חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מצלמות אבטחה בעסק שווה כסף

העולם השתנה רבות בשנים האחרונות, בין היתר תודות למהפכה הדיגיטאלית, הכוללת את התקדמות האינטרנט, רשתות, מערכות של מצלמות אבטחה, המאפשרות מעקב מרחוק על הנעשה, וכן מחשבים אישיים. כחלק משינוי זה השתנה לבלתי היכר אופן ניהול העסקים, בשל קיומם של אינספור כלים חדשים העומדים לרשותם אשר מצד אחד מסייעים לבעל העסק לעשות יותר כסף, ומצד שני מאפשרים לו לשמור על הציוד העסקי ועובדיו יותר בטוחים.

בעבר, היה בעל העסק נדרש להימצא במקום העבודה או לחילופין לסמוך על עובדיו אשר יבצעו את מלאכתם נאמנה מבלי שהיה לבעל העסק את האפשרות לבדוק אם עבודה זו נעשית לשביעות רצונו או בהתאם למדיניות שהתווה.

כיום, לעומת זאת, יכול בעל העסק על-ידי התקנת מערכת של מצלמות אבטחה לשלוט מרחוק בנעשה בעסקו 24 שעות ביממה ולעקוב אחר המתרחש בבית העסק שעה שהוא מצוי בפגישות עסקיות בארץ או בחו"ל.

אפשרות זו של בעל העסק לצפות בעסקו מרחוק מעניקה לבעל העסק שליטה על התנהגות עובדיו בעסק, שעה שבעל העסק אינו מצוי במקום, ובכך מרתיעה את העובדים מלהתנהג התנהגות שאינה הולמת שעה שה"בוס" אינו נמצא.

כמו כן, התקנת מערכת של מצלמות אבטחה בעסק גם מאפשרת לבעל העסק לשמור על הציוד העסקי המצוי במקום מפני גניבה, היזק או פגיעה. ביטוח עסקי יכול ויכסה נזקים כאמור, אך כיסוי ביטוחי תלוי בתוצאות חקירתן של חברות הביטוח אשר פעמים רבות מסרבות להעניק כיסוי ביטוחי. תיעוד של מצלמות אבטחה יכול לשמש ראיה לכאורה לקיומו של אירוע ביטוחי ולחייב את חברות הביטוח להעניק את הכיסוי המיוחל.  

בנוסף, תיעוד מצלמות האבטחה יכול לשמש ראיה לכאורה אף בהליכים משפטיים וכן בהגשת תלונה במשטרה.

מיותר לציין, כי שמירה על התנהגותם של העובדים בזמן העבודה ושמירה על הציוד העסקי באמצעות התקנת מצלמות אבטחה בעסק יכולה לשפר עשרות מונים את הרווחיות של עסקכם ותוצאתה מיידית.  עלות התקנת מערכת שכזו הינה זניחה ואינצדנטאלית לעומת התרומה הבולטת והברורה שיכולה להיות לעסק כתוצאה מהאפשרויות האינסופיות שמערכת זו מאפשרת למשתמשים בה.

הכותב הינו אסף עוז, הבעלים של חברת IP CONNECTION, חברה ותיקה להתקנת מצלמות אבטחה www.ipconnection.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הכותב הינו אסף עוז, הבעלים של חברת IPCONNECTION, חברה ותיקה להתקנת מצלמות אבטחה www.ipconnection.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף עוז - IP CONNECTION

מאת: אסף עוז - IP CONNECTIONבית חכם07/02/151034 צפיות
ישנם מספר גורמים המשפיעים על מחירה של מצלמות אבטחה. גורמים אלו כוללים את סוג המצלמה, צורת המצלמה, סוג העדשה, הרזולוציה של המצלמה ועוד. במאמר זה נסביר את כל אחד מההבדלים והשפעתו על מחיר מצלמת האבטחה.

מאת: אסף עוז - IP CONNECTIONאבטחת הבית30/01/111045 צפיות
התקנת מערכות אבטחה בבניינים כפתרון אולטימטיבי להגברת בטחונם האישי של דיירי הבניין בעלות זניחה. בדרך זו ניתן להשיג "אבטחה וירטואלית" 24 שעות ביממה, להרתיע פורצים ומזיקים שונים מלפגוע ברכוש המשותף, בעלות שולית המתחלקת בין כל דיירי הבניין ואינה מעמיסה על הדיירים.

מאמרים נוספים בנושא עסקים קטנים ובינוניים

מאת: לילה בן הרוש עסקים קטנים ובינוניים12/07/211334 צפיות
דווקא ברגעי ההצלחה חייבים להמשיך ! פרסום , שיווק ויחסי ציבור הם אינם פעולות חד פעמיות שעושים רק שהעסק זקוק להחייאה ויש ביומן יותר ימים ריקים מאשר מלאים , הפעולות האלו הם חלק שוטף מניהול העסק ודווקא בתקופות שופעות וטובות יותר של העסק שיש תזרים כספים יותר נזיל , שם זה בדיוק הזמן שבו אפשר וצריך להמשיך לחזק את המותג או, את העסק בנוסף להתחדשות בלתי פוסקת.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים17/06/211181 צפיות
חשיבות ההתמחות המשפטית ויועץ מונציפאלי בכיר בתחום התכנון והבנייה תחום התכנון והבנייה הנו תחום תכנוני ומשפטי מורכב אשר עוסק במגוון נושאים, כגון קבלת היתרי בנייה, קבלת הקלות בנייה, קבלת אישור שימוש חריג, רישיון עסק,אישורי תכניות, שינוי ייעוד, טיפול בהתנגדויות, הפחתת / ביטול חיובים בהיטלי השבחה, הפקעות מקרקעין, תביעות פיצויים לפי סעיף 197 לחוק התכנון והבנייה, ייצוג בהליכים שננקטים בגין ביצוע עבירות בנייה, התמודדות עם צווי נריסה לפי החוק ועוד.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים01/06/211033 צפיות
תיקון 34 – רפורמת רישוי עסקים כבר כאן תיקון 34 לחוק רישוי עסקים – מה חדש? ב – 18/7/18 סיימה ועדת הפנים של הכנסת סדרת דיונים בהצעת החוק לרישוי דיפרנציאלי ואושר תיקון 34 לחוק רישוי עסקים בקריאה שניה ושלישית במליאה. תיקון 34 לחוק רישוי עסקים משמעותי ומחולל שינוי נרחב ומטרתו להקל על עסקים על ידי הפחתת הרגולציה והבירוקרטיה המוטלת על כתפיהם. הוא מכונה "רפורמה" וכדי לבדל אותה מרפורמות קודמות היא קרויה "רישוי עסקים דיפרנציאלי" .

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים04/01/211206 צפיות
משרדנו סייע במחקר בסיוע להפחתת הנטל הבירוקרטי על בעלי העסקים. בקרוב עלויות הרישוי יקוצצו משמעותית. התיקון לתקנות רישוי עסקים יאפשר להתחיל לעבוד עם המסלולים המקוצרים. עסקים ברמת סיכון נמוכה יוכלו לקבל רישיון עסק על בסיס תצהיר, ללא תהליך האישורים המלא הקיים עד כה.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים03/05/201057 צפיות
בכל תהליך של פתוח עסקי או תכנון אסטרטגי ,מתבצע תהליך של ניתוח יכולות עסקיות, במטרה לזהות את נקודות החוזק והחולשה של העסק. באותה נשימה מתבצעת הערכה של ההזדמנויות העסקיות, והאיומים הנשקפים מסביבת התחרות הקרובה (מתחרים, לקוחות, ספקים תחליפים, חודרים חדשים) והסביבה הרחבה ( פוליטית, כלכלית, חברתית, רגולציה, טכנולוגית, שמירת הסביבה).

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/201053 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/20924 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica