חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לתקן פרקט

מאת: shiran322שיפוצים07/02/2011989 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פרקט זה עץ יפה, אבל בלוקים פגומים יכולה להיות בעיה. עבור תיקונים אילו, יש להחליף את העץ הפגום עם התאמה לאריח הפרקט.

יש להחליף את החלק הפגום של הפרקט, להשתמש באריח מתאים; אם אתה לא יכול לקבל אריח n,tho, לסיים את אריח חדש כדי להתאים לפני התקנתו. השתמש אריח שלם או חתיכה אחת של היחידה, כנדרש;

הסרת עץ פגומים

ראשית, להסיר את חתיכת פגום של עץ. אם או כל יחידת אריח פגום, לבצע שורה של חורים גדולים ברחבי גוש, נגד הזרם, עם מקדחה או מקדחת ארכובה. מקדחה לחלוטין דרך פגום לחסום, אבל לא לתוך subfloor תחת זה. ואז, עם חדה אזמל ופטיש, בזהירות לפצל את הבלוק לחלץ את השברים. הקפד לא לפגוע חתיכות סביב עץ.

להסיר את חתיכת עץ מן הצורך

יחידת פרקט; במידת הצורך, לחתוך את החוט

שגם כך מחזיקה אותו.

אריח הפרקט רוב הוא החזיק יחד עם-and-Groove המפרקים הלשון. בצדי מחורץ, בזהירות לשלוף את חתיכות לחסום את מעבר לשונות הסמוך. אם הצדדים מחורץ מקל, השתמש באזמל כדי לחתוך את החלק העליון בצד היחיד של החריץ; להיזהר לא לפגוע לשונות של חתיכות הגובלים. בצדי לשון של המשבצת, בזהירות להוציא את הלשון, כי החזיק את גוש פגום ליד המשבצת. אם את פיסת הלשון מקלות, לחתוך אותו עם אזמל ולאחר מכן בזהירות לחטט מתוך לחתוך חתיכה.

אם רק חתיכה אחת של פרקט אריח או יחידת פגום, להסיר רק את חתיכת. עם חדה אזמל ופטיש, בזהירות רבה הפיצול נפגע לחלץ חתיכת מתוך רסיסים. אם חתיכות של יחידת מוחזקים ביחד על ידי תיל שגם, להחזיק את חתיכת פגום עץ עם חוטם צבת-מחט; לחתוך שגם עם מספרי תיל כדי לשחרר את חתיכת פגום.

החלפת ווד פגומים

לאחר הסרת החלק הפגום של עץ, להכין את הפער עבור החלפת היצירה. לגרד subfloor כדי להסיר כל דבק הנותרים; לוודא שכל החלקים של בן פיסת עץ הוסרו. אם לחתוך שגם תיל כדי להסיר את חתיכת זקן, לקצץ לקצץ את הקצוות סומק ואת הברז אותם בקלילות עם פטיש כדי לשטח את נקודות חדה של התיל.

להתאים את אריח חדש לתוך הפתח, להשתמש

אזמל כדי לחתוך את הקצוות בתחתית

שני הצדדים מחורץ.

כדי להחליף את העץ שנפגע, להשתמש אריחים תואמים שלם או חתיכה אחת של התאמה יחידה. אם אתה משתמש אריח שלם, להתאים ו מחורץ הקצוות לשון כדי האריחים שמסביב. עם חדה אזמל ופטיש, בזהירות לחתוך את הקצוות בתחתית הבולטות של הצדדים מחורץ; האריח החדש יתאים על גבי הלשון הגובל במקום נעילה סביבם. בחן את האריח עבור לנכון כדי לוודא שיש לך לחתוך מספיק.

אם אתה משתמש אחד חתיכת התאמה ביחידה, בזהירות לקחת את יחידת חוץ כדי להסיר את חתיכת הרצוי של עץ; במידת הצורך, לחתוך את החוט שגם שמכיל את פיסת ליחידה. לקצץ לקצץ קצוות שגם את הסומק, ואת הברז אותם קלות עם פטיש כדי לשטח אותם. בדוק את חתיכת עץ כדי להתאים את הפער. אם הקטע הוא חזק מדי בפתיחה, חול הקצוות של החלפת היצירה קלות עם נייר זכוכית, חול בינוני. להיזהר לא לפגוע לסיים על העץ.

השלמת תיקון פרקט

להשלים את התיקון, דבק בלוק חדש של העץ למקומו. אם אתה מחליף אריח שלם, הרצפה להשתמש דבק אריחים; להחיל את דבק כדי subfloor של פתיחת מחורצים עם מפזר. בצידי מחורץ של האריח, להחיל מעיל דק של דבק נגרים למטה בקצה העליון של החריץ. להגדיר בזהירות את האריח למקומו החדש, לשון הצדדים הראשונה, לנעול לתוך החריצים של אריחי הגובל; להגדיר את הצדדים מחורץ בחוזקה כלפי מטה על לשון הגובלים.

כאשר אריח ממוקם כראוי, סט בלוק של עץ גרוטאות מעליה ברז אותה בחוזקה כלפי מטה עם פטיש כדי האג"ח ברמה זה. בשולי החדשות האריח צריך להיות מיושר עם משטח של אריחי שמסביב. להסיר במהירות את כל עודפי דבק עם מטלית לחה.

אם אתה מחליף רצועה אחת או חתיכה אחת יחידה, להשתמש בטון אפוקסי לקשר אותה למקומה. מערבבים את אפוקסי כמו נוהלה על ידי היצרן, ולהחיל את אפוקסי כדי מאחור את הקצוות של החלפת היצירה. הגדר את היצירה אל מקום פתיחת ברז אותה למקום עם עצים לחסום ו פטיש כדי האג"ח ברמה זה. להסיר במהירות כל אפוקסי עודף עם מטלית לחה.

כדי לוודא את חוזק הפרקט, יש לכסות אותו עם חתיכות עץ . תנו דבק אפוקסי או ייבשו לחלוטין לפני הסרת העץ. לבסוף, אם החתיכות עץ לא התחברו לרצפה-הכל בסדר.

אם לא הצלחת-פנה אלינו ואנחנו נבצע תיקון פרקט 052-6554424

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת shiran322

מאת: shiran322שיווק ישיר15/02/111667 צפיות
במאמר תוכל ללמוד ולקבל טיפים חשובים כיצד לעצב פלייר על מנת לשווק את העסק שלך בצורה הטובה ביותר.

מאת: shiran322שיפוצים15/02/111173 צפיות
במאמר זה, ניקח אתכם כל הדרך בתהליך של צביעת החדר. מההכנה של החדר,הניקיון, העבודה ולבסוף-החדר שלך מוכן. נתחיל בחדר אחד, עם כמה שאתה צריך תשתמש בציוד הצביעה שלך.

מאת: shiran322שיפוצים15/02/111142 צפיות
במאמר זה, ניקח אתכם כל הדרך בתהליך של צביעת החדר. מההכנה של החדר,הניקיון, העבודה ולבסוף-החדר שלך מוכן. נתחיל בחדר אחד, עם כמה שאתה צריך תשתמש בציוד הצביעה שלך.

מאת: shiran322שיפוצים08/02/111052 צפיות
סיפור מרגש על אינסטלאטור-"שלח לחמך על פני המים כי ביום הימים תמצאנו"-מצוות הצדקה.

מאת: shiran322שיפוצים07/02/111417 צפיות
מאמר המסביר איך לבצע ניקוז באמבטיה בצורה מקצועית.אם לא תצליחו-אז תקראו לאינסטלטור

מאת: shiran322שיפוצים07/02/111092 צפיות
טיפים להשגת מחיר טוב מאינסטלטור

מאת: shiran322ריהוט 07/02/11957 צפיות
בואו נבין מהו פרקט ראשית, בוא תסתכל על זה כפונקציה לאפשרות ריצוף.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232633 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223298 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212873 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211347 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211226 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201400 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201132 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica