חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אינסטלאטורים חובבים

מאת: דניאל seoבתים משותפים09/02/2011943 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אינסטלאטורים חובבים

אחד הדברים המגניבים ביותר בעולם לדעתי זה הנושא של אינסטלאטורים חובבים. היום בתקופה של הגשמה עצמית והישגיות, ניתן לראות אין סוף אנשים שעוסקים בתחומים שרחוקים מאוד מהמקצוע העיקרי שלהם או מהמקצוע שהתחילו איתו את חייהם. עבדי הייטק שעובדים בשיפוצים ורואי חשבון שעובדים בערב בתיקוני אינסטלציה.

הגבול בין תחומי העיסוק המדויקים של בעלי מקצוע שונים לא תמיד חד. חשמלאים, מתקיני מזגנים או אינסטלטורים, למשל, לעיתים קרובות נדרשים לסתום חורים, לטייח ולצבוע קיר למרות שאינם שיפוצניקים או צבעים. כך שלמעשה אין שום צורך בהסמכה רשמית כל שהיא כדי לעשות עבודה כזו או עבודה אחרת. כל אחד יכול להיות אינסטלטור, צריך רק לרצות בכך.

נכון שאינסטלטורים, באופן ספציפי, נדרשים להרבה מיומנויות של בעלי מקצוע אחרים במסגרת עבודתם הרגילה ולעיתים לא נדירות עובדים של חברות אינסטלציה מבצעים הסבה מקצועית ועוברים לתחומים משיקים כמו שיפוצים כלליים. הרי תחשבו לשניה אחת: אינסטלטור צריך לעשות תיקוני צבע, שיפוצים קטנים, ניקיון בסוף העבודה ודברים רבים נוספים. האם עובד חצי משרה יכול לעמוד בכל זה?

אינסטלציה לאינסטלטורים

הם יכולים להיות בעלי מקצוע מומלצים בדרך-כלל, טובים, איכותיים, חרוצים ונחמדים. אבל כשאותם בעלי מקצוע מבצעים עבודת אינסטלציה מורכבת למרות שאינם אינסטלטורים, הם חובבים לכל דבר, ואיכות העבודה שלהם עלולה להיות נחותה.

להרכיב צנרת זה לא כל-כך מסובך וכל שיפוצניק יכול לעשות את זה. אבל להעניק שיפוע נכון לתשתית ביוב זו משימה שאם לא נעשית בליווי אינסטלטור באשדוד לפחות, או בפיקוח של אדריכל עם ניסיון, עלולה לגרום בעתיד להיווצרות סתימות מיותרות.

התקנת כלים סניטריים היא בפירוש מלאכה שיכול לבצע גם מי שאיננו אינסטלטור, ובלבד שיש לו ניסיון. מצד שני, אינסטלטורים מכירים גם את הצד השני של המשימה - את התיקונים בניאגרות ובברזים בשלבים מאוחרים יותר, אחרי תקופת מה של בלאי. אינסטלטור שמכיר את השטח יידע להימנע משימוש במוצרים שלא הוכיחו את עצמם בעבר.

בקיצור: אם אתם מזמינים עבודה שכוללת מרכיב של אינסטלציה, עדיף להעסיק אינסטלטור ולא בעל מקצוע שהוא "כלבויניק" ועושה עבודות בתחומים שאינו מבין בהם מספיק.

 



תגיות המאמר: אינסטלטורים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196120 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191333 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161447 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161898 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162144 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162252 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162093 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא בתים משותפים

מאת: בנימין קלינגרבתים משותפים05/10/222370 צפיות
כיצד יכול ייזום תמ״א 38 לקבל זכויות בנייה והקלות נוספות באיזורי הרכבת הקלה? תמ״א 60 שעברה לאחרונה בתכנון נכון מאפשרת זאת!

מאת: בנימין קלינגרבתים משותפים30/03/222981 צפיות
בוטל צו הריסה מנהלי כי לא נחשף המידע הרלוונטי הגורמים שאישרו את הצו לא היו מודעים לכך שהבנייה האסורה בכפר וולג'ה ליד ירושלים בוצעה על בית ישן, והריסה מנהלית מיועדת רק לבנייה חדשה.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/223144 צפיות
כמנהלי נכסים עליכם ליצור סביבה כמה שיותר בטוחה לדיירים ולצוותים שלכם. בתקופת הקורונה משימות אלו אולי הופכות ליותר מאתגרות, אך לא לבלתי אפשריות. ישנן דרכים להגן על הדיירים והעובדים שלכם, ועדיין להבטיח שהתחזוקה תתנהל על הצד הטוב ביותר.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/222972 צפיות
כדי לחסוך באנרגיה עליכם להשקיע אנרגיה, אלא אם כן אתם יכולים למצוא הנדימן , עבור פרויקטים של תחזוקת הבית שלכם, כמו גם עבור פרויקטים שיהפכו אותו להרבה יותר יעיל אנרגטית

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/223004 צפיות
לקורונה היו השפעות גדולות על עסקים מסוגים שונים, לרבות על חברות ניהול ואחזקת מבנים, אשר מלבד התמודדות עם אתגרי המגפה, עליהן להתמודד גם עם אתגרים עונתיים ולהכין את המתקנים השונים למזג האוויר הקר.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים19/10/211282 צפיות
אם תחפשו בגוגל מידע על טיפול בבעיות גביה, תגלו שיש כל כך הרבה תכנים בנושא. הסיבה לכך היא שהמון חברות ניהול מתמודדות עם בעיות גביה כאלו ואחרות. ניהול הגביה זהו נדבך מרכזי של כל חברת ניהול, ועליהן להבטיח שכל אחד מהדיירים ישלם את הסכום שנקבע, קל וחומר יעביר תשלום כאשר נדרש סכום כסף נוסף עבור עבודות תחזוקה שנמצאות מחוץ להסכם השירות.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים23/12/201733 צפיות
מעלית היא אחד המרכיבים החשובים ביותר של הבית המשותף, וכאשר היא אינה פועלת כראוי תגרם אי נוחות גדולה ופגיעה באיכות החיים של דיירים רבים בבניין. לכן כדאי לשמור על תחזוקה שוטפת של המעלית ולבצע בדיקות בתדירות הדרושה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica