חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מכשירי חשמל קטנים לבית

חלק גדול ממכשירי חשמל ביתיים יפורטו פה, ואולי יחסכו לכם שאלות אין ספור את כל הסובבים אתכם.

אז נתחיל : חלק נכבד מכלי החשמל בבית פועלים על ידי מה שנקרא גופי חימום וזה אומר, כל חוט מתכת המקבל חשמל בשני קצותיו מיצר חום. נתחיל : תנורי אפיה, מגהצים, מחממי אמבטיה, רגיל וקוורץ, רדיאטורים, מפזר חום ומיבש שיער, טוסטרים, סדין חימום וכרית חשמלית, כיריים למטבח, מכשיר לצליית עוף שווארמה ומנגל חשמלי, הקומקום הידוע . הכל לפי הסדר :

תנור האפייה כידוע מורכב התא ממתכת כאשר בחלקו העליון מותקן גוף חימום ובחלקו התחתון מותקן גוף חימום, גופים אלו מחוברים בניהם בכל מיני שיטות חיבור כך שהניצול יהיה מרבי והמשתמש יוכל לשלוט בכל שלבי ההפעלה , אחת השיטות היא על ידי קוצב זמן ,שבבוא הזמן הרצוי התנור יפסיק פעולתו, והשיטה השניה היא על ידי אביזר נוסף הקרוי תרמוסטט "מגביל חום" הרגיש לכמות החום השוררת בתוך התנור, בהגיע הטמפרטורה לחום המכוון מראש הזרם יופסק לתנור ויחודש רק לאחר ירידת החום, וכך נשמרת טמפרטורה קבועה עד שהמזון מוכן עוגות חמין וכל השאר, תא האפייה מצויד בתאורה מתאימה כדי שניתן לצפות במוצר בכל זמן נתון.

המגהץ ידידן של הנשים בנוי אף הוא מגוף חימום הנשלט על ידי תרמוסטט צמודה אליו פלטת מתכת וכך במהלך העברת המגהץ על הבגד החום מישי את הבד, גם כאן המשתמש שולט על כמות החום הרצויה, מחממי האמבטיה עשויים מגופי חימום תלויים באוויר, כאשר האוויר החם עולה למעלה או מוקרן כלפי מטה בעזרת מקרן. הרדיאטור החשמלי.

בנוי מתא גדול מאוד בצורת צלעות עומד על גלגלים מלא בשמן כעשר עד עשרים קילו , כאשר בתחתיתו מורכב גוף חימום, גם כאן יש מגביל חום אשר מנתק את הזרם לפי החלטת המפעיל.

כרית חימום וסדין חשמלי זה אותו דבר בין שני בדים מחומר מבודד תפורים גופי חימום כאשר מוזרם החשמל אנחנו מקבלים חימום המותאם לגוף האדם, לא רצוי לישון עם זה אך זה טוב לייבוש כלי המיטה והמזרון בחורף, ויותר זול מכל חימום אחר.

הטוסטר הסטנדרטי בנוי משני מגהצים מחוברים פלטה מול פלטה שבניהם שמים את הלחם עם הגבינה , מנגל חשמלי בנוי מגוף חימום אופקי ממתכת ומעליו רשת כך שניתן לשים בשר למעלה ,טעים וקצת פחות עשן מפחמים אולי גם יותר בריא.

מפזר חום ו או [מיבש שיער] הוא כלי קטן ויעיל גופי חימום חזקים מותקנים כך שמאוורר דוחף אוויר קר דרך גופי החימום וכך כל האוויר מתחמם כמובן ניחשתם השליטה בעזרת ה"מגביל חום, התרמוסטט, כיריים חשמליים לבישול מאוד פשוט, גוף חימום עבה מאוד מונח בתוך תבנית קרמיקה, ובהזרמת החשמל יוצר חום, מעליו משטח זכוכית חסומה להנחת כלי הבישול.

הקומקום החשמלי בנוי כך שהגוף החשמלי נמצא בחלק התחתון של מיכל מים אף כאן מצוי "מגביל חום" שקובע את הפסקת החימום כאשר המים רתחו לטובת הקפה. דף נוסף קיים על מזגנים מקררים ומכונות כביסה.

עוד על חשמל

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתרים עם תמונות

http://www.2uk.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מישל ארנסט

מאת: מישל ארנסטטיולים בחו"ל23/09/111771 צפיות
ברלין היא אחת הערים הגדולות והחשובות באירופה ובגרמניה במיוחד.

מאת: מישל ארנסטתיירות ונופש - כללי19/09/111601 צפיות
גרמניה היא אחת המדינות העשירות ביותר בעולם, מיקומה במרכז אירופה מקנה לה מגוון אפשרויות בכל תחומי החיים. החל מאומנות תרבות, ספורט, סרטים, תיאטרון, ותיירות מיוחדת לכל אחד מהנושאים האלו. עריה הגדולות והיפות של גרמניה מזמינות מיליוני תיירים בשנה, ומאז נפילת החומה בשנת 1990 הביטחון הוא דבר שיגרתי, והחל ביסוסה של גרמניה כמעצמת על בכל התחומים.

מאת: מישל ארנסטמיניות ובריאות מינית15/04/115102 צפיות
בסיומו של יום טיול עם הקבוצה שלי על האי פוקט בתאילנד, אחרי מקלחת מנוחה וארוחת ערב שכללה אוכל רגיל שאנחנו אוכלים בישראל, וזה אומר שניצל וסרטנים מעובדים עם סלט ירקות, שיצאה לי הנשמה כדי לקבל אותו במלון כי בתאילנד אין בלקסיקון סלט ערבי קצוץ דק עם שמיר ופטרוזיליה.

מאת: מישל ארנסטיהדות27/02/112061 צפיות
עד המאה העשרים בתאילנד לא הייתה קיימת אוכלוסיה יהודית למרות שברחבי אסיה התגוררו יהודים משחר ההיסטוריה

מאת: מישל ארנסטטיולים בחו"ל27/02/111997 צפיות
מחוז טראט הוא המחוז הדרומי ביותר בחלק המזרחי של תאילנד, המחוז שוכן על החוף המזרחי ביותר של מפרץ תאילנד, לטראט יש גבול עם קמבודיה, המעבר הוא גבול מסודר וחוקי כמובן עם תשלומים נאים עבור המעבר והחתמת הדרכונים.

מאת: מישל ארנסטספורט ימי 27/02/112277 צפיות
אם חשבתם פעם על חווית הצלילה הרי שלפניכם שיא השיאים של תענוגות הצלילה, מכל קצווי תבל מגיעים לתאילנד לבצע צלילות.

מאת: מישל ארנסטטיולים בחו"ל27/02/112147 צפיות
אני כבר בחרתי לטייל בתאילנד כיעד שלי לטיול ועכשיו אני בשלב של מה שנקרא סיכומים, רשימת הנאות, המלצות למטיילים, סיכום הוצאות, החלטות והיכן להמשיך.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222798 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223108 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211370 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211328 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211587 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211561 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211750 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica