חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הכנות לטיול חשוב לקרא

מאת: מישל ארנסטטיולי תרמילאים14/02/20111878 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הכנות לקראת הטיסה לתאילנד

אחרי שקראתם את המדריך למטייל בתאילנד, והחלטתם לאן מטיילים, קבעתם את משך הטיול ושילמתם את הכרטיסים ולא נשאר יותר זמן לבזבז אז ניגשים לאריזת המזוודות, קודם כל קחו מזוודה אחת קשיחה כי המתנות עלולות להינזק אם תארזו רק תרמילים רכים, אם אין לכם אז משאילים ממישהו ומארגנים תרמיל גב יותר קטן הכוונה היא שבתוך תרמיל הגב יוכלו להיכנס סט בגדים רזרבי בקבוק מים ומצלמה, כי את התרמיל הקטן אנחנו ניקח תמיד איתנו כאשר יורדים מהאוטובוס וכשעולים למטוס.

מצלמים את הדרכון ואת הכרטיסים ושמים העתק אחד בתרמיל הקטן למקרה שהמזוודה תאבד וצילום אחד שמים במזוודה למקרה שהתיק יד או חגורת הכסף עם הדרכון והכרטיסים האמיתיים ייעלמו, אם יש לכם מזוודה סטנדרטית קישרו באופן קבוע סרט צבעוני כל שהוא על הידיות קחו מדבקה כתבו עליה את הפרטים שלכם באנגלית או לועזית והדביקו אותה בחלק הפנימי של המזוודה, כך שאם היא נאבדת ובכל זאת היא תימצא תוכלו לתת זיהוי למי שמצא אותה עלי די  המדבקה הפנימית.

כסף מזומן מחלקים לשלושה חלקים החלק הגדול נמצא עליכם בחגורת הכסף, בתרמיל הקטן שמים 100 דולר רזרבי למקרה שהמזוודה תלך לאיבוד, ובמזוודה שמים מאה דולר למקרה שהתרמיל ילך לאיבוד והמזוודה בתא מטען או בבטן המטוס. אתם מטיילים בתאילנד אז לא נחוצים הרבה בגדים, אבל תחתונים חובה כי אין שם את המידות שלנו, את שאר הבגדים נותנים תמורת 5 שקלים לכביסה יש בכל מלון או סביבתו מכבסה,

בבוקר מקבלים אותה נקייה ומגוהצת עד לדלת החדר.

לסיכום : לוקחים לטיול מזוודה תרמיל לשימוש יומי, חגורת כסף ניילונים קטנים לשמירה על הדרכונים וכרטיסי הטיסה שלא יירטבו. כדורים לשימוש יומיומי, כסף מחולק לשלושה, חוץ מהטרוול צ'קס.

כרטיס אשראי רק לבטחון. אני קניתי פקקים לאוזניים להמראות ונחיתות הפקקים משחררים את הלחץ באוזניים בזמן הנחיתה וההמראה 50 שקל לשימוש רב פעמי. רצוי מאוד לא לקבל מאף אחד חבילה להעביר ובטח שלא מאחד שאתם לא מכירים, השתדלו לא להיכנס לבד למועדון לילה כי יש מצב שלא תצאו או שייקחו מכם את כל הכסף שעליכם ולכן אין לצאת לבילוי בשום מקום עם סכומי כסף גדולים בכיס. בכל מקום אתם עלולים להיתקל בעוקצים, הונאות תרגילי ונוכלים שישתמשו בטוב ליבכם או בתמימותכם כדי לבצע איזה פשע קטן נגד המדינה שבה אתם מטיילים, מדינת ישראל או נגדכם אישית,

ב פוקט או קוסמוי אם נגנבה מכם המצלמה אף שוטר לא ירוץ לחפש גנבים, מכסימום ירשמו לכם טופס לביטוח.

בתאילנד חבורת ישראלים הלכו למשטרה ואמרו שפרצו להם לחדר וגנבו להם הכל ורצו טופס כדי לקבל מהביטוח כסף, אבל המשטרה שלחו חוקרים ומצאו את הכל חי וקיים בחדרים שלהם, שמו אותם בכלא על עלילת שווא כנגד מדינה מארחת, אז סתם לא כדאי כל העניין.

איך להגיע :
לאי פוקט מגיעים בכל הצורות הרגילות טיסות יומיות רגילות, שדה התעופה נמצא בצפון האי על כביש 402, ברכבת מהולהמפונג אשר בבנגקוק עד מחוז סוראט טהאני ומשם באוטובוס.

לילה בפוקט

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתרים עם תמונות

http://www.2uk.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מישל ארנסט

מאת: מישל ארנסטטיולים בחו"ל23/09/111772 צפיות
ברלין היא אחת הערים הגדולות והחשובות באירופה ובגרמניה במיוחד.

מאת: מישל ארנסטתיירות ונופש - כללי19/09/111602 צפיות
גרמניה היא אחת המדינות העשירות ביותר בעולם, מיקומה במרכז אירופה מקנה לה מגוון אפשרויות בכל תחומי החיים. החל מאומנות תרבות, ספורט, סרטים, תיאטרון, ותיירות מיוחדת לכל אחד מהנושאים האלו. עריה הגדולות והיפות של גרמניה מזמינות מיליוני תיירים בשנה, ומאז נפילת החומה בשנת 1990 הביטחון הוא דבר שיגרתי, והחל ביסוסה של גרמניה כמעצמת על בכל התחומים.

מאת: מישל ארנסטמיניות ובריאות מינית15/04/115105 צפיות
בסיומו של יום טיול עם הקבוצה שלי על האי פוקט בתאילנד, אחרי מקלחת מנוחה וארוחת ערב שכללה אוכל רגיל שאנחנו אוכלים בישראל, וזה אומר שניצל וסרטנים מעובדים עם סלט ירקות, שיצאה לי הנשמה כדי לקבל אותו במלון כי בתאילנד אין בלקסיקון סלט ערבי קצוץ דק עם שמיר ופטרוזיליה.

מאת: מישל ארנסטיהדות27/02/112062 צפיות
עד המאה העשרים בתאילנד לא הייתה קיימת אוכלוסיה יהודית למרות שברחבי אסיה התגוררו יהודים משחר ההיסטוריה

מאת: מישל ארנסטטיולים בחו"ל27/02/112000 צפיות
מחוז טראט הוא המחוז הדרומי ביותר בחלק המזרחי של תאילנד, המחוז שוכן על החוף המזרחי ביותר של מפרץ תאילנד, לטראט יש גבול עם קמבודיה, המעבר הוא גבול מסודר וחוקי כמובן עם תשלומים נאים עבור המעבר והחתמת הדרכונים.

מאת: מישל ארנסטספורט ימי 27/02/112277 צפיות
אם חשבתם פעם על חווית הצלילה הרי שלפניכם שיא השיאים של תענוגות הצלילה, מכל קצווי תבל מגיעים לתאילנד לבצע צלילות.

מאת: מישל ארנסטטיולים בחו"ל27/02/112148 צפיות
אני כבר בחרתי לטייל בתאילנד כיעד שלי לטיול ועכשיו אני בשלב של מה שנקרא סיכומים, רשימת הנאות, המלצות למטיילים, סיכום הוצאות, החלטות והיכן להמשיך.

מאמרים נוספים בנושא טיולי תרמילאים

מאת: רוני הכהןטיולי תרמילאים31/10/182354 צפיות
היתרונות של הבאת טלפון לוויני לדרום אמריקה ושאר אזורים לטיולי תרמילאים כה גדולים, עד כי בהחלט משתלם לבצע את ההשקעה הכספית אשר שכרה בצידה.

מאת: רוני הכהןטיולי תרמילאים31/05/181267 צפיות
עם טלפון לוויני לדרום אמריקה יכולים להגיע בכיף ולחזור בשלום גם

מאת: רוני הכהןטיולי תרמילאים18/03/181339 צפיות
חלק מבינים את החשיבות של הבאת טלפון לוויני לדרום אמריקה הפראית, ולהם תהיה דרך ליצור קשר בכל שעה נקובה.

מאת: רוני הכהןטיולי תרמילאים25/08/162247 צפיות
מה קורה כאשר הם יוצאים אל אחד מאותם טיולי שטח במקומות שכוחי אל הרחק בעולם הגדול? במקום לקוות שהם ייקחו עמם מכשיר לוויני כנראה שאולי כדאי לנקוט בצורת פעולה אחרת.

מאת: אהודטיולי תרמילאים03/12/139358 צפיות
יש אנשים שאוהבים לצאת לטיולים כל השנה, כולל לינה בשטח. עבורם קמפינג זה חלק מהשגרה שלהם. טיילים וותיקים יודעים בדיוק מה הם צריכים לקחת ולקראת ישום שישי הם כבר הספיקו לארוז את כל הציוד הנדרש לקמפינג. מי שרגיל ומנוסה ביציאה לטיולים ולקמפינג, יודע עד כמה חשוב התפקיד של אוהלים איכותיים ואמינים, במיוחד כשבחוץ קר וגשום.

מאת: כתיבת מומחיםטיולי תרמילאים27/10/138630 צפיות
בואו נודה באמת ! לבקר בירושלים מבלי להגיע לשוק "מחנה יהודה" זה כמו לבקר באילת מבלי לפקוד את ים סוף המושלם או את "ריף הדולפינים" המוכר לכולם. החוויה המרתקת בהליכה האינסופית ברחבי השוק הממוקם ברחוב אגריפס במרכז העיר

מאת: אהודטיולי תרמילאים15/08/131660 צפיות
בחירה לצאת לטיול בשטח יכולה להיות ספונטנית מאוד, אך חשוב לעת להתארגן בהתאם. במאמר זה נציג ציוד למטייל שחיוני לרוב טיולי השטח השונים בארץ.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica