חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

3 דרכים כיצד לנצל את חופשת השחרור טוב יותר

מאת: יוני לויאימון לאיכות חיים30/01/20111085 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

3 דרכים כיצד לנצל את חופשת השחרור טוב יותר

כל חייל לפני שחרור זכאי לקבל חופשת שחרור (חפש"ש) טרם שחרורו המלא מצה"ל. בד"כ אורך החופשה נקבע עפ"י ימי החופש שהחייל צבר, וללוחמים גם יש תוספת של ימי חופש על חשבון המערכת.

הרוב המוחלט של החיילים מנצל את החופשת שחרור ליקיצה טבעית (שבד"כ זה אומר לקום בצהריים) וחוסר מעש מול הפייסבוק והטלווזיה.

במאמר הבא אני אציג בפניך 3 דרכים בהם תוכל לנצל את חופשת השחרור טוב יותר.

1. סקר שוק

במידה ואתה יודע על המקצוע אותו תרצה ללמוד, התחל לעשות סקר שוק על תנאי קבלה במוסדות האקדמאים השונים, תקציב לימודים וכדומה.

התחל לברר על מכוני הכנה לפסיכומטרי. שאל חברים שהתחילו ללמוד, תקרא באינטרנט ועשה הכל שביום שתשחרר תדע בדיוק לאן אתה הולך.

הטיול הגדול קורץ לך? מעולה! התחל לברר על מסלולים ועל ארצות בהם תרצה לבקר, עלויות, שותפים לטיול וכדומה. רק אל תדרוך במקום.

2. התחל לעבוד

אם תוכל, חפש עבודה לפני החפשש, כדי שתוכל לעבוד ישר אחרי ש"תתחפשש". כל עבודה מקובלת העיקר שתחסוך סכום שכסף שיאפשר לך לעבור את הימים הראשונים באזרחות בקלות ולא בקמצנות כמו שהיית רגיל בימי שירותך הצבאי.

3. עשה קורס קצר

יש לא מעט צעירים שבוחרים לעשות קורס ברמנים בכדי שיוכלו לעבוד מאוחר יותר בעבודה מתגמלת יותר. ההמלצה שלי היא שתרשם לקורס זה או אחר טרם כניסתך לחופשת השחרור כדי שתתחיל ללמוד ישר על ההתחלת החופשה.

מהלך זה יעזור לך לנצל יותר זמן להרוויח כסף טוב יותר כברמן.

לאלה מכם שדואגים כיצד יוכלו לממן את הקורס (במידה ואין אפשרות להשיג תמיכה של ההורים בנתיים עד שהמענק השחרור יכנס לחשבון העו"ש), רוב בתי ספר מאפשרים לכם לתת צ'יק על חשבון הפיקדון וככה בעצם תוכלו ללמוד גם אם כרגע אין לכם את כל הסכום.

מה הכוונה צ'יק על חשבון הפקדון? ברמה הבסיסית ביותר מה שזה אומר שאתם בעצם נותנים אותו מוסד ביטוח לכך שתשלמו ברגע שיהיה לכם את הסכום. ברגע שאתם מעבירים להם את הכסף מהמענק שחרור – הם בעצם מבטלים את הצ'יק וככה אתם מתחילים ללמוד גם אם אין לכם את כל הסכום לשם כך.

על עניין זה ועוד, מומלץ לבדוק מול המוסד בו אתם רוצים ללמוד.

חוק קליטת חיילים משוחררים – הזכאויות

 



תגיות המאמר: חופשת שחרור


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רוצה להתחיל לאכול נכון?

www.HealthMagazine.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוני לוי

מאת: יוני לויהשמנת יתר03/05/111073 צפיות
מי מכם שקורא את הבלוג שלי יודע שאני לא אוהב להציב מטרות מדידות או מספריות לדיאטה. אני לא מאמין שדיאטה צריכה להתחלק לשני חלקים. החלק הראשון בו נבצע פעולות אינטנסיביות ופעולות אגרסיביות כדי לרדת במשקל והחלק השני גורס שנעשה פעולות שישמרו לנו על ההישג.

מאת: יוני לוידיאטה ותזונה02/05/111008 צפיות
יש כל כך הרבה סיבות טובות למה כדאי לך להתחיל לעשות דיאטה כבר היום ולשנות את אורח חיים שלך. כמובן יש את אלו שיגידו לך שזה בריא ובאמצעות ירידה במשקל אתה תוכל למזער את הסיכויים שלך לחלות במחלות בעתיד אבל אתה רוצה תוצאות עכשו, רווחים עכשו וכל אותם מנטרות לא מעניינות אותך.

מאת: יוני לויתזונה13/04/111617 צפיות
רובנו יודעים כי יתרונות הגדולים ביותר לאכילה בריאה הם כושר גופני, הרגשה טובה יותר וכן אנחנו מקטינים משמעותים את הסיכוי לחלות במחלות ובעיקר את הסיכון לחלות במחלות לב, כלי דם וסוכרת. יתרון נוסף של אכילה בריאה הוא שמירה על משקל בריא, בעידן שבו השמנה הפכה למגפה – אכילה בריאה היא מפתח מרכזי להרזיה ומניעה.

מאת: יוני לויתזונה12/04/111345 צפיות
לעיתים די קרובות, חיילים מוצאים את עצמם מתקשים יותר ויותר לשמור על תזונה נכונה בצבא. למרות שצה"ל היום, יותר מתמיד, מקפיד על תזונה נכונה בקרב המשרתים, החטיפים והפיתויים קרובים מתמיד ולכן מגמת ההשמנה בצה"ל רק הולכת ועולה... אם כן, המאמר הבא ינסה לעשות סדר בדברים וייתן לקורא קווים מנחים שבאמצעותם הוא יוכל לשמור על תזונה נכונה בצבא.

מאת: יוני לוידיאטה11/04/111222 צפיות
יש היום מאות, אולי אלפי, דרכים שיכולות לעזור לך לרדת במשקל ולהשיג את היעדים שלך לטוחח הקצר ולטווח הארוך. בכל מקרה, אתה חייב להיות בטוח שלכל השיטות הללו באמת בריאות לך ובאמת יביאו לך תוצאות לטווח הארוך טרם תבחר להשתמש בהם.

מאת: יוני לויספורט וכושר גופני - כללי10/04/111696 צפיות
בעידן המודרני, עידן הנהנה מחידושים ומשכלולים טכנולוגיים מרחיקי לכת, משלח ידו של האדם מושפע וניזון מההתפתחויות הטכנולוגיות העדכניות. בעבר נהוג היה לראות ב"עבודה" ביטוי לפעילות אינטנסיבית הכרוכה במאמץ פיסי רב ובהזעה מרובה.

מאת: יוני לויתזונה08/04/111224 צפיות
במאמר הבא אני אדבר על פחמימה, אחד מאבות המזון, ועל צריכת גליקוגן איך זה משפיעה על הדיאטה שלך. אם אתה באמת רוצה לרדת במשקל ולשמור עליו לאורך זמן אתה חייב להבין מה זה גליקוגן ולמה הוא טוב לנו. אני מודה שזה לא הנושא הכי "סקסי" בנושאי דיאטה אבל זה מסוג הדברים שחייבים לדעת אם רוצים להצליח.

מאמרים נוספים בנושא אימון לאיכות חיים

מאת: בנימין קלינגראימון לאיכות חיים30/08/213844 צפיות
קנסות מינהליים עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: דרור אטריאימון לאיכות חיים23/01/193184 צפיות
הבנק מסרב למשכנתא? הלכתם לבנקים ולא מצליחים לקבל משכנתא? אני האיש שלכם! צריכים מומחה שייכנס לתוך הנעליים שלכם וישיג עבורכם משכנתא? שמי מרטין בוקסדורף ובעשר השנים האחרונות- אני משיג משכנתאות בנקאיות עבור אנשים שלא מצליחים לקבל משכנתא בכוחות עצמם.

מאת: דרור אטריאימון לאיכות חיים16/02/173589 צפיות
אחת הקושיות הגדולות בתורה ובדת היהודית היא שצריך להודות לשם, על כל דבר שקורה לך בין אם זה טוב או רע. כלומר הכול מגיע לאדם מהקדוש ברוך הוא וצריך להודות על זה בכל מקרה. אז המצב הזה הוא משהו שצריך להוסיף עליו שאם יש דברים מטופשים שאתה הכנסת את עצמך אליהם, אז אף אחד לא אשם לך אלא רק אתה אשם ואף אחד לא גרם לך.

מאת: shmolikאימון לאיכות חיים27/04/162780 צפיות
המאמר ילמד כיצד לנצל את הזמן לטובה ולשפר את ההישגים בצורה הטובה ביותר בהתחשב בזמן.

מאת: shmolikאימון לאיכות חיים27/04/162637 צפיות
המאמר ילמד כיצד לנצל את הזמן לטובה ולשפר את ההישגים בצורה הטובה ביותר בהתחשב בזמן.

מאת: ברסלב מאיראימון לאיכות חיים16/02/163537 צפיות
אמרו חכמינו (שם) כל שהקב"ה חפץ בו, מדכאו ביסורין ! נשמע הזוי ? אם אוהבים אותי למה מכאיבים ומייסרים אותי ? פה צריך אמונה שכל זה להמתיק מעלי דינים ולהבין שזה כדי שאני יחפש דרכים חדשות ויפשפש במעשי וכדי שאני ישתנה לטובה, וכדי שאני יבוא נקי מעוון לחיי עולם הבא - הרי שילמתי עליהם כפרת עוונות בייסורים שסבלתי פה בעולם הזה תמשיכו לקרוא תראו מאמרי חז"ל נפלאים ומחזקים לקבל את הייסורים באהבה לחחים טובים ומאושרים).

קשה להצליח, קל להצליח, להצליח להיכשל, מה רע בלהצליח, להצליח בקושי, מה טוב בלא להצליח, מאמן אישי, קואצינג מומלץ: עכשיו אני רוצה לשאול את השאלה הבאה מה רע יכול לצאת לבן אדם מזה שהוא מצליח במשהו אז אני או מציג איזו מטרה, אז אני מניח שהתשובה הקלאסית תהיה שאם זה עושה לו טוב אז הוא תלוי בזה נכון? ש: יש גם את זה. אליעד: יפה אז איזה עוד היבט נגיד יש? ש: שהוא איבד את העניין. אליעד: איבד את העניין ואיזה עוד היבט יש? אז אני רוצה לתת היבט ספציפי אוקי, כשבן אדם מצליח במשהו או נגיד שיש משהו ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica