חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטקוין או אג"ח

מאת: רוני הכהןשוק ההון06/01/20192998 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

העולם של ההשקעות הוא כזה אשר משתנה כל הזמן. שום דבר אינו מבטח להישאר לאורך זמן, ואחת מן הדוגמאות הכי טובות הן מניות של חברות שהיו בגדר של הרפתקה לא ידועה והפכו להיות השקעה שהניבה הרבה מאוד כסף למי שעשה כזה סוג של בחירה.

נכון להיום מנבים הצלחה גדולה לכל בעלי הכסף הוירטואלי ולזו הזירה של המסחר, כאשר לצידה עדיין יש רוב מכריע שבוחר להשקיע עם בית השקעות שמכיר את שוק ההון ויודע ליצור את ההשקעה הכי טובה ללקוחותיו.


החשש מתנודות של הבורסה


זה די טבעי כאשר רוצים מצד אחד להרוויח כסף ומצד שני לא להפסיד אותו שיעלה החשש הזה כי כל הכסף ירד לטמיון בהשקעה שהוכיחה את עצמה בתור לא נכונה.הרי הבורסה היא כזו אשר מושפעת מהרבה דברים שמתרחשים ברחבי העולם, ולא רק באופן מקומי בלבד, וכאן זה חשוב לעמוד על כל סוג של השקעה והבנה בה, יחד עם החלוקה של הכסף אל כמה סוגים של השקעות אשר ביחד בונות תיק השקעות לתפארת בעליו.זו העבודה של בית השקעות מעולה, ולשם כך ישנה חשיבות לביצוע של בחירה נכונה.


הצורך בהשקעה מניבה לאורך זמן


יש אנשים אשר נכנסים אל הבורסה מתוך המטרה לעשות רווחים מהירים, אבל לשם כך צריכים הבנה מאוד מעמיקה בכל המתרחש ביום מסחר, ולהבין כי ככל שהרווח יהיה מהיר וגבוה, כך גם הסכנה עולה. זו הסיבה שאומרת כי השקעה בבורסה היא כזו שעדיף לעשות אותה לטווח כמה שיותר רחב של זמן, כך שלאור כל התנודות הקטנות והגדולות, מניה חזקה עדיין תתאושש ותחזור להרוויח, קרוב לוודאי.

כמובן ששום דבר לא בטוח בצורה מלאה, ולשם כך המנהלים של תיקי ההשקעות בבית השקעות מנוסה הם כאלה אשר טורחים ביצירה של מארג השקעות שבסופו של דבר מביא ניווט מוצלח ורווח מצופה לאחר התקופה שבה הכסף היה מושקע.

 



תגיות המאמר: בית השקעות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אני דוגל בכתיבה צרכנית שבודקת את מהות וטיב השירות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני הכהן

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211696 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211487 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213585 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211752 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי29/04/211178 צפיות
העיקר במשרד הוא הניקיון שאיתו יכולים להעריך את כל ההשקעה בבחירה של מיקום אטרקטיבי למשרד בתל אביב,

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213826 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213957 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאמרים נוספים בנושא שוק ההון

מאת: kereninaשוק ההון08/02/214039 צפיות
דברי הסבר על חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, עיקרי החוק, על מי הוא חל, מי פטור מחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, ההיסטוריה של החוק ועוד!

מאת: גיא חזןשוק ההון25/11/193455 צפיות
יתכן מחיר מניה של 1 דולר שישקף לחברה שווי שוק של 3 מיליארד דולר לעומת מחיר של מניה אחרת עם מחיר של 20 דולר שישקף לחברה שווי שוק של חצי מיליארד דולר.

מאת: גיא חזןשוק ההון28/04/193241 צפיות
תארו לכם שהיה לכם מקור שמדווח בכל דרך שתבחרו – שיחת טלפון, מייל, סמס, פקס, יונה, מורס – "זה הזמן לקנות מניות".

מאת: גיא חזןשוק ההון24/02/1910501 צפיות
אז מי צודק? כולם צודקים וכולם טועים. תארו לכם מה קורה לחזאי שצפה לפני שבוע שבחודש מרץ השוק נופל – וזה קורה. תארו לכם..

מאת: רוני הכהןשוק ההון08/07/182839 צפיות
צריכים לפתוח תיק השקעות ולהבין מה עושים איתו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון27/05/181751 צפיות
זה רק הגיוני כי גם הצורה שבה מבצעים ניהול תיקי השקעות תעבור את אותו הזעזוע, עם שלל של יתרונות חדשים שרק מגבירים את התחרות ויוצרים את השירות הכי מתקדם עבור כל לקוח.

מאת: גיא חזןשוק ההון06/05/181310 צפיות
לאורך השנים הוא הצליח פעם אחר פעם להראות ולהיות למשקיעי העולם כמו אש לפני המחנה. באדם הזה מתקיימים כל התנאים על מנת להיות משקיע מוצלח. גם צניעותו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica