חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חוקר פרטי מעקבים ותצפיות

מאת: shlomy בגידות24/07/20172991 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אודות ביצוע מעקבים

בלש פרטי צריך להיות אינטליגנט, יצירתי, קפדני ובעל יכולת לעמוד בלחצים, אך בין היתר גם עליו להיות סבלני, בעל תושייה וכמובן שגם בעל אינסטינקטים טובים. מכאן שראשית כל יש צורך במערך תכונות מולדות, אך גם יש צורך בלא מעט ידע מקצועי וניסיון רב וכמובן שגם בעבודה מקדימה שנעשית על הצד הטוב ביותר, ועל כן על מנת לבצע מעקבים יש צורך לשכור את שרותיו של חוקר פרטי מנוסה, וזאת כי מדובר במשימה מורכבת ומעייפת שדורשת איכויות מיוחדות שלא ניתן למצוא אצל כל אחד.

עבור צרכים משתנים

צורך בשירותי ביצוע מעקבים עשוי לצוץ כאשר מבקשים לאמת חשש לבגידות בן בני זוג, אך גם עבור שלל סיטואציית הרבה יותר מגוונות. כך למשל צורך מעין זה עשוי להתעורר כאשר חברת הביטוח מבקשת לבחון את מצבו הגופני האמתי של אדם מסוים, כאשר חברה מבקשת לוודא שהעובד אינו נפגש עם החברה המתחרה ומדליף לה חומר, כאשר מבקשים שפושע יוביל אל מקום מסוים, כאשר הורים מבקשים לבחון האם ילדיהם צורכים סמים וכדומה.

בין תדמית למציאות

יש להבדיל בין מה שניתן למצוא בסרטים לבין מה שמצריכה המציאות, וזאת כי אם בסרטים ניתן למצוא בלש יושב באוטו לצד קופסת דונטס, הרי שמשימת המעקב היא ללא ספק הרבה יותר מורכבת ודורשת, ובנוסף היא גם לא פעם מצריכה ציוד ייעודי מתקדם - שחקן חיזוק. במה מדובר? לעיתים הבלש משתמש בשירותיו של עוקב נוסף ולעיתים בלש עושה שימוש בציוד ייעודי, כאשר בין היתר מאוד יעיל לעשות שימוש בתוכנות מחשב, בשורת תחפושות ואף בלווייני GPS. כאשר מצרפים כלים אלו, ניתן להפיק הרבה יותר הן בעת מעקב רגלי ובמעקב רכוב והן בעת מעקב טכני ובמעקב נייח.

המלצה

לצד מגוון הכלים שעומדים בפני הבלש, יש לזכור שהוא אינו כל יכול, כלומר שהחוק חל גם עליו, ועל כן אם מבקשים ליישר קו עם החוק, הרי שיש לפנות אל בלש שמודע למגבלותיו ומתנהל מסביב להן. לבסוף נסיים עם המלצה – כאשר עומדים לפניביצוע מעקבים יש להשאיר את הדברים בינכם לבין מושא המעקב, וזאת על מנת למנוע כמה שניתן הפרעות מיותרות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת shlomy

מאת: shlomy עסקים - כללי13/10/201264 צפיות
בייחוד בזמנים מאתגרים שכלכלות רבות בעולם מתמודדות, ישנם משקיעים רבים שמחפשים אפיקים שבבוא העת יוכלו לקבל תשואות גבוהות מהרגיל, יובל זיו וחברת פסיפיק הולדינגס עם דוגמה אחת לחברות שמתמחות בדיוק במקומות אלו.

מאת: shlomy מתכונים ואוכל - כללי22/01/205481 צפיות
מתכננים אירוע בקרוב? רוצים לבחור את הקייטרינג הנכון ביותר עבור האירוע, וזה שיתרום להצלחה שלו בצורה הטובה ביותר? אם כן כדי לכם לקרוא את המאמר הבא:

מאת: shlomy שיפוצים27/03/191814 צפיות
אם בניתם בית חדש, אתם עומדים להיכנס לדירה מקבלן או עומדים לרכוש בית מיד שניה, בוודאי שמעתם על המושג "בדק בית". בדק בית הינה בדיקה יסודית ובה בודקים את הבית על כל חלקיו השונים והמטרה של הבדיקה היא לאתר ליקויים שונים במבנה ובבניה ולאפשר לכם לדעת את מצבו האמיתי של המבנה.

מאת: shlomy בריאות נשים13/03/191718 צפיות
יובש נרתיקי הינו מצב בו אין רטיבות בנרתיק, ומדובר במצב שכיח מאוד אצל נשים בגיל המעבר, אך ניתן לראות זאת גם פעמים רבות אצל נשים בגילאים צעירים.

מאת: shlomy בריאות נשים24/02/196601 צפיות
נשים רבות סבורות כי מדובר בניתוח נדיר, אך לא כך. בישראל מבוצעות כ 5000 כריתות רחם בכל שנה, ומדובר בניתוח מוכר ושכיח ברוב העולם. אמנם מדובר בניתוח המלווה בחששות רבים, אך אחוזי ההצלחה שלו גבוהים.

מאת: shlomy בריאות נשים24/02/192109 צפיות
המושג היסטרוסקופיה אבחנתית אולי נשמע לכם כמו שם מפוצץ וקצת מלחיץ, אך בפועל זה ממש לא ככה. היסטרוסקופיה אבחנתית הינה בדיקה אשר מבוצעת בנשים לצורך איתור בעיות בתוך חלל הרחם. מדובר בבדיקה פשוטה יחסית אשר מבוצעת במקרים רבים של בעיות בחלל הרחם, או חשש לבעיות כאלו ואחרות.

מאת: shlomy בניין ואחזקה - כללי20/02/191407 צפיות
בדיקת בדק בית הינה בדיקה המחולקת לכמה בדיקות, וכך מרכיבים את הדו"ח הסופי הכולל התייחסות לכל היבט במבנה, חיצוני ופנימי, וכולל ליקויי בניה אם קיימים, בניה שאינה תואמת לתכנון או כל בעיה אחרת. אם אתם עומדים לרכוש בית מיד שניה, בניתם בית חדש או עומדים להיכנס לדירת קבלן חדשה, מדובר בבדיקה שאסור לכם לוותר עליה.

מאמרים נוספים בנושא בגידות

מאת: shlomy בגידות19/02/192562 צפיות
חוקר פרטי, בהגדרתו, הוא איש מקצוע אשר תפקידו הינו לאסוף מידע על אדם או ארגון באופן אזרחי. חוקרים פרטיים מבצעים מגוון רחב של חקירות שונות, החל מחקירות במסגרת הליכי גירושין, חקירות כלכליות, איתור נעדרים או רכוש, חקירות ביטוח, חקירות אמינות לעובדים עבור ארגונים גדולים ועוד מגוון רחב של חקירות נוספות.

מאת: Daniel.Bבגידות25/09/183183 צפיות
בדיקות האזנה לטלפון מאפשרות לזהות פעולות ציתות אלקטרוניות למכשירי טלפון נייחים ולמכשירים ניידים. לרשות מי שרוצים לבצע מעקב אחר שיחות טלפון עומדים אמצעים משוכללים שמופעלים במגוון שיטות, החל בהתקנת רכיב זעיר במכשיר הטלפון ועד למעקב מרחוק באמצעים אלחוטיים.

מאת: shlomy בגידות25/12/171665 צפיות
אף פעם לא פשוט להודות (ולו בפני עצמכם) שאתם חושדים שבן הזוג מפר את האמונים, בוגד בכם. אי לכך לפני שממהרים להגיע למסקנות, יש לבחון את הדברים עם עצמכם וכשלב שני יש לבקש לאמת את החשדות באמצעות שילוב של חוקר פרטי אשר מתמחה בתחום – אם על מנת לאשש ואם על מנת להפריך.

מאת: חגית פריידסבגידות16/10/1510500 צפיות
האם בגידה זה סוף או התחלה ? האם ניתן לשקם את היחסים? האם אפשרי להתגבר על חוסר האמון? גילוי הבגידה גורמת לסערת רגשות ורבים מקבלים החלטות חפוזות. לכן, לפני כל קבלת החלטה, ככל שתהיה, מומלץ לפנות למטפלת זוגית. על מה קורה בחדר הטיפול תקראו בהמשך..

מאת: orya peryבגידות15/10/151750 צפיות
אזור המרכז הוא האזור המאוכלס ביותר בישראל. ככזה, המילים הראשונות שעולות לנו לראש כשמדברים איתנו על אזור המרכז יכולות להיות "פקקים", "צפיפות", "זיהום אוויר" או "בטון". מנגד, המציאות מראה שדווקא המרחב העירוני שלכם, יכול להיות מיקום מושלם לחופשה הרומנטית הבאה שלכם

מאת: דני הלויבגידות20/02/152170 צפיות
כיום אנו מוצפים בגירויים מיניים כמעט בכל רגע. הנוחות והגישה הקלה והמהירה לפורנוגרפיה באינטרנט, ועימה שלל הפיתויים הנלווים עימה כגון: שיחות סקס, אתרי היכרויות, מופע סקס לייב במצלמה וכדומה, גורמים לכך שכמעט כל אחד מתנסה בכך. האם סקס ויטואלי נחשב לבגידה?

מאת: דויד מנשהבגידות01/08/143495 צפיות
בגידות של בני זוג הן משהו שמוטמע כנראה באופי האנושי ומכל עבר ניתן לשמוע סיפורים עסיסיים יותר ועסיסיים פחות על בגידות, משברים, הרס נישואין ועוד ועוד. יחד עם זאת, לא פעם אנו תוהים מדוע בכלל בני זוג בוגדים זה בזו וההיפך. זאת, למרות שלמתבונן מן הצד ברור לפעמים מדוע זה קורה (מריבות, חוסר קומוניקציה ועוד). אולם, לא פעם הבוגדנות אינה קשורה בבת או בן הזוג והיא נובעת ממקורות אחרים לגמרי. הנה מספר אפשרויות מדוע התופעה הזו כל כך נפוצה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica