חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כמה עולה מצלמת אבטחה

מאת: אסף עוז - IP CONNECTIONבית חכם07/02/20151035 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הרבה לקוחות שפונים אלי כל יום בעקבות פרסום  שעשיתי או מפה לאוזן שואלים אותי את שאלת מליון הדולר: כמה עולה מצלמת אבטחה?. אני תמיד עונה ללקוחות אלה שמצלמת אבטחה כמו כל מוצר אחר אין לה מחיר אחיד וקבוע ושהמחיר נגזר מנתוני כל מצלמה ומצלמה. נתונים אלו כוללים את סוג המצלמה, רזולוציה, צורת המצלמה וסוג העדשה של המצלמה המותקנת. במאמר זה ננסה לסקור את הפרמטרים העיקריים המשפיעים על איכות המצלמה ומכוח זה גם על מחירה.

נכון להיום, קיימים בשוק מצלמות האבטחה שני סוגים עיקריים של מצלמות אבטחה: מצלמות אבטחה אנלוגיות ומצלמות אבטחה דיגיטאליות. מצלמות אבטחה אנאלוגיות הן מצלמות שמחוברות למערכת אבטחה מסוג DVR (Digital Video Recorder) באמצעות כבלים מיוחדים המשלבים דתה ומתח. מצלמות דיגיטליות, לעומת זאת, הן מצלמות IP או מצלמות רשת שמחוברות למערכת אבטחה מסוג NVR (Network Video Recorder) באמצעות כבל רשת.

באופן עקרוני, מצלמות האבטחה הדיגיטאליות בעלות רזולוציה גבוהה יותר ממצלמות האבטחה האנאלוגיות ולכן הן יקרות יותר ממצלמות אלו בצורה משמעותית (כמעט כפול). ככל שהרזולוציה של המצלמה גבוהה יותר כך המצלמה יקרה יותר.

בנוסף, מחיר מצלמת האבטחה תלוי בשאלה אם המצלמה המותקנת הינה מצלמת כיפה או מצלמת צינור. מצלמות כיפה הן מצלמות אשר אינן כוללות זרוע וכשמן צורתן היא בצורת כיפה. מצלמות צינור, לעומת זאת הן מצלמות אשר כוללות זרוע. מצלמות הכיפה הן בדרך כלל זולות יותר ממצלמות הצינור אם כי בצורה שאינה משמעותית במיוחד.

גם עדשת המצלמה משנה את מחיר המצלמה המוצעת. מצלמה עם עדשה קבועה היא מצלמה שזווית התמונה המצולמת על-ידי המצלמה הינה קבועה בעוד שמצלמה עם עדשה מתכווננת הינה מצלמה שניתן לכוון את זווית התמונה המצלמת על-ידי המצלמה בהתאם לתנאי השטח במקום. כיוון עדשת מצלמות אלו יכול שיעשה באופן ידני או באופן דיגיטאלי. כצפוי, מחירה של מצלמה עם עדשה קבועה עולה על מחירה של מצלמה עם עדשה משתנה.

ישנן מצלמות אבטחה נסתרות שמוסלקות במקומות שונים כדי שלא ידעו על קיומן או מצלמות גלויות שנועדו בעיקר להרתיע או בכדי לפקח על המתרחש במקום. מחירי מצלמות אלו הוא פחות או יותר זהה, תלוי בפרמטרים האחרים, עם נטייה קלה לכך שהמצלמות הנסתרות הינן בדרך-כלל יקרות יותר במעט מהמצלמות הגלויות.

כפי שניתן לראות, התשובה לשאלה כמה עולה מצלמת אבטחה לא כל-כך פשוטה ותלויה בצרכים של כל לקוח ולקוח ובתקציב העומד לרשותו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הכותב הינו אסף עוז, הבעלים של חברת IPCONNECTION, חברה ותיקה להתקנת מצלמות אבטחה www.ipconnection.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף עוז - IP CONNECTION

מאת: אסף עוז - IP CONNECTIONעסקים קטנים ובינוניים31/01/111615 צפיות
מאמר זה עוסק בהתקנת מצלמות אבטחה לעסק ככלי להגדלת הרווחיות העסקית הן על-ידי יכולת בעל העסק לשלוט בנעשה מרחוק והן לאור העובדה כי תיעד מצלמות האבטחה יכול לשמש ראיה בהליכים משפטיים ומול חברות הביטוח.

מאת: אסף עוז - IP CONNECTIONאבטחת הבית30/01/111048 צפיות
התקנת מערכות אבטחה בבניינים כפתרון אולטימטיבי להגברת בטחונם האישי של דיירי הבניין בעלות זניחה. בדרך זו ניתן להשיג "אבטחה וירטואלית" 24 שעות ביממה, להרתיע פורצים ומזיקים שונים מלפגוע ברכוש המשותף, בעלות שולית המתחלקת בין כל דיירי הבניין ואינה מעמיסה על הדיירים.

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181700 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181565 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181430 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181495 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181661 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181505 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171634 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica