חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך נדע אם מאזינים לנו ?

מאת: Daniel.Bבגידות25/09/20183183 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בדיקות האזנה לטלפון מאפשרות לזהות פעולות ציתות אלקטרוניות למכשירי טלפון נייחים ולמכשירים ניידים. לרשות מי שרוצים לבצע מעקב אחר שיחות טלפון עומדים אמצעים משוכללים שמופעלים במגוון שיטות, החל בהתקנת רכיב זעיר במכשיר הטלפון ועד למעקב מרחוק באמצעים אלחוטיים. מכשירים אלה כוללים כאמור רכיבים זעירים שמותקנים ידנית ומבצעים פעולות כגון הקלטה או שידור למקור חיצוני. חלקם מופעלים באופן מתוחכם, כגון באמצעות פקודה שנשלחת למספר הטלפון. באמצעות בדיקת האזנה אפשר לזהות שהטלפון אכן נמצא במעקב, להסיר רכיבים זעירים לאחר בדיקה מקצועית של מכשיר הטלפון ולנטרל האזנה מרחוק.

מהן בדיקות האזנה

האזנה לטלפון מתבצעת בעיקר בסיטואציות משפטיות, עסקיות ומשפחתיות, כאשר צד אחד מעוניין לקבל מידע על שיחות הטלפון של הצד השני, פעולה שהיא לא חוקית ללא הסכמת היעד. כאשר חושדים שמישהו מצותת למכשיר הטלפון, פונים לחברה מקצועית לביצוע בדיקת האזנה. בדיקות אלו כוללות בדיקת האזנה לטלפון עצמו ומציאת מכשיר ההאזנה או ההקלטה שמותקן בטלפון או אפילו באביזרים הנלווים כגון המטען של הנייד, בדיקות מרכזייה וקויים, ואיתור האזנה מרחוק שמתבצעת ברוב המקרים בטווח הניתן לזיהוי. יש לציין שגם כאשר מכשירי ההאזנה משוכללים ומוסווים מהעין, אפשר לאתר האזנה לטלפון, באמצעות ציוד בדיקות האזנה מיוחד.

האם מאזינים לטלפון שלי?

אומנם ללא ציוד מקצועי כמעט בלתי אפשרי לזהות אם אכן מתבצעת האזנה, אבל, אפשר לזהות סימנים שמעידים על אפשרות האזנה לטלפון. סימנים אלה כוללים רעשי רקע כאשר מרימים את שפופרת הטלפון, התרוקנות מהירה של סוללת הנייד, פעולות מוזרות של המכשיר ועוד.

דרך נוספת לעקוב אחר מכשירי הטלפון שלכם היא באמצעות תוכנות ריגול (ספייפון) להאזנות סתר. תוכנות אלו לא ניתנות לזיהוי ללא מכשור מיוחד לבדיקת האזנה. תוכנות הריגול יכולות לבצע פעולות מגוונות כגון איתור מיקום המכשיר, הורדת מידע והודעות, שימוש בחומרה של המכשיר ועוד. תוכנות אלו יכולות להישלח באמצעות אימייל, הודעות SMS וואטסאפ ועוד, והן מופעלות כאשר מבצעים צפייה בהודעה. לכן, מומלץ לא לפתוח קישורים והודעות ממקורות לא ידועים וקבצים ותמונות לא מזוהים.

חשוב לציין שגם אם חשדתם שמתבצעת האזנה למכשיר שלכם, לא מומלץ לבצע פעולות ידניות כגון הוצאת רכיב ההאזנה או פעולות מכניות כגון מחיקת מידע מהמכשיר, מכיוון שפעולות אלו עלולות להסוות את מקור המעקב. גם התקנת תוכנות להסרת נוזקה אינה תמיד יעילה. רצוי לא לבצע פעולות מיוחדות במכשיר אלא לפנות לחברה המבצעת בדיקות האזנה מקצועיות כדי לזהות ולנטרל את האזנה.

איך להיפטר מהאזנה לטלפון

יש לציין שהאפשרות לחסום האזנה לטלפון באופן חובבני היא קלושה ביותר, וכאמור, רצוי לא לנטרל האזנה באופן ידני, מה שעלול לאפשר לעוקב לטשטש את זהותו. לכן, כדי לנטרל אפשרות מעקב לטלפון חשוב לבצע בדיקת האזנה מקצועית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Daniel.B

מאת: Daniel.Bעסקים - כללי26/02/20906 צפיות
חקירות פרטיות - אמון הוא מצרך בסיסי ונחוץ מאוד בחיים שלנו כבני אדם חברתיים. אנו מעוניינים לתת אמון בסובבים אותנו, ולבטוח במה שבני המשפחה או העמיתים בעבודה אומרים לנו.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205265 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים09/02/205424 צפיות
מידע הוא נכס בעל ערך רב. וכיום, עת כולנו מרבים לעשות שימוש בתקשורת כתובה הדבר נכון שבעתיים. כל אחד מאתנו מחזיק בידיו המון מידע, קבצים ואינפורמציה שעשויים להיות בעלת משמעות רבה מבחינות שונות. לדוגמה, בהיבט משפטי, פיננסי, כלכלי ואפילו פוליטי או חברתי.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191536 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bרכב22/04/193156 צפיות
ניווט כלי רכב באזורים לא מוכרים מתאפשר כיום הודות למכשירי GPS לרכב, שבעזרתם מגיעים לנקודות יעד מסומנות באמצעות מערכת מתוחכמת שכוללת מכשיר המותקן ברכב ומכוון באמצעות אותות לוויין. על צג המכשיר מוצגת מפה אינטראקטיבית עם פרטים שמסייעים לנהג לקבל מידע נוסף, כגון מיקום משך זמן משוער של הנסיעה או אתרים חשובים בקרבת מקום.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191962 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים22/04/196559 צפיות
כולנו מוקפים בהמון מידע. הרשת המקוונת מכילה מידע עצום והמון פרטים שעשויים להיות מעניינים ומשמעותיים עבורנו. אך אין ספק שמה שהכי רלוונטי לכל אחד מאתנו זה התכתובת האישית שהוא מנהל וההודעות שהוא שולח ומקבל.

מאמרים נוספים בנושא בגידות

מאת: shlomy בגידות19/02/192562 צפיות
חוקר פרטי, בהגדרתו, הוא איש מקצוע אשר תפקידו הינו לאסוף מידע על אדם או ארגון באופן אזרחי. חוקרים פרטיים מבצעים מגוון רחב של חקירות שונות, החל מחקירות במסגרת הליכי גירושין, חקירות כלכליות, איתור נעדרים או רכוש, חקירות ביטוח, חקירות אמינות לעובדים עבור ארגונים גדולים ועוד מגוון רחב של חקירות נוספות.

מאת: shlomy בגידות25/12/171665 צפיות
אף פעם לא פשוט להודות (ולו בפני עצמכם) שאתם חושדים שבן הזוג מפר את האמונים, בוגד בכם. אי לכך לפני שממהרים להגיע למסקנות, יש לבחון את הדברים עם עצמכם וכשלב שני יש לבקש לאמת את החשדות באמצעות שילוב של חוקר פרטי אשר מתמחה בתחום – אם על מנת לאשש ואם על מנת להפריך.

מאת: shlomy בגידות24/07/172992 צפיות
בעולם שבו ידע זה כוח השימוש בחוקרים ובלשים פרטיים הולך וגובר, כאשר מישהו מסתיר מאיתנו משהו או מישהו מתחרה איתנו אנו זקוקים למידע מפנים על מנת להגיב, חוקרים פרטיים אלו אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים לביצוע מעקבים, תצפיות ואיסוף מידע בכל תחום ובכל מקום, ההכשרה הזו היא הפתרון האפקטיבי ביותר לאיסוף מידע שימושי

מאת: חגית פריידסבגידות16/10/1510510 צפיות
האם בגידה זה סוף או התחלה ? האם ניתן לשקם את היחסים? האם אפשרי להתגבר על חוסר האמון? גילוי הבגידה גורמת לסערת רגשות ורבים מקבלים החלטות חפוזות. לכן, לפני כל קבלת החלטה, ככל שתהיה, מומלץ לפנות למטפלת זוגית. על מה קורה בחדר הטיפול תקראו בהמשך..

מאת: orya peryבגידות15/10/151750 צפיות
אזור המרכז הוא האזור המאוכלס ביותר בישראל. ככזה, המילים הראשונות שעולות לנו לראש כשמדברים איתנו על אזור המרכז יכולות להיות "פקקים", "צפיפות", "זיהום אוויר" או "בטון". מנגד, המציאות מראה שדווקא המרחב העירוני שלכם, יכול להיות מיקום מושלם לחופשה הרומנטית הבאה שלכם

מאת: דני הלויבגידות20/02/152170 צפיות
כיום אנו מוצפים בגירויים מיניים כמעט בכל רגע. הנוחות והגישה הקלה והמהירה לפורנוגרפיה באינטרנט, ועימה שלל הפיתויים הנלווים עימה כגון: שיחות סקס, אתרי היכרויות, מופע סקס לייב במצלמה וכדומה, גורמים לכך שכמעט כל אחד מתנסה בכך. האם סקס ויטואלי נחשב לבגידה?

מאת: דויד מנשהבגידות01/08/143495 צפיות
בגידות של בני זוג הן משהו שמוטמע כנראה באופי האנושי ומכל עבר ניתן לשמוע סיפורים עסיסיים יותר ועסיסיים פחות על בגידות, משברים, הרס נישואין ועוד ועוד. יחד עם זאת, לא פעם אנו תוהים מדוע בכלל בני זוג בוגדים זה בזו וההיפך. זאת, למרות שלמתבונן מן הצד ברור לפעמים מדוע זה קורה (מריבות, חוסר קומוניקציה ועוד). אולם, לא פעם הבוגדנות אינה קשורה בבת או בן הזוג והיא נובעת ממקורות אחרים לגמרי. הנה מספר אפשרויות מדוע התופעה הזו כל כך נפוצה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica