה האנושית. בעבר, נהגו לטפל בתופעה באמצעות פאה נוכרית. נפולאון שהיה קיסר צרפתי היה ידוע בתור אדם קירח שלבש פאה נוכרית על מנת להסתיר את הקרחת. השיער הוא כמו מסגרת של הפנים של האדם, ובלעדיו האדם נראה שונה לגמרי. אנשים רבים ברחבי העולם סובלים מהתקרחות או נשירת שיער, וגם סבלו בעבר. בעבר ניסו לפתור את הבעיה בעזרת פתרונות נחותים כגון פאות, השאלה שנשאלת היא, האם גם מתקרחים בשנות ה 2000 צרכים להשתמש בפאות בשביל להסתיר את הפדיחה, או שכבר קיים פיתרון

מאת: oren aבריאות הנפש16/12/111382 צפיות
דיכאון היא מחלה המתאפיינת במצב רוח של עצבות רוב שעות היום , לתקופה המתמשכת לפחות בערך שבועיים ומעלה. דיכאון עלול לפגוע ברמות שונות באיכות החיים של האדם (תלוי בסוג ובחומרה של הדיכאון) , עד כדי מצב שהאדם הסובל מהבעיה יגיע למצבים של נדודי שינה ובעיות שינה, חוסר מוטבציה ואנרגיה, ריגשות אשמה, חוסר תקווה, התנתקות חברתית, נטייה לבכי, עצבות, לעיתים עצבנות בקלות, לעיתים עם הדיכאון מלווה גם הפרעות חרדה, במחקרים חמורים גם מחשבות על התאבדות, פציעה עצמית ואפילו נסיונות התאבדות.

מאת: oren aשיער23/11/112904 צפיות
החלקת שיער ביתית מאפשרת לנשים להפוך את שיערם לשיער חלק באופן נוח ופרטי בביתם. איך עושים את זה? כמה זה עולה? מה הם השיטות לעשות החלקת שיער ביתית? כל זה במאמר הבא. החלקת שיער היא נושא מאוד מאוד רחב, ישנם דרכים רבות לבצע החלקת שיער, בינהם גם החלקות שיער כימיות שבדרך כלל נעשות במספרות ובדרך כלל נשארות לתקופת זמן ארוכה.

מאת: oren aשיער19/11/111321 צפיות
החלקת שיער הוא תחום בו הרבה נשים ברחבי העולם מתעסקים בו, וגם תחום שהרבה נשים בעולם התעסקו בו בעבר. בעבר, אנשים שרצו להחליק את שיערם, השתמשו בשיטות מיושנות כגון "אבו עגילה" - המבוססת על מתיחת השיערות סביב רול. ישנם גם נשים שהיה להם אומץ לגהץ את השיער שלהם עם מגהץ שיער לבגדים (לפני המצאת מחליק השיער החשמלי). כתבה זו תעסוק בשיטות על מנת לבצע החלקת שיער ביתית.

מאת: oren aשיער15/07/111468 צפיות
שיער חלק הוא שיער בעל מבנה של שיערות חלקות וישרות, כמעט ללא סילסול או תילתול. המון אנשים בעולם רוצים שיער חלק, והטכנולוגיה והחברות מנסות כל הזמן למכור מוצרים שיאפשרו למעוניינים להשיער מראה שיער חלק. מכשיר נפוץ מאוד להחלקת שיער נקרא מחליק שיער. בכתבה זו נעסוק במכונת מחליק שיער.

מאת: oren aשיער13/07/112376 צפיות
נשים רבות ברחבי העולם חפצים במראה שיער חלק, איך מה לעשות שהם נולדו הם שיער גלי או מתולתל? ישנם אנשים רבים עם שיער מקורזל או מתולתל מאוד שמאוד לא מסתדרים עם השיער וגם הם מעוניינים במראה שיער חלק. מה עושים? ומה הטכנולוגיה של היום מאפשרת לנו בנושא של מראה שיער חלק? איך אפשר להחליק את השיער? הכל במאמר הבא.

מאת: oren aנשירת שיער10/06/111967 צפיות
פרופסיה היא תרופת מרשם הניתנת לגברים הסובלים מתופעת התקרחות אנדרוגנית. התקרחות אנדרוגנית היא תופעה שרוב הגברים הסובלים מהתקרחות סובלים ממנה. התקרחות אנדרוגנית היא מצב בו ההורמון דיהידרו טסטסטרון משחק תפקיד "חשוב" בהרס זקיקי השיער הרגישים אליו.

מאמרים נוספים בנושא משחקים באינטרנט

מאת: רוני הכהןמשחקים באינטרנט27/09/143476 צפיות
משחקים לאקס בוקס יהיו מתנה נהדרת בעבור הילדים, אנו כהורים מוזמנים להכיר את עולם הילדים ולבלות זמן איכות עם ילדינו. זה הזמן ללמוד לחבב את התחביבים שלהם ולהפסיק להתנגד להם.

מאת: ארז חסוןמשחקים באינטרנט06/12/138288 צפיות
לרוב אנשים מעדיפים לשחק במשחקים במחשב ורואים את המשחקי רשת כמשחק זול ולא כייף כמו משחק מחשב מלא. במאמר זה הציג לכם את ההיתרונות שיש במשחקים ברשת ולמה לפעמים זה עדיף על פני משחק מחשב מלא.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138239 צפיות
למרות היתרונות השונים אשר טמונים בפריצה ל- xbox 360או לקונסולת משחקים אחרות, חשוב לציין שתהליך הפריצה הוא תהליך ארוך ומורכב אשר חייב להתבצע על ידי אנשים מיומנים ומקצועיים היודעים לבצע אותו על הצד הטוב ביותר ולא קיימת סכנה שהמכשיר ייהרס ולא יאפשר להשתמש בו יותר.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138177 צפיות
Playstation זאת קונסולת משחקים מבית חברת סוני הגדולה, אשר יוצר באמצע שנות התשעים של המאה הקודמת – הדגם הראשון של המכשיר יצא ביפן בשנת 1994 – מה שאומר שבקרוב מאוד תחגוג קונסולת הפלייסטיישן עשרים שנה להיווסדותה.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138175 צפיות
גם אם אתם לא עד כדי כך בתוך העניין של playstation 3 games, סביר להניח שבכל פרק זמן אתם מפנקים את עצמכם במשחק חדש ואטרקטיבי אשר ישדרג עבורכם את שעות הפנאי.

מאת: גיל סרברניקמשחקים באינטרנט01/10/132159 צפיות
אמצעי האכיפה בהן מתירות רשויות החוק להשתמש במקרים של הפרת זכויות יוצרים הם נוקשים במיוחד. הרי גם אתם ודאי שמעתם לא פעם על הקרנה ציבורית, בלתי מאושרת, של משחקי כדורגל בתשלום, השמעת מוזיקה ללא תשלום לאקו"ם ותשלום של עשרות אלפי דולרים על שימוש בתוכנות מחשב בלתי חוקיות.

מאת: אבירם מלולמשחקים באינטרנט20/07/138224 צפיות
משחקי ילדים, או משחקי הרפתקאות לילדים מספקים הנאה צרופה של חשיבה ומשחקיות ממכרת ככל האפשר. אם זאת, אתם צפויים להיתקל בשלבים מאוד מסובכים ומאתגרים. אשר יפעילו את החשיבה ואת היצרתיות הדמיונית שלכם כאחד. אתם צפויים למצוא המון משחקי ילדים המקוטלגים לקטגורית ההרפתקאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica