חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חשמלאות בניין

חשמלאות בניין
אחד מעמודי התווך בשטח החשמל הוא הבניין,
בכל מבנה למגורים או משרדים והשילוב בניהם ,כל נושא החשמל פשוט מאין כמותו. כל חשמלאי בתקופת לימודיו לקבלת רשיון עבודה,
לומד שלא בונים שום מבנה ללא תוכנית מפורטת עד לפרטי פרטים,
את תוכניות העבודה בדרך כלל עושים לדירות רגילות יכול כל חשמלאי עם רשיון להכין, למבני משרדים הכלולים בקטגורית הבניין,
מכינים טכנאים או מהנדסים, תלוי בעוצמות הזרמים שהמבנה אמור לנצל, דירות למגורים הן קלי קלות מבחינת הביצוע, בחדר המדרגות בלוח הכללי נמצאים המבטיחים , תפקידם לדאוג שלא יעבור יותר מידי זרם בכל מערכת החוטים המעבירה את החשמל ממקום יצורו ועד לדירה , מלוח החשמל מועברים חוטים בתוך צנרת פלסטית מתאימה לכל אחד מהאזורים הנדרשים , בכל אזור אם מדובר בחדר או סלון או מכשיר חשמלי יש נקודת הסתעפות שממנה מחולק הזרם לנקודות ספציפיות, נקודות תאורה מקבלות חוטים יותר דקים ומבטיחים קטנים מאחר ותאורה אינה צורכת הרבה חשמל,
חוץ מתאורה שאר המכשירים בדירת מגורים , מוזנים על ידי חוטים יותר עבים ומבטיחים יותר גדולים,כדי לשמור על תקינות כל מערכת החשמל מבית האזרח ועד למקור ייצור החשמל [טורבינות חברת החשמל ], בקטגוריה זו מקררים, מזגן, מכונת כביסה, מיבש, תנורי אפיה, כיריים לבישול דוד מים חמים למקלחת.
כאן המקום להזהיר לא להשתמש במוצרי חשמל צורכי זרם גבוה
כמו רדיאטור, מזגן נייד, מחממי מים, מכונות תפירה
מנקודות האמורות להפעיל תאורה ומכשירים קטנים.
אין לשכח כמו שהוזכר באתר זה, תמיד לאחר גמר הבניה ישנה ביקורת של חברת החשמל ,וכל זאת לפני הזרמת הזרם לדירת הלקוח,בודק מוסמך מגיע לבית המגורים בודק את התוצאה מתאימה לכל תוכניות שהחשמלאי הגיש ,אם כל המערכת  תואמת את ספר חוקי החשמל של מדינת ישראל כולל כל התקנות הנלוות, כל שנה נוספות תקנות חדשות ומבוטלות תקנות ישנות שעבר זמנן, או שהתקן העולמי גרם להתישנותם, [לדוגמא כל כמה שנים מוחלפים צבעי החוטים המוליכים את הזרם ], לכל צבע חוט יש משמעות
למען כי כל חשמלאי יתמצא מיד בהגיעו במטרתו של כל חוט.
אל תחשבו שאתם חכמים ,כי אין לכם ניסיון,
לא לגעת או לטפל בחוטים , השקעים ובטח שלא בארון החשמל
ותכולתו,  אלא לבעל רשיון חשמלאי מוסמך ראו הוזהרתם.
קשה לחיות אחרי מכת חשמל, מי שחטף יודע.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתרים עם תמונות

http://www.2uk.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מישל ארנסט

מאת: מישל ארנסטטיולים בחו"ל23/09/111771 צפיות
ברלין היא אחת הערים הגדולות והחשובות באירופה ובגרמניה במיוחד.

מאת: מישל ארנסטתיירות ונופש - כללי19/09/111601 צפיות
גרמניה היא אחת המדינות העשירות ביותר בעולם, מיקומה במרכז אירופה מקנה לה מגוון אפשרויות בכל תחומי החיים. החל מאומנות תרבות, ספורט, סרטים, תיאטרון, ותיירות מיוחדת לכל אחד מהנושאים האלו. עריה הגדולות והיפות של גרמניה מזמינות מיליוני תיירים בשנה, ומאז נפילת החומה בשנת 1990 הביטחון הוא דבר שיגרתי, והחל ביסוסה של גרמניה כמעצמת על בכל התחומים.

מאת: מישל ארנסטמיניות ובריאות מינית15/04/115105 צפיות
בסיומו של יום טיול עם הקבוצה שלי על האי פוקט בתאילנד, אחרי מקלחת מנוחה וארוחת ערב שכללה אוכל רגיל שאנחנו אוכלים בישראל, וזה אומר שניצל וסרטנים מעובדים עם סלט ירקות, שיצאה לי הנשמה כדי לקבל אותו במלון כי בתאילנד אין בלקסיקון סלט ערבי קצוץ דק עם שמיר ופטרוזיליה.

מאת: מישל ארנסטיהדות27/02/112061 צפיות
עד המאה העשרים בתאילנד לא הייתה קיימת אוכלוסיה יהודית למרות שברחבי אסיה התגוררו יהודים משחר ההיסטוריה

מאת: מישל ארנסטטיולים בחו"ל27/02/111998 צפיות
מחוז טראט הוא המחוז הדרומי ביותר בחלק המזרחי של תאילנד, המחוז שוכן על החוף המזרחי ביותר של מפרץ תאילנד, לטראט יש גבול עם קמבודיה, המעבר הוא גבול מסודר וחוקי כמובן עם תשלומים נאים עבור המעבר והחתמת הדרכונים.

מאת: מישל ארנסטספורט ימי 27/02/112277 צפיות
אם חשבתם פעם על חווית הצלילה הרי שלפניכם שיא השיאים של תענוגות הצלילה, מכל קצווי תבל מגיעים לתאילנד לבצע צלילות.

מאת: מישל ארנסטטיולים בחו"ל27/02/112147 צפיות
אני כבר בחרתי לטייל בתאילנד כיעד שלי לטיול ועכשיו אני בשלב של מה שנקרא סיכומים, רשימת הנאות, המלצות למטיילים, סיכום הוצאות, החלטות והיכן להמשיך.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222802 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223113 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211371 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211329 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211589 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211563 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211751 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica