חפש מאמרים:
שלום אורח
11.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השקעות נדל"ן למתחילים

מאת: בני ירקונינדל"ן09/02/20111939 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

השקעות נדל"ן למתחילים

במציאות הכלכלית של שנת 2011 בישראל מדובר רבות על שוק הנדלן הסוער עם עליות מחירים משמעותיות בכל הארץ, שינויי חקיקה ורגולציה שהממשלה והמערכת הפיננסית מנסות לעשות כדי לסייע לשוק וכדומה. בנוסף זהו צפויה להיות שנה שבה בעולם ההשקעות יהיה יותר קשה להשיג תשואות גבוהות, לאחר היציאה מהמשבר והתשואות הגבוהות של 2009-2010 ובסביבת ריבית שעדיין ברמה נמוכה. לכן, ומסיבות אטרקטיביות ויוקרתיות אחרות, השקעות נדל"ן הן אפיק השקעה מעניין וכדאי לרוב סוגי המשקיעים.

אנשים שלא מכירים את התחום של השקעות נדלן שומעים מונחים כמו נדל"ן מניב, דירות להשקעה, השבחת נכס וכדומה ולא בטוחים מה המשמעות של כל זה ואיך ניתן בכלל לבצע השקעות נדל"ן, הרי רובנו לא טייקונים בעלי נכסי נדל"ן מניב בכל העולם. נסקור את הסוגים העיקריים של השקעות נדל"ן בישראל.

השקעות נדל"ן מניב – לא רק בנייני משרדים
עבור אנשים רבים, המונח נדל"ן מניב מצטייר כתחום השקעות שכולל רק רכישת בנייני משרדים ענקיים או בעלות על קניונים ושטחי מסחר, אלו אמנם השקעות נדל"ן מניב בהיקפים גדולים וזהו הסוג שקוראים עליו בעיתונות הכלכלית אך יש גם השקעות נדל"ן סולידיות יותר לגבי נדל"ן מניב. עבור משקיע קטן, הכוונה באופן כללי היא רכישת דירות שלא למטרות מגורים של המשקיע עצמו אלא השכרתן וקבלת דמי שכירות שוטפים.

בכך המשקיע מקבל תזרים מזומנים קבוע בכל חודש, בעזרתו הוא יכול לכסות את הלוואות הרכישה ואולי להרוויח מעט ולאחר כיסוי ההשקעה הרווח הוא מלא. תשואה ממוצעת של השקעות נדל"ן מניב לגבי דירות היא כ-6% בשנה.

עליית ערך של דירות להשקעה
תחום נוסף של השקעות נדל"ן ששומעים עליו רבות לאחרונה הוא דירות להשקעה. באפיק השקעה זה המשקיע רוכש את הדירה מתוך מטרה להחזיק בה עד אשר ערכה יעלה מספיק מבחינתו והוא ימכור אותה ברווח הון משמעותי, קנה דירה בחצי מיליון ₪ ואחרי 10 שנים ערכה מיליון אז הוא הרוויח (ברוטו) חצי מיליון ₪.

השקעות נדל"ן של דירות להשקעה כוללות מגורים של המשקיע בנכס או השכרה של הדירה וכך גם מדובר על נדל"ן מניב וגם עליית ערך ומכירת הדירה לאחר תקופה.

השקעות נדל"ן עקיפות
לא עבור כל השקעות נדל"ן חייבים להוציא סכומים גבוהים ולקחת משכנתא, ניתן לבצע כיום השקעות נדל"ן באופן עקיף, דרך הבורסה. אלו השקעות נדל"ן ללא אחזקה ישירה בנכס אלא באמצעות ניירות ערך למיניהם. השקעות נדל"ן עקיפות אלו לא כוללות התעסקות עם נדל"ן מניב או דירות להשקעה באופן ישיר כמובן.
•    רכישת מניות של חברות בנייה, חברות מגורים, חברות השקעה בנדל"ן מניב בישראל ובעולם וכדומה (כולל בקרנות נאמנות).
•    רכישת אגרות חוב של חברות אלו.
•    רכישת תעודת סל אשר עוקבת אחרי מדד הנדל"ן בבורסת תל אביב – מדד אשר כולל את מניות חברות הנדל"ן והבנייה הגדולות במשק.
•    השקעה בחברות נדל"ן בח"ל באמצעות קרנות נאמנות, תעודות סל או מניות ישירות בבורסות בינ"ל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בני ירקוני פורטל השקעות נדלן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בני ירקוני

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222729 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202520 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183252 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183226 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183256 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182608 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182261 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica