חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך להפוך לסוחר יומי בבורסה

מאת: רם דוןשוק ההון27/01/20111241 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שוק ההון הלך והשתכלל עם השנים פותחו מוצרים פיננסים חדשים המאפשרים למשקיע לבנות לעצמו סל השקעות מגוון שבו נכללות השקעות ברמות סיכון שונות. מגמה שנייה היא היכולת להשקיע בבורסות זרות מכל העולם. ההתפתחות האחרונה והחשובה ביותר היא היכולת של הלקוח הקטן לבצע השקעות ישירות בשוק ההון הישראלי ובבורסות העולם באמצעות אתרים ותוכנות אינטרנטיות אותם מספקים בתי השקעות מובילים. עד היום קרנות נאמנות היו ערוץ ההשקעה המועדף. האפשרויות שהתפתחו מאפשרות לסוחר העצמאי להחליט על אסטרטגיות השקעה יותר מורכבות.

במאמר זה נעבור על הנקודות העיקריות לפני שאתם הופכים לסוחרים עצמאיים

הרשמו כסחורי יום ופתחו חשבון באחד מבתי ההשקעות – אם החלטתם לסחור לבד בשוק ההון הצעד הראשון אותו תצטרכו לעשות הוא לפתוח חשבון באחד מבתי ההשקעות שנותנים שרותי מסחר יומיים. השרותים כוללים מערכת אינטרנטית לניהול המסחר העצמאי. השוו בין כמה מערכות ובדקו את העמלות אותם גובים בתי ההשקעות. יש הרבה מאוד פורומים בתחום שבהם תוכלו לקבל עצות לגבי בתי השקעות מומלצים.

השתתפו בקורס השקעות – בשוק קיימים לא מעט קורסים להשקעות, הרשמו לאחד מהם, בפורומים הקיימים תוכלו לקבל המלצות על קורס טוב.

הכינו לעצמכם פינת עבודה מסודרת – פינת עבודה צריכה לכלול שולחן מחשב וכסא נוח (יש סיכוי רב שתמצאו את עצמכם יושבים שעות ועוקבים אחרי הבורסה). חשוב שיהיה לכם מחשב ועדיף שניים. תדאגו לחיבור אינטרנט יציב ומהיר. רצוי נייח ובתור גיבוי מודם סלולרי. חיבור טלביזיה קרוב שבו תוכלו לראות חדשות מערוצים כלכלים זרים יתן לכם ערך מוסף רב.

הרשמו לפורומים ואתרים רלוונטים – בתור סוחרי יום אתם סוליסטים. אין לכם אנליסטים שמנתחים עבורכם את השוק. האלטרנטיבה הטובה ביותר. היא להשתתף בפורומים ולעקוב אחרי אתרים פיננסים מתמחים בהם תוכלו לקבל טיפים וניתוחים על השוק ואסטרטגיות השקעה.

הגדירו לעצמכם סכום אותו אתם מוכנים לסכן – לפני שאתם מתחילים שימו לב – מסחר בבורסה הוא תחום עתיר סיכונים. הכינו סכום כסף אותו אתם מוכנים לסכן כולל האופציה שתאבדו את כולו.

תנו לעצמכם פרק הזמן שבו אתם מוכנים לקחת סיכונים – המטרה של סחור יום היא להתחיל להביא תוצאות בפרק זמן סביר. תנו לעצמכם לפחות חצי שנה. הגדירו מטרות ריאליות כדי שלא תתאכזבו.

בדקו את הלו"ז שלכם והגדירו כמה שעות ביום אתם מוכנים להקדיש למסחר – ככל שיהיה לכם יותר זמן פנוי להשקעה כך הסיכוי שתרוויחו גדל. אם אתם עובדים במשרה מלאה. מתאים לכם להשקיע בבורסה האמריקאית ששעות הפעילות שלה הן אם תום שעות העבודה שלכם. אסטרטגית ההשקעה שלכם תלויה בזמן שתקדישו למסחר.

החליטו על אסטרטגית השקעות ותתמידו בה – בחרו לכם אסטרטגית השקעה שתתאים לרמת הסיכון אותה תרצו לקחת ולזמן אותו אתם מוכנים להגדיש לטובת מסחר יומי. חוסר הלימה בין האסטרטגיה לרמת הסיכון וזמן הניהול במקרה הטוב תגרום לאכזבה ובמקרה היותר גרוע להפסדים כבדים

קבלו את ההחלטה על ההשקעות במשותף עם בת הזוג ואם יש לכם ילדים בוגרים שתפו אותם – החוויה של מסחר בבורסה יכולה להיות תובענית רצוי שבת הזוג תהיה שותפה למהלך לפחות בתמיכה מורלית. אם היא או אחד מהילדים הבוגרים יתמכו אקטיבית במהלך. זה יהיה בכלל מצויין. תמיכה אקטיבית יכולה לבוא לידי ביטוי בעזרה בניתוח, חיפוש אחרי מידע נוסף ומעקב משותף אחרי השוק.

.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רם דון

מאמרים נוספים בנושא שוק ההון

מאת: kereninaשוק ההון08/02/214109 צפיות
דברי הסבר על חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, עיקרי החוק, על מי הוא חל, מי פטור מחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, ההיסטוריה של החוק ועוד!

מאת: גיא חזןשוק ההון25/11/193458 צפיות
יתכן מחיר מניה של 1 דולר שישקף לחברה שווי שוק של 3 מיליארד דולר לעומת מחיר של מניה אחרת עם מחיר של 20 דולר שישקף לחברה שווי שוק של חצי מיליארד דולר.

מאת: גיא חזןשוק ההון28/04/193245 צפיות
תארו לכם שהיה לכם מקור שמדווח בכל דרך שתבחרו – שיחת טלפון, מייל, סמס, פקס, יונה, מורס – "זה הזמן לקנות מניות".

מאת: גיא חזןשוק ההון24/02/1910568 צפיות
אז מי צודק? כולם צודקים וכולם טועים. תארו לכם מה קורה לחזאי שצפה לפני שבוע שבחודש מרץ השוק נופל – וזה קורה. תארו לכם..

מאת: רוני הכהןשוק ההון06/01/193003 צפיות
בוחרים להשקיע עם בית השקעות שמכיר את שוק ההון ויודע ליצור את ההשקעה הכי טובה ללקוחותיו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון08/07/182844 צפיות
צריכים לפתוח תיק השקעות ולהבין מה עושים איתו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון27/05/181754 צפיות
זה רק הגיוני כי גם הצורה שבה מבצעים ניהול תיקי השקעות תעבור את אותו הזעזוע, עם שלל של יתרונות חדשים שרק מגבירים את התחרות ויוצרים את השירות הכי מתקדם עבור כל לקוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica