חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

החלקת שיער ביתית

מאת: oren aשיער23/11/20112902 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעזרת השם

החלקת שיער ביתית - הקדמה

החלקת שיער ביתית מאפשרת לנשים להפוך את שיערם לשיער חלק באופן נוח ופרטי בביתם. איך עושים את זה? כמה זה עולה? מה הם השיטות לעשות החלקת שיער ביתית? כל זה במאמר הבא.

החלקת שיער היא נושא מאוד מאוד רחב, ישנם דרכים רבות לבצע החלקת שיער, בינהם גם החלקות שיער כימיות שבדרך כלל נעשות במספרות ובדרך כלל נשארות לתקופת זמן ארוכה.

אפשרויות לביצוע החלקת שיער ביתית

1. אבו עגילה - השיטה הישנה ואולי הוותיקה ביותר לביצוע החלקה בשיער. השיטה נעשית על ידי רול (גלגל לשיער שניתן לקנות בפארמים השונים) מרכזי ששמים בשיער, ולוקחים קבוצות קטנות של שיער ומסתובבים סביב הרול, עד שמתקבלת צורה שכל השיער מסתובב סביב הרול. כדאי לעשות את זה לאחר החפיפה. נשארים ככה מספר שעות, ואז השיער נראה חלק באופן זמני.

2. מכשיר חשמלי מחליק שיער ביתי - מאפשר החלקת שיער על ידי גיהוץ השיער בחום. המכשיר מורכב מזוג פלטות מתחממות. השימוש נעשה כך: כאשר המחליק פועל, הוא מגיע בערך לטמפרטורה של כ 100 - 200 מעלות צלזיוס (תלוי בסוג המחליק). חשוב מאוד שהפלטות החמות לא יגעו בעור או/ו בקרקפת. לוקחים קבוצות שיער ומתחילים לגהץ אותם מתחילת צמיחת השיער ועד הסוף, תוך כדי הקפדה ושמירת מרחק בין המכשיר לקרקפת בשביל להמנע מכוויות.

3. פן / מייבש שיער ביתי - מאפשר החלקת שיער ביתית ע"י פליטת אוויר חם וסירוק על ידי מסרק מתאים. הפן הוא מכשיר חשמלי המורכב ממאוורר ומגוף חימום, כאשר שתיהם עובדים התוצאה שמתקבלת היא זרם אוויר חם. פן ביתי בנוי בצורה של אקדח.

ישנם דרכים נוספות לביצוע החלקת שיער ביתית. לקריאה נוספת לחץ כאן: החלקת שיער ביתית

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת oren a

מאת: oren aנשירת שיער18/04/131257 צפיות
נשירת שיער והתקרחות הם תופעות מוכרות בכל העולם ובהיסטוריה האנושית. בעבר, נהגו לטפל בתופעה באמצעות פאה נוכרית. נפולאון שהיה קיסר צרפתי היה ידוע בתור אדם קירח שלבש פאה נוכרית על מנת להסתיר את הקרחת. השיער הוא כמו מסגרת של הפנים של האדם, ובלעדיו האדם נראה שונה לגמרי. אנשים רבים ברחבי העולם סובלים מהתקרחות או נשירת שיער, וגם סבלו בעבר. בעבר ניסו לפתור את הבעיה בעזרת פתרונות נחותים כגון פאות, השאלה שנשאלת היא, האם גם מתקרחים בשנות ה 2000 צרכים להשתמש בפאות בשביל להסתיר את הפדיחה, או שכבר קיים פיתרון

מאת: oren aבריאות הנפש16/12/111381 צפיות
דיכאון היא מחלה המתאפיינת במצב רוח של עצבות רוב שעות היום , לתקופה המתמשכת לפחות בערך שבועיים ומעלה. דיכאון עלול לפגוע ברמות שונות באיכות החיים של האדם (תלוי בסוג ובחומרה של הדיכאון) , עד כדי מצב שהאדם הסובל מהבעיה יגיע למצבים של נדודי שינה ובעיות שינה, חוסר מוטבציה ואנרגיה, ריגשות אשמה, חוסר תקווה, התנתקות חברתית, נטייה לבכי, עצבות, לעיתים עצבנות בקלות, לעיתים עם הדיכאון מלווה גם הפרעות חרדה, במחקרים חמורים גם מחשבות על התאבדות, פציעה עצמית ואפילו נסיונות התאבדות.

מאת: oren aשיער19/11/111320 צפיות
החלקת שיער הוא תחום בו הרבה נשים ברחבי העולם מתעסקים בו, וגם תחום שהרבה נשים בעולם התעסקו בו בעבר. בעבר, אנשים שרצו להחליק את שיערם, השתמשו בשיטות מיושנות כגון "אבו עגילה" - המבוססת על מתיחת השיערות סביב רול. ישנם גם נשים שהיה להם אומץ לגהץ את השיער שלהם עם מגהץ שיער לבגדים (לפני המצאת מחליק השיער החשמלי). כתבה זו תעסוק בשיטות על מנת לבצע החלקת שיער ביתית.

מאת: oren aשיער15/07/111467 צפיות
שיער חלק הוא שיער בעל מבנה של שיערות חלקות וישרות, כמעט ללא סילסול או תילתול. המון אנשים בעולם רוצים שיער חלק, והטכנולוגיה והחברות מנסות כל הזמן למכור מוצרים שיאפשרו למעוניינים להשיער מראה שיער חלק. מכשיר נפוץ מאוד להחלקת שיער נקרא מחליק שיער. בכתבה זו נעסוק במכונת מחליק שיער.

מאת: oren aשיער13/07/112376 צפיות
נשים רבות ברחבי העולם חפצים במראה שיער חלק, איך מה לעשות שהם נולדו הם שיער גלי או מתולתל? ישנם אנשים רבים עם שיער מקורזל או מתולתל מאוד שמאוד לא מסתדרים עם השיער וגם הם מעוניינים במראה שיער חלק. מה עושים? ומה הטכנולוגיה של היום מאפשרת לנו בנושא של מראה שיער חלק? איך אפשר להחליק את השיער? הכל במאמר הבא.

מאת: oren aנשירת שיער10/06/111967 צפיות
פרופסיה היא תרופת מרשם הניתנת לגברים הסובלים מתופעת התקרחות אנדרוגנית. התקרחות אנדרוגנית היא תופעה שרוב הגברים הסובלים מהתקרחות סובלים ממנה. התקרחות אנדרוגנית היא מצב בו ההורמון דיהידרו טסטסטרון משחק תפקיד "חשוב" בהרס זקיקי השיער הרגישים אליו.

מאת: oren aנשירת שיער06/06/1111240 צפיות
כשמדברים על התקרחות בדרך כלל מדברים על תופעה בשם: התקרחות אנדרוגנית. התקרחות אנדרוגנית היא התקרחות שמעל ל 91% מהגברים המתקרחים סובלים ממנה. האם יש קשר בין התקרחות לבין שפיכת זרע לבטלה או במילה גסה יותר "אוננות" ? כל זה במאמר הבא

מאמרים נוספים בנושא שיער

מאת: עידן שלומןשיער08/04/197693 צפיות
תחום היופי והטיפוח עובר טרנדים רבים משנה לשנה, חלקם חולפים להם וחלקם נשארים עמנו לשנים רבות. אחד הטרנדים החזקים במאה הנוכחית בתחום עיצוב השיער, כזה שלמעשה קיים מאות שנים אבל עבר ריענון משמעותי והתקדמות טכנולוגית הוא זה של (חבישת) פאות.

מאת: שרון צרפתישיער11/11/172152 צפיות
יש לא מעט שיטות אשר מתיימרות להחזיר את הצמיחה של השיער האבוד ו/או למנוע את הנשירה של שיער נוסף שעדיין נמצא על הקרקפת, אבל ישנן שיטות אשר גם מאפשרות לסגור את הפערים שנותרו לאחר נשירת שיער אצל נשים ללא קשר בגיל שבו הן נמצאות.

מאת: שרון צרפתישיער11/11/172062 צפיות
יש לא מעט שיטות אשר מתיימרות להחזיר את הצמיחה של השיער האבוד ו/או למנוע את הנשירה של שיער נוסף שעדיין נמצא על הקרקפת, אבל ישנן שיטות אשר גם מאפשרות לסגור את הפערים שנותרו לאחר נשירת שיער אצל נשים ללא קשר בגיל שבו הן נמצאות.

מאת: רוני הכהןשיער28/12/163497 צפיות
תוספות שיער אשר אותן אפשר להוסיף בצורה מתוחכמת אל השיער האמיתי, כלל לא מבחינים שזו תוספת וכלל לא יודעים כי טרם לכם היה מצב של שיער דליל. בשל כך תוספת שיער למכירה נעשתה מצרך מבוקש, ומה שנותר הוא רק לשלם את המחיר עבורה.

מאת: רוני הכהןשיער28/11/161962 צפיות
נשים טורחות המון על מנת לרכוש את הבגדים הנכונים, להדגיש את תווי הפנים עם איפור ולטפל בשיער על ידי מפגשים קבועים עם הספר, אז למה לא לחשוב על שדרוג המראה בצורה שהיא לא עוד תספורת וצבע בצורה שדי חוזרת על עצמה? כמעט בכל מספרה יש תוספות שיער נהדרות שאיתן אפשר לשדרג את המראה ליפה בדיוק כפי שנשים רבות רוצות, וזה הזמן להכיר את העניין מקרוב.

מאת: מגניב שיער19/09/161889 צפיות
התקרחות גברית היא בעיה שכיחה ונפוצה מאוד בארצנו, אך בעוד שישנם גברים רבים אשר משלימים עם התופעה, אחרים רואים בה כבעיה. אם אתם נמנים על אותם הגברים אשר מתקשים לקבל את תופעת ההתקרחות, חשוב שתהיו מודעים לעובדה כי ישנם צעדים בהם תוכלו לנקוט על מנת לטפל בנושא ההתקרחות. בין הפתרונות אותם כל גבר אשר מתקרח צריך להכיר, ניתן לציין את התכשירים המיועדים לריסוס או מריחה מקומית, כדורים, תרופות סבתא למיניהן וטיפולי השתלות השיער.

מאת: ניב אבןשיער28/06/162148 צפיות
אם אתם מבצעים סקר שווקים ראשוני בתחום תוכלו לראות כי עבור תוספות שיער מחירים מגוונים למדי ודבר זה נובע מכמה סיבות עיקריות. קראו הלאה על מנת להכירן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica