חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עורך דין מגשר לעומת עורך דין אזרחי

מאת: רן אברהםסדר דין אזרחי08/02/20111265 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אדם הנפגע חס וחלילה בתאונת דרכים, כנהג ,נוסע או הולך רגל, זכאי על פי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים, התשל"ה- 1975 לפיצוי, לשם קבלת הפיצוי הכספי אין כל חשיבות לאשם בתאונה ובעניין זה חל עיקרון האחריות המוחלטת. נהג הרכב- זכאי להגיש תביעה נגד חברת הביטוח שביטחה את הרכב בביטוח חובה בו הוא נהג. הנוסע- זכאי להגיש תביעה לקבלת הפיצויים נגד חברת הביטוח אשר ביטחה את בעל הרכב בביטוח חובה, או המחזיק ברכב, או הנוהג ברכב בו נסע הנפגע. הולך רגל- זכאי להגיש תביעה לקבלת הפיצויים עם עדיפות לגישור אצל עורך דין מגשר נגד חברת הביטוח אשר ביטחה את הרכב הפוגע או את מחזיק הרכב, או הנהג. במקרה ונוצר מצב בו אין ביטוח חובה המכסה את השימוש ברכב שפגע, זכאי הנפגע להגיש תביעה לקבלת פיצויים מקרנית- (תאגיד שהוקם על פי חוק הפיצויים במטרה לפצות את הנפגעים שאינם יכולים לתבוע חברת ביטוח מסוימת כגון במקרה של פגע וברח. ביטוח חובה -החוק מטיל על בעל רכב, מחזיק, או נוהג לדאוג שלרכבם תהיה פוליסת ביטוח חובה כך שבמקרה של פגיעות יהיה ממי לגבות את הפיצויים. באם לנפגע ביטוחים נוספים כגון : ביטוח מנהלים, ביטוח חיים, ביטוח אובדן כושר עבודה, ביטוח תאונות אישיות רשאי הוא לקבל פיצוי נוסף. באם התאונה נגרמה במסגרת העבודה הוא זכאי לפנות למוסד לביטוח לאומי בתביעה תוך 12 חודשים ממועד התאונה. (מומלץ עורך דין אזרחי בטרם תחילת הטיפול מול המוסד לביטוח לאומי). הפיצוי הכספי שניתן בבית המשפט מבוסס על ראשי נזק עיקריים, כדלקמן: כאב וסבל, הפסדי שכר עבר/ עתיד, אובדן כושר השתכרות, הוצאות בעבור עזרת הזולת ו/או סיעוד, הוצאות רפואיות, הוצאות ניידות, הוצאות משפט. לנפגעים מומלץ לבצע את הפעולות הבאות: - רישום כל פרטי הרכב הפוגע, מספר רישוי, מספר רישיון רכב, שם חברת הביטוח, תעודת זהות וכתובת הדבר חשוב בעיקר כאשר נפגע הולך רגל. - רישום פרטי עדים. - פניה למשטרת ישראל וקבלת אישור על הגשת הודעה על התאונה. - קבלת טיפול רפואי בסמוך למועד התאונה ולאחריו כמובן שמירת המסמכים הרפואיים הרלוונטיים (פינוי למיון ו/או בית חולים ו/או קופת חולים ו/או בדיקות מעקב ו/או טיפולים אלטרנטיביים וכיוצ"ב). - איסוף מסמכים כגון קבלות על הוצאות שונות: כגון תרופות, נסיעות וכיוצ"ב.
- התייעצות עם עורך דין בטרם פניה לחברת הביטוח, על פי חוק שכר הטרחה של עורך הדין נקבע על פי תוצאות הפיצוי ומשולם בסוף ההליך באחוזים: א. 8% במקרה של פשרה לפני הגשת תביעה לבית המשפט; ב. 11% במקרה שהושגה פשרה לאחר הגשת תביעה לבית המשפט; ג. 13% במקרה בו התקבל פסק דין. לשכ"ט מתווסף מע"מ כחוק. - שאר ההוצאות (אגרה, צילומים, וכיוצ"ב) משולמים על ידי הלקוח כנגד קבלה. לידיעתכם וסעו בזהירות!!!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים- SEO

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רן אברהם

מאת: רן אברהםנישואין22/02/121160 צפיות
בשנים האחרונות שמלת כלה עברה מהפכה של ממש ואל השמלות המאסיביות והלבנות, הצטרפו שלל שמלות בצבעים נועזים. השמלות העכשוויות לכלה מופיעות בגזרות הדוקות, עשויות מבדים אווריריים וקלילים ומשדרות מראה נינוח ורגוע יותר

מאת: רן אברהםנישואין22/02/121282 צפיות
בשנים האחרונות שמלת כלה עברה מהפכה של ממש ואל השמלות המאסיביות והלבנות, הצטרפו שלל שמלות בצבעים נועזים. השמלות העכשוויות לכלה מופיעות בגזרות הדוקות, עשויות מבדים אווריריים וקלילים ומשדרות מראה נינוח ורגוע יותר

מאת: רן אברהםנישואין22/02/121241 צפיות
בשנים האחרונות שמלת כלה עברה מהפכה של ממש ואל השמלות המאסיביות והלבנות, הצטרפו שלל שמלות בצבעים נועזים. השמלות העכשוויות לכלה מופיעות בגזרות הדוקות, עשויות מבדים אווריריים וקלילים ומשדרות מראה נינוח ורגוע יותר

מאת: רן אברהםריהוט 16/06/111581 צפיות
לחברת פולירון ישנם מעת לעת מבצעים מיוחדים, אשר עשויים לסייע לציבור ברכישת מזרנים מתאימים. כמו כן מציעה חברת פולירון לההיות חבר מועדון לקוחות, אשר כל חבר במועדון לקוחות זוכה להטבות והצעות ייחודיות.

מאת: רן אברהםטיפול בעור02/06/111584 צפיות
תהליך הטיפול של הסרת קעקועים בלייזר אורכו כמספר טיפולים בלבד, אורכו של טיפול כמו הסרת קעקועים עם התערבות כירורגית הוא חד פעמי בדרך כלל.

מאת: רן אברהםהדברה26/05/111316 צפיות
הדברה ירוקה היא הדברה נקייה מחומרים כימיים. לעיתים, ניתן לראות שיטות הדברה ירוקה אשר בהם מופיעים חומרים כימיים, אך חשוב לציין שלשיטה ספציפית זו יש מטרה לחסל מזיקים מוגדרים מראש בלבד. כמו כן, אם וכאשר ישנה התערבות של חומרים כימיים בהדברה ירוקה, ברוב המקרים מדובר בחומרים אשר מתפרקים בקלות, ולא יוצרים הצטברות של רעלים באדמה.

מאת: רן אברהםתחבורה ורכב - כללי16/05/111569 צפיות
השוק של קלנועיות מחולק לשלושה קטגוריות עיקריות: קלנועיות קטנות ומתפרקות, קלנועיות בינוניות, קלנועיות גדולות. לכל קטגוריה יתרונות וחסרונות משלה, וטרם רכישה יש לדעת ולהבין הכל לחיוב או לשלילה.

מאמרים נוספים בנושא סדר דין אזרחי

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןסדר דין אזרחי20/02/174318 צפיות
עו"ד נועם קוריס כותב מהם התנאים לאישור תביעה ייצוגית

מאת: רוי ורלסדר דין אזרחי21/10/161623 צפיות
Personal finances can cause stress and difficulty in your life. The following article contains advice to help you some great strategies for getting your personal finances.

מאת: רוי ורלסדר דין אזרחי05/10/161914 צפיות
Saving money is never easy, especially when so many external parties try to get you to keep spending. The next few paragraphs are packed to the brim with money-saving tips in this article will show you some easy ways to save and spend wisely.

מאת: רוי ורלסדר דין אזרחי22/09/152729 צפיות
The primary selling point of term life insurance is that it costs much less than traditional policy. Keep in mind that permanent life insurance serves as a financial asset that never expires, and can be used as something you could borrow against. Term policies, on the other hand, is only good for the amount of time you pay for.

מאת: איתמר כוכביסדר דין אזרחי17/08/152787 צפיות
תצהיר עדות ראשית הינו תצהיר המוגש לבית המשפט בהליך אזרחי כהוראה של השופט המהווה תחליף לעדות ראשית מטעם עד. כך שביום הדיון לא תתנהל חקירה ראשית מול העד, אלא חקירה נגדית וחקירה חוזרת בלבד.

מאת: ענת אמרסדר דין אזרחי06/08/152137 צפיות
כמו בהרבה דברים גם בנושא אישי וכאוב כזה. יש מחסומים וחומות כאשר מגיעים ליום קשה שבו נפטר הולך.

מאת: רוי ורלסדר דין אזרחי06/07/152133 צפיות
While being faced with the higher costs of a lawyer who specializes in the field you need may be overwhelming, the fact is that it will often cost you less in the end. The truth is that general practitioners will have to do lots more research than a specialist, resulting in less hourly fees.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica