חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לא צריך אינסטלטור לפתוח סתימה בכיור

מאת: רחלי פרישיפוצים29/01/20113120 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיור אמבטיה או מטבח שנסתם הוא אינו דבר נדיר כלל שיקרה בבית. זה קורה לעיתים תדירות מאוד מסיבות שונות. שיער שנושר וגורם לסתימת הכיור, חלקיקים ושאריות מזון שאנו מנקים מהכלים בכיור, שומנים שונים ועוד. אם הבעיה היא מקומית, כלומר, אם הסתימה היא רק בכיור היא אינה אמורה להטריד את מנוחתכם, משום שאינה כה חמורה. אך אם הסתימה היא כבר יותר רצינית והיא פוגעת במספר כיורים צריך בר לפעול באופן מידי. לפני שאתם מזמינים אינסטלטור מומחה נסו בעצמכם לפתוח את הכיור. הנה לכם כמה טיפים לביצוע פתיחת סתימות לבד בבית.

כיצד מבצעים פתיחת סתימות בכיור באמבטיה?

אם אתם מתכוונים להשתמש בכימיקליים שונים לפתיחת סתימות, הרי כאלו יש בשפע אך המחיר שלהם אינו נמוך כלל וזו תהיה חתיכת הוצאה. ובכלל למה להשתמש בחומרים כימיים כאשר ניתן להשתמש בשיטות טבעיות והרבה יותר זולות לפתיחת סתימות?

פתיחת סתימות בעזרת סודה לשתייה וחומץ

האם אתם יודעים כיצד מבצעים פתיחת סתימות בעזרת סודה לשתייה וחומץ? שימוש בחומרים אלו היא אחת הדרכים לפתוח סתימות בכיורים באופן טבעי. אז כיצד עושים זאת? תחילה יש להיפטר מכל הלכלוך שיש בכיור. לאחר מכן יש לקחת זוג כפפות גומי, אם אינכם רוצים ללכלך את ידיכם, ואז לקחת כוס של סודה לשתייה ולשפוך אותה אל הכיור. המתינו מספר דקות ואז שפכו אל הכיור כוס חומץ. עכשיו יש לכסות את חור הניקוז ונמתין כרבע שעה. בדרך כלל התגובה הכימית תהיה פירוק החומרים שגורמים לסתימה בכיור וכך הסתימה תפתח. לאחר מכן יש לשפוך כחמש כוסות מים חמים אל תוך הכיור על מנת להשלים את תהליך פתיחת הסתימה.

פתיחת סתימה חלקית עם מים חמים

הנה לכם עוד דרך קלה כיצד לפתוח סתימה בכיור. אם הוא נסתם רק בצורה חלקית אז כל מה שאתם צריכים הם פשוט מעט מים חמים. לקחת אותם ולשפוך אותם אל תוך חור הניקוז בכיור. הסתימה החלקית תפתח בדרך כלל בקלות בעזרת מים חמים. אם צינורות הביוב שלך עשויים מחומרPVC אין להשתמש במים רותחים על מנת לפגום בחומר.

פתיחת סתימות עם בעזרת כלי

לפעמים יש צורך ביותר ממעט חומר. כאשר הסתימה היא רצינית יהיה צורך גם בעבודה ידנית. כאשר הסתימה לא נפתחת יש לפרק את הצינור ולנסות ולבדוק מה חוסם את הצנרת. ניתן לעשות זאת באמצעות איזה כלי קשיח ואלסטי שמכופפים אותו מעט לצורת וו. מכניסים את המוט ומנסים להוציא את הגורם הסותם. יש לבצע זאת מספר פעמים על מנת להוציא את כל החומר ולאחר מכן יש לשטוף את הצנרת במים חמים.

טוב שיש אינסטלטור

אם כל הניסיונות הללו לא הועילו ועדיין הכיור סתום והמים מתחילים לעלות ולהציף את הבית, כנראה שלא יהיה מנוס מהזמנת אינסטלטור מומחה שלו יש את הכלים והמומחיות והמיומנות לפתוח כל סתימה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים |  עיצוב הבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רחלי פרי

מאת: רחלי פריבניין ואחזקה - כללי25/03/121303 צפיות
קרני השמש הים תיכונית העזה מסכנות לא רק את בשר גופנו, אלא גם חודרות דרך החלונות והדלתות אל תוך הבית, עושות שפטים ברהיטים ומפריעות לפעמים לפעולות שונות בתוך הבית

מאת: רחלי פריאיפור21/02/121360 צפיות
אנו שומעים רבות על המושג איפור קבוע, אבל האם אנו יודעים באמת מה הכוונה?

מאת: רחלי פריהומור וסטנד-אפ06/01/121832 צפיות
תמונות מצחיקות או סרטונים מצחיקים - מה הם עושים לנפש? כנסו ותקראו עוד!!!!!!!!

מאת: רחלי פרישיפוצים11/09/111832 צפיות
אוטמים את הגג? הפתרון הטוב ביותר הוא יריעות ביטומניות.

מאת: רחלי פריאימון אישי18/08/111280 צפיות
החיים רצים בקצב מטורף, ולא תמיד אנו יודעים לנווט אותם בצורה הנכונה, ולכן צריך מאמן אישי...

מאת: רחלי פריציפורניים10/08/112137 צפיות
הציפורניים שלך הם בעצם מראה שמשקפת את התייחסותך למראך החיצוני...

מאת: רחלי פריגינון02/03/111552 צפיות
כריתת עצים כרוכה בסיכון לא מבוטל, הן לאנשי המקצוע שמבצעים את הכריתה, והן לכל מי ומה שנמצא בסביבה...

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232634 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223299 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212873 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211347 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211226 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201400 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201132 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica