חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חלומות עיצוב הבית

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/20091347 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
שותף בכיר במשרד האדריכלים הקליפורני a SPF: על פני ארבעה מפלסים, בגבעה הצופה על לוס אנג''''לס, הקים פאלי אנדרטה מודרניסטית לכשרונו

האדריכל זולטן פאלי, עוסק בתחום עיצוב הבית, צריך להיות אדם מאושר. די אם נביט ברשימת הפרסים ואותות ההצטיינות שקיבל על מנת להבין שהאיש רואה ברכה בעמלו, עיצוב הבית, ויש בהישגים המרשימים חומר גלם מספיק ליצירת אושר, או לפחות, סיפוק רב. אבל, זו אינה הסיבה אליה אנו מכוונים. זולטן פאלי מגשים את חלומותיהם של לקוחותיו. מי שבכוחו לקחת רעיון מופשט ולהפכו לנכס בר קיימא ולממשו בעיצוב הבית,מן הראוי שיהיה מאושר. יש הנוהגים להבחין בשני סוגים של אדריכלים: האחד, יודע הכל בתחוםעיצוב הבית דעתן ובעל עקרונות היודע בדיוק מה הלקוח שלו צריך ומממעיט להתחשב בבקשותיו וברצונותיו של אותו לקוח, הסוג השני, הופך עצמו לאסקופה נדרסת ומעצב בדיוק את מה שהלקוח מבקש ולעזאזל העקרונות. זולטן פאלי שייך לסוג השלישי והנכון מכולם: הוא מנהל דיאלוג עם הלקוחות, מפנים את רצונותיהם, מתחבר לפנטזיות שלהם ומערב את הלקוח בעיצוב הבית בכל תהליך העיצוב והתכנון, וזאת מבלי לוותר על עקרונותיו המקצועיים. גישה זו, יאמרו המקטרגים בצדק מסויים, היא בזבזנית, מאריכה את זמן העבודה ונותנת דגש רב מדי לגחמות של לקוח, העלוללפגוע בעיצוב הבית. הלקוחות המגיעים אל זולטן פאלי, באים אליו בידיעה שהוא האדם אשר יטיב להשתמש בכלים מקצועיים על מנת להגשים את חלומותיהם. בסבלנות ובסובלנות יוצר פאלי שותפות אמת עמוקה עם לקוחותיו, עומד בקפידה על הצרכים והרצונות שהם מביעים בפניו ומתרגם את החזון האוטופי שלהם בעיצוב הבית לבית מגורים הנושא חותם ברור של כשרונו. "אינני קם כל בוקר עם המחשבה שאני עומד להמציא את האדריכלות מחדש, או להמציא איזה טריק חדש, או צורה שלא ראו מעולם" מסביר פאלי, "אולם, בכל יום אני מתעורר בתקווה להגיע למבנה ולצורה אלגנטיים יותר מאלו שעשיתי עד עתה, אני שואף למצוא פתרונות חדשים וטובים יותר למכלול של אתגרים: חימום, קירור, בידוד, קצב עבודה, יישום מעשי, חסכון באנרגיה. משמח אותי למצוא פתרונות טכניים אשר הינם יעילים ופיוטיים בו זמנית. אלו הם הדברים המעניינים אותי"

עיצוב הבית ב Blue Jay Way הוא תולדה של דיאלוג פורה בין האדריכל ללקוח ומכיל בחובו את אותו שילוב מרתק בין הכשרון והיכולת המקצועיים של פאלי, לבין החלומות של הלקוח. הבית הניצב על מגרש תלול, משתרע על פני ארבעה מפלסים בשטח כולל של 860 מ"ר. נעדרת ממנו חזית ברורה ומוגדרת והוא משקיף מכל כיוון על העיר לוס אנג''''לס בעמק הפרוש מתחתיו. שני המפלסים התחתונים, אשר חזיתם עשוייה בטון לבן, מכילים את המוסך הבלתי נמנע וכמה חללים בעלי פונקציות מלבבות במיוחד אשר דרש הלקוח ופאלי שש ליישמן: מרתף יינות, חדר הקרנה, חדר כושר, והאמינו או לא, דיסקו עם עמדת דיג''''יי, בר מעוצב ואפילו כדור מראות. לוחות חיפוי מעץ טיק מהוות את חזיתו של המפלס העליון הנראה כאילו הוא מרחף באויר מעל המפלס הראשי הנמצא מתחתיו וחזיתו זכוכית. חדר המגורים המרוהט בסגנון מיס ואו דר רוהה, ממבשרי המודרניזם אשר רוחו יותר מאשר שורה על המבנה כולו. הרהיטים נוחים ופונקציונאליים משלימים את המראה הכה קוהרנטי של הבית כולו אשר צורתו החיצונית, חלוקת החללים הפנימית, החומרים והריהוט – כולם דוברים אותה שפה הרמונית עם מבטא ואן דר רוהה בולט.

חללים גדולים מאווררים ופתוחים מאפשרים לשפע של אור טבעי לשטוף את הבית. פאלי השתדל לתכנן את מרבית מרכיבי המבנה כך שיהיו נמוכים ככל האפשר וימוקמו קרוב ככל האפשר למרכז הבית על מנת שלא לחסום את הנוף. תכנון זה איפשר יצירת

חלל היקפי פתוח סביב עיצוב הבית כולו ממנו נשקף הנוף האורבני המרשים. החלל ההיפי משמש כמסדרון המחבר בין חדרי השינה, חדר המגורים, חדר האוכל והמטבח. "אני מאמין שהצלחתי לפרק את המסה הגדולה של הבית לגורמים שהופכים אותו למזמין ואנושי יותר" מסביר פאלי. בתוך הבית, גרם מדרגות ראשי העשוי מפלדה ועץ אגוז מחבר בין כל המפלסים. במפלס הראשי, בצידו האחד של גרם המדרגות, מצוי חלל גדול ופתוח, מרוצף בעץ אגוז , עם חלוקה אלגנטית וסימלית בין חדר המגורים לבין חדר האוכל: בלוק אבן גיר נמוך באורך שישה מטרים, המונח על בסיס מאבן שחורה ויוצר חלוקה רעיונית בין החללים, הנותרים למעשה חלל אחד גדול. בצידו השני של גרם המדרגות, נמצא חדר מגורים משני וקטן יותר, מעין פינת הסבה הסמוכה למטבח שהוא יצירת פאר מודרניסטית ונטולת כל עכבות: רצפת בטון מלוטש, תקרה מונמכת ומשטחי עבודה עתירי כרום, ארונות תחתונים מתכתיים וארונות עליונים מעץ שחור ובוהק. דלתות הזזה מזכוכית, הן במטבח והן בחלל המגורים מאפשרות יציאה למרפסת. בחדר השינה הראשי יש הפרדה מינימלית בין אזור הרחצה ואזור השינה, ונוצר חלל גדול אחד, אלגנטי ביותר המאפיין אותו בעיצוב הבית. החומרים השולטים: עץ אגוז, זכוכית ואבן.

התוצר הסופי הוא יצירת מופת מעוררת השראה אשר זכתה להכרה נרחבת והוסיפה למוניטין של פאלי כמגשים חלומות.




 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורטל הרהיטים מכיל מגוון אדיר של חברות ריהוט כגון חברות חדרי שינה , חדרי ילדים וכד'.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פורטל הרהיטים

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/091255 צפיות
עיצוב חדרי ילדים אמון על יצירת חלל בו תתקיים פונקציונאליות בתוך אוירה מתבקשת. העוסקים ב עיצוב חדרי ילדים יוצרים חזון או השקפה על-פיה נבנים רהיטים ונקבעים החומרים והצבעים. כיום , קיימת מודעות רבה לחשיבות הגירויים הויזואליים המצויים בחדר הילדים. ובעיצוב חדרי ילדים בחכמה מאפשרים שהייה נעימה, אקטיבית ויצירתית.

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/091236 צפיות
כולנו מרגישים כי המטבח הישראלי כבר אינו חלל בעל חשיבות משנית ועל כן עיצוב מטבחים מאוד חשוב לנו . המטבח הוא בעל חשיבות עיצובית מכרעת בהשפעה על עיצוב החללים המקיפים אותו ועל כן הליך עיצוב מטבחים חשוב כל כך .

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/091307 צפיות
האדריכל אורי פלן קיבל לידיו מעטפת חיצונית עירומה של דירה דו מפלסית ברובע לב העיר בתל אביב ויצר על ידי עיצוב פנים הרמוניה עיצובית עכשוית, מינימליסטית ושקטה המנותקת מהמולת העיר הסואנת הנשקפת מהחלונות. וכל זאת על ידי עיצוב פנים מחוכם.

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/091222 צפיות
תשכחו מהשולחנות הריבועיים, חסרי הצבע והייחודיות. שולחנות כבר לא נבלעים בתוך החלל , מעמדם משתנה בעקבות עיצובים פורצי דרך , מרהיטים וחסרי גבולות. נתחיל בכל שנספר לכם כי ממדי שולחנות אמורים להתאים לצרכים שלכם ורק שלכם. לעיתים שולחנות הם אביזר פונקציונאלי טהור, אך לעיתים המימד הדקורטיבי שלהם הוא קריטי וחשוב לא פחות.

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/091265 צפיות
תקציר חדש למאמר

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/091450 צפיות
ריהוט מודרני זוכים במראה מעט קר ותעשייתי, אלא שלאחרונה, ניתן להבחין במגמה חדשה. עיצוב רהיטים מנהל דיאלוג עמוק עם אלמנטים מהטבע. רהיטים זוכים לריכוך מראה ומוכנסת בהם אוירה ביתית וחמה יותר. רהיטים הנבנים בעולם מודרני ומתועש ומצויים בתוך קונספט של תכנים קשים, גורמים לנו לשלם מחיר

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/091167 צפיות
פינות אוכל מורכבות ממספר אלמנטים מרכזיים, כמו שולחן , כסאות וגופי תאורה. פינות אוכל אמורות להכיל רהיטים שאינם פוגעים בקו העיצובי המצוי סביבן בעיקר אם הן המשכו של חלל הסלון, או המטבח.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201579 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201162 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201715 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201798 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191607 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191588 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191587 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica