חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדפסת כרטיסי ביקור – למה, כמה ואיך

מאת: דניאל seoצילום16/11/20161438 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

הדפסת כרטיסי ביקור – למה?

נתחיל בשאלה הראשונה – למה להדפיס כרטיסי ביקור? למה זה טוב? אז כאן חשוב להבהיר שלכרטיסי ביקור יכולה להיות השפעה מכרעת על האופן שבו אנו עושים עסקים, ועל ההצלחה שלהם – שימו את עצמכם לרגע בעמדתו של לקוח שאתם פוגשים בפעם הראשונה. לאותו לקוח, לאחר שיחה קצרה המסבירה את טיב ואופי שירותכם, אתם מציעים לו לקחת כרטיס ביקור, בכדי לשמור על קשר. האם לאותו לקוח, שלא הכיר אתכם לפני כן, יש סיבה לשמור על הכרטיס, ולשמור עמכם על קשר? זה תלוי במידה רבה בכרטיס עצמו – ככל שהכרטיס מוצלח יותר במשיכה של הלקוח, כך העסקים יהיו מוצלחים יותר.

איך מבצעים הדפסת כרטיסי ביקור נכון?

ריידר מוניות- השאלה השנייה שיש לענות עליה היא כיצד עושים זאת נכון? כלומר, כיצד הופכים את כרטיס הביקור ליתרון עסקי אמיתי? כאן יש כמה טיפים, של מה כן ומה לא לעשות: כרטיסי הביקור צריכים לכלול את הפרטים הבאים: השם שלכם, התפקיד שלכם, שם הארגון או החברה שאתם שייכים אליהם, תחומי העיסוק של הארגון, פרטי התקשרות עמכם ועם הארגון, ואתר אינטרנט (חובה שיהיה כזה). אבל זה רק חלק קטן, מעבר לכך: צריך גם עיצוב.

אז איך מעצבים כרטיסי ביקור?

השאלה השלישית היא מעט יותר מורכבת. יש, למעשה, אינספור דברים לעצב כרטיסי ביקור, כמו שיש אינספור דברים לעצב כל דבר אחר. מה מבדיל כרטיסי ביקור? קודם כל, הגודל שלהם – כרטיסי ביקור צריכים להיות קטנים, ועליכם להשתמש בחוכמה בגודל שלהם. עקב כך, המידע שעליהם צריך להיות מקוצר, ולהיות מועבר ביעילות מירבית על ידי צמצום במילים. על כן, חשובים שני דברים – שהצבע והגרפיקה יעבירו מסר משלהם, כי לא ניתן להעביר זאת במילים, ושהטקסט עצמו יהיה מעוצב (מבחינת פונטים, מיקום טקסט וכו') בצורה האופטימלית.

הסרת כתבה שלילית באינטרנט- פלייר הוא כרטיס הביקור ותעודת הזהות העסקית שלכם. ניצול מושכל של הפוטנציאל השיווקי העצום הגלום במוצר פשוט זה מאפשרת לכם להפיק תועלת רבה, מתמשכת ומצטברת, מעלות (לא גבוהה ביחס לתשומות אחרות בעסק) וליהנות לאורך זמן מפירותיה. בית דפוס משוכלל, המעמיד לרשותכם אנשי מקצוע מאומנים ומיומנים בכל ההיבטים של הפקת דפוס יאפשר לכם לקבל פליירים בכל עת שתרצו. תמיד ניתן להוסיף או לגרוע מהפלייר פרטים שונים, ולהתאימו לנסיבות ולצרכים המשתנים.

 



תגיות המאמר: כרטיס ביקור


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196075 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191322 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161887 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162134 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162242 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162085 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/09/162167 צפיות
בערים מרכזיות בעולם ובמרכזי סחר ותרבות בערים מרכזיות כמו ניו יורק, תל אביב, לונדון, פריז ועוד, רבים מבין משתמשי הדרך הם נהגי מונית שמסיעים בכל יום מיליוני נוסעים לפגישות עסקים, לביקורי משפחה, לבילויים או בכל יציאה מהבית.. אותם אנשים שמשתמשים קבוע בשירות של 'טקסי' הם אנשים שמבחינתם המונית היא הרגליים שלהם..

מאמרים נוספים בנושא צילום

מאת: דניסצילום16/01/182950 צפיות
תחום האטרקציות והצילום לחתונות צומת ותופס תאוצה רבה, איך נבחר מבין כל הספקים את הספק האיכותי ביותר?

מאת: ניב אבןצילום18/09/172903 צפיות
כמה זה עולה בסופו של דבר לשכור את השירותים הנאמנים של צלם אירועים מיומן שיודע את עבודתו במקצועיות רבה? קראו הלאה.

מאת: דניסצילום14/05/172209 צפיות
כשהמקרר שלנו מלא עד אפס מקום במגנטים הרגילים חשוב להעניק לאורחים באירוע שלנו סיבה לשים את המגנט שלכם על המקרר, עיצוב פולארויד הוא עיצוב רטרו משנות ה80 שידאג להבליט את המגנטים שלכם מהמגנטים האחרים.

מאת: moraleצילום18/04/172073 צפיות
חברות הייטק רבות דואגות להכין סרטי תדמית שמיועדים לצרכים שונים. סרטים אלו מבליטים את איכויות החברה, יעילות המוצר והשירות שהן מייצרות ומשווקות, הן לצרכים פנימיים, והן לצרכים חיצוניים, לקהל לקוחות מקומי וכן לקהל לקוחות בינלאומי.

מאת: moraleצילום26/03/173792 צפיות
הילדה הגיעה לגיל 12, זה הזמן לחגוג לה בת מצווה. היום לא מדובר יותר בחגיגה פשוטה וצנועה, היום כל חגיגת בת מצווה היא בעצם הפקה שלמה. אולם, קייטרינג, תקליטן, צלם, מגנטים, אטרקציות של אירועים, תלבושות ומה לא. לצד הפקת האירוע צריך גם לחשוב על הפקת בוק בת מצווה.

מאת: moraleצילום14/03/174041 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות, שלצד צילומים של תמונות משפחתיות אשר מבוצעות אצל צלמים מקצועיים, נערכים גם צילומים של נשים, כשהן בהיריון. בדרך כלל, נשים מבקשות לצלם את ההיריון הראשון שלהן, למרות שבמקרים רבים נשים חוזרות שוב ושוב לערוך צילומים אלו, גם בהריונות נוספים.

מאת: דניסצילום07/03/171770 צפיות
המחיר הוא לא הכל, כאשר ניגשים לבחור ספק עבור מגנטים לאירוע שלנו חשוב לשלב בין המקצועיות, האיכות והמחיר כמובן בלי להתפשר על אף אחד מהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica