חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לחוץ לשחרר סתימת צנרת? משאבות ביוב הפתרון המהיר!

מאת: kelolgבניין ואחזקה - כללי30/01/20111288 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

משאבות ביוב הן המצאה דיי חדשה שנולדה מתוך התפתחות טכנולוגית דווקא בתחום הקומפרסורים שנועדו לנפח מתקני שעשועים לילדים. המדחס שנולד מהצורך הספציפי היה קל משקל יחסית, קטן מימדים, לא תלוי בחיבור לרשת החשמל בהכרח (גנרטור או חיבור למצית הרכב היו מספיקים בהחלט) והכי חשוב: בעל עוצמת דחיסת אויר גבוהה ומהירה מאוד. ההבדל בין לדחוס אויר לבין לשאוב אותו הוא עניין של מאיפה אתם עומדים באותו הרגע, וכך נרתם המדחס החדש לטובת חברות האינסטלציה שמצאו בו פתרון פלא לכמה מהבעיות היותר מסובכות שכרוכות בפתיחת סתימות צנרת.

כמה שפצורים והתאמות לציוד שבהם משתמשים אותם חברות המספקות שירותי ביוב, והמשאבה מצאה את מקומה על הביובית, אותה משאית נמוכה שמשרתת את חברות האינסטלציה על מנת להכנס לחניונים תת קרקעיים (עם תקרה נמוכה) כשעל גביהם מיכלית גדולה אליה מוזרמים כל הנוזלים שמשאבת הביות שואבת מן האזור המוצף. אבל חשוב לזכור שלפעמים המשאבות אינם רק מטפלים בסינדרום של בעיית הצנרת, קרי הצפות, אלא לעיתים משאבות הביוב עצמם עוזרות לפתור את מקור הבעיה מלכתחילה.

בעזרת הלחץ הגבוה שבאפשרות משאבות הביוב לספק, הרי שניתן לחבר אותם למקור מים ובעזרת זרם המים החזק (חזק יותר מאשר בצינורות הכיבוי של מכבאי האש, להבדיל) ניתן ל"שטוף" את צינור הביוב מבפנים, כל שכך מה שעמד בתוכו וסתם אותו (וגרם ע"י זה להצפה) יישטף הלאה, במורד הצינור של הבניין, אל הצינור הגדול יותר של הרחוב, ומשם אל הצינור הגדול יותר של השכונה, וכו' (הבנתם את הרעיון).

סתימות ביוב יכולות גם לגרום לנזילות, וזאת בגלל שסדקים, או שורשים פוגמים בדפנות הצינור ומצריכות את ההחלפה של חלק (חוליה) זו בצנרת. אבל המצאה חדשה שחברות האינסטלציה מתהדרות בה מאפשרת לפתור את הבעיה בעזרת בלון, ממש כך. בשיטה הזאת שמוכרת לכל מי ששמע על הליך הצנתור, מחדירים בלון מיוחד, ריק מאויר, לאזור שנמצא קודם לכן עם סדק (בעזרת רובוטים לצילום צנרת ומצלמות תרמיות מתכווננות), אז מנפחים את הבלון עד שהדפנות שלו, עליהם מרוח חומר איטום חזק ועבה, נוגעות בדפנות הצינור, מחכים שיתייבש ובודקים עם הציוד המתאים שהנזילה נפתרה (מה שאומר שלפעמים סתימות בביוב, ממש כמו אצל רופאי השיניים, הן עניין יזום דווקא שאינו דורש שחרור)

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

kelog tavor

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת kelolg

מאת: kelolgהדברה31/01/111653 צפיות
הכל על הדברת מזיקים, הדברת נמלים ושירותי הדברה. וגם למה הדברות עכברים שלא בוצעו יכולות לגרום לכם לחפש לוכד נחשים

מאת: kelolgעסקים קטנים ובינוניים30/01/111063 צפיות
הכל אודות זרים מתוקים בתור זרי כלה שניתן למצוא בכל חנות פרחים ולמה בעזרת משלוחי פרחים ניתן להכין זרים וסידורי פרחים לבד

מאת: kelolgחיות מחמד30/01/111850 צפיות
מה היתרונות של חנות חיות עם וטרינר ומספרת כלבים ומה ההבדל בין אוכל לכלבים לבין אוכל לחתולים

מאת: kelolgליסינג והשכרת רכב30/01/111300 צפיות
הכל על רכישת רכב בעזרת שיטת מימון לרכב של חברות ליסינג פרטי

מאת: kelolgעיצוב פנים30/01/111159 צפיות
הכל אודות מטבחים בכלל ומטבחים מעוצבים בפרט, כולל עיצוב מטבחים לקבלת המטבח המושלם ומהם מטבחים כפריים

מאת: kelolgדיני תעבורה30/01/111209 צפיות
הכל אודות עורכי דין בכלל ועורך דין תאונות דרכים המתמחה בדיני נזיקין בפרט

מאת: kelolgעיצוב פנים27/01/112332 צפיות
הכל אודות הצללה בעזרת טפט חדשני: מדבקות חלון, מדבקות קיר (וגם קצת על ציפוי חלונות לחלונות שחורים)

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222798 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223108 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211370 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211329 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211587 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211562 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211750 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica