חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עוברים דירה, ועוברים את זה בשלום

מאת: Yosi Shoshaniטלוויזיה30/05/20111155 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מצאתם דירה סוף סוף ועכשיו התחלתם בהכנות לקראת המעבר. כול כך הרבה דברים לארוז, רהיטים, ספרים, מוצרי חשמל ובעיקר הרבה זיכרונות. אתם מכינים רשימה, כדי לוודא שלא פספסתם אף פרט ופרט ומתחילים בהתארגנות לקראת המעבר הגדול. אז מה חשוב שלא לשכוח ואיך עושים את זה נכון? על כך, בכתבה הבאה.

 

 

הזמנת מוביל - לעשות את זה נכון

 

אם אתם עוברים דירה ורוצים לעשות זאת נכון, בחרו תחילה את חברת ההובלה. לפני המעבר, ובטרם אריזתו של הציוד מומלץ ליצור קשר עם חברת הובלות מומלצת. קיימות חברות הובלה שונות, המציעות שירותי הובלה ואף שירותי אריזה. אם אתם מעוניינים לבצע את האריזה בעצמכם, בקשו מחברת ההובלה קרטונים בגדלים שונים (וכמה שיותר) כדי שתוכלו לארוז בהם את ציודכם. כדי לוודא כי בחירתה של חברת ההובלות אכן נכונה, ודאו כי מדובר בחברת הובלות בעלת ניסיון בתחום ההובלות וכי ברשותה רכב גדול מספיק וכן מספר של מובילים. מומלץ להשוות בין החברות השונות, המציעות שירותים אלה, תוך התייחסות למחירים המבוקשים, לזמינות ולאופי השירות.

 

 

אריזת הריהוט והציוד

 

מעבר דירה איננו קל ופשוט, אך אם עושים זאת נכון, אפשר גם לעבור את זה בשלום. אם אתם עוברים דירה בעוד כמה חודשים, מומלץ לכם כבר עכשיו להתחיל בהתארגנויות לקראת המעבר. לארוז בכל פעם קופסת קרטון, ולהשתדל לא להשאיר את האריזה ממש לרגע האחרון. כדי לזכור מה ארוז בכל קרטון, כדאי למספר את הקרטונים ולהכין רשימה. לצד כל מספר ברשימה לציין מה נמצא בקרטון. את הרשימה, חשוב לשמור היטב ובמקום נגיש. חשוב לארוז דברים שבירים בנפרד, ולציין, כמובן, על גבי האריזה כי מדובר בציוד שביר. חשוב לא לשכוח פריטים, כמו: טלפון, ממיר, מראות או דברים קטנים נוספים, מהם אנו עלולים להתעלם. פריטים כמו ממיר וטלפון, מומלץ שיהיו נגישים ובקרטון נפרד. ודאי תרצו להשתמש בהם מייד עם המעבר לדירה החדשה ולכן חשוב שתוכלו לאתרם בקלות.

 

 

הזמנת שירותים שונים לדירה החדשה

 

אחד הצעדים שרבים נוטים לשכוח, במהלכה של התארגנות לצורך מעבר לדירה חדשה, הינה הזמנת השירותים השונים, כמו קו טלפון או שירותי הטלוויזיה לדירה החדשה. אם אתם עוברים דירה, חשוב שתבצעו את הצעדים הבאים בהקדם. אם ברשותכם קו טלפון נייח, צרו קשר עם חברת הטלפונים שלכם וידעו אותה לגבי מעבר זה. וודאו כי מתואמת לכם הגעתו של הטכנאי לדירתכם החדשה לאחר מועד המעבר ולא בטרם. בנוסף, אל תשכחו ליצור קשר גם עם החברה המספקת לכם את שירותי הטלוויזיה בלווין שלכם. צרו קשר עם מוקד שירות הלקוחות ובקשו לתאם את התקנתו של השירות בדירה החדשה. אל תשכחו לקחת אתכם ממיר בעת המעבר וודאו כי הוא נמצא במקום נגיש וזמין. לצורך התקנתו של השירות, ידרוש הטכנאי ממיר נגיש. ולכן, הקפידו לזכור היכן אחסנתם אותו, כדי שתוכלו להוציאו לקראת הגעתו של הטכנאי. הקפידו כי ממיר זה יהיה תקין וכי יצורפו לו כל הכבלים הנדרשים. ודאו כי ביום הגעתו של הטכנאי לדירתם אתם או בוגר מעל גיל 18 יימצא כדי לקבל את הטכנאי המתקין.

 

 

עוברים דירה - מסתבר שזה אפשרי

 

נכון, זה לא פשוט וסביר שאף מלחיץ, אולם ניתן לעבור את זה בשלום והכי חשוב - בהצלחה. חשוב להיעזר ברשימות, לציין את הפעולות השונות שיש לבצע, ולעבור עליהן אחת אחת. חשוב להתחיל בהתארגנות כמה שיותר מוקדם ולעשות זאת בנינוחות. והכי חשוב - לקשט ולארגן את הבית וליהנות ממנו בכל רגע.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
compulist1
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Yosi Shoshani

מאת: Yosi Shoshaniטלוויזיה30/05/111257 צפיות
ודאי שמעתם לא אחת על שידורי טלוויזיה בלווין ותהיתם איך זה נעשה. סביר שזה נשמע לכם כמו מדע בדיוני, אך מסתבר שמדובר בטכנולוגיה שימושית במיוחד, המציעה איכות ומגוון של אפשרויות. אם כן, מהו לווין, מהו ממיר ואיך מתבצע השידור? על כך, בכתבה הבאה.

מאת: Yosi Shoshaniטלוויזיה30/05/111280 צפיות
אם אתם אוהבים לצפות בסדרות קומדיה, אתם ודאי יודעים שאין כמו סדרות קומדיה חדשות ואיכותיות כדי לשפר את מצב הרוח שלכם. במסגרתו של שירות ה – VOD אתם מוזמנים ליהנות ממגוון של סדרות קומדיה חדשות, וכל זאת – באיכות צפייה בלתי רגילה, המתאפשרת בעזרתה של טכנולוגית ה – HD. אתם יכולים לבחור את הסדרה הרצויה לכם ובלחיצת כפתור פשוטה ומהירה לצפות בה ובכל עת שתרצו.

מאת: Yosi Shoshaniדיאטה ותזונה30/05/111137 צפיות
ודאי שמעתם לא אחת כי הפחתה באכילתם של מזונות עשירים בשומן רווי, עוזרת בשמירה על אורח חיים בריא. אם כן, מהו שומן רווי ובאילו מזונות ניתן למצוא אותו? ואם מומלץ כמה שפחות לצרוך אותו, מה כדאי לנו לאכול במקום? ומה לגבי מוצרים עשירים בנתרן, בסוכר או בשומן טראנס? האם גם הם מזיקים, ואם כן מדוע? על שאלות אלו ואחרות, בכתבה הבאה.

מאת: Yosi Shoshaniיופי וטיפוח - כללי14/02/111469 צפיות
כיום קיימים שני סוגים עיקריים של מוצרי דאודורנט – מנטרלי ריחות ומונעי הזעה. דאודורנטים מנטרלי ריחות הם מיושנים יותר ופועלים בטכנולוגיה של ריח חזק, שמטרתה להתגבר על ריחות הזיעה הבלתי נעימים. דאודורנטים מונעי הזעה הקרויים אנטיפרספירנטים פועלים בדרך אחרת, יעילה הרבה יותר. נדגים את פעילותו של דאודורנט אנטיפרספירנט דרך המותג רקסונה שהגיע לאחרונה לישראל. בעת מריחת החומר המצוי בדאודורנט Rexona הוא מספק לגוף שכבת הגנה.

מאת: Yosi Shoshaniצרכנות27/01/112853 צפיות
דאודורנטים הם מהמוצרים הנמכרים ביותר בישראל בתחום מוצרי הטיפוח לגבר ולאישה, אם לא הנמכר ביותר שבהם. במאמר זה נסבר את אוזניכם אודות מחקרים מעניינים שנעשו אודות שוק הדאודורנטים בישראל נכון לפתיחת שנת 2011 ונבין כיצד מושפע שוק זה מטרנדים, מאהבות ומכניסת מותגים חדשים לשוק דוגמת רקסונה.

מאמרים נוספים בנושא טלוויזיה

מאת: יובל בן בסטטלוויזיה19/05/191532 צפיות
לראות את קובי מרימי בוכה מעל הבמה בסיום זה היה מרגש. ערב גיבוש משפחתי יכול להיות בכל סידרה אפשרית. ההבדל בין ערב גיבוש לעובדים לבין ערב גיבוש משפחתי יכול להיות משהו מאוד מאוד קטן. אירווזיון הוא ברמה לכידותית של עם שלם. רק לחשוב איזה רגשות שמחה פרצו כאשר ישראל זכתה במקום הראשון בשנת 2018.

מאת: אורן זוזלטלוויזיה10/03/152338 צפיות
צפיתי עכשיו לראשונה בחיי באחד מפרקי הסדרה ״בית הקלפים״. כשאני אומר צפיתי אז כמובן שאני מתייחס אל עצמי והעצמי הזה הוא אורן זוזל. http://ozoozle.com/ בהתייחס לעובדה שחוש האומנות שלי שמע והבין שמדובר בסדרה עם אחוזי צפייה גבוהים, סדרה מדוברת עם המון יחסי ציבור חזקים ומשרדי פרסום מן השורה הראשונה. סדרה אחת שצפייה בפרומואים דלה הבנתי שקווין ספייסי חריף, הוא השחקן הראשי שלה. הפרומו עצמו מריץ את תמונתם של כוכבי הסדרה אך ללא שמות ואילו באישיות מפורסמת כמו ספייסי, נעצר הפרומו שמכריז על ימי ושעות השידור.

מאת: רז דרוםטלוויזיה08/09/143360 צפיות
אחת הדרכים הטובות ביותר להישאר מעודכנים עם סדרות לצפייה ישירה חדשות היא להכיר את האתרים הנכונים אשר יודעים לספק את כל הפרקים המלאים של הסדרות הכי חדשות. אנחנו כאן על מנת לדבר על האתרים האלה שבמקרה יש לנו שניים כאלה.

מאת: רז דרוםטלוויזיה04/09/143325 צפיות
אין ספק כי במידה ואתם מעוניינים לראות את הסדרות הכי חדשות והכי חמות בארץ ובחו"ל אין ספק כי האתרים שלנו יספקו לכם את הסחורה.

מאת: רז דרוםטלוויזיה03/09/143050 צפיות
אין ספק כי כיום רוב האנשים צופים בסדרות האהובות עליהם באינטרנט באמצעות צפייה ישירה. מציאת סדרות לצפייה ישירה נעשתה קלה מתמיד מאחר ויש הרבה מאוד אתרים אשר מספקים תוכן לצפייה ישירה באופן קל, מהיר ונוח.

מאת: רז דרוםטלוויזיה04/08/143586 צפיות
סדרות לצפייה ישירה היא אחת הפתרונות העיקריים והחשובים לכל בני האדם, וכי לכולנו יצא כי לפחות פעם אחת בחיים שלנו אנחנו פספסנו פרק באיזושהי סדרה ולא היה לנו איך להשלים אותו,

מאת: רז דרוםטלוויזיה16/07/144022 צפיות
ערוץ 2 נוסד בשנת 1993 וחולל מהפכה ענקית בדרך שבא אנחנו רואים טלוויזיה. ערוץ 2 שידור חי הציג לראשונה פרסומות, דבר שכיום אולי נשמע שלילי, אבל בשנים הראשונות זה נחשב היה למשהו חדש ומרענן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica