חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מצא את ההבדלים

מאת: אהרון רולאקטואליה28/01/20111106 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

28 ינואר 2011

מצא את ההבדלים

 

למקרא האמירות המובאות להלן הרי שענין ההסתה לרצח כנגד שי ניצן, המשנה לפרקליט המדינה הופכת לאנמית ונילעגת.  המובאות להלן ענינן בהסתה לרצח של חלקים בעם היהודי במדינת ישראל על ידי יהודים ישראלים ממדינת ישראל.

החוט המקשר בין כלל אמירות הזוועה הללו הוא כי כולם משתייכים למפלגות העבודה או מר"צ (חלקם כיום ב"קדימה") וחלקם משתייכים לעמותות השיטנה המדוברות כיום בענין מימון פסול מחו"ל.

קו מובהק נוסף חולף כחוט השני בין כל (כל מכל) המתבטאים להלן, אף לא אחד הוגש נגדו כתב אישום בעוון הסתה לרצח.  אף לא אחד נישפט ונענש על דבריו.  אף לא אחד זכה לגינוי תקשורתי או ציבורי.  כולם זכו להגנה גורפת שבמחדל של מערכת המשפט ובפרט פרקליטות המדינה על אותו שי ניצן המכהן בה בתפקיד בכיר מאד. חלקם הניכר של המתבטאים הינו מוכר, ידוע בציבור, פעילי ציבור ופוליטיקה.

אך מדוע זה נכביר מילים, הבה וניתן לאלו השטופים בתאוות רצח כנגד מתנגדיהם האידאולוגים את רשות הדיבור.  היי, זו דמוקרטיה נכון?  זכותו של כל אחד לאמר אשר על ליבו נכון?.  כתר נא זעיר, באם לא נאפשר להם לאמר דבריהם הרי "אנו מקעקעים את הדמוקרטיה", "אנו מתדרדרים במדרון חשוך לעבר פשיזם", נכון ? (בלשון סגי-נהור כמובן).  והנה פניני הלשון המבחילות הללו.....

"...לי אין מעצור מוסרי בנוגע לקבוצה זו ואני עדיין חושבת כך. לא צריך לשאול איך לחסל, אם יש לעשות משהו (כדי שהם) לא יעשו דברים כאלו, יש לחסל על ידי חיסול כמה בחורים"

 

"אם הברירה היא דמוקרטיה או שפיכות דמים, אין להרתע מאלטלנה שניה... בעולם פותחים באש"

 

"מנגנון התעמולה הוא בידינו. אנו נכוון את כותב ההיסטוריה, ותמיד תהיו אתם המתחילים במלחמת האחים"

 

"בואו נחזיר את כל המתנחלים, חיים או מתים"

 

"אי אפשר לעצור את  הפאשיזם בנימוקים רציונאליים. את זה עוצרים רק בכוח, וכאשר קיימת נכונות להסתכן במלחמת אזרחים. בשעת הצורך נצטרך להתמודד בכוח עם המתנחלים בעופרה או באלון מורה.  רק מי שיהיה מוכן לעלות על עופרה עם טנקים, יוכל לבלום את הסחף הפשיסטי"

 

למרצחים מעבר לקו הירוק, שהתנחלו ביהודה ושומרון, יש נשק. לכן "אני קורא לכם לאחוז בנשק. להחזיק בנשק נגדם לפני שהם יכניסו אתכם ככלבים מצורעים" למחנות ריכוז... כן, לאחוז בנשק

 

"כשאני רואה את החרדים אני מבין את הנאצים"

"לבוש מגוחך אנאכרוניסטי ומעורר גועל", כשרואים אותם מבינים מדוע  הייתה שואה"

"אם נהרוג למתנחלים ילד או שניים, הם אומרים: 'נעשה ארבעה במקומם והכל יהיה בסדר"

"תרומתי האמיתית תהיה אם אקח תת-מקלע במקום עט ועיפרון ואהרוג אותם"

 

"רק כלי נשק אחד חסר היום בארסנל הנשק של צה''ל, והוא התותח הקדוש"

 

"אגיד את זה במילים ברורות: בחיי כל מדינה או אומה יש יותר מאלטלנה אחת"

 

"לבחון את האפשרות  לירות ביושבי הבתים היהודים בחברון על פי דגם אלטלנה"

 

"הם (המתנחלים) צריכים את דמה של עפרה מוזס, הם שותים אותו"

 

"הכיפות הסרוגות עבורי הן כמו צלב הקרס על השרוול של החיילים הנאציים"

 

"צריך יהיה לשתק אותם (על המתנחלים) באמצעות ירי-כדי-לפגוע

צריך לתלות את החרדים על עמודי חשמל"

 

"הגיעה השעה לקבור אותם (חרדים), צריך שערים עם זחלמי"ם ומקלעים אפס חמש ולרסס"

 

"בואו נפתור את הבעיה כאילו הם ערבים"

 

"יש כמה התנחלויות, כמו תפוח ויצהר, שלא צריך רק לפנות, אלא צריך לרסס אותם ולהרוג את כולם... מבחינתי להרוג אותם זה בכלל לא נחשב להרוג בני אדם, אלא רק חיסול עשבים שוטים"

 

"המתנחל הדתי כמו אחיו היהודי מאירופה מעלה ילד כקורבן לפולחן הפסח: ''אנחנו כיפות סרוגות... ואת... יום חג המצות הזה... נחוג בהתכוונות ובמצותנו דם נערים פלסטיניים"

 

"השלום מצדיק שפיכות דמים. לדעתו אין מדובר במלחמת אחים כיוון שכדבריו "המתנחלים הקיצונים אינם האחים שלי"

 

"שבוע של רגיעה בשטחים: חמישה מתנחלים נרגעו ממטעני צד"

 

"אני כעסתי וכתבתי שהיה לי חלום רטוב שאני יורה פעמיים בביבי נתניהו. לא פירסמו לי את זה..ולמה את זה מותר לפרסם ואת החלום הרטוב שלי על מחיקת ביבי נתניהו פוסלים לי שוב ושוב"

 

"אלה לא האחים שלי...מלחמת אחים תהיה המלחמה...אני ארוץ לשם...ואדוש את בשרם במכות נאמנות להניס אותם...אצא אל היריב כדי להלחם פעם אחת במלחמה צודקת...יירד הרבה דם'. חגיגה"

 

''אם חס וחלילה יכריחו אותנו, נאלץ לפתוח באש, צריך יהיה לסחוט את ההדק, לאט, באחריות, בקור רוח ובשכל"

 

"תחשבו על הראש של אהוד ברק תקוע על בזנ"ט"

 

"צריך להיכנס בחרדים עם זחלמים ומקלעים אפס-חמש ולרסס אותם"

 

תומך בקריאה לקפד את ראשו של נתניהו "צריך להפשיל שרוולים ולירות בכל הכיוונים

 

"את המתנחלים  'יוציאו רק בארונות'. הבה נניח כי זה מה שיקרה. האם זה לא מחיר נמוך יחסית, אם תמורת 200 אלף ארונות נקבל הסכם שלום"

"ואני סבור כי חיסול מתנחלים אינו רצח"

"ואפתח תחביבים חדשים כמו צליפה בנשים מתנחלות, ואני אהפוך להיות מכור לרעש הגולגולת המתנפצת שלהן...אח! הצליל הזה, הספלאש... ורסיסי המוח שהיו מתפזרים באוויר הלילה הדליל"

"אני מאמין שערביי ישראל כולם ילכו  בקרוב עם השמאל, ויתחילו פרעות בישראל. אני ממש מאמין שתהיה מלחמת אזרחים"

"אם הליכוד ירים ראש נאשים את נתניהו ברצח. נפנה אצבע מאשימה, אצבע אשר לא תוזז ולא תוסר אל הימין כולו.  המעטים שישארו מול האצבע – ילכו לבית הסוהר"

"בגלל שהם דתיים צריך להטיל עליהם עונש מוות. דתיים מסוכנים"

"אלה לא האחים שלי, הם, לא... ואם יום אחד תיהיה מלחמה, והיא תיהיה – מלחמת אחים"

"אין שום בעיה לפנות מתנחלים. בתור התחלה לוקחים אחד ודופקים לו אחד בראש. אחר כך לוקחים את המשפחה שלו, דופקים גם להם אחד בראש, אחד לכל ראש. אחר כך מובילים מסק"רים (מסוקי קרב) לכיוון המאחז ומורידים עליהם 20 מילימטרים (תותח) וולקאן, עד שמפסיקות הצרחות. אחר כך מביאים שופל ומפנים את המתנחלים"

"ביום פקודה יוציאו המתנחלים להורג חברי כנסת וקציני צה"ל"

"ניתן להכליל אמירה על המתנחלים האידיאולוגים שהם גרועים הרבה יותר מכל ניאו-נאצי באוסטריה"

איננו מקבלים, אנו דוחים ומגנים נחרצות כל כוונת רצח ובוודאי ניסיון לרצח או ביצועו.  על אחת וכמה כאשר ההסתה לרצח מקבלת גוון גזעני, אמור אוטו-אנטישמי, באשר מופנה לציבור מסויים בנינו, על ידי אנשי ציבור מוכרים וידועים.  מאידך גיסא, אותו שי ניצן, המשנה לפרקליט המדינה אשר על כך אנו, כלל הציבור, משלמים משכורתו, הוא האחראי הישיר משך העשור החולף לעצור התבטאויות ובעיקר כוונות כגון דא באמצעות העמדת פושקי השפתיים לדין פלילי.  זה אותו שי ניצן אשר אינו נוקף אצבע, המועל בתפקידו בכוונת מכוון ומפאת הטיה פוליטית חד-אג'נדתית, לעצור את ההסתה לרצח הברורה כדוגמת זו המתועדת לעיל כאשר הינה מופנה מהשמאל (לאו דווקא הקיצוני), כנגד מתנגדיו הרעיונים מגוש הימין וזה אותו שי ניצן הניזעק כקוזק ניגזל כאשר ההסתה (אשר אנו מגנים אותה נחרצות) מופנה כלפיו או משובטיו.

החפצים והסקרנים לקבל פרטים אודות זהות המתבטאים לעיל, היכן נאמרו הדברים, היכן פורסמו והתאריך, כל שעליו לעשות הוא לעיין בסיפרי המוגש חינם אין כסף כשרות לציבור: "משנאי החינם בנינו" (מהדורה שניה, פרק 7, עמוד 78 ואילך), הכל מכל וכל שם, ועוד פרטים רבים נוספים:

http://www.aaronroll.com/democracy/Hatred_for_Nothing_Volume2.pdf

סימוכין:

הנה דוגמא כיצד פטר שי ניצן מכל עונש או תגובה איש שמאל המסית לרצח פוליטי כנגד מתנגד רעיוני:

http://www.kr8.co.il/BRPortal/br/P102.jsp?arc=124186

http://www.news1.co.il/Archive/003-D-56118-00.html

אהרון רול

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אהרון רול

מאת: אהרון רולאקטואליה21/01/13912 צפיות
קיימת אנומליה מוזרה במקומתינו, רעיונות השמאל בישראל לגבי הפתרונות המדיניים האפשרים הם אשר הביאונו אל עברי פי פחת מהבחינה המדינית ובעקבותיה אפשר כי גם מהפרספקטיבה הביטחונית.

מאת: אהרון רולאקטואליה17/01/13829 צפיות
זה זמן כי עלינו לחדול מההתחסדות הנילעגת באשר לפעולות בגידה של ישראלים ילידי המדינה וחניכי מערכת החינוך שלה הנוטלים חרות בנפשם ובמעשיהם הבוגדנים בעוד "טובת מדינת ישראל" בפיהם, בידיעה ברורה ובכוונת מכוון לפעול למען הרס המדינה בה הינם חיים וזאת למען מלא משאלות ליבם האישיות

מאת: אהרון רולאקטואליה17/01/13849 צפיות
מזה שנים שאנו תמהים אודות נבואות הזעם והאיומים הנלעגים של הכישלונרים הנבואיים הסדרתים בדבר יצירתה של מדינה דו-לאומית אחת ממערב לנהר וזאת במדה ולא נגיע להסכם שלום אשר בבסיסו נמצאות "שתי מדינות לשני עמים".

מאת: אהרון רולאקטואליה17/01/13883 צפיות
פטירתה של ענת גוב ז"ל ב- 9 דצמבר 2012 ,ממחלת הסרטן נתנה את האות לפתיחת "הילולת רבה גוב בעלת הנס". ואנו כלל לא ידענו כי ,המשיחה גוב, מהלכת בנינו במו רגליה. אשרינו שזכינו להתבסם ולהתעפר באבק רגליה.

מאת: אהרון רולאקטואליה07/01/13840 צפיות
דומה וכבר ראינו ושמענו כל האפשרי ממעללי התקשורת הישראלית, אך שוב אנו עומדים פעורי פה נוכח השרלטנות הבוטה, מחרוזות השקרים וחצאי האמיתות, עיוות המציאות למחוזות הדמיון – על גבול פתולוגיית הנפש,

מאת: אהרון רולאקטואליה26/12/12900 צפיות
יראה כי בוועדת הבחירות המרכזית הפועלת לקראת הבחירות הבאות עלינו בעוד מספר שבועות, מישהו משתעשע בסמים קשים וניראה כי המדובר בשופט אליקים רובינשטיין יושב ראש הוועדה.

מאת: אהרון רולאקטואליה29/11/12911 צפיות
הוכחה נוספת לאזלת המח של "כתבים בכירים" בערוץ 10, שרלטנות לשמה המסבירה מדוע הערוץ הכושל הזה מתדרדר לתהומות החידלון מאחר שהצופים מאסו בו, ניתנה לציבור מפי האתון, פלוני, עימנואל רוזן

מאמרים נוספים בנושא אקטואליה

מאת: בנימין קלינגראקטואליה25/08/222289 צפיות
ניתן להגיש תכניות פינוי בינוי ישירות לאישור הוועדה המחוזית גם כשיש הסכמה של פחות מ-100% מהדיירים עו"ד אלעזר במברגר, ראש הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, הבהיר לאחרונה כי ניתן להגיש תוכנית פינוי-בינוי ישירות לוועדה המחוזית, ללא צורך בהסכמתה של הוועדה המקומית דבר שיכול לסייע להזיז פרוייקיים תקועים.

מאת: בנימין קלינגראקטואליה03/05/222252 צפיות
מי רשאי להגיש בקשה להיתר בניה? הנדסאי בנין, אדריכל, מהנדס , קונסטרוקטור או כולם? בקשות כעורך ראשי להיתר בנייה ובאילו מבנים? פסק דין שהתקבל בימים האחרונים בבית המשפט המחוזי בחיפה מפזר את הערפל ועושה סדר בסוגיה הבוערת. השופטת תמר שרון נתנאל, קבעה כי אדריכלים בלבד יוכלו לשמש עורכים ראשיים ולהגיש בקשות להיתר למבנים של ארבע קומות ומעלה. מהנדסים לעומתם, יהיו רשאים לשמש עורכים ראשיים ולהגיש בקשות להיתר רק כאשר מדובר במבנים פשוטים בשימושים מוגבלים, כשהכוונה היא למבני מגורים, אחסנה ומלאכה בני פחות מארבע קומות.

מאת: בנימין קלינגראקטואליה22/01/221659 צפיות
רישוי זמין ומידע חיוני בעניין הגשת בקשה לתיק מידע להיתר והליכי הרישוי: כחלק מתהליך הדיגיטציה של שירותי משרדי הממשלה השונים, ביוזמה הנקראת 'ממשל זמין', הוקם ב-2006 אתר רישוי זמין של מנהל התכנון, אשר מאפשר בקשה להיתר בנייה באופן מקוון לחלוטין. המערכת הוקמה בהתאם לתיקון 101 לחוק התכנון והבנייה.

מאת: בנימין קלינגראקטואליה16/09/211506 צפיות
בית המשפט לעניינים מנהליים בראשל"צ הורה לאחרונה לבטל שני כתבי אישום שהוגשו נגד עברייני בנייה, בנימוק שהמדינה התעלמה מתיקון מס' 66 לחוק סדר הדין הפלילי, המאפשר לסגור תיקים "קלים" בהסדר וללא מעורבות בית משפט.

מאת: בנימין קלינגראקטואליה19/08/211484 צפיות
מהו רישוי הבנייה? תהליך רישוי הבנייה מלווה את הבונה משלבי תכנון הבנייה ועד לסיום הבנייה. התהליך מתבצע מול הועדה המקומית לתכנון ובנייה. ועדות לתכנון ובנייה נמצאות בפריסה ארצית, לכל ישוב ועדה מקומית לתכנון ולבנייה אליה הוא שייך. לרשימת הועדות והיישובים לחץ כאן תהליך רישוי הבנייה מרכב מ 5 אבני דרך מרכזיות: התקשרות עם עורך בקשה - קבלת מידע להיתר- תכנון - קבלת היתר בנייה - מהלך הביצוע האם תמיד צריך לבצע את כל תהליך הרישוי? לרוב עבודות הבנייה יש לבצע את כל תהליך הרישוי ולקבל היתר בנייה, המהווה אישור מהוועדה המקומית לכך שתכנון הבניין תואם לתוכניות המאושרות ולדרישות הוועדה. ישנן מספר עבודות בנייה שמצריכות דיווח בלבד - פטור מהיתר. גם בפטור מהיתר הבנייה חייבת להיות בהתאם לדרישות הועדה המקומית והתוכניות המאושרות.

מאת: בנימין קלינגראקטואליה01/06/211301 צפיות
אז מה זה אגרות בניה והיטלי פיתוח? אגרות בניה והיטלי פיתוח, הינם תשלומי חובה המוטלים על ידי רשויות מקומיות ותאגידי מים וביוב, לשם מימון התקנתם ורכישתם של תשתיות ציבוריות בתחומן המוניציפלי כגון: כבישים ומדרכות, תיעול, ביוב וצנרת מים. אגרות בניה והיטלי פיתוח אלו נדרש לשלם מי שהוא בעלים של קרקע ו/או מי שמבקש לבנות על קרקע ו/או בעלים המעוניין להוסיף בניה למבנה קיים. לצורך גביית אגרות בניה והיטלי פיתוח יש צורך בהתקיימותן של עילות (“אירועי מס”) המצויות ברוב חוקי העזר ובכללי דמי ההקמה, אשר במועד התממשות

מאת: אברהם פכטראקטואליה26/05/211154 צפיות
איפה ההסברה הישראלית – ישנה, מנמנמת, מגמגמת ובעיקר מפגרת בזמן אמת. למה אין בישראל – שר הסברה? אם יש מקום לשר מים- יש בוודאות מקום לשר הסברה במשרה מלאה. אבל משחקי אגו – מאבק בין משרד החוץ ומשרד ראש הממשלה – מונעים זה שנים מינוי חיוני של שר הסברה בארץ, אך בעיקר בחו"ל, במיוחד בימים אלה של אנטישמיות מתגברת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica