חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רהיטים עיצוב טבע

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/20091449 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
ריהוט מודרני זוכים במראה מעט קר ותעשייתי, אלא שלאחרונה, ניתן להבחין במגמה חדשה. עיצוב רהיטים מנהל דיאלוג עמוק עם אלמנטים מהטבע. רהיטים זוכים לריכוך מראה ומוכנסת בהם אוירה ביתית וחמה יותר. רהיטים הנבנים בעולם מודרני ומתועש ומצויים בתוך קונספט של תכנים קשים, גורמים לנו לשלם מחיר. מצד אחד אנחנו מתרחקים מן הטבע בכל הנוגע לחומרים, אך משתמשים בחומרים סינתטיים המאפשרים יצירת טקסטורות מעניינות הלקוחות מעולם התוכן של הטבע. ובתרבות אורבאנית מנוכרת אנו משלמים מחיר- אנחנו מתרחקים מהטבע! החומרים הופכים יותר ויותר סינתטיים, ואת מקומו של הטבע תופסים כבישים וגושי בטון. כל אלו משפיעים ישירות על נושא עיצוב הרהיטים. עיצוב רהיטים כמו תחומים אחרים מושפע מהמראות שעוטפים אותנו, הוא מחכה את הנושאים העיקריים, את הטכנולוגיה, אך גם מושפע מחזיות עתידיות בהן מה שישלוט יהיה בעיקר מלאכותי.
עולם הריהוט ממש כמו כל תחום אחר, שואף לאיזונים, ומחפש מילוט לעבר רהיטים שישדרו קדמה ומודרניות מבלי לוותר על תחושת חמימות וטבעיות. ניתן להבחין בשני סוגים של השפעות הטבע על תחום עיצוב הרהיטים: בסוג הראשון, משתמש תחום עיצוב הרהיטים בחומרים טבעיים כמו עצים שונים, משי, זכוכית וכדו''''''''. ואילו הסוג השני, מייצר רהיטים בהשראת עולם הטבע, כשהוא שוזר לתוך הרהיטים מוטיבים נטורליסטים כמו עלים, ופרחים. הדומיננטיות של עולם הטבע בתחום עיצוב הרהיטים , הולכת וגדלה כך שלמעשה, אנשים כבר אינם מסתפקים בפריטי ריהוט מודרניים, קרים ותעשייתיים, אלא מחפשים את תחושת החיבור לטבע. כיום ניתן למצוא דוגמאות של פרחי ענק צבעוניים ושל צמחים מטפסים לכל אורך הקיר והן רק חלק מהאפשרויות, בנוסף מתקיים שילוב של חומרים כמו אבן , קש ובמבוק, שנלקחו היישר מעולם הטבע ."כלומר, כל תפיסת העיצוב משתנה, ולא רק משפיעה אלא גם מושפעת.
דוגמא מצוינת היא של מעצב גרמני ידוע אשר החליט להעיף מבט ציני על עולם הטבע ובמיוחד בעולם הציד ועיצב מתלה למעילים אשר מזכיר במדויק ראש אייל שמעטר בדרך כלל קירות בתים של ציידים. מעל לפלטת העץ מחוברים שני מתלים ממתכת המסמלים את קרני האייל.
עצים כידוע לכם היו מאז ומעולם אלמנט מסקרן למעצבי רהיטים- אופן השתרגות הענפים, מבניים מיוחדים של גזעים, ושורשים עבותים, תמיד עוררו את הדמיון והיווי מקור להשראה. מעצבי רהיטים כיום, מחזיקים בדעה כי יש מוטלת עליהם משימה ליצור סביבת חיים הרמונית שמכוונת אותנו לחיים בריאים וטבעיים יותר.. פילוסופיית עיצוב רהיטים זאת מדברת על רגישות לסביבה, שימוש בחומרים אורגאניים ומתכלים תוך הקפדה על עבודה עם מעצבים ואמנים שמעריכים ואוהבים את הטבע . קחו למשל, שולחן צד שעשוי משורש אמיתי של עץ מתפתל, כשעליו מונחת פלטת עץ חלקה. לדברי המעצבים, פריט ריהוט זה כאילו מספר למתבונן את סיפורו החי והמפתיע של הטבע שמצוי תמיד בתנועה.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורטל הרהיטים מכיל מגוון אדיר של חברות ריהוט כגון חברות חדרי שינה , חדרי ילדים וכד'.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פורטל הרהיטים

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/091347 צפיות
. זולטן פאלי מגשים את חלומותיהם של לקוחותיו. מי שבכוחו לקחת רעיון מופשט ולהפכו לנכס בר קיימא ולממשו בעיצוב הבית, מן הראוי שיהיה מאושר. יש הנוהגים להבחין בשני סוגים של אדריכלים: האחד, יודע הכל בתחום עיצוב הבית, דעתן ובעל עקרונות היודע בדיוק מה הלקוח שלו צריך ומממעיט להתחשב בבקשותיו וברצונותיו של אותו לקוח, הסוג השני, הופך עצמו לאסקופה נדרסת ומעצב בדיוק את מה שהלקוח מבקש ולעזאזל העקרונות.

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/091255 צפיות
עיצוב חדרי ילדים אמון על יצירת חלל בו תתקיים פונקציונאליות בתוך אוירה מתבקשת. העוסקים ב עיצוב חדרי ילדים יוצרים חזון או השקפה על-פיה נבנים רהיטים ונקבעים החומרים והצבעים. כיום , קיימת מודעות רבה לחשיבות הגירויים הויזואליים המצויים בחדר הילדים. ובעיצוב חדרי ילדים בחכמה מאפשרים שהייה נעימה, אקטיבית ויצירתית.

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/091236 צפיות
כולנו מרגישים כי המטבח הישראלי כבר אינו חלל בעל חשיבות משנית ועל כן עיצוב מטבחים מאוד חשוב לנו . המטבח הוא בעל חשיבות עיצובית מכרעת בהשפעה על עיצוב החללים המקיפים אותו ועל כן הליך עיצוב מטבחים חשוב כל כך .

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/091307 צפיות
האדריכל אורי פלן קיבל לידיו מעטפת חיצונית עירומה של דירה דו מפלסית ברובע לב העיר בתל אביב ויצר על ידי עיצוב פנים הרמוניה עיצובית עכשוית, מינימליסטית ושקטה המנותקת מהמולת העיר הסואנת הנשקפת מהחלונות. וכל זאת על ידי עיצוב פנים מחוכם.

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/091222 צפיות
תשכחו מהשולחנות הריבועיים, חסרי הצבע והייחודיות. שולחנות כבר לא נבלעים בתוך החלל , מעמדם משתנה בעקבות עיצובים פורצי דרך , מרהיטים וחסרי גבולות. נתחיל בכל שנספר לכם כי ממדי שולחנות אמורים להתאים לצרכים שלכם ורק שלכם. לעיתים שולחנות הם אביזר פונקציונאלי טהור, אך לעיתים המימד הדקורטיבי שלהם הוא קריטי וחשוב לא פחות.

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/091265 צפיות
תקציר חדש למאמר

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/091166 צפיות
פינות אוכל מורכבות ממספר אלמנטים מרכזיים, כמו שולחן , כסאות וגופי תאורה. פינות אוכל אמורות להכיל רהיטים שאינם פוגעים בקו העיצובי המצוי סביבן בעיקר אם הן המשכו של חלל הסלון, או המטבח.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201579 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201157 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201714 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201798 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191606 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191588 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191586 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica