חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מפלי שוקולד - הדבר הבא של האירועים!

מאת: nirבר אירועים04/02/20111057 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מפלי שוקולד זרי ממתקים סוכריות גומי ומרשמלו פירות העונה בקערות על שיפודים פירות מפלי שוקולד מצופים בגנש שוקולד
גליליות קראנץ' במילוי קצפת אגוזים אוורירית ושבבי אגוזים מפלי שוקולד כדורי טראפלס בציפוי קקאו הולנדי
סוגי תוספות על הבר: שוקולד ציפס חום/לבן, שבבי שוקולד, קוקוס, מפלי שוקולד סוכריות חומות\צבעוניות ועוד..
מבחר רטבים: שוקולד, מייפל , קרמל, וניל

בר הקינוחים ומפלי השוקולד של אבנגולה מגיעים במבחר רחב של תפריטים מפלי שוקולד 
וגדלים ומוצרים  מפלי שוקולד איכותיים ויחודיים, אשר ניבנים בתאום ובהתאם לדרישת הלקוח מפלי שוקולד מהווים אטרקציה ומשדרג כל אירוע:
חתונות,בר-בת מצווה,ימי הולדת,חינות,ברית-בריתה,  מפלי שוקולד מסיבות הפתעה,ערבי חברה,

מפלי שוקולד בר הממתקים שלנו מורכב ממגוון חבילות. מפלי שוקולד , פונדו שוקולד בטעם נדיר מפלי שוקולד ובמגוון גדלים.
עשרות סוגים של מפלי שוקולד ממתקים מרהיבים באינספור צורות הגשה לטעמכם.
מיטב פירות העונה בעיצובים מיוחדים ובמגוון צורות הגשה. עוגיות , מפלי שוקולד עוגות ומאפים נוספים לבחירתכם.

מפלי שוקולד ממתיק כל אירוע,הו ניצב במרכז השולחן, מפלי שוקולד מסביבו שיפודי מרשמלו,מפלי שוקולד שיפודי סוכריות,
שיפודי פירות טריים מפלי שוקולד וחתוכים,קוקוסים,מפלי שוקולד מרמלדות,נוגד,נשיקות קצף,
מתמחים בהפעלת מפלי שוקולד לאירועים,מגיעים לכל אירוע, לכל מקום בארץ, פונדו שוקולד שומר שבת,  

מפלי שוקולד בכל אירוע יש חשיבות עצומה לקינוחים, אחרי רחבת הריקודים, הארוחה הגדולה,מפלי שוקולד  האלכוהול והדיבורים מגיע מפלי שוקולד השלב לו כולם מחכים והוא הקינוח, חברות רבות מציעות עוגות מפלי שוקולד  במבחר טעמים, עוגיות ומאפים אך קינוח שתופס את תשומת הלב של כולם הוא מפלי שוקולד.

 



תגיות המאמר: מפלי שוקולד, שוקולד, מפל


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
קרית טק פתרונות דיגיטליים kiryatech.com שיווק בפייסבוק שיווק בגוגל קידום אתרים אורגני בניית חנות וירטואלית בניית אתר תדמית בניית דף נחיתה אחסון אתרים
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת nir

מאת: nirתעשייה15/02/22966 צפיות
מדריך לבחירת חברת הובלות דירה עם ביטוח! הובלת דירות למעבר דירה שלכם לקל מאי פעם! פנו אלינו היום לפרטים והצעת מחיר אטרקטיבית להובלת דירה עם חברת ההובלות של ישראל!

מאת: nirקידום אתרים23/12/213408 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirשיווק באינטרנט05/12/213533 צפיות
כמה עולה פרסום בפייסבוק בשנת 2022-2021? כל יזם מגרד יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להנחית לקוחות ולהרחיב את העסק שלהם. למעשה, יש יותר מ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמחוברים לעסקים קטנים בדפי פייסבוק.

מאת: nirמחשבים ניידים02/12/213118 צפיות
החברה של ימינו עברה תמורות מרחיקות לכת בעשורים האחרונים. כיום אנו לא יכולים להסתדר רגע בלי המחשב שלנו, הפלאפון ושאר המכשירים האלקטרונים. עבור רוב האנשים מחשב הוא לא רק אמצעי לבידור, ידע והנאה אלא הוא מקור עבודה ובלעדיו לא ניתן לפעול. לכן,

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213472 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: nirאינטרנט - כללי01/11/213481 צפיות
שיווק בגוגל עדיין נתפסת כחברה מגניבה וצעירה ברוחה שמשקיעה במשרדים ובעובדים הרבה יותר מהמתחרים, אבל רבים שוכחים שהיא פועלת בדיוק באותה סביבה תחרותית שבה ענקים אחרים ממהרים להדביק את התקדמותה.

מאת: nirעיצוב אתרים29/09/213409 צפיות
נכון לעכשיו שתי הגישות העיקריות בנוגע לעיצוב אתרי אינטרנט מנוגדות זו לזו – מצד אחד, גישת המעצבים שטוענים שעיצוב הוא כל מהותו של אתר האינטרנט ולכן חייב להיות מושקע ומרשים. מולם עומד שאר העולם וטוען שלעיצוב חשיבות משנית בלבד בהצלחת האתר.

מאמרים נוספים בנושא בר אירועים

מאת: גולאסובר אירועים10/06/161935 צפיות
בר מתוקים ודוכני מזון מתאימים לכל סוג של אירוע , בין אם מדובר באירוע גדול כמו חתונה, או באירוע קטן יותר, כמו ימי גיבוש. המגוון הרחב של סוגי בר מתוקים מאפשר התאמה מצוינת של הכיבוד לאופי האירוע.

מאת: פלאש ברבר אירועים25/08/143104 צפיות
בר מתוקים הינו אטרקציה מתוקה ומלהיבה אנשים רבים המוזמנים לאירועים. אם אתה רוצה להפתיע את האורחים שלך, לפנק את בן או בת הזוג או את הילד בחגיגת בר המצווה שלו, אטרקציה מתוקה ומלהיבה התפורה בדיוק לסוג האירוע ולגיל האורחים הינה בר מתוקים.

מאת: ספיר ספירבר אירועים28/08/131824 צפיות
פתיחת סניפים בכל הארץ של חברת קייטרינג חלבי יכול באמת לעזור לכל חברה שאר רוצה באמת לקבל הצלחה מידית בגל הארץ בו זמנית .

מאת: בני חגואלבר אירועים11/08/131804 צפיות
אני בטוח שאיי פעם שאלתם את עצמכם, מהו בר מתוקים? ואיך אפשר לראות אותו באירוע? מאחר ויש הרבה סוגים של אירועים, חתונות, בר מצוות, בריתות וכדומה, אנו צריכים להציע לקהל שלנו משהו מתוק לאכול, משהו שיגדיל את השמחה, כאן בא לידי ביטוי בר המתוקים....

מאת: ענבל לויבר אירועים05/08/131715 צפיות
תכנון וארגון החתונה כולל תהליך ארוך ומייגע של חשיבה על פרטים חשובים מכריעים אך גם פרטים קטנים חשובים לא פחות. בגלל זה, התכנון יכול לגזול זמן רב, ומצד שני, יכול להיות מהנה ומאוד מספק. כשמצליחים ביעילות ובעזרת האנשים הנכונים להגיע לאירוע שישלב את כל מה שאתם רציתם בחבילה אחת. החתונה יכולה להיות כלי בידיים של החתן והכלה להביע את עצמם. חלק מהבחירות שעל החתן והלכה לבצע כוללות: בחירת המיקום והאולם לאירוע, בחירת העיצוב והמראה של המקום הנבחר, האוכל והמנות שיוגשו ועוד המון המון המון דברים...

מאת: ענבל לויבר אירועים05/08/131755 צפיות
אל תשקיעו כל כך הרבה מחשבה במה שתלבשו, בר ממתקים ומפלי שוקולד יהיו פינוק, הפתעה והקינוח המושלם בכל אירוע! האוכל והקינוח והאופן בו אתם והאורחים שלכם תוכלו להתפנק חשובים לא פחות, מהאולם, העיצוב, המוזיקה או העיצוב.

מאת: ענבל לויבר אירועים05/08/131757 צפיות
בשנים האחרונות, ובמיוחד בעשור האחרון, דוכני ממתקים ובר מתוקים באירועים הפכו להיות חלק כמעט בלתי נפרד מאירועים שונים ברחבי הארץ. שוקולד, ממתקים הריחות והמראות יעלו חיוך על פני כל האורחים שלכם, וזאת הבטחה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica