חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שוק הדאודורנטים בישראל 2011

מאת: Yosi Shoshaniצרכנות27/01/20112852 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דאודורנטים הם מהמוצרים הנמכרים ביותר בישראל בתחום מוצרי הטיפוח לגבר ולאישה, אם לא הנמכר ביותר שבהם. במאמר זה נסבר את אוזניכם אודות מחקרים מעניינים שנעשו אודות שוק הדאודורנטים בישראל נכון לפתיחת שנת 2011 ונבין כיצד מושפע שוק זה מטרנדים, מאהבות ומכניסת מותגים חדשים לשוק דוגמת רקסונה.

כמה פרטים מעניינים על שוק הדאודורנטים בישראל, 2011

שוק הדאודורנטים בישראל נאמד בכ-170 מיליון שקלים בשנה וכ-85% מכלל אזרחי ישראל, מעידים כי הם משתמשים בדאודורנט כזה או אחר באופן קבוע. כ-55% משוק הדאודורנטים פונה לנשים והיתרה לגברים, הזוכים למותג דאודורנטים רבים ואיכותיים.

מבחינת המותגים המובילים - את הרשימה מובילה יוניליוור, משווקת דאב ואקס, והמשווקת גם את רקסונה כמותג חדש בישראל, ולאחריה שסטוביץ המשווקת את ספיד סטיק, קרליין, פרוקטור אנד גמבל (המשווק את ג'ילט) ואחריהם מותגים קטנים  יותר.

על הרגלי השימוש של אזרחי ישראל בדאודורנטים

50% מהנשים והגברים במדינת ישראל משמשים בדאודורנטים כפעמיים ביום, 75% מדווחים על שימוש מוגבר בדאודורנטים בקיץ. 45% אוהבים לגוון את סוגי הדאודורנטים, שיש להם ולהשתמש בכמה סוגי דאודורנטים במקביל, ושליש לא יוצאים ללא דאודורנט בתיק היד או בתיק הגב לשימוש בהמשך היום. עוד מראה המחקר שלקיחת דאודורנט בתיק אופייני מאוד אצל הצעירים יותר (בגילאי תיכון ואוניברסיטה) וכי התדירות של פעולה זו פוחתת עם הגיל.

נתון מעניין נוסף הוא כי 70% מהמשתתפים במחקרים שונים העידו על עצמם כסובלים מהזעה במידה בינונית עד מוגברת. גם מבחינת התפלגות השימוש במוצרים התוצאות מעניינות - מרבית הנשים המשתמשות בדאודורנטים מעדיפות רול או סטיק, כשרק מעטות ממשיכות להשתמש בספריי הישן והטוב. הסיבה המרכזית לכך היא, כי מרבית הנשים חשות שפעולת הסטיק והרול היא אפקטיבית יותר, ודעתם נוחה יותר בעקבות השימוש במוצר הנצמד אל העור. גברים, לעומת זאת, מעדיפים ספריי ורק לאחריו את הסטיק, את הג'ל ואת הרול.

וכיצד מגיבים אזרחי ישראל ב2011 להחדרת מוצר חדש לשוק דוגמת רקסונה ?

REXONA הוא מותג דאודורנטים חדש בישראל שנכנס זה מכבר לחנויות הטיפוח וניצב על המדפים לצד מותגים אחרים, מוכרים יותר. מחקרים מראים כי כחצי מהישראלים המשתמשים בדאודורנטים אינם שומרים נאמנות לאורך זמן רב מדי למותג מסוים, וכי אינם רואים בעיה בניסוי מותג חדש. בעמדות ניסוי שהוצבו בקניונים, נמצא כי ישראלים שמחו לנסות את רקסונה ולהתרשם ממנה, וחלקם הגדול אף חזר לרכישה חוזרת של דאודורנט REXONA לנוכח שביעות רצונם.

זאת ועוד, רבים העידו כי הם בוחרים את הדאודורנט שלהם על פי מבצעים ומחירים, לפיכך שמחים לנסות מוצר חדש דוגמת REXONA במידה ומחירו נמוך יותר לעומת המתחרים. אמצעים נוספים המשמשים לבחירת הדאודורנט הספציפי הם הריח הנודף ממנו (גם כאן מוביל רקסונה על מתחריו) וכן לנוכח עיצוב המוצר וקלות השימוש בו (גם בתחום זה קיבל רקסונה ציונים גבוהים).

מה מאפיין החדרת מותג חדש לשוק הדאודורנטים בישראל ? כיצד נראתה ההחדרה של רקסונה ?

בעת החדרה של מותג חדש לשוק הדאודורנטים בישראל, דוגמת רקסונה, ברור כי הוא עומד לנגוס מנתחי השוק של מתחריו. ככל שלשוק חודרים מוצרים ותיקים ומוכרים יותר ברחבי העולם (מקורו של REXONA לדוגמא הוא בארה"ב), כך נעלמים יותר המותגים הקטנים מהמדפים, אולם גם המותגים הגדולים והמובילים עתידים להיפגע. עם זאת, הצפי הוא כי פעמים רבות נבלעת הפגיעה בגדילה בנתח השוק הכללי של דאודורנטים בישראל, כך שפעמים רבות על אף החדרת מוצר חדש דוגמת רקסונה, נדמה כאילו עדיין יש מספיק דאודורנטים לכולם.

שוק הדאודורנטים בישראל מספק הזדמנויות רבות לבעלי מותגים ומפיצים. מדובר בשוק רווחי ואטרקטיבי מאוד לקמעונאים וחברות, כך שצפוי כי משנה לשנה השוק ימשיך ויגדל, מותגים חדשים ימשיכו להצטרף, ואף יתפסו לעצמם נתחים משמעותיים מהשוק הקיים (כפי שעומד לקרות עם רקסונה).

 



תגיות המאמר: rexona, רקסונה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
compulist1
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Yosi Shoshani

מאת: Yosi Shoshaniטלוויזיה30/05/111155 צפיות
מצאתם דירה סוף סוף ועכשיו התחלתם בהכנות לקראת המעבר. כול כך הרבה דברים לארוז, רהיטים, ספרים, מוצרי חשמל ובעיקר הרבה זיכרונות. אתם מכינים רשימה, כדי לוודא שלא פספסתם אף פרט ופרט ומתחילים בהתארגנות לקראת המעבר הגדול. אז מה חשוב שלא לשכוח ואיך עושים את זה נכון? על כך, בכתבה הבאה.

מאת: Yosi Shoshaniטלוויזיה30/05/111257 צפיות
ודאי שמעתם לא אחת על שידורי טלוויזיה בלווין ותהיתם איך זה נעשה. סביר שזה נשמע לכם כמו מדע בדיוני, אך מסתבר שמדובר בטכנולוגיה שימושית במיוחד, המציעה איכות ומגוון של אפשרויות. אם כן, מהו לווין, מהו ממיר ואיך מתבצע השידור? על כך, בכתבה הבאה.

מאת: Yosi Shoshaniטלוויזיה30/05/111280 צפיות
אם אתם אוהבים לצפות בסדרות קומדיה, אתם ודאי יודעים שאין כמו סדרות קומדיה חדשות ואיכותיות כדי לשפר את מצב הרוח שלכם. במסגרתו של שירות ה – VOD אתם מוזמנים ליהנות ממגוון של סדרות קומדיה חדשות, וכל זאת – באיכות צפייה בלתי רגילה, המתאפשרת בעזרתה של טכנולוגית ה – HD. אתם יכולים לבחור את הסדרה הרצויה לכם ובלחיצת כפתור פשוטה ומהירה לצפות בה ובכל עת שתרצו.

מאת: Yosi Shoshaniדיאטה ותזונה30/05/111137 צפיות
ודאי שמעתם לא אחת כי הפחתה באכילתם של מזונות עשירים בשומן רווי, עוזרת בשמירה על אורח חיים בריא. אם כן, מהו שומן רווי ובאילו מזונות ניתן למצוא אותו? ואם מומלץ כמה שפחות לצרוך אותו, מה כדאי לנו לאכול במקום? ומה לגבי מוצרים עשירים בנתרן, בסוכר או בשומן טראנס? האם גם הם מזיקים, ואם כן מדוע? על שאלות אלו ואחרות, בכתבה הבאה.

מאת: Yosi Shoshaniיופי וטיפוח - כללי14/02/111469 צפיות
כיום קיימים שני סוגים עיקריים של מוצרי דאודורנט – מנטרלי ריחות ומונעי הזעה. דאודורנטים מנטרלי ריחות הם מיושנים יותר ופועלים בטכנולוגיה של ריח חזק, שמטרתה להתגבר על ריחות הזיעה הבלתי נעימים. דאודורנטים מונעי הזעה הקרויים אנטיפרספירנטים פועלים בדרך אחרת, יעילה הרבה יותר. נדגים את פעילותו של דאודורנט אנטיפרספירנט דרך המותג רקסונה שהגיע לאחרונה לישראל. בעת מריחת החומר המצוי בדאודורנט Rexona הוא מספק לגוף שכבת הגנה.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214248 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204384 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205286 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194173 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193401 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193445 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182918 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica