חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קבורה אזרחית ברמה המשפטית

מאת: ענת אמרסדר דין אזרחי06/08/20152136 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כמו בהרבה דברים גם בנושא אישי וכאוב כזה. יש מחסומים וחומות כאשר מגיעים ליום קשה שבו נפטר הולך.

באופן חוקתי במדינת ישראל צריכה הקבורה האזרחית לעבור בחינם ובמעט תקלות. לפי ליהיא כהן דמבינסקי, לא מעט מקרים ישראלים נצרכים לשלם עבור קבורה אזרחית.

לאחרונה, זוג זכה בתביעה כאשר תבעו את המדינה על הזכות הבסיסית שלהם לקבור את המת שלהם בצורה מכובדת ואזרחית או אם הנפטר דרש להיקבר בצורה כזו. ובמקרה הזה זכו ב15 אלף שקלים על הזכות הבסיסית הזאת.

דוגמא נוספת היא מקרה של זוג מרעננה שביקש להיקבר בקבורה אזרחית ברעננה ומשום מה נדחתה הבקשה שלהם וזכו ב18 אלף שקלים מהמדינה בטענה שהמדינה אמרה להם שהקבורה האזרחית רק נעשית בעיר כפר סבא.

מעבר לזה באיזורי מגורים עיקריים לפי החוק, מחוייבים להקים בתי קברות כאלו. החוק הזה של בתי קברות אזרחיים כבר קיים בסביבות ה18 שנה מה שהרבה אנשים לא מודעים אליו. מה עוד שהנחת העבודה היא שהכול עובר דרך משרד הדתות בעניין זה מה שמשרד הזה מתעלם מהזכות הבסיסית של קבורה אזרחית במדינת ישראל.

בכתבה שנכתבה אונליין נקבע שהחוק לקבורה אזרחית היא הזכות הלגיטימית של כול אזרח במדינת ישראל. וההתייחסות שלו לגביי אזרחים שנאלצו לשלם היא שזו הינה רשלנות מהמדינה.

ובהמשך למה שנאמר על משרד הדתות, טענה נוספת היא שהמשרד בכלל לא מיידע אנשים שרוצים לדעת יותר על קבורה הזארחית ואף מסתיר אינפורמציה חשובה זו. בנוסף, לתביעה המדינה נאלצה לשלם שכר טרחה והוצאות של 11 אף שקל על עוגמת הנפש שנגרמה לאותם בני הזוג.

 



תגיות המאמר: קבורה אזרחית


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ענת אמר

מאת: ענת אמרביקורות מוצרים30/05/161693 צפיות
עכשיו כשהגיעו ימות הקיץ החמים, נראה קצת מוזר לדבר על חימום בריכה, אבל האמת היא שדווקא בקיץ כדאי להשקיע בטיפול בבריכה כדי שבחורף נוכל להנות ממנה בראש שקט.

מאת: ענת אמרספורט וכושר גופני - כללי24/11/152618 צפיות
. סביר להניח שממילא אם הוא רואה אתכם רוכבים כל שבת הוא רוצה להצטרף גם כן, אז כדאי לוודא שיש לו את האופניים הטובות ביותר בשבילו.

מאת: ענת אמרעסקי מזון30/09/151308 צפיות
מהגן ועד לתיכון, ימי הולדת הם תמיד ביג דיל, ואם אתם הורים לילדים, אז ודאי ראיתם כבר הכל. מסיבות דיסני ונסיכות, מסיבות כדורגל, מסיבות ביער ועוד.

מאת: ענת אמרמתכוני מתוקים21/09/151847 צפיות
אז כדי לא לעבוד קשה מדי, ריכזנו כמה רעיונות חמודים, זולים ואסתטיים בשביל לשדרג את המסיבה שלכם בלי יותר מדי עבודה. מוכנים?

מאת: ענת אמרבישול ואפיה17/09/151996 צפיות
אנחנו מבינים ויודעים כמה קשה לתמרן בין זמן המשפחה, לעבודה לבין כל מה שמסיבת יום הולדת דורשת. אנחנו גם יודעים שאת רוצה מסיבה יפה, שילדך יהנה ממנה ותוכלו להיזכר בה בתמונות גם עוד שנים ארוכות.

מאת: ענת אמרדת ומדינה23/07/152118 צפיות
רוב האנשים בישראל לא יודעים שהם יכולים להיקבר בצורה חילונית. יש הרבה אנשים שמנסים למנוע מכם את העונג הזה, והם לא בוחלים באמצעים.

מאת: ענת אמראופניים16/07/152478 צפיות
בשביל רובנו, רכיבה על אופניים היא מקסימום תחביב. אך, בשביל עוד ועוד אנשים, אופניים הם ספורט ממכר. בכתבה פה נספק לכם כמה טיפים שאולי יעזרו לבחור ולקנות זוג אופניים איכותי.

מאמרים נוספים בנושא סדר דין אזרחי

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןסדר דין אזרחי20/02/174318 צפיות
עו"ד נועם קוריס כותב מהם התנאים לאישור תביעה ייצוגית

מאת: רוי ורלסדר דין אזרחי21/10/161623 צפיות
Personal finances can cause stress and difficulty in your life. The following article contains advice to help you some great strategies for getting your personal finances.

מאת: רוי ורלסדר דין אזרחי05/10/161914 צפיות
Saving money is never easy, especially when so many external parties try to get you to keep spending. The next few paragraphs are packed to the brim with money-saving tips in this article will show you some easy ways to save and spend wisely.

מאת: רוי ורלסדר דין אזרחי22/09/152729 צפיות
The primary selling point of term life insurance is that it costs much less than traditional policy. Keep in mind that permanent life insurance serves as a financial asset that never expires, and can be used as something you could borrow against. Term policies, on the other hand, is only good for the amount of time you pay for.

מאת: איתמר כוכביסדר דין אזרחי17/08/152787 צפיות
תצהיר עדות ראשית הינו תצהיר המוגש לבית המשפט בהליך אזרחי כהוראה של השופט המהווה תחליף לעדות ראשית מטעם עד. כך שביום הדיון לא תתנהל חקירה ראשית מול העד, אלא חקירה נגדית וחקירה חוזרת בלבד.

מאת: רוי ורלסדר דין אזרחי06/07/152133 צפיות
While being faced with the higher costs of a lawyer who specializes in the field you need may be overwhelming, the fact is that it will often cost you less in the end. The truth is that general practitioners will have to do lots more research than a specialist, resulting in less hourly fees.

מאת: יחיאלסדר דין אזרחי20/05/152251 צפיות
ידיעה שהגיעה לא מזמן בעילום שם. שוטרי משמר הגבול בגזרת איו"ש במהלך סיור שגרתי הצליחו למצוא משלוח של קוקאין שהיה אמור ככל הנראה להגיע לישראל. המציאה הלא שגרתית של ירוקי המדים הצליחה למנוע אסון בקנה מידה גדול, כאשר הצליחה למנוע הפצה של קילוגרמי סם בישראל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica