חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דוגמאות לכיפה

מאת: אורייהדות15/02/20117649 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המילה "כיפה" מופיעה פעמים רבות בצימודי מילים כגון "כיפה שחורה" ו"כיפה סרוגה", אולם מגוון הכיפות על ראשי המאמינים הוא עצום ורב. המגוון בא לידי ביטוי בכמה וכמה אופנים: חומרי הגלם השונים המשמשים ביצירת הכיפות (לא רק סרוגה!), הצבעים הרבים והמגוונים (לא רק שחורה ולבנה!), גדליה השונים, וכמובן – בדוגמאות לכיפה השונות והמרובות.

דוגמאות לכיפה ניתן למצוא בחברות שונות המתמחות בתחום ייצור הכיפות. חברות אלו יציעו לרוב מגוון רחב מאוד של כיפות מסוגים שונים, הן חלקות והן מעוטרות. חלק מהעיצובים יהיו סטנדרטיים, עם דוגמאות לכיפות בדמות איורים מוכנים מראש (מנורה, מגן דוד, עיטורים גיאומטריים שונים ועוד). לצדם תציע לרוב החברה אופציה של ייצור כיפות על פי בקשת הלקוח, כולל כיתובים ואיורים המוטבעים על הכיפה באמצעים שונים, כגון: רקמה, הטבעה בחום, הדפסת משי וכן הלאה. כיפות בייצור מיוחד יכולות לשמש לצרכים רבים ושונים, כגון קידום מכירות או מתנה לאורחי בר מצווה וחתונה.

לחובבי העשה-זאת-בעצמך, האינטרנט מציע מגוון עצום ורחב של דוגמאות לכיפה סרוגה, אותן תוכלו לסרוג בעצמכם. בתחום הזה קיימות אין ספור דוגמאות לכיפה: חלקן מסורתיות יותר, בעלות מוטיבים יהודיים שונים כמו מגן הדוד או לוחות הברית. ואילו אחרות יציעו צורות גיאומטריות, סיסמאות, כיפות למעריצי קבוצת כדורגל מסוימת ואפילו דמויות מסרטים מצוירים לילדים. וכמובן, כל מי שניחן בכישרון יכול לעצב בעצמו שלל דוגמאות לכיפות מקוריות כיד הדמיון הטובה, שאותן אין לאף אחד אחר על ראשו.

למעשה, ככל שחלפו השנים גדל מספר דגמי הכיפות השונים, היות וכיום יותר ויותר חורגים מהקו המסורתי לטובת כיפות מודרניות, יצירתיות וצבעוניות, הקולעות יותר לטעמו האישי של בעליהן, כמו גם מייצגות את תחביביו השונים. כך נוצרות למשל כיפות שמוקדשות ללהקות, לקבוצות ספורט ואפילו ליחידות צה"ל השונות. לא רק בדוגמאות לכיפה ניכרת תעוזה, אלא גם בצבעיהן, שכן כיום יש פתיחות גדולה יותר בקרב חלקים מהאוכלוסייה להעז ולבחור כיפות בצבעים עזים ובולטים יותר.

עם זאת, הקלאסיקות שבדוגמאות לכיפה נותרו קלאסיות. כיפה העשויה מבד ג'ינס צעיר ואופנתי יכולה להיות משובבת ביום-יום, אך בשעת חג או אירוע חשוב רבים יעדיפו לחזור אל הדוגמאות המסורתיות לכיפות – כיפות משי או סאטן מהודרות, בדוגמא חלקה או בעיטור גיאומטרי צנוע אך הדור בשולי הכיפה של גימור רקמה בחוט זהב, או בעלות סמל יהודי קטן אך רב משמעות. צבעיהן של כיפות אלו יהיו אף הם קלאסיים: לבן, שחור, כחול כהה ועמוק, או שילוב של כחול-לבן כדגלה של מדינת ישראל.

תבחרו באלו דוגמאות לכיפה שתבחרו, החשוב ביותר הוא המשך קיום חבישת הכיפה והכוונה שמאחוריה.

 



תגיות המאמר: כיפה, דוגמאות לכיפה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי

מאת: אוריבריאות נשים04/11/161782 צפיות
בין אם זהו ההיריון הראשון שלך או שכבר הבאת ילדים לעולם, חשוב שתדעי על כלי פשוט ויעיל שנמצא ברשת האינטרנט. מדובר במחשבון שמאפשר לך לדעת מייד מהו גיל ההיריון שלך,...

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161786 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריבריאות נשים02/11/161660 צפיות
עד לפני מספר שנים, מידע מקצועי על הריון ולידה ניתן היה להשיג רק מרופאי הנשים. כמו כן, כל אישה השיגה מידע מחברות ובנות משפחה, שאמנם לא היה תמיד בחזית הקדמה הרפואית אך בכל זאת הועיל. ואולם, כיום ישנה עוד דרך חשובה לאיתור המידע הרלוונטי דרך אתרי בריאות שונים שפועלים ברשת האינטרנט.

מאת: אוריבריאות ורפואה כללי21/10/161370 צפיות
קשה למצוא אנשים שאוהבים לבקר אצל רופא שיניים, ולא בגלל השירות או היחס המקצועי. האמת היא שהישיבה לאחור על הכורסא, והעובדה שמחדירים מכשירים שונים ומשונים לתוך הפה – יוצרות חוויה לא נעימה. אמנם, מרבית האנשים מצליחים להסתדר עם התחושות הללו ולשאת אותן בהצלחה...

מאת: אוריבריאות נשים14/09/161912 צפיות
במאמר זה אסביר על כל שבועות ההריון בכלליות. נשים אשר נכנסות להריון, נתונות למעקבים בכל שלבי ההריון אצל רופא הנשים שלהן. מה צריך לבדוק? מנתי ניגשים לרופא? אילו דברים יכולים לצוץ בדרך? כל זה ועוד במאמר הבא על הריון, לידה, ביוץ ועוד'.

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163886 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161678 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאמרים נוספים בנושא יהדות

מאת: בתיה כץיהדות01/12/19103003 צפיות
האם יש פסוקים בתורה שבכתב המדברים על תורה שבעל פה?

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195588 צפיות
טענות של דתות אחרות. ומאין לנו שהיה זה באמת אלוקים שנתן את התורה לישראל?

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195654 צפיות
בתורת ישראל. בכל דת תמיד היתה שגורה האמונה במנהיג אחד שרק אליו התגלה האל וכל מי ששכל בראשו יבין מיד שקל לשקר ולהמציא תורה באופן כזה. לעומת זאת, בתורת ישראל אנו רואים התגלות לאומית לעם שלם, מעמד הר סיני.

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195672 צפיות
מאין לנו שיש תכלית לחיים שלנו ולא באנו הנה רק כדי ליהנות.

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195630 צפיות
לאלוקים אין בורא. משום שאלוקים הוא היוצר את התהליך של "בורא ונברא"/"נולד ומוליד", הוא עצמו אינו שייך לתהליך אותו יצר. עצם זה שאלוקים יצר את כח המשיכה לא אומר שאלוקים עצמו כפוף אליו. האם יש הסבר "מדעי" יותר מדוע לאלוקים אין אלוקים?

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195654 צפיות
אם לא ניתן לדמיין את האלוקים אז איך ניתן להאמין בו? מהו בעצם אלוקים אם כך?

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195649 צפיות
המדע כידוע לכל, משרת אותנו בטכנולוגיה, מציאת תרופות למחלות, וביחוד נוחות. זאת הסיבה שרוב האנשים החליטו לבחור ולדבוק במדע ובממסד המדעי, כי הם ראו בו את המייצג הבלעדי של הידע והקידמה המשרתים אותנו בחיינו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica