חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הצורך לסרטוני סקס בתחום הפורנו

מאת: kobishrikiבגידות03/02/20111796 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה זה התשוקה לסקס או פורנו ? התפתחות באינטרנט הביאה עמה נגישות מעניינת מיוחדת במינה בכל הנוגע לסרטוני סקס פורנוגרפים. גברים רבים מאיתנו פתאום מוצאים עצמם מתמקדים ויושבים שעות ארוכות משוטטים באתרים דינמיים איכותיים של סרטוני סקס וצורכים פורנו בכל השיטות. חופשיות הגלישה רבה, השימוש בטיזרים ושל האיפיון של סקס במצלמות כמובן בסרטים פשוט הכל נראה בהחלט לא אמין , עולה השאלה האם באמת בסצנות של הקליפים של הפורנו הבנות מבצעות לעצמם סקס בתשלום ? האם זה הופעה ? ומדוע אנחנו כאנשים הפשוטים כל כך תלויים לסרטי סקס ברשת ?, איפה הגבול בין זה שסקס מזיק ביום יום מבלי שתשימו לב. התמכרות סרטוני סקס פורנוגרפי אינה מוגדרת על ידי רופאים כמחלה אלא מצב של קומפלוסיבית. קיימים חילוקי דעות האם בכלל קיימת התמכרות לסקס פורנוגרפי אך בטח שאין דילמות שאכן קיימות השפעות שליליות בכל המתייחס לתשוקה של סקס פורנוגרפי בבכמות גדולה. ההתמכרות לפורנו היא התמכרות נפשית שכמובן כוללת תופעות פיזיות שמקבילות לסמים. הנוגדים לקיומה של ההתמכרות סבורים שצריכת סקס פורנוגרפי גם כאן על מנת לברוח מהמלחמה של הנפש עם רגשות אחרים ובכלל לא כל כך נוחים והאפשרות לטפל היא על ידי טיפול ברגש המודחק. סכנה שסקס בחינם פורנוגרפיים בדרך כלל גורמים: 
1-בעיות החיים של זוג חברים 
2-אופי אובססיבי גלישה וצפיה במצלמות סקס וירטוליות באינטרנט ובזבוז זמן מיותר בישיבה מול המסך מחשב 
3-חיסרון אמונה לבין בני הזוג הנשואים חוסר משיכה מינית בין בני הזוג המאורסים 
לפיכך רב של הבעיות הבולטות הן בקרב לזוגות נשואים מצד שני הזכרים הרווקים יכולים לבצע כל כל העולה על רוחם והסקס במצלמות נהיה בצד האחר ששייך ל מטבע צורה אחרת של הנאה עם החברה וגם חיי סקס שעוד לא הכרתם בדרך כלל הכי כיף להתנסות במעשים קצת ששוברים את דרכי החיים הבסיסיים ולא חשוב מהו גיל האדם

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אוהב מאוד סרטי סקס חינם ברשת וגם סקס

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת kobishriki

מאמרים נוספים בנושא בגידות

מאת: shlomy בגידות19/02/192562 צפיות
חוקר פרטי, בהגדרתו, הוא איש מקצוע אשר תפקידו הינו לאסוף מידע על אדם או ארגון באופן אזרחי. חוקרים פרטיים מבצעים מגוון רחב של חקירות שונות, החל מחקירות במסגרת הליכי גירושין, חקירות כלכליות, איתור נעדרים או רכוש, חקירות ביטוח, חקירות אמינות לעובדים עבור ארגונים גדולים ועוד מגוון רחב של חקירות נוספות.

מאת: Daniel.Bבגידות25/09/183183 צפיות
בדיקות האזנה לטלפון מאפשרות לזהות פעולות ציתות אלקטרוניות למכשירי טלפון נייחים ולמכשירים ניידים. לרשות מי שרוצים לבצע מעקב אחר שיחות טלפון עומדים אמצעים משוכללים שמופעלים במגוון שיטות, החל בהתקנת רכיב זעיר במכשיר הטלפון ועד למעקב מרחוק באמצעים אלחוטיים.

מאת: shlomy בגידות25/12/171665 צפיות
אף פעם לא פשוט להודות (ולו בפני עצמכם) שאתם חושדים שבן הזוג מפר את האמונים, בוגד בכם. אי לכך לפני שממהרים להגיע למסקנות, יש לבחון את הדברים עם עצמכם וכשלב שני יש לבקש לאמת את החשדות באמצעות שילוב של חוקר פרטי אשר מתמחה בתחום – אם על מנת לאשש ואם על מנת להפריך.

מאת: shlomy בגידות24/07/172992 צפיות
בעולם שבו ידע זה כוח השימוש בחוקרים ובלשים פרטיים הולך וגובר, כאשר מישהו מסתיר מאיתנו משהו או מישהו מתחרה איתנו אנו זקוקים למידע מפנים על מנת להגיב, חוקרים פרטיים אלו אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים לביצוע מעקבים, תצפיות ואיסוף מידע בכל תחום ובכל מקום, ההכשרה הזו היא הפתרון האפקטיבי ביותר לאיסוף מידע שימושי

מאת: חגית פריידסבגידות16/10/1510503 צפיות
האם בגידה זה סוף או התחלה ? האם ניתן לשקם את היחסים? האם אפשרי להתגבר על חוסר האמון? גילוי הבגידה גורמת לסערת רגשות ורבים מקבלים החלטות חפוזות. לכן, לפני כל קבלת החלטה, ככל שתהיה, מומלץ לפנות למטפלת זוגית. על מה קורה בחדר הטיפול תקראו בהמשך..

מאת: orya peryבגידות15/10/151750 צפיות
אזור המרכז הוא האזור המאוכלס ביותר בישראל. ככזה, המילים הראשונות שעולות לנו לראש כשמדברים איתנו על אזור המרכז יכולות להיות "פקקים", "צפיפות", "זיהום אוויר" או "בטון". מנגד, המציאות מראה שדווקא המרחב העירוני שלכם, יכול להיות מיקום מושלם לחופשה הרומנטית הבאה שלכם

מאת: דני הלויבגידות20/02/152170 צפיות
כיום אנו מוצפים בגירויים מיניים כמעט בכל רגע. הנוחות והגישה הקלה והמהירה לפורנוגרפיה באינטרנט, ועימה שלל הפיתויים הנלווים עימה כגון: שיחות סקס, אתרי היכרויות, מופע סקס לייב במצלמה וכדומה, גורמים לכך שכמעט כל אחד מתנסה בכך. האם סקס ויטואלי נחשב לבגידה?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica