חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אלבומים מעוצבים : אילו תמונות לשים בתוכם?

חזרתם מטיול בארץ או בחו"ל עם מספר גדול של תמונות. אתם רוצים להכניס את הבלגן לאלבום מעוצב. אתם מורידים תוכנה לעיצוב אלבומים, ומתחילים לעצב את האלבום. כאן אתם צריכים להחליט מה נכנס לאלבום.החלטה קשה. כדי להקל עליכם, כדאי ללכת לפי השיטה הזו: לבחור רשימת מוטיבים, ותמונה אחת לכל מוטיב. לדוגמא:

פרחים – הרבה אנשים אוהבים לצלם פרחים כשהם מטיילים. בחר את התמונה האיכותית ביותר, לפרח המיוחד ביותר. לא צריך להכניס תמונות לכל צמח בר.

חיות – בחר תמונה שבה רואים את החיה בבירור, ורצוי שזו תכלול את חיית הבר המיוחדת ביותר. אם חזרת מטיול בהודו, חבל שתמלא את האלבום בתמונות של פרות. אלה נמצאות בכל מקום.

אנשים מקומיים – תמונת דיוקן עם מבט שקשה לשכוח אותו, או תמונה של אנשים בפעולה האופיינית למקום: רכיבה על סוס, איסוף כותנה וכו'.

חברים שפגשת בטיול – ורצוי את אלה שהיו לך חוויות משותפות איתם, לא כל אדם שפגשת בדרך.

נופים – אם אין לך מספיק מקום לכל התמונות, מספיק תמונה אחת מכל סוג של נוף: תמונה עם קרחון, תמונה עם נהר, תמונה עם מדבר וכו'. חבל לשים חמישה תמונות לאותו הר שטיפסת עליו.

ערים – אם עברת הרבה ערים, מספיק תמונה או שתיים לכל עיר (אם היא עיר מעניינת, לא סתם תחנת ביניים). אל תהיה מאלה ששמים חמישה תמונות לאותו פסל בזוויות שונות.

בלתמים, פאדיחות -אלה מוסיפים הומור לאלבום, וכדאי להוסיף אותם.

תמונות האופייניות למקום שבו טיילת – אנשים הנוסעים על גג האוטובוס, פרות המחרבנות ברחוב- אלה דברים שלא רואים במדינת ישראל. כדאי להכניס שתיים-שלוש תמונות כאלה לאלבום.

אלו הן רק המלצות, למתלבטים הכרוניים.בסופו של דבר אתה תכניס לאלבום את מה שחשוב לך. ואם אתה מתלבט כרוני, תזכור: לא משנה מה תבחר, בסוף תהיה מרוצה מהאלבום המודפס. העיקר שתפנה לחברה טובה שמתמחה באלבומים מעוצבים, כדי שהטיול ייראה יפה גם על הדף.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלבומים מעוצבים | הזמנות לחתונה

אתם לפני חתונת השנה , כך לפחות מכנים זאת החברים וקרוביי המשפחה . למען האמת הם ממש צודקים. עידן הצלם שפיתח עבורכם רק אחרי חודש את הפילם נגמר. כיום אתם מקסימום יכולים לבקש את הקבצים שהוא צילם ולעצב בעצמכם אלבום מעוצב דרך הרשת באמצעות כלים עיצוביים שפותחו במיוחד עבור אלבומים מעוצבים. מדובר בטרנד מוביל ומאוד פופולארי שלא רק מקובל וקל על כולם אלא גם חוסך לכם כסף והרבה.

לפני כול אירוע משפחתי טיפוסי ישראלי, אנחנו הישראליים אוהבים להשקיע ולא מעט. בתוך כך, גם אם צריך לשבור חסכונות ולהזמין את הזמר הכי מרקד והגורמה הכי טעים נעשה זאת. יחד עם זאת מלווים מספר הפקות שמצריכים מאתנו מחשבה רצינית לא פחות , כמו : בחירת אלבום מעוצב , הזמנה לחתונה משלל הזמנות הקיימות היום בתחום החתונות והאירועים בישראל.

הזמנת אלבום מעוצב יכולה להוות פתרון מפלא למתנה לכל אחד ובמכל אירוע. ריכוז תמונות נבחרות באלבום איכותי בעל סגנון המעוצב בצורה אישית ומותאם לטעמו של מקבל המתנה הוא בהחלט מתנה מקורית , מהנה ובעלת ערך נוסטלגי רב.

אם בעבר משימות דפוס שונות חייבות אותנו לפניה לבית דפוס ולהפקדה של העבודה אותה רצינו להפיק בידי אנשי מקצוע, ללא כל מעורבות בתהליך הרי היום ניתן להפיק דבר דפוס שונים כמו הזמנות לחתונה, הזמנות לבר מצווה, הזמנות לבת מצווה ועוד הזמנות מכל סוג בתהליך מהיר ויעיל, ולהשפיע על התהליך בצורה משמעותית מאוד. העובדה שהטכנולוגיה בבתי הדפוס הפכה למהירה ונגישה מאוד ונוחות התפעול גברה מאפשרת לאנשי המקצוע לערב את הלקוחות בצורה משמעותית הרבה יותר.

אלבומים מעוצבים הם למעשה אלבומים רגילים אותם אנו יוצרים על ידי תמונות שונות שיש לנו במחשב. הפלוס העיקרי באלבומים מסוג אלבומים מעוצבים הוא שאין שום צורך להתחיל לכתת רגליים ולרוץ אל חנות הצילום על מנת לפתח פילים, לרכוש אלבום (שנראה בדרך כלל ישן ולא טוב) ישן ולהתחיל להכניס אליו את התמונות.

קודם כל, מה זה בכלל אלבומים מעוצבים? ובכן, אלבומים מעוצבים הם למעשה אלבומים שנוצרים מתמונות שנמצאות במחשב שלנו. כיום ניתן למצוא כמעט רק אלבומים דיגיטליים (עקב המהפכה הדיגיטלית שממשיכה לתפוס תאוצה ולהתפתח).

אתם נהנים לשבת ולהביט אל אלבומים מעוצבים, אתם אפילו שוקלים להתחיל לייצור אלבומים מעוצבים בעצמכם. אם יש לכם כישרון ובעבר יצרתם אלבומים מעוצבים וכעת יש לכם אירוע, למה שלא תעצבו גם הזמנות לבר מצווה או לכל אירוע כלשהו?

מאמרים נוספים בנושא עיצוב גרפי

מאת: בנימין קלינגרעיצוב גרפי21/06/213639 צפיות
רישוי זמין וכל מה שצריך לדעת בכדי להגיש בקשה להיתר בניה ! כחלק מתהליך הדיגיטציה של שירותי משרדי הממשלה השונים, ביוזמה הנקראת 'ממשל זמין', הוקם ב-2006 אתר רישוי זמין של מנהל התכנון, אשר מאפשר בקשה להיתר בנייה באופן מקוון לחלוטין. המערכת הוקמה בהתאם לתיקון 101 לחוק התכנון והבנייה.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי03/04/162301 צפיות
בעוד רבים נוטים להאמין שהחלפת הלוגו או יצירתו של לוגו חדש (אם לא היה כזה קודם) יחד עם שינוי צבע או אלמנט גרפי, זהו שם קוד למיתוג.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי30/03/162007 צפיות
עיצוב לוגו מדויק וטוב דורש התייחסות למספר גורמים עיקריים, אבל נדמה שאחד המרכזיים שבהם (אם לא המרכזי ביותר) הוא גורם הצבע.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי30/03/162394 צפיות
כל ארגון ועסק בישראל, קטן או גדול, אשר שואף לפרסם את עצמו כדי להגיע לקהל יעד רחב ככל האפשר ולהגדיל את מחזור המכירות שלו, זקוק לפרסום. כאשר התקציב מאפשר זאת והארגון מוכן לכך, משרד פרסום הוא בהחלט דרך טובה לקדם את מטרותיו השיווקיות של העסק.

מאת: רונית בילרעיצוב גרפי24/02/161964 צפיות
כל עסק צריך לוגו, עסקים גדולים וקטנים כאחד!

סלוגן-דוגמאות

לעיצוב לוגו חשיבות רבה בתהליך המיתוג

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica