חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פנג שואי זוגיות - טיפים חשובים

מאת: pang8292פנג שווי01/06/20092841 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פנג שואי זוגיות להכנסת שינוי עמוק אל תוך חיינו תוך הסתכלות רחבה על האני הפנימי .מפנים מעצמינו את הערמות ואת המשקעים על ידי הסתכלות יותר נקייה ושמירת אורח חיים נקי בסביבה אנו חיים ונושמים.כול אדם צריך לדעת כי המשקעים השונים הנובעים ממנו והלחצים הנערמים במהלך היום יכולים לעבור אם מסתכלים עליהם בצורה נכונה של פנג שואי זוגיות העוזר לנו להיות מונחים עם ידיעה על כול צעד ושעל בהכרה תודעתית ,מחשבתית ורגשית בכול נגיעה של חיי היום.מטהרים את האווירה הקיימת עם פנג שואי זוגיות החודר אל חיינו וגורם לנו לחשוב פעמיים על כול סידור של חפצים מסוימים בבית או שינוי וארגון מחדש ,זריקה של הדברים הישנים ולהיפתח לחופש חדש ולחיים חדשים.

שינו הסדר הקיים ושמירה על אורח חיים יותר מסודר יכול להוביל אותנו להתחבר לפנג שואי זוגיות ולראות את עצמינו מכניסים אנרגיות טובות וחדשות לחיינו על ידי ראייה מחודשת וזריקה של דברים בלויים המביאים לחסימות למחפשים את פנג שואי זוגיות אל חייהם.מסירים את הישן בחיינו ואת הדברים השונים המביאים לנו חסימות רגשיות ,מחשבתיות ותודעתיות ועוברים אל תוך פנג שואי זוגיות להיכרות חדשה עם אדם חדש ועם זוגיות יותר נקייה ,טהורה ללא כול משקעים ומחשבות מהעבר.ראייתו של אדם צריכה להיות מונחת בעובדה כי מגיע לו הטוב ביותר,עם פנג שואי זוגיות אתם מכניסים לא חייכם יותר אור ויותר פתיחות אל כול מה שיקרה איתכם מעתה ואילך.מבינים כי העבר נועד ללמד אותנו והעתיד נשאר בשביל להאיר בנו בפנג שואי זוגיות מסתכלים בצורה קבלית על כול מה שקורה ונעשה אשר בה ללמד אותנו ובה לחזק ולהחכים אותנו בתבונה להתחברות רוחנית יותר גבוהה על ידי פרקטיקה ושיטה (שהם שני הדרכים להגיע לרוחניות ) ולא על ידי חיזוי עתידות,ראייה בקלפים והרגשות משונות לרגע.מכניסים את הפנג שואי זוגיות והתחלה חדשה ולניקוי מה שהיה לא במקום על ידי ראייה מחודשת וסידור וארגון של הבית בצורה המעניקה לנו לראות את כול מה שקורה באור יותר חיובי.תנו סיכוי לעצמכם ותוכלו לראות כי באמצעות פנג שואי זוגיות אתם מקבלים יותר זרימה מהחיים ויותר הארה .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פנג שואי זוגיות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת pang8292

מאמרים נוספים בנושא פנג שווי

מאת: lillyschonellפנג שווי03/04/129157 צפיות
Networking events, while focusing on expanding its business interests will be alert to the professionals just get their attention.

מאת: ראובן מזרחיפנג שווי04/04/118799 צפיות
רקע לרפואה הסינית, האם ניתן ללמוד את זה כמקצוע? תורת הרפואה הסינית על רגל אחת, התרבות והפילוסופיה הסינית גם כן. "מים מצמיחים > עץ יוצר חומר שמאפשר להבעירו באמצעות > אש יוצרת אפר שהופך > לאדמה" ההסבר בפנים

מאת: aviran halilaפנג שווי29/03/118914 צפיות
ייחודית ביותר בכל הנוגע לסרטוני סקס פורנוגרפים. גולשי אינטרנט רבים מוצאים עצמם מחטטים עשרות דקות אין סופיות מחטטים בטיובים ברשת חדשים של סקס ונהנים עם פורנו בכל הצורות. הנגישות רבה, השימוש בסיטואציות ושל האופי של סקס במצלמות כמובן בסרטונים הכל נראה לא אמיתי , האם באמת בטיזרים של הקליפים של הפורנו השחקניות מבצעות לעצמם סקס תמורת כסף ? האם זה משחק ? ולמה אנחנו כאנשים כל כך תלויים לסרטי סקס ברשת ?, איפה הקו בין זה שסקס פוגע בנו ביום יום בלי שתבחינו.

מאת: Andyפנג שווי11/01/118739 צפיות
מאמר מעניין על לימודים פנג שואי בבי''ס בהארץ

מאת: שהם ויסמןפנג שווי08/11/109139 צפיות
במהלך השינה הגוף שלנו עובר תהליך של ניקוי והיטענות. דומה הדבר לבטריה אותה אנחנו מבזבזים כל היום ובלילה אנחנו נכנסים למצב של אי פעולה ואז קורות התרחשויות מסתוריות באמת.

מאת: Shaiפנג שווי05/09/109066 צפיות
על אף שאנו רואים מראות כחפץ שימושי – אם לסידור השיער בבוקר, לגילוח, לבחינת תלבושת בחנות בגדים וכן הלאה, מראות הן גם פריט עיצוב חשוב ומעניין. מראה, ובמיוחד כשמדובר על מראות מעוצבות, יכולה להוסיף באופן ניכר לעיצובו של החלל, ואף לשנות אותו מקצה אל קצה בזכות תכונתה לשקף מראות הניבטים מולה. מראות לפיכך הן חלק חשוב בעיצוב, ואף שיטת הפנג שואי נתנה על כך את הדעת.

מאת: ורד מנור גילהרפנג שווי01/06/108885 צפיות
פירוש השם "פנג שוואי" בסינית הוא "רוח ומים". שילוב ואיזון בין אלמנטים טבעיים אלו המכוונים את זרימת אנרגית החיים (ה"צ'י") בסביבה הינו בסיס התורה כולה. אנו מושפעים מהסביבה בה אנו חיים, זוהי ההנחה העומדת בבסיס הפנג שוואי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica