חפש מאמרים:
שלום אורח
17.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח רכב בחול וביטוחי רכב מושכר

מאת: seowebביטוח רכב31/05/20092492 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ביטוח רכב בחו"ל

תחום ביטוח רכב הנו תחום תחרותי ובייחוד כאשר מדובר בביטוחים לחו"ל, ניתן לראות כי החברות השונות מציעות מגוון פוליסות ושמחות לפתות את לקוחותיהן בכיסויים אטרקטיביים ועלויות משתלמות. לפני רכישת ביטוח מקיף לרכב בחו"ל מומלץ לערוך השוואת מחירים ובדיקה מעמיקה של המוצרים הביטוחיים הקיימים בשוק.

חשוב לדעת לפני רכישת ביטוח רכב בחול:

הפחתת השתתפות עצמית – במסגרת הפוליסות השונות ניתן לבקש הפחתה של דמי ההשתתפות העצמית בכיסוי הנזק, זאת בתמורה להתייקרות הפרמיה החודשית.

גניבת רכב או רכוש מתוכו – בכל פוליסה תנאים שונים למיגון הרכב מפני פריצות וגניבות, חשוב לוודא כי רכבכם עומד בתנאי הפוליסה. את כספי הפיצוי בגין הנזק תוכלו לקבל רק עם הצגת מסמך משטרתי בו תיעוד אודות דיווח הגניבה.

בעת רכישת פוליסת ביטוח רכב בחול, מומלץ לבדוק גם את המגבלות מבחינת הקילומטראז', לרוב הן אינן, אך אם קיים בפוליסת הביטוח סעיף המגביל את המבוטח מבחינה זו – ניתן לבקש לבטלו.

עלות הביטוח – בדומה לעלויות בארץ, גם בחו"ל גובה הפרמיה נקבע לפי פרמטרים שונים ובניהם סוג ביטוח רכב, שוויו, נפח המנוע, וותק הנהג, היסטוריית תביעות ביטוחיות, מספר הנהגים ברכב ועוד.

ביטוח רכבים להשכרה

בחלק גדול מהמקרים תעדיפו לפנות אל חברת השכרת רכב בחו"ל ואז עלות הביטוח תהיה כלולה במחיר. אולם, מעבר לענייני העלות, גם היקף הכיסויים חשוב מאוד וכדאי לבדוק היטב את תנאי הפוליסה בה מבוטח הרכב שתקבלו. ישנם כיסויים חשובים מאוד, כמו שירותי גרר, חילוץ, כיסוי לנזקי צד ג' ועוד.

כיסויים הקיימים בפוליסות ביטוח רכב בחו"ל

בארץ ישנם שלושה סוגים של ביטוח רכב, חובה, מקיף וצד ג', חלוקה זו עשויה להיות שונה במדינות שונות בעולם. ככלל, נדרש כיסוי לשלושה סוגי נזק – נזקי גוף שיגרמו לנוסעים, לנהג או להולכי רגל, נזקים לרכב או לציוד בתוכו ונזקים לרכושו של צד ג'.

נזקי רכב – כיסוי במקרים של גניבה, שריפה, התפוצצות, תאונות דרכים, פגעי מזג אוויר ועוד. בכל פוליסה תנאים משלה ולרוב ניתן להתאימה לצרכיכם ויכולותיכם הכלכליות, באמצעות הוזלת המחיר וצמצום הכיסויים או מאידך – הרחבת היקף האחריות של חברת הביטוח בתמורה לתשלום נוסף.

ביטוח צד ג' – בייחוד כאשר מדובר בפוליסת ביטוח רכב בחו"ל, חשוב לוודא כי קיים בה כיסוי נרחב למקרים בהם ייגרם נזק לרכושו של צד ג' כתוצאה מהשימוש ברכב. בסופו של יום, הדבר האחרון שתרצו הוא להסתבך בתביעות נזיקין במערכת משפטית של מדינה זרה.

זיכרו כי ניתן לבצע רכישת פוליסת ביטוח באינטרנט ולחסוף כסף רב!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים SEOweb

אינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת seoweb

מאת: seowebבעלי חיים - כללי27/12/1018628 צפיות
לא כולם יודעים מה הכלב שלהם אוכל, אבל לכל מי שיש כלב בבית, יש אוכל לכלבים מועדף. אז באמת הכלב שלך אוכל?

מאת: seowebאופניים11/10/101964 צפיות
בואו לשמוא ולקרוא על טור דה תרום - מסע אופניים למען כולם!

מאת: seowebנדל"ן ומקרקעין16/09/102480 צפיות
רוצים לעשות הרחבות בניה בבית או בעסק? בואו לקרוא ולהבין איך ניתן להשיג היתר בניה במינימום זמן ומאמץ...

מאת: seowebפרסום באינטרנט11/07/101779 צפיות
קצת מידע על לימודי פרסום באינטרנט בקורס של הבצפר בחסות גוגל ישראל

מאת: seowebמוסדות לימוד14/06/101747 צפיות
בואו ללמוד הנדסת מכונות ברשת אורט - הרשת המדעית המובילה בישראל!

מאת: seowebדיוור אלקטרוני14/06/102190 צפיות
הקמת ועדת מדרוג לאינטרנט באישור הממונה על ההגבלים העסקיים...

מאת: seowebהריון ולידה04/05/102195 צפיות
בואו לקרוא פרטים על מטרנה בפארק וכל מילה נוספת מיותרת...

מאמרים נוספים בנושא ביטוח רכב

מאת: רוני הכהןביטוח רכב09/09/171747 צפיות
מה יכולים להיות ההבדלים בין שירות שניתן מול סוכן ביטוח רכב פרטי לבין נציגים שמבצעים את המענה דרך חברה גדולה? קראו את הדברים הבאים והגיעו לכדי החלטה בעצמכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/164134 צפיות
רכשתם רכב? רוצים להישמר מכל רע? לא די לרכוש פוליסת ביטוח רכב מקיפה, ביטוח רכב יעמוד לרשותכם בסופו של דבר לאחר מעשה, לעומת זאת ישנם הרבה מאד דברים שאפשר לעשות בכדי למנוע תאונות, תקלות, בעיות ברכב וצרות אחרות. במאמר שלפניכם נספר לכם על מספר אמצעים ומערכות מיגון ובטיחות לרכב המסייעות לשמור עליו ועל הנוסעים בו בצורה מיטבית, אנו מציעים לכם להכיר אותם מקרוב ולאמץ אותם, או לפחות כמה מהם לרכב הפרטי שלכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163376 צפיות
יש לכם שאלות על ביטוח רכב? יש לנו את התשובות בשבילכם! המשיכו לקרוא ממש כאן במדריך שלפניכם ותוכלו להבין טוב יותר כיצד לבחור ביטוח.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163100 צפיות
באילו מקרים הביטוח המקיף הוא באמת ביטוח רכב שכולל הכל מהכל? לתשובה הזו כמה וכמה צדדים, לא רק מפני שמדובר בסוגיה מורכבת ואינדוודיאולית אלא בעיקר בגלל שישנם לא מעט מקרים שהביטוח המקיף כלל אינו רואה בהם אופציה לכיסוי. בואו להכיר את הפרטים הקטנים מאחורי הביטוחים הגדולים.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163080 צפיות
ארגוני הביטוח הגדולים בישראל הם תאגידי ענק החולשים על שוק הביטוחים כולו. היכרות מעמיקה עם המנגנונים השונים עשויה לחסוך לכם בטווח הארוך כסף רב. במילים אחרות, לא עושים ביטוח לפני שבודקים היטב את כל הפרמטרים החשובים באמת. לפניכם מספר טיפים חשובים על סודות עולם הביטוח, כאלו שיעזרו לכם להבין את המערכת, ולדעת כיצד היא פועלת. ביטוח רכב, דירה, בריאות וכו' ומה שביניהם.

מאת: שלום כהןביטוח רכב28/08/143622 צפיות
ביטוח רכב, ביטוח חובה לרכב, ביטוח מקיף לרכב ואף ביטוח צד ג' – כל אלו מושגים מעורפלים אשר פעמים רבות נדמה שהם אומרים את אותו הדבר, אך לא כך.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147867 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica