חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משלוחי פרחים והעיר הגדולה

מאת: kelolgעסקים קטנים ובינוניים30/01/20111063 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

החיים בעיר הגדולה הם לפעמים הרבה מאוד חירות מתוקה שמגיעה כמו תמיד, עם מנה גדושה של בדידות מרירה בצד. לא שאין זוגיות, תמיד יש, אבל בעיר שבה הכל זמין, כל הזמן, והמבחר לא קטן לעולם, אתה מתחיל לתהות למה שמישהו יעצור לרגע ויתמסר למערכת יחסים אחת, להיכרות אמיתית, כאשר באותו ההזדמנות הוא יכול לנסות כמה מערכות יחסים שונות ולקוות שבסוף תבוא אחת כזו שתעיף אותו מהרגליים, משהו שממש ימנע ממנו להביט לרגע הצידה ולראות מה הוא לכאורה מפספס.

אז לוקחים חתול, או כלב, ויוצאים הרבה למסיבות, לשתות ולעשן עם חברים, לסרטים בבתי קולנוע (כמו פעם) עם דייטים שאפילו שהם נראים לך רק אולי (אבל בשביל הספורט) ולא רע, באמת ששום דבר לא רע באמת. פה ושם יש לך בלבלות קטנות של כל מיני התחלות שאתה רוצה אבל לא יכול, או כאלו שאתה ממש רוצה שיתרחשו אבל יודע שאתה עוד לא שם, שיש לך עוד זמן בשביל לקפוץ לשם. אבל לפעמים, בשקט המטורף שנופל על העיר בשישי אחרי הצהרים, אתה מבין שאתה ממש מנסה עכשיו "להריח את הוורדים" של החיים שלך, כי אתה צריך ללכת לישון שנ"צ טובה לפני היציאה בערב למועדון, שאחריו לך תדע לאן תגיע.

אז שוכבים במיטה ומנסים להירדם, אבל זה אף פעם לא כל כך קל: אתה מריח את הריח של הבישולים של אמא לקראת ארוחת השבת המשפחתית, ויודע שזה לא הגיוני בכלל, אתה גר קילומטרים משם ואמא ממזמן הפסיקה לבשל כי פשוט הפסקנו להגיע. אבל הריח הזה של האוכל משגע אותך, אז אתה קם, מנסה לרחרח את כל פלורנטין ויודע: אף אחד פה לא מכין פרחי קישואים ממולאים, זה רק בתוך הראש שלך כמו כל יום שישי. אז אתה יוצא לקנות סיגריות, ובדרך נעצר מול הדלי הזה שיש תמיד מחוץ לפיצוציה, דלי עם כמה זרים של פרחים יקרים להחריד שאף אחד לא קונה אלא הוא ממש תייר או משהו.

ויש שם סידור פרחים אחד, שאתה בטוח שאתה הוזה אותו: מלא מלא פרחים צהובים וארוכים, פרחים עדינים כאלה אבל גדולים מספיק בשביל שתהיה להם נוכחות שלא מצריכה עוד שום קישוט (חוץ מגיבסניות, שזה תמיד נחמד להוסיף להכל. אוי, שדה הגיבסניות הלבנות ליד הבית של סבתא). אתה שואל את הבחור עם הכובע והוא זורק לך מחיר מטורף ואומר שפרחים של קישואים זה נדיר. אז אתה אומר לו שזה בסדר, אתה שם לו שטר ביד ואתה הולך הביתה, אפילו בלי הסיגריות.

הפרחים על השולחן ואתה יושב מולם ואומר: למה אני לא שולח לאמא זר פרחים לפני שבת? יש לי מספיק כסף וממילא משלוחי פרחים זה לא עסק יקר, אז למה אני לא עושה את זה? ואז אתה מבטיח לעצמך שזה בדיוק מה שתעשה בסוף יום חמישי בעבודה, תכנס לאינטרנט ותחפש זר פרחים שיגיע לאמא. זהו. ואז שוב הריח הזה, ואז אתה חושב אולי לעזוב הכל, לבקש מגעיל את הרכב ולנסוע כל הדרך לאמא עם הזר היפה הזה, אבל אז רינו מתקשר, והוא רוצה לקפוץ עם רותי וצ'וצ'ו הקטן, אתה מנסה לא להישמע נלהב אבל בדיוק יש דפיקה בדלת וזה צ'ו'צו הגדול, עם חיוך ענק, שקית במבה ענקית ביד אחת ובקבוק קולה ביד השנייה.

ואתה יודע שזהו, סוף השבוע התחיל, ואין מה לעשות, אתה הולך להישאב אליו ולא לרצות שהוא יגמר לעולם. אבל שנייה לפני שאתה הולך להדליק את הקומקום החשמלי, אתה לוקח את הנייד ליד וקובע לעצמך תזכורת: לארגן לאמא משלוח פרחים, ולהגיד לה שאני מתגעגע.

 



תגיות המאמר: משלוחי פרחים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

kelog tavor

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת kelolg

מאת: kelolgהדברה31/01/111654 צפיות
הכל על הדברת מזיקים, הדברת נמלים ושירותי הדברה. וגם למה הדברות עכברים שלא בוצעו יכולות לגרום לכם לחפש לוכד נחשים

מאת: kelolgחיות מחמד30/01/111850 צפיות
מה היתרונות של חנות חיות עם וטרינר ומספרת כלבים ומה ההבדל בין אוכל לכלבים לבין אוכל לחתולים

מאת: kelolgליסינג והשכרת רכב30/01/111300 צפיות
הכל על רכישת רכב בעזרת שיטת מימון לרכב של חברות ליסינג פרטי

מאת: kelolgעיצוב פנים30/01/111160 צפיות
הכל אודות מטבחים בכלל ומטבחים מעוצבים בפרט, כולל עיצוב מטבחים לקבלת המטבח המושלם ומהם מטבחים כפריים

מאת: kelolgדיני תעבורה30/01/111209 צפיות
הכל אודות עורכי דין בכלל ועורך דין תאונות דרכים המתמחה בדיני נזיקין בפרט

מאת: kelolgבניין ואחזקה - כללי30/01/111290 צפיות
על סתימות שמתרחשות בצנרת הביוב וגורמות לנזילות (שגורמותצ להצפות) ואיך משאבות ביוב מטפלות בבעיה

מאת: kelolgעיצוב פנים27/01/112333 צפיות
הכל אודות הצללה בעזרת טפט חדשני: מדבקות חלון, מדבקות קיר (וגם קצת על ציפוי חלונות לחלונות שחורים)

מאמרים נוספים בנושא עסקים קטנים ובינוניים

מאת: לילה בן הרוש עסקים קטנים ובינוניים12/07/211338 צפיות
דווקא ברגעי ההצלחה חייבים להמשיך ! פרסום , שיווק ויחסי ציבור הם אינם פעולות חד פעמיות שעושים רק שהעסק זקוק להחייאה ויש ביומן יותר ימים ריקים מאשר מלאים , הפעולות האלו הם חלק שוטף מניהול העסק ודווקא בתקופות שופעות וטובות יותר של העסק שיש תזרים כספים יותר נזיל , שם זה בדיוק הזמן שבו אפשר וצריך להמשיך לחזק את המותג או, את העסק בנוסף להתחדשות בלתי פוסקת.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים17/06/211186 צפיות
חשיבות ההתמחות המשפטית ויועץ מונציפאלי בכיר בתחום התכנון והבנייה תחום התכנון והבנייה הנו תחום תכנוני ומשפטי מורכב אשר עוסק במגוון נושאים, כגון קבלת היתרי בנייה, קבלת הקלות בנייה, קבלת אישור שימוש חריג, רישיון עסק,אישורי תכניות, שינוי ייעוד, טיפול בהתנגדויות, הפחתת / ביטול חיובים בהיטלי השבחה, הפקעות מקרקעין, תביעות פיצויים לפי סעיף 197 לחוק התכנון והבנייה, ייצוג בהליכים שננקטים בגין ביצוע עבירות בנייה, התמודדות עם צווי נריסה לפי החוק ועוד.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים01/06/211042 צפיות
תיקון 34 – רפורמת רישוי עסקים כבר כאן תיקון 34 לחוק רישוי עסקים – מה חדש? ב – 18/7/18 סיימה ועדת הפנים של הכנסת סדרת דיונים בהצעת החוק לרישוי דיפרנציאלי ואושר תיקון 34 לחוק רישוי עסקים בקריאה שניה ושלישית במליאה. תיקון 34 לחוק רישוי עסקים משמעותי ומחולל שינוי נרחב ומטרתו להקל על עסקים על ידי הפחתת הרגולציה והבירוקרטיה המוטלת על כתפיהם. הוא מכונה "רפורמה" וכדי לבדל אותה מרפורמות קודמות היא קרויה "רישוי עסקים דיפרנציאלי" .

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים04/01/211215 צפיות
משרדנו סייע במחקר בסיוע להפחתת הנטל הבירוקרטי על בעלי העסקים. בקרוב עלויות הרישוי יקוצצו משמעותית. התיקון לתקנות רישוי עסקים יאפשר להתחיל לעבוד עם המסלולים המקוצרים. עסקים ברמת סיכון נמוכה יוכלו לקבל רישיון עסק על בסיס תצהיר, ללא תהליך האישורים המלא הקיים עד כה.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים03/05/201065 צפיות
בכל תהליך של פתוח עסקי או תכנון אסטרטגי ,מתבצע תהליך של ניתוח יכולות עסקיות, במטרה לזהות את נקודות החוזק והחולשה של העסק. באותה נשימה מתבצעת הערכה של ההזדמנויות העסקיות, והאיומים הנשקפים מסביבת התחרות הקרובה (מתחרים, לקוחות, ספקים תחליפים, חודרים חדשים) והסביבה הרחבה ( פוליטית, כלכלית, חברתית, רגולציה, טכנולוגית, שמירת הסביבה).

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/201058 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/20925 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica