חפש מאמרים:
שלום אורח
16.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אלבום דיגיטלי - הבדלים והוזלת עלויות

מאת: tzilum itzuvimעיצוב02/06/20091697 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ההבדל בין האלבומים הדיגיטליים ואיך ניתן להוזיל עלויות?

השינוי במדיה הדיגיטלית והחלפת מצלמות הפילים במצלמות דיגיטליות, הביא לשינוי המדיה כולה כיום אנו מצלמים יותר ולעומת זאת מפתחים פחות...

בשלוש השנים האחרונות התרבו באינטרנט ובחנויות רבות תוכנות אינטרנטיות המאפשרות יצירת אלבום דיגיטלי המודפס כספר פיזי כמזכרת לתמונותינו, תוכנות אלו הינם תוכנות מצויינות ומחליפות למעשה את אלבום הכיסים שנהגנו בעבר לרכוש, יצירת הספרים מאפשרת למעשה תיעוד פיזי של רגעים יפים, עליהם נוכל להתרפק גם ללא חיבור לחשמל...

לא פעם שמעתי אנשים שואלים מה ההבדל בין ספר דיגיטלי אינטרנטי ובין אלבום דיגיטלי מעוצב והנה כמה מהתשובות:

הבדל 1 - אפשרויות העיצוב ועבודת הגרפיקאי/ת:

באלבומי האינטרנט ישנם כיום אפשרויות מרובות לעיצוב אך הם עדיין מוגבלות ביחס לתוכנות מקצועיות כמו הפוטושופ בהם ניתן ליצור תבניות מיוחדות ואישיות, אפשרויות תיקון פגמי תמונה, איזון צבע, ריטוש וטשטוש פגמים במידת הצורך ועוד...כמו כן, עבודת הגרפיקאי/ת הינה עבודת אומנותית המתבססת על ידע מוקדם של הבנת קומפוזיציות, יצירת סיפור, תוך שימת דגש למשמעות הצבעים, רקעים, גדלים, עריכה ועוד.

הבדל 2 - סוג ההדפסה:

סוג ההדפסה שונה גם הוא, כיום קיימים בתחום סוגים שונים של הדפסה בינהם הדפסת: למדה, פוטו, אינדיגו ועוד, ההבדלים מתבטאים בעומק הצבעים, מגוון הצבעים, עמידות לאורך זמן, וטכנולוגיית הדפסה שונות, אשר בהדפסות האיכותיות מעניקות חדות מירבית, ושימור איכות התמונה, רב בתי הדפוס שגרפיקאים עובדים איתם הינם בתי דפוס מקצועיים שלרב עובדים רק עם צלמים, גרפיקאים ומשרדי פרסום שונים.

הבדל 3 - עובי הדפים וסוגי כריכות:

עובי הדפים שונה גם הוא בהדפסות המקצועיות המיועדות לאלבומים מעוצבים כמו: אלבומי חתונה, בר/ת מצווה וכו', הדפים הינם עבים המאפשרים שמירה נוספת לאורך זמן (גם אם הילד הקטן שלכם ירצה לראות את האלבום לא תחששו שיקרע את הדפים....) בנוסף, רב המעצבים המקצועיים יחזיקו אפשרויות כריכה מגוונות דמוי עור, בד, כריכה קשה מודפסת או עור.

ומה לגבי המחיר האם ניתן להוזיל בעלויות מבלי לגרוע מאיכות אלבום התמונות הדיגיטלי?

התשובה הינה חיובית: כמו בכל תחום, ככל שמוצר/שרות עוברים יותר "ידיים" כך מחירו מתייקר

הפתרון הינו פשוט: עשו סקר שוק, בדקו כמה עולה לכם אלבום דיגיטלי מעוצב כחלק מחבילה כוללת של צילום ובמקביל בדקו כמה הוא עולה אצל המעצב/ת ישירות, רב הצלמים עובדים עם אותם המעצבים/ת אשר עובדים/ות גם באופן פרטי, וההבדל יכול להיות משמעותי.

אז שיהיה לכם בהצלחה ומזל טוב !

מאת "צילום עיצובים" www.tzilumitzuvim.com

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

"צילום עיצובים" www.tzilumitzuvim.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת tzilum itzuvim

מאמרים נוספים בנושא עיצוב

מאת: דרור אטריעיצוב28/10/172521 צפיות
עבודות של אחזקת נדל"ן מתבצעות על ידי חברות מיוחדות של תחזוקה, ניקיון ושאר שירותי גננות ותיקונים. בנייני מגורים ובנייני משרדים בערים הגדולות זקוקים לעבודות שוטפות של תחזוקה בכל שעות היממה. משרדים גדולים דורשים שעות ארוכות של עבודות תחזוקה וניקיון בכל יום. צוות מקצועי ממונה על ניקיון חדר האוכל, חדרי השירותים וריקון של פחי האשפה במשרדים. שמירה על רמה גבוה של ניקיון תורמת לבניית סביבת עבודה נעימה ובריאה לעובדים ולדיירים.

מאת: moraleעיצוב19/07/175141 צפיות
במהלך השנים התחום של הדפסה על זכוכית השתנה באופן מהותי, מתחום בו נהוג היה להשתמש אך ורק לצרכים עסקיים ושיווקים או לצרכים אומנותיים לשם תצוגה בתערוכות ומוזיאונים, הרי שכיום אנחנו יכולים למצוא שימוש הולך וגובר בהדפסה מסוג זה גם לצרכים אישיים, פרטיים.

מאת: SEOMANעיצוב25/06/172613 צפיות
רוצה לשפר את הלוק שלך? כך תעשי זאת בדרך הנכונה באמצעות שרשרת אחת עדינה שתשנה אותך מקצה לקצה. כל מה שצריך לדעת על האביזרים הקטנים שיכולים לעשות את השינויים הגדולים.

מאת: Droxitעיצוב06/06/172374 צפיות
לעיצוב הדירות הקטנות יש יתרונות רבים, ביניהם בחירת ריהוט פרקטי וייחודי, החל משולחן סלון מעוצב ועד להדפסים על הקירות

מאת: moraleעיצוב19/03/172294 צפיות
כל עסק מבקש לשווק את עצמו לקהל לקוחותיו בכלים הטובים ביותר, בין אם מדבר בשיווק דרך האינטרנט, תקשורת כתובה ואלקטרונית, בשלטי חוצות וכן במיקום בו העסק פועל, אם זה משרד, חנות, מפעל או כל דבר אחר. כל עסק עושה זאת בהתאם לצרכיו ויכולותיו הכלכליות והאחרות.

מאת: רוןעיצוב11/12/162225 צפיות
שרותי זגגות הם תחום הקשור לאספקה, התקנה והחלפת מוצרי זכוכית בבית, ברכב ובעסק, חשוב להזמין זגג אמין היכול לייעץ בבחירת המוצר המתאים להתקנה.

מאת: רוןעיצוב28/09/162265 צפיות
אזורי צל בגינה נוצרים באופן טבעי בגלל הצללה של מבנים או עצים. עיצוב גינה עם השקעה והשראה מאפשר להפוך אזורים זניחים אלה לפינות יפות ומטופחות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica