חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לכידת עכברים (או חולדה) תמיד עדיפה על פני הדברת עכברים

מאת: kelolgהדברה31/01/20111653 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לכל מי שנולד ממש אמש, רצינו לבשר לכם משהו מרעיש ממש: הרעלים שאתם משתמשים בהם בשביל להרוג יצורים אחרים (כמנו נגיד קיי 600 שמרססים איתו ג'וקים תמימים שנכנסו לכם לדירה) הם ממש ממש רעילים לאותו חרק ביש גדא, אולם מסתבר, אחרי שנים, שהם גם דיי רעילים לכם. נכון, הם לא יהרגו אתכם במקום, אבל גם סיגריה לא תפיל אתכם חלל פה ועכשיו, אז למה לכם לקחת סיכונים מיותרים ולהתחיל להרעיל את כל הבית בשביל שכל מיני מקקים גרמניים ותירנים אמריקים לא יטיילו לכם בדירה. תאמינו או שלא יש שיטה אחרת.

ולא שזה משהו חדש, היו לא מעט הטפות כנגד חברות ההדברה שמשתמשים בחומרים שלעיתים ההתיה שלהם היא "רעיל ביותר" בבית פרטיים בהם מסתובבים על הרצפה ילדים קטנים. למזלנו, עדיין נמצא שירותי הדברה במדריכי דפי זהב (כלומר: לא כולם פשוט את הרגל עם פרוץ המגיפה הנהדרת של הבריאות והאקולוגיה) אבל ההדברה היום הפכה לא רק לפחות מסוכנת לבריאות שלכם (ושל חיות המחמד שלכם, אגב אורחה) אלא גם לזולה ויעילה יותר, מי היה מאמין.

הדבר מתאפשר הודות לאימוץ דרכי הטבע באופן שממש מזכיר את מעגל החיים בכפר: אם יש לכם בעיה של עכברים בבית, עדיחף שתאמצו חתול מאשר שתתחילו לפזר חומר הדברה לעכברים שהוא מן הרעילים שיש (ואנו יונקים בדיוק כמו העכברים, אל תשכחו). אז לא: חברות ההדברה לא יספקו לכם חתול, אבל אם לדוגמה ישנו איזה עש שמחסל לאט ובטוח את כל הגינה שלכם, אולי יהיה עדיף להביא לקרבת הגינה שלכם שובך עם עוף דורס מהסוג שהוא הטורף הטבעי של העש בטבע (כמו שחתולים הם אוייבי העכברים, העכברושים והחולדות באשר הם, לא רק בסרטים המצוירים של טום וג'רי). אז מה החלופה הירוקה להדברת עכברים? או! טוב ששאלתם.

מסתבר שבמקום לקנות ולפזר רעל עכברים, לקנות את אותו משטח הדבקה קטלני עליו נדבקים (למוות ובאכזריות נוראה) עכברים או להחביא במקומות מסתור (בשביל שלא להפיל חללים סתם) כל מיני מלכודות קפיץ (כמו בסרטים? עם משולש הגבינה הצהוב והקלאסי) זה הרבה יותר יעיל וזול להתקשר לחברת הדברה ולהזמין לכידת עכברים. למה יעיל יותר. כי עכברות בהריון, שהם עיקר הבעיה שלכם, לא יתפתו לאכול פתיונות מוורעלים (חוש הריח מתחדד בהריון, לא ידעתם?) ולא יסתכנו בעליה על מלכודת כלשהי, אבל הן כן יכנסו למלכודת הומאנית ורחבה כמו אלו שבהם משתמשים חברות ההדברה.

ויותר זול כיוון שבמקום לקנות חומרי הדברה מסוכנים, הרי שכאן חברת ההדברה אינה מוציאה שום כסף על שום תכשיר פרט להוצאה החד פעמית על המלכודות הללו. לרוב הם גם יביאו איתם פתיונות הורמון לא רעילים שימשכו את העכבר או אותה חולדה שיכנסו פנימה. וככה זה עובד: חברת ההדברה מגיעה, המדביר עושה סריקה במקום ולאחר שהוא קובע אם באמת ישנם סימנים להימצאו מכרסם שגר בירה אתכם ולא משלם שכירות, אז הוא מבצע התקנה של המלכודות בכמה מקומות אסטרטגיים, גומר את הקפה שהגשתם לו והולך. לרוב כבר למחרת אתם תתקשרו אליו לומר לו שהמלכודות נסגרו בלילה. הוא יבוא, יראה לכם את העכברון החמוד מבעד לחורים וייקח אותו את המלכודת על מנת לשחרר את העכבר בשדה רחוק, למען ישתלב בטבע ויגמוז חרקים בשדה (ככה שהוא בעצם יבצע הדברה ביולוגית בעצמו) ובאה מנוחה ליגע ובריאות לאיש שהשכיל ללמוד את דרכי הטבע הנפלא הזה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

kelog tavor

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת kelolg

מאת: kelolgעסקים קטנים ובינוניים30/01/111063 צפיות
הכל אודות זרים מתוקים בתור זרי כלה שניתן למצוא בכל חנות פרחים ולמה בעזרת משלוחי פרחים ניתן להכין זרים וסידורי פרחים לבד

מאת: kelolgחיות מחמד30/01/111850 צפיות
מה היתרונות של חנות חיות עם וטרינר ומספרת כלבים ומה ההבדל בין אוכל לכלבים לבין אוכל לחתולים

מאת: kelolgליסינג והשכרת רכב30/01/111300 צפיות
הכל על רכישת רכב בעזרת שיטת מימון לרכב של חברות ליסינג פרטי

מאת: kelolgעיצוב פנים30/01/111160 צפיות
הכל אודות מטבחים בכלל ומטבחים מעוצבים בפרט, כולל עיצוב מטבחים לקבלת המטבח המושלם ומהם מטבחים כפריים

מאת: kelolgדיני תעבורה30/01/111209 צפיות
הכל אודות עורכי דין בכלל ועורך דין תאונות דרכים המתמחה בדיני נזיקין בפרט

מאת: kelolgבניין ואחזקה - כללי30/01/111290 צפיות
על סתימות שמתרחשות בצנרת הביוב וגורמות לנזילות (שגורמותצ להצפות) ואיך משאבות ביוב מטפלות בבעיה

מאת: kelolgעיצוב פנים27/01/112333 צפיות
הכל אודות הצללה בעזרת טפט חדשני: מדבקות חלון, מדבקות קיר (וגם קצת על ציפוי חלונות לחלונות שחורים)

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191745 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181665 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181252 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181372 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181379 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181354 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181271 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica